Hoi Saraquote:
Morgen!quote:
Neemt al sinds een paar dagen de plek in van Zeurpiet Quinsyquote:
Hij is echt geweldigquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Neemt al sinds een paar dagen de plek in van Zeurpiet Quinsy
En inderdaad.
Jeetje wat tof!quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:27 schreef theguyver het volgende:
Zo in mei ga ik voor 3 weken naar Hong Kong
ff reisje geboekt
Kerst heeft ook zijn negatieve kantenquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is echt geweldig![]()
Heerlijk he, een jaartje geen gequinsyhalvegario meer
Ja vriend van me woont op Soko Island, met mooi uitzicht op Hong Kongquote:
Dat is mooi mazzel dan. Gaan jullie bij hem logeren?quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja vriend van me woont op Soko Island, met mooi uitzicht op Hong Kong
Deze is ook wel geinigquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kerst heeft ook zijn negatieve kanten
Inderdaadquote:
We zien wel een huisje of iets kost ook geen drol op zich.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is mooi mazzel dan. Gaan jullie bij hem logeren?
Maar je bent er nog niet eerder geweest?quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
We zien wel een huisje of iets kost ook geen drol op zich.
Een vriendin van me gaat er al heen voor speciale kung fu training, maar dat is in het binnenland.
En dankzij haar kwam ik er achter dat op zich het een en ander niet zo duur is, plus via BV waar ik Nu werk heb ik daar in hong kong zelf ook wat vrienden gemaakt dus altijd leuk om op te zoeken.
Nopequote:Op dinsdag 10 december 2013 11:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar je bent er nog niet eerder geweest?
Wie had de wedstrijd gewonnen of is nog niet bekend?quote:
Ik ben tweede.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wie had de wedstrijd gewonnen of is nog niet bekend?
voor leukste sinterklaas avatar?
Stabiel, rustig leuke muts miscchien moet ik mijn avatar ook ff edittenquote:
Dat concert dat klokslag elf uur of zo werd afgebroken terwijl deze helden nog druk bezig waren?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
Even de stilte doorbreken hoor
![]()
Scrummie, Blaadjes en Divje, allemaal in winterslaap?
Oh wacht, B is aan het werk, Scrummie kweekt zijn baard en Divje is aan het trainen.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
Even de stilte doorbreken hoor
![]()
Scrummie, Blaadjes en Divje, allemaal in winterslaap?
Oh wacht, B is aan het werk, Scrummie kweekt zijn baard en Divje is aan het trainen.
Oh ja, waarom was dat ook alweer? Ordnung muss sein?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:15 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat concert dat klokslag elf uur of zo werd afgebroken terwijl deze helden nog druk bezig waren?
Want ja, regels zijn regels...
Ja, goed hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:18 schreef Divje het volgende:
[..]Meer aan het eten dan trainen hoor
En soms beetje afkicken van internet, en gewoon lekker het bos in
Alles goed hier?ja toch ja toch
Oh, als je me komt halen..quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, goed hoor.
Je kan toch niet zomaar wegblijven? Dat kom ik je halen hoor
Ja, gaan we lekker op stap.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh, als je me komt halen..![]()
Gaan we dan een leuke boswandeling maken?![]()
Kan ik stiekem even kijken what all of guyvie's fuzz is about..
Befehl ist Befehlquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, waarom was dat ook alweer? Ordnung muss sein?
Jaja, hoe later op de avond hoe meer glühwein sfeer.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Befehl ist Befehl
We komen in de stemming
Nee, ik blijfquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je er alweer vandoor? Loop maar weer weg
Oh gelukkig. We willen je hier niet kwijt hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, ik blijf![]()
Wel tot vrijdag weg, maar daarna ben ik er weer
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh gelukkig. We willen je hier niet kwijt hoor![]()
.
Ik ga nu naar een docu op RTL5 kijken . Gaat over een tante van 500!kg die op haar neefje is gaan zitten die dat vanzelfsprekend niet overleefd heeft. Bizar!
my fuzz?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh, als je me komt halen..![]()
Gaan we dan een leuke boswandeling maken?![]()
Kan ik stiekem even kijken what all of guyvie's fuzz is about..
lol wut...quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
.
Ik ga nu naar een docu op RTL5 kijken . Gaat over een tante van 500!kg die op haar neefje is gaan zitten die dat vanzelfsprekend niet overleefd heeft. Bizar!
die melkflessen komen niet naar buiten in de winter he, en ik had het over die melkflessen van mijn meisie .quote:
Het ging je alleen maar om het kleurtje?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
die melkflessen komen niet naar buiten in de winter he, en ik had het over die melkflessen van mijn meisie .
die van lavje zijn goed gekleurd tijdens de vakantie
Haha nee joh maar denk niet dat ze met haar blote benen nu naar buiten gaat..quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Het ging je alleen maar om het kleurtje?
Tenzij Lav van die heule wijde broeken draagt dacht ik daarom ff stiekem te kunnen confirmenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Haha nee joh maar denk niet dat ze met haar blote benen nu naar buiten gaat..
beetje fris er voor.![]()
maar mooie lange stelten heeft lavje wel
Ze kon dus kennelijk nog wel even overeind komen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
.
Ik vermoed dat er net een bucket kip voorbij kwam en ja, daar kom je voor overeind he?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ze kon dus kennelijk nog wel even overeind komen?
Heb ik wel hoor. Een heel mooie gebloemde. En nee, niet mijn onderbroekquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Tenzij Lav van die heule wijde broeken draagt dacht ik daarom ff stiekem te kunnen confirmen
weer of geen weerquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Tenzij Lav van die heule wijde broeken draagt dacht ik daarom ff stiekem te kunnen confirmen
Dat is niet echt mijn smaak, maar het zal sommige vrouwen vast prachtig staan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
weer of geen weer
[ afbeelding ]
ook iets voor jou Lav?
Wijde onderbroekenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb ik wel hoor. Een heel mooie gebloemde. En nee, niet mijn onderbroek
Leukquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
weer of geen weer
[ afbeelding ]
ook iets voor jou Lav?
Ja Ik heb er een gehaald met zwart wit wel zelfde effect, gaat dus ff mooi onder de kerstboom, plus zelfde soort alleen tig maatjes kleiner voor de kleine doperrwtquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is niet echt mijn smaak, maar het zal sommige vrouwen vast prachtig staan.
Ach, dat is leuk! Zal die kleine wel prachtig vinden, net zo gekleed als mamaquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja Ik heb er een gehaald met zwart wit wel zelfde effect, gaat dus ff mooi onder de kerstboom, plus zelfde soort alleen tig maatjes kleiner voor de kleine doperrwt
quote:
Ah, jij ook al.quote:
Cola op de vroege ochtend?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:53 schreef sararaats het volgende:
ik heb cola staan dus ben redelijk wakker
cola zero maar het is idd raar. ik drink geen koffie meer.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Cola op de vroege ochtend?
En heb nu al een fanatieke miep thuis zitten die al bijna 24/7 met kerstmuts rondloopt en kerstliedjes op zet..
Ik vind alleen die tekst een beetje vreemd. Denk dat er night ipv knight had moeten staan . Wtf is 'a knight deep in moonshine'quote:
hmm drink geen cola nja weinig doe mijn maar spa ( hebron) liggen nu al weer 40 lege flesjes achter mijn bank.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
cola zero maar het is idd raar. ik drink geen koffie meer.
Bah,quote:Op woensdag 11 december 2013 12:10 schreef Blaadjes het volgende:
Lekker man een glas koude cola als je net wakker bent.
Haha,quote:Op woensdag 11 december 2013 12:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bah,
tenzij..
[ afbeelding ]
Daar mag je me snachts voor wakker maken.
Maar alleen deze
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha,
Ja ik heb altijd mega dorst als ik wakker word(ja ook als ik niet gezopen heb)
Zo lekker om dan even een glas met bubbels naar binnen te werken, hoeft niet perse cola te zijn hoor.
Ik zie Bruce Springsteen, goeie zanger.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja je hebt de SC van BNW gevondenwat een onverwacht genoegen
Ja! Is niet voor niets The Boss he?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie Bruce Springsteen, goeie zanger.
The Boss klinkt prima, maar goden staan uiteraard hogerquote:Op woensdag 11 december 2013 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! Is niet voor niets The Boss he?
Nou ja, voor jou is dat Strootman natuurlijk. Pardon, Strootgód![]()
Welke trainer?quote:
Ah.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die ene die Zichzelf Zo Goed vindt. Hoe heet ie ook weer?
Moet alweer lachen. Heb je dat gifje nog?quote:
Ik zocht op Juichen GIFquote:Op woensdag 11 december 2013 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet alweer lachen. Heb je dat gifje nog?
Ik hoorde trouwens net Gordon over Willeke Alberti zeggen dat het een kanjer was. Wilde hem een note geven
Nee tuurlijk niet. Moet daar altijd zó om lachen. Stom he?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:00 schreef Doublepain het volgende:
Geef je serieus notes bij kanjer?
Ja die bedoel ikquote:Op woensdag 11 december 2013 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zocht op Juichen GIF
De 2e gif vond ik interessanter
[ afbeelding ]
Eigenlijk ben je stiekem een VBLSCerquote:Op woensdag 11 december 2013 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Moet daar altijd zó om lachen. Stom he?
Die 2e was interessanter.quote:
Ik vind VBL en VI hartstikke leuk en kom er graag langs. Jullie humorquote:Op woensdag 11 december 2013 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je stiekem een VBLSCer
Laat me raden: tieten?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 2e was interessanter.
Je verwacht het niet hequote:
Daar houdt hij je vast aanquote:Op woensdag 11 december 2013 21:29 schreef Scrummie het volgende:
Als Ajax wint mag Tjacka een avatar voor mij uitzoeken.
Yep, ze mogen door in de Europa league.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dus uit de CL en nu UEFA?
Nou, wellicht gaan ze het daar goed doen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep, ze mogen door in de Europa league.
Slecht, eraf gehaald. Ik werd helemaal gestoord van het gekriebel haha..quote:Op woensdag 11 december 2013 23:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, wellicht gaan ze het daar goed doen.
En nu duik ik mijn bed in, Het was een roerige, gezellige avond en ik wens jullie allemaal sweet dreams![]()
PS Hoe gaat het met je baard Scrummie?
Haha went wel, ik trim altijd bij.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Slecht, eraf gehaald. Ik werd helemaal gestoord van het gekriebel haha..
Jammer, stond je goed. Maar logisch als het zo jeukt dat je het weghaalt.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Slecht, eraf gehaald. Ik werd helemaal gestoord van het gekriebel haha..
Kerstquote:Op donderdag 12 december 2013 10:01 schreef Lavenderr het volgende:
..en goedemorgen luitjes
ik gooi er nog wat kerstsfeer in
en kijk niet naar de broek van deze meneer![]()
Nja, ik ga dit jaar maar heerlijk koken.quote:
Die laatste voelt echt 'kerstig' aan hoor Ferdo, dus primaquote:Op donderdag 12 december 2013 13:35 schreef Ferdo het volgende:
En zijn andere kersthitjes ook maar gelijk?
(Okee, die laatste is stiekem geen kersthit (lente '85), maar toch...)
Haha, wie weet waag ik nog eens een poging, zal je tegen die tijd weer bombarderen met foto's ;-).quote:Op donderdag 12 december 2013 09:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer, stond je goed. Maar logisch als het zo jeukt dat je het weghaalt.
Top! Gewoon deze UI laten staanquote:Op donderdag 12 december 2013 13:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, wie weet waag ik nog eens een poging, zal je tegen die tijd weer bombarderen met foto's ;-).
Ja, het wende ook wel, maar had er geen geduld voorquote:Op donderdag 12 december 2013 09:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Haha went wel, ik trim altijd bij.
Heb hekel aan scheren dus heb gewoon een tondeuze daarvoor
[ afbeelding ]
Tuurlijk, da's speciaal voor jou!quote:Op donderdag 12 december 2013 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Top! Gewoon deze UI laten staan
Ja echt he,quote:Op donderdag 12 december 2013 13:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, het wende ook wel, maar had er geen geduld voor. Geniaal plaatje!
weddenschap? na gister?quote:
Dan mag je legitiem krabben.quote:
Had ik maar iemand die daar kon krabben.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan mag je legitiem krabben.
In Spanje zie je dat vaak dat mannen zo even hun zaakje rangschikken. Vind het zo apart. Vinden ze heel gewoon blijkbaar.
Kan je er niet bij?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had ik maar iemand die daar kon krabben.
Dat zei ik telkens tegen neefje en nichtje; ik ben aan het oefenen om later kerstman te worden, die gezichtjes johquote:Op donderdag 12 december 2013 13:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja echt he,
Wou me ook aan movember houden maar toen kwam er een aan met mijn samuraiswaard dus..
moest ik wel.
als ik dat niet had gedaan was sinterklaas nog jaloers op me geworden
Mooi he, die kleintjes. Ze geloven nog in sprookjes.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zei ik telkens tegen neefje en nichtje; ik ben aan het oefenen om later kerstman te worden, die gezichtjes joh
Ja echt, prachtig. 10 jaar terug moest ik niets van kinderen weten, vond ze maar eng, maar sinds een jaar of 3 of 4 kan ik goed met kinderen, en kinderen schijnen mij ook geweldig te vindenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi he, die kleintjes. Ze geloven nog in sprookjes.
Weet je wat de ellende is? We zijn als was in hun handen en dat weten ze.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja echt, prachtig. 10 jaar terug moest ik niets van kinderen weten, vond ze maar eng, maar sinds een jaar of 3 of 4 kan ik goed met kinderen, en kinderen schijnen mij ook geweldig te vinden
quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemiddag!
Flauw maar moet er wel om lachen:
Ze doen het beter dan ik in iedergeval.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die uithaal van die cyperse op het laatst
Ik moet het ook niet hebben van mijn zangstemquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze doen het beter dan ik in iedergeval.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moet het ook niet hebben van mijn zangstem
Onder de douche klinkt het op een of andere manier wel goed he? Apart is dat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:28 schreef theguyver het volgende:
[..]onder de douche kan iedereen zingen!
mijn huisgenoten wouden mij al opgeven voor een of andere talentenjacht
Ja zodra muziek bij mij op standje extreem gaat weten mijn huisgenoten dat het schoonmaak tijd is, en ze mijn zang talenten kunnen aanschouwen, gek genoeg hoor ik dan altijd de voordeur dicht vallen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Onder de douche klinkt het op een of andere manier wel goed he? Apart is dat.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:38 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb trouwens een ontzettend leuk nummertje gevonden.
Loop je mij nou weer jaloers te maken guyvie?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:42 schreef theguyver het volgende:
[..]ben nu al 4x voor lul gezet tijdens een show van die 2....
klojo's herkennen me elke keer weer .. word tijd dat ik bij een show helemaal achteraan ga zitten
tip mocht je vooraan zitten en een foto willen maken .. ZORG DAT DE FLITS UIT STAAT!!!quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Loop je mij nou weer jaloers te maken guyvie?
Daley is wel een lekkertjequote:Op vrijdag 13 december 2013 13:57 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben nog meer verliefd op Acda en de Munnik dan op Racoon en Blind denk ik.
Er zijn zoveel leuke mannen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:21 schreef theguyver het volgende:
[..]vind je?
heb je niet liever een Vin Diesel of Moby
Jaaaaaaaa, bossie vanavond weerquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er zijn zoveel leuke mannen.
Neem nou Boskamp bijvoorbeeld.
Vanavond weer bij VI
Nopequote:Op vrijdag 13 december 2013 14:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, bossie vanavond weer![]()
En je vergeet mij te noemen
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan schrik je je toch helemaal de takken
Sorryquote:
Nu kan ik iets heel fouts zeggen maar dat doe ik nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:55 schreef theguyver het volgende:
bijna weekend... nog een half uurtje, morgen kinderfeestje, word nu al lekker gemaakt met gebak en cakjes en taart... en iets in een grote spuit.
Vergeet niet een kadootje te kopen of heb je dat al gedaan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:55 schreef theguyver het volgende:
bijna weekend... nog een half uurtje, morgen kinderfeestje, word nu al lekker gemaakt met gebak en cakjes en taart... en iets in een grote spuit.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vergeet niet een kadootje te kopen of heb je dat al gedaan?
wheheheh je hebt de foto al gezienquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu kan ik iets heel fouts zeggen maar dat doe ik niet
Ge-wel-dig! Wat zal ze blij zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en apparte lalaloopsi er bij kweenie welke ff uit mijn hoofd en een broodtrommel omdat ze vanaf volgende week naar school gaat.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ge-wel-dig! Wat zal ze blij zijn
Geweldig he?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:08 schreef Tjacka het volgende:
Lav ik luister nu een Bruce Springsteen versie en dan Santa Claus is coming to town.
Die is mooi hequote:
Heerlijk nummer! Bouwt heerlijk op, dramatiek, melancholiek (geen idee wat het woord betekent, slecht he, maar het past bij dit nummer). Word er alleen beetje down vanquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die is mooi he
Ik heb iets met deze song. Vind het een van de mooiste ooit
Heb heel speciale herinneringen aan deze song. Ja, verdrietige. Zal er verder niet over uitwijden hier.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heerlijk nummer! Bouwt heerlijk op, dramatiek, melancholiek (geen idee wat het woord betekent, slecht he, maar het past bij dit nummer). Word er alleen beetje down van
en deze dan? Vind je die ook niks?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haat Train. Derhalve niet op het filmpje geklikt.
Soul Sister
Nee. Ik kan enkel deze aan. Al is het waarschijnlijk enkel uit nostalgische gevoel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
en deze dan? Vind je die ook niks?
Die vind ik ook mooi.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik kan enkel deze aan. Al is het waarschijnlijk enkel uit nostalgische gevoel.
Veelzijdig. Veelal Black Metal/metal, maar ik kan ook prima luisteren naar 80s hits tot Duitse schlagerquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die vind ik ook mooi.
Wat voor muziek hou jij van LR?
Toch wel van The Boss hoop ik?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh, het gaat zo meteen weer over depressieve black metal.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om deze. Wat een liveoptreden ook
Voor hun wel jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:06 schreef Divje het volgende:
Is het erg om 2 potten die me aan het uitlachen waren een enkeltje Rusland toe te wensen?
Ja. Doe het dan goed en wens ze een enkeltje naar Siberie in de Goelag toequote:Op zaterdag 14 december 2013 15:06 schreef Divje het volgende:
Is het erg om 2 potten die me aan het uitlachen waren een enkeltje Rusland toe te wensen?
Van de Duitse zangers vind ik Jurgen Marcus wel leuk. En dan had je nog Drafi Deutscher, alhoewel ik niet zeker weet of dat een Duitser is.You want love beeb zong hij als ik goed heb. En Marmer Stein und Eisen brichtquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veelzijdig. Veelal Black Metal/metal, maar ik kan ook prima luisteren naar 80s hits tot Duitse schlager![]()
Ik kan enkel wat minder goed tegen in mijn oren zeurderige pop muziek.
Maar momenteel draai ik
Springsteen vind ik soms wel wat eentonig maar is verder wel prima muziek.
[..]
Nee hoor.
't Flapte er zo uitquote:
Daar had ik dan weer teveel voor na moeten denken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Doe het dan goed en wens ze een enkeltje naar Siberie in de Goelag toe
Ben je serieus of heb je mijn kanaal gewoon doorgekeken?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van de Duitse zangers vind ik Jurgen Marcus wel leuk. En dan had je nog Drafi Deutscher, alhoewel ik niet zeker weet of dat een Duitser is.You want love beeb zong hij als ik goed heb. En Marmer Stein und Eisen bricht
Ik ben serieus. Vind dat lekkere muziek.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je serieus of heb je mijn kanaal gewoon doorgekeken?
Ik heb zowaar een Jurgen Marcus nummer geupload
Dat wordt toch altijd zo'n kleverige zooi in het doucheputje dan?quote:
ik heb het opgeliktquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat wordt toch altijd zo'n kleverige zooi in het doucheputje dan?
Emile? Jij hier?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:18 schreef Insomnia_ het volgende:
elke keer als ik neuk schreeuw ik keihard TJACKA en wat krijg ik terug helemaal niks
ik schreeuw altijd insomnia_ met lage streepquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:18 schreef Insomnia_ het volgende:
elke keer als ik neuk schreeuw ik keihard TJACKA en wat krijg ik terug helemaal niks
dat is idd minderquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh. Ik heb Insomnia_ zelfs als binnen nadat ik zover heen was dat ik hem een foto van mijn baret stuurde.quote:
Ja, had dit gewoon niet verwacht van Tjacka. Zo'n lieve jongen altijd..quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je was toch flink aangekomen en je traint Div?
Ok. Ik ga. Nuquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, had dit gewoon niet verwacht van Tjacka. Zo'n lieve jongen altijd..
En hup! Naar de supermarkt! De boodschappen doen zichzelf niet.![]()
Ik wacht nog altijd op de beloofde muziek. Ondertussen luister ik al het gaat niet goed met het humeur.quote:
Wat is er allemaal aan de hand?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
het gaat niet goed met het humeur.
Aan de hand van mijn 200 posts per dag de afgelopen tijd houd ik het op een gebrek aan activiteiten en doelen.quote:
Ik heb hem er bijgezet in die post. Maar dit was hemquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op de beloofde muziek. Ondertussen luister ik al het gaat niet goed met het humeur.
Dit komt wel in de buurt van de George Baker Selectionquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb hem er bijgezet in die post. Maar dit was hem
Ja he?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit komt wel in de buurt van de George Baker Selection
Wel lekker opzwepend ja. Ik zet mijn folkmuziek maar even af.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja he?
Toch vond ik Little Green Bag wel een geniaal nummer.
Deze danquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel lekker opzwepend ja. Ik zet mijn folkmuziek maar even af.
quote:
We kunnen van de volgende SC wel een thema-SC maken met Duitse muziek.quote:
Duitse muziek?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We kunnen van de volgende SC wel een thema-SC maken met Duitse muziek.
Uitzonderingen moet kunnen. Dus de Boss of Johnny Cash er tussendoor als tegengif.
Toch heeft dit wel een hoog oktoberfest/carnaval gehalte. De echte schlager gaat ook over emotie en pijn.quote:
Was het een toffe dag? Heeft de kleine genoten?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Duitse muziek?
Nou hoop ik dat je Falco of met Rammstein en Guano apes op de proppen komt zetten please
Ik ga puinruimen en lekker bankhangen en hondje terug brengen
Hoe vind je dit nummer LR?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch heeft dit wel een hoog oktoberfest/carnaval gehalte. De echte schlager gaat ook over emotie en pijn.
maar ik ga het nu weer afwisselen met
NEC - Roda kan mij toch niet boeien.
Ook gecovered op Heino zijn laatste cd overigensquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe vind je dit nummer LR?
Ook Duits, maar heel anders dan het zoetsappige en mierzoete van de schlagers.
Ik zal ook eens wat van Heino gaan luisteren. Vind het eigenlijk zo'n engerd maar misschien is zijn muziek wel tof.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook gecovered op Heino zijn laatste cd overigensMaar luistert goed weg.
Hij heeft een imagoverandering ondergaan voor zijn laatste album. Hierop staan enkel covers, van Rammstein tot Peter Fox en ik vind het oprecht een leuk album waar ik vrolijk van wordtquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zal ook eens wat van Heino gaan luisteren. Vind het eigenlijk zo'n engerd maar misschien is zijn muziek wel tof.
Enjoyquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft een imagoverandering ondergaan voor zijn laatste album. Hierop staan enkel covers, van Rammstein tot Peter Fox en ik vind het oprecht een leuk album waar ik vrolijk van wordt.
Hij heeft zelfs met Rammstein opgetreden overigens.
Maar ik ga aan de koffie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smul ze
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:52 schreef Divje het volgende:
[..]Wist wel dat je een topgozert was. Dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smul ze![]()
Alles voor een mede-kameraadquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wist wel dat je een topgozert was. Dank je!
Haha, zekers. Daar kan zelfs m'n ex niet aan tippen! En m'n volgende meissie ook niet gok ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Alles voor een mede-kameraad
Nu ik het plaatje beter bekijk zijn het wel joekels zeg
Hahaquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, zekers. Daar kan zelfs m'n ex niet aan tippen! En m'n volgende meissie ook niet gok ik.
3 maar?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha
Ik kan wel 3 dagen vreten van die dingen..
Ja, als ik niks anders eetquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
3 maar?
Ga je donderdag nog trouwens?
nee vanaaf niet stappen .. lekker bankhangenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was het een toffe dag? Heeft de kleine genoten?
Lekker bijkomen dan nu. Of ga je weer stappen vanavond?
Ah oke, ik ga ook nooit (meer) hoor, financieen laten dat niet toe (ging in het verleden wel altijd). Maar donderdag welquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, als ik niks anders eet
Ga donderdag niet heen.. Eigenlijk nooitKijk wel op Fox.
Nicequote:Op zaterdag 14 december 2013 20:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke, ik ga ook nooit (meer) hoor, financieen laten dat niet toe (ging in het verleden wel altijd). Maar donderdag wel. Kaarten kunnen regelen gelukkig.
Yep, zit naast 't lege uitvakquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Nicetussen de Almeloërs
?
Financiën laten het hier ook niet toe.. Plus dat het een behoorlijk eind reizen is.
Donderdag dan weer niet, maar competitie wel
Dat vind ik altijd zo machtig om te zienquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep, zit naast 't lege uitvak. Maar als ik het zo links en rechts hoor, zit er ondanks de 'boycot' het halve stadion vol met Feyenoorders. Te gaaf dat.
Waar kom je vandaan dan?
Ah, ik woon 15 minuten van Almelo, vandaar dat ik gaquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo machtig om te zienBen benieuwd donderdag
Zit in Emmen, Almelo zou dus wel te doen zijn. Net zoals een uitwedstrijdje hier in de buurt. Maar financieel is dat al niet te doen. Gelukkig is er Fox.
Ah tof. Veel plezier iigquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, ik woon 15 minuten van Almelo, vandaar dat ik ga. Morgen weer lekker een beeldbuis supporter
Die herinner ik me niet zo goed meer..quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Moest keihard lachen om zijn Colombia 'grap'.
Derksen: 'Oh, dan winnen we wel van Colombia'quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Die herinner ik me niet zo goed meer..
Lag dubbel bij zijn opmerking over boskamp, per trailer
Ohjaquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Derksen: 'Oh, dan winnen we wel van Colombia'
Genee: 'Maar we hoeven helemaal niet tegen Colomcia'
Derksen: 'Uhhh uhhh'
Whehehehequote:Op zaterdag 14 december 2013 20:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Derksen: 'Oh, dan winnen we wel van Colombia'
Genee: 'Maar we hoeven helemaal niet tegen Colomcia'
Derksen: 'Uhhh uhhh'
Ja, het was echt weer prachtig haha.. Had 't weer later gekeken, maar godjezus, ik hoop dat de buren diep slapen, want m'n gebulder was net zo hard als de tikken van Bossie aan Gijpie. Wat een heerlijke show is dat zeg.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:36 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een topshow gisteren he Scrummie?![]()
Als Boskamp erbij is heeft het toch wat extra.
En oudejaarsavond lekker naar 12 uur met VI. Heerlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, het was echt weer prachtig haha.. Had 't weer later gekeken, maar godjezus, ik hoop dat de buren diep slapen, want m'n gebulder was net zo hard als de tikken van Bossie aan Gijpie. Wat een heerlijke show is dat zeg.
Jaaa, maar ik heb andere verplichtingenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En oudejaarsavond lekker naar 12 uur met VI. Heerlijk
Hoi!quote:
Ik kijk voetbal. Zoals altijd. Morgen weer janken denk ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi!
Ik zit naar De Kwis te kijken en lig helemaal dubbel. Gaat over die schizofrene doventolk bij Mandela
Huilen met de lamp opquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk voetbal. Zoals altijd. Morgen weer janken denk ik.
Kap voor de ogenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |