Ik zocht op Juichen GIFquote:Op woensdag 11 december 2013 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet alweer lachen. Heb je dat gifje nog?
Ik hoorde trouwens net Gordon over Willeke Alberti zeggen dat het een kanjer was. Wilde hem een note geven
Nee tuurlijk niet. Moet daar altijd zó om lachen. Stom he?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:00 schreef Doublepain het volgende:
Geef je serieus notes bij kanjer?
Ja die bedoel ikquote:Op woensdag 11 december 2013 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zocht op Juichen GIF
De 2e gif vond ik interessanter
[ afbeelding ]
Eigenlijk ben je stiekem een VBLSCerquote:Op woensdag 11 december 2013 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Moet daar altijd zó om lachen. Stom he?
Die 2e was interessanter.quote:
Ik vind VBL en VI hartstikke leuk en kom er graag langs. Jullie humorquote:Op woensdag 11 december 2013 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je stiekem een VBLSCer
Laat me raden: tieten?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 2e was interessanter.
Je verwacht het niet hequote:
Daar houdt hij je vast aanquote:Op woensdag 11 december 2013 21:29 schreef Scrummie het volgende:
Als Ajax wint mag Tjacka een avatar voor mij uitzoeken.
Yep, ze mogen door in de Europa league.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dus uit de CL en nu UEFA?
Nou, wellicht gaan ze het daar goed doen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep, ze mogen door in de Europa league.
Slecht, eraf gehaald. Ik werd helemaal gestoord van het gekriebel haha..quote:Op woensdag 11 december 2013 23:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, wellicht gaan ze het daar goed doen.
En nu duik ik mijn bed in, Het was een roerige, gezellige avond en ik wens jullie allemaal sweet dreams![]()
PS Hoe gaat het met je baard Scrummie?
Haha went wel, ik trim altijd bij.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Slecht, eraf gehaald. Ik werd helemaal gestoord van het gekriebel haha..
Jammer, stond je goed. Maar logisch als het zo jeukt dat je het weghaalt.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Slecht, eraf gehaald. Ik werd helemaal gestoord van het gekriebel haha..
Kerstquote:Op donderdag 12 december 2013 10:01 schreef Lavenderr het volgende:
..en goedemorgen luitjes
ik gooi er nog wat kerstsfeer in
en kijk niet naar de broek van deze meneer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |