Nja, ik ga dit jaar maar heerlijk koken.quote:
Die laatste voelt echt 'kerstig' aan hoor Ferdo, dus primaquote:Op donderdag 12 december 2013 13:35 schreef Ferdo het volgende:
En zijn andere kersthitjes ook maar gelijk?
(Okee, die laatste is stiekem geen kersthit (lente '85), maar toch...)
Haha, wie weet waag ik nog eens een poging, zal je tegen die tijd weer bombarderen met foto's ;-).quote:Op donderdag 12 december 2013 09:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer, stond je goed. Maar logisch als het zo jeukt dat je het weghaalt.
Top! Gewoon deze UI laten staanquote:Op donderdag 12 december 2013 13:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, wie weet waag ik nog eens een poging, zal je tegen die tijd weer bombarderen met foto's ;-).
Ja, het wende ook wel, maar had er geen geduld voorquote:Op donderdag 12 december 2013 09:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Haha went wel, ik trim altijd bij.
Heb hekel aan scheren dus heb gewoon een tondeuze daarvoor
[ afbeelding ]
Tuurlijk, da's speciaal voor jou!quote:Op donderdag 12 december 2013 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Top! Gewoon deze UI laten staan
Ja echt he,quote:Op donderdag 12 december 2013 13:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, het wende ook wel, maar had er geen geduld voor. Geniaal plaatje!
weddenschap? na gister?quote:
Dan mag je legitiem krabben.quote:
Had ik maar iemand die daar kon krabben.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan mag je legitiem krabben.
In Spanje zie je dat vaak dat mannen zo even hun zaakje rangschikken. Vind het zo apart. Vinden ze heel gewoon blijkbaar.
Kan je er niet bij?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had ik maar iemand die daar kon krabben.
Dat zei ik telkens tegen neefje en nichtje; ik ben aan het oefenen om later kerstman te worden, die gezichtjes johquote:Op donderdag 12 december 2013 13:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja echt he,
Wou me ook aan movember houden maar toen kwam er een aan met mijn samuraiswaard dus..
moest ik wel.
als ik dat niet had gedaan was sinterklaas nog jaloers op me geworden
Mooi he, die kleintjes. Ze geloven nog in sprookjes.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zei ik telkens tegen neefje en nichtje; ik ben aan het oefenen om later kerstman te worden, die gezichtjes joh
Ja echt, prachtig. 10 jaar terug moest ik niets van kinderen weten, vond ze maar eng, maar sinds een jaar of 3 of 4 kan ik goed met kinderen, en kinderen schijnen mij ook geweldig te vindenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi he, die kleintjes. Ze geloven nog in sprookjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |