Hoi Saraquote:
Morgen!quote:
Neemt al sinds een paar dagen de plek in van Zeurpiet Quinsyquote:
Hij is echt geweldigquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Neemt al sinds een paar dagen de plek in van Zeurpiet Quinsy
En inderdaad.
Jeetje wat tof!quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:27 schreef theguyver het volgende:
Zo in mei ga ik voor 3 weken naar Hong Kong
ff reisje geboekt
Kerst heeft ook zijn negatieve kantenquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is echt geweldig![]()
Heerlijk he, een jaartje geen gequinsyhalvegario meer
Ja vriend van me woont op Soko Island, met mooi uitzicht op Hong Kongquote:
Dat is mooi mazzel dan. Gaan jullie bij hem logeren?quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja vriend van me woont op Soko Island, met mooi uitzicht op Hong Kong
Deze is ook wel geinigquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kerst heeft ook zijn negatieve kanten
Inderdaadquote:
We zien wel een huisje of iets kost ook geen drol op zich.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is mooi mazzel dan. Gaan jullie bij hem logeren?
Maar je bent er nog niet eerder geweest?quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
We zien wel een huisje of iets kost ook geen drol op zich.
Een vriendin van me gaat er al heen voor speciale kung fu training, maar dat is in het binnenland.
En dankzij haar kwam ik er achter dat op zich het een en ander niet zo duur is, plus via BV waar ik Nu werk heb ik daar in hong kong zelf ook wat vrienden gemaakt dus altijd leuk om op te zoeken.
Nopequote:Op dinsdag 10 december 2013 11:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar je bent er nog niet eerder geweest?
Wie had de wedstrijd gewonnen of is nog niet bekend?quote:
Ik ben tweede.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wie had de wedstrijd gewonnen of is nog niet bekend?
voor leukste sinterklaas avatar?
Stabiel, rustig leuke muts miscchien moet ik mijn avatar ook ff edittenquote:
Dat concert dat klokslag elf uur of zo werd afgebroken terwijl deze helden nog druk bezig waren?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
Even de stilte doorbreken hoor
![]()
Scrummie, Blaadjes en Divje, allemaal in winterslaap?
Oh wacht, B is aan het werk, Scrummie kweekt zijn baard en Divje is aan het trainen.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
Even de stilte doorbreken hoor
![]()
Scrummie, Blaadjes en Divje, allemaal in winterslaap?
Oh wacht, B is aan het werk, Scrummie kweekt zijn baard en Divje is aan het trainen.
Oh ja, waarom was dat ook alweer? Ordnung muss sein?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:15 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat concert dat klokslag elf uur of zo werd afgebroken terwijl deze helden nog druk bezig waren?
Want ja, regels zijn regels...
Ja, goed hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:18 schreef Divje het volgende:
[..]Meer aan het eten dan trainen hoor
En soms beetje afkicken van internet, en gewoon lekker het bos in
Alles goed hier?ja toch ja toch
Oh, als je me komt halen..quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, goed hoor.
Je kan toch niet zomaar wegblijven? Dat kom ik je halen hoor
Ja, gaan we lekker op stap.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh, als je me komt halen..![]()
Gaan we dan een leuke boswandeling maken?![]()
Kan ik stiekem even kijken what all of guyvie's fuzz is about..
Befehl ist Befehlquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, waarom was dat ook alweer? Ordnung muss sein?
Jaja, hoe later op de avond hoe meer glühwein sfeer.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Befehl ist Befehl
We komen in de stemming
Nee, ik blijfquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je er alweer vandoor? Loop maar weer weg
Oh gelukkig. We willen je hier niet kwijt hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, ik blijf![]()
Wel tot vrijdag weg, maar daarna ben ik er weer
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh gelukkig. We willen je hier niet kwijt hoor![]()
.
Ik ga nu naar een docu op RTL5 kijken . Gaat over een tante van 500!kg die op haar neefje is gaan zitten die dat vanzelfsprekend niet overleefd heeft. Bizar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |