Mag ook wel een keer zeg. Die grijze lucht komt me de keel uit.quote:Op maandag 9 december 2013 17:44 schreef Lemans24 het volgende:
Het gaat gewoon de zonnigste week sinds maanden worden
[ afbeelding ]
Het Amerikaanse model zat vaker goed dan het Europese, de laatste dagen, dus ik vertrouw er op.
quote:Op maandag 9 december 2013 17:49 schreef JanCees het volgende:
Weet iemand wat voor weer het in Bulgarije is?
ben benieuwd ja! Hier in Serviëis het namelijk koudquote:Op maandag 9 december 2013 17:49 schreef JanCees het volgende:
Weet iemand wat voor weer het in Bulgarije is?
kan ik me voorstellen. Was bijna een week in Nederland en heb amper zon gezienquote:Op maandag 9 december 2013 17:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Y
Mag ook wel een keer zeg. Die grijze lucht komt me de keel uit.
Halleluja! Zo lang deze temperatuur maar niet verdwijntquote:Op maandag 9 december 2013 17:44 schreef Lemans24 het volgende:
Het gaat gewoon de zonnigste week sinds maanden worden
[ afbeelding ]
Het Amerikaanse model zat vaker goed dan het Europese, de laatste dagen, dus ik vertrouw er op.
Ach dan hebben we december alweer gehad. Dan zijn het nog een kleine 2 maanden voor het echt weer goed weer kán worden.quote:Op maandag 9 december 2013 18:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Halleluja! Zo lang deze temperatuur maar niet verdwijnt
Was december vorig jaar ook geen zachte maand (op een keer -12 vlak na Sint na)? Mag hopen dat het iig niet laat inzet en tot en met maart doorlooptquote:Op maandag 9 december 2013 18:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ach dan hebben we december alweer gehad. Dan zijn het nog een kleine 2 maanden voor het echt weer goed weer kán worden.
Ja, vorig jaar is een schrikbeeld voor veel mensen die niet zo'n fan zijn van de winter.quote:Op maandag 9 december 2013 18:38 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Was december vorig jaar ook geen zachte maand (op een keer -12 vlak na Sint na)? Mag hopen dat het iig niet laat inzet en tot en met maart doorloopt
Vorig jaar was juist voor de kou liefhebber een prima jaar hoor. December was erg zacht, januari februari maart en zelfs april waren érg koud.quote:Op maandag 9 december 2013 18:38 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Was december vorig jaar ook geen zachte maand (op een keer -12 vlak na Sint na)? Mag hopen dat het iig niet laat inzet en tot en met maart doorloopt
Dat zeg hij ook: laat inzet en lang doorloopt, zoals vorig jaar.quote:Op maandag 9 december 2013 18:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vorig jaar was juist voor de kou liefhebber een prima jaar hoor. December was erg zacht, januari februari maart en zelfs april waren érg koud.
Nou.. als je dit topic leest weet je dat Lemans en ik dat sowieso nooit zouden doenquote:Op maandag 9 december 2013 19:03 schreef michiel_merk het volgende:
Mensen die de winter nu al afschrijvenhet is pas 9 December over een paar weken zitten we hier weer te kwijlen op kaarten die een winters weerbeeld weergeeft
![]()
al is een kerst depressie inmiddels wel traditie
Niemand hier schrijft de winter af. De kans op een koude winter wordt gewoon kleiner, naarmate die winter vordert. Dat is een feit, er blijft immers steeds minder tijd over.quote:Op maandag 9 december 2013 19:03 schreef michiel_merk het volgende:
Mensen die de winter nu al afschrijvenhet is pas 9 December over een paar weken zitten we hier weer te kwijlen op kaarten die een winters weerbeeld weergeeft
![]()
al is een kerst depressie inmiddels wel traditie
Ik heb al 1x ijs moeten krabbenquote:Op maandag 9 december 2013 18:58 schreef JamFlava het volgende:
Van mij mag de winter wel een keer beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
quote:Op maandag 9 december 2013 20:09 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik heb al 1x ijs moeten krabben
Maar vandaag had ik er spijt van dat ik een trui aan hadEén keer pas? Ik al 4 of 5 keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
Als Januari en Februari winter weer brengen vind ik dat voldoende hoor, voor mij hoeft dat echt niet langer te duren , en ach de kaarten, afgelopen jaren zijn we aardig verwend qua winterweer, toen kwamen ze veelal wel uitquote:Op maandag 9 december 2013 19:35 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Niemand hier schrijft de winter af. De kans op een koude winter wordt gewoon kleiner, naarmate die winter vordert. Dat is een feit, er blijft immers steeds minder tijd over.
En dat kwijlen op die weerkaarten gebeurt al sinds begin november. Dat is het 'volgende week wordt het kouder' principe, het wishcasten, de fantasie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |