punt is dat tekkit 1.5 isquote:Op woensdag 11 december 2013 11:41 schreef Timwonnacott het volgende:
Is het trouwens niet mogelijk om alle mods die nu in dat pack zitten bijelkaar te rapen voor de 1.6.4 versie en gewoon dezelfde wereld te gebruiken?
nieuwe world dus?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
punt is dat tekkit 1.5 is
Wat misschien kan is onze village met world edit copy pasten maar de world gebruiken wordt een ID error hell.
1.6 had toch niet zoveel nieuwe zooi erin zitten? Of zijn dat weer van die niet zichtbare dingen in de code.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
punt is dat tekkit 1.5 is
Wat misschien kan is onze village met world edit copy pasten maar de world gebruiken wordt een ID error hell.
Dat is dus het punt. Meer content idd. Dan is het ook leuker met een groep.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:30 schreef Timwonnacott het volgende:
Maja, ik vind het niet erg om opnieuw te beginnen ofzo, nu maar 3 dagen werk in zitten. Zeker niet als dat betekend meer content etc.
Zit em er meer in dat er nu al een moon etc. gegenerate is in tekkit, als je dan een nieuwe mod versie pakt heb ik geen idee wat er met de map gebeurd, ja het kan zijn dat het werkt, het kan ook zijn dat er na een week spelen een probleem opduikt dat niet te fixen is.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
1.6 had toch niet zoveel nieuwe zooi erin zitten? Of zijn dat weer van die niet zichtbare dingen in de code.
Ja idd die maker van BTW is echt een kk kneus hoorde ikquote:Op woensdag 11 december 2013 13:01 schreef SosuaCafe het volgende:
Denk echt dat galacticraft gewoon een gevalletje Better Than Wolves is. Hoewel deze dev wel iets minder auti is.
Is wel het beste. Zou ons dorpje dan ook iets groter maken, qua kelder ruimte komen we of in elkaars huis uit of in de mijn. In dat opzicht hebben deze modpacks gewoon een hoop ruimte nodig.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:59 schreef bobbernaut het volgende:
Ik zeg: Mapreset. (als er dan een nieuwe komt)
OH KUT Ik had zo'n code gekregen maar ben ik nogsteeds vergeten in te vullenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:19 schreef Curlbrah het volgende:
goffer kut digid elke keer als ik inlog moet ik 'm opnieuw aanvragen
stik erin
Dat kreng verloopt na een week ofzo ook nog.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
OH KUT Ik had zo'n code gekregen maar ben ik nogsteeds vergeten in te vullen
Ja waarschijnlijk gaan we switchen, Even kijken hoe we dat met de operatie nu gaan doen want volgensmij kan ik nog bij de verzekering bij mijn oudersquote:Op woensdag 11 december 2013 13:26 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Dat kreng verloopt na een week ofzo ook nog.
Trouwens, hebben jullie al naar je zorgverzekering gekeken? Blijkbaar betaal ik 10 euro minder per maand als ik precies dezelfde verzekering opnieuw afsluit.
Ik zou bij ZK van 105 naar 91 gaan, maar dan wel met zo'n budgetbasisverzekering. Nu dus maar 1tje hoger genomen en kom op 102 uit, prima.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:26 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Dat kreng verloopt na een week ofzo ook nog.
Trouwens, hebben jullie al naar je zorgverzekering gekeken? Blijkbaar betaal ik 10 euro minder per maand als ik precies dezelfde verzekering opnieuw afsluit.
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:39 schreef Timwonnacott het volgende:
Mentaal gezien misschien niet, maar anders wel ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gezien zijn ingame fetish.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Volgens mij is bobber een verre nazaat vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gezien zijn ingame fetish.![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |