Joden?quote:Op maandag 9 december 2013 11:12 schreef datismijnmening het volgende:
Terecht![]()
En dat voor een volkje dat constant over respect loopt te roeptoeteren
In een ander topic bezig jij de woorden: "Duitsers, Engelsen, Belgen en Fransen". Racist.quote:
Of je kunt gewoon normaal doen en die mensen een boete geven.quote:Op maandag 9 december 2013 11:21 schreef Jian het volgende:
Baldadige Turken, niet teveel gewicht aan hangen lijkt mij, een publiekelijke lijfstraf van 25 stokslagen p.p. lijkt me ruimschoots voldoende
Zeg jij nu dat Hans van Baalen even onsmakelijk is als het brengen van de Hitlergroet onder het bekende 'Arbeit macht Frei'-sign op de poort van Auschwitz? Hoewel een tikkie ranzige opmerking, is het wel een mooie sneer naar verkeerde keuzes in zijn studententijd. Chapeauquote:Op maandag 9 december 2013 11:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of je kunt gewoon normaal doen en die mensen een boete geven.
Lekker interessant of ze de Hitlergroet brengen. Man man man, wat een gezeik om niks. Ja, het is onsmakelijk maar dat is het hoofd van Hans van Baalen ook. Nou en.
Zo rol ik.quote:Op maandag 9 december 2013 11:37 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat Hans van Baalen even onsmakelijk is als het brengen van de Hitlergroet onder het bekende 'Arbeit macht Frei'-sign op de poort van Auschwitz? Hoewel een tikkie ranzige opmerking, is het wel een mooie sneer naar verkeerde keuzes in zijn studententijd. Chapeau
helemaal daar idd.quote:
respect voor je humorquote:Op maandag 9 december 2013 11:25 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
In een ander topic bezig jij de woorden: "Duitsers, Engelsen, Belgen en Fransen". Racist.
Ergens anders zeg je: "Dan nog pikt ze de baan in van een man." Dat is sexediscriminatie. Sexist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de foto laat niets zien? Ik wil deze nogal onsmakelijke prank dan ook wel in het nieuwsbericht zien... Arjan?The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Gouden tanden en kiezen inleveren en 128 uur non-stop Duitse teksten tegen ze schreeuwen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 04:09 schreef Jareth het volgende:
net als de mensen in Potocari zo'n ergerlijke actie niet tof zouden vinden, kan ik mij dat bij dit ook voorstellen.
2 a 3 jaar vind ik te lang.voor deze studenten. een paar dagen en nachten op die plek opsluiten en laten werken zoals ze toen moesten is genoeg straf. pap kan voedzaam zijn.
Van de andere kant: http://www.nu.nl/algemeen(...)ller-in-turkije.htmlquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:52 schreef Hexagon het volgende:
Dit gedrag zou je juist eerder verwachten bij blanke corpsballetjes die er graag onsmakelijke humor erop nahouden om met een dergelijke foto te gaan patsen in hun soos.
Weet je wat ook niet grappig is. Hele Joodse groepen van toeristen die daar getooid en al met vlaggen rondlopen,herrie maken en totaal geen respect opbrengen voor waar ze zijn. Wat zeg ik: Men gedraagt zich alsof het hun grondgebied is en iedereen verder "respect"moet tonen voor wat daar gebeurd is,behalve zij.quote:Op maandag 9 december 2013 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat soort dingen zijn niet grappig!
ZIJ zijn HET uitverkoren en LIJDEND volk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:34 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Weet je wat ook niet grappig is. Hele Joodse groepen van toeristen die daar getooid en al met vlaggen rondlopen,herrie maken en totaal geen respect opbrengen voor waar ze zijn. Wat zeg ik: Men gedraagt zich alsof het hun grondgebied is en iedereen verder "respect"moet tonen voor wat daar gebeurd is,behalve zij.
Zullen wij het eens daar ook over hebben.
Wanneer ik hier lees lijkt het wel de enige bevolkingsgroep die juist niet MAG klagen...quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:49 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
ZIJ zijn HET uitverkoren en LIJDEND volk.
Alleenrecht op WO2 / Nazi misdaden en zo.
Dan liggen de kaarten anders.
doe zoiets bij een herdenking in Potocari. of denk je dan hetzelfde over de nabestaanden van die slachtoffers daar?quote:In October, two other students from Turkey made similar gestures at the museum at Majdanek at a group of Israeli students.
zo ver wil ik niet gaan. is ook niet nodigquote:Op dinsdag 10 december 2013 05:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gouden tanden en kiezen inleveren en 128 uur non-stop Duitse teksten tegen ze schreeuwen.
Denk dat ze dan wel genezen zijn.
Ze speelden gewoon WOII na. Alsof er toen geen Hitler-groeten uitgebracht werdenquote:Op maandag 9 december 2013 11:08 schreef arjan1112 het volgende:
Ze stonden onder het bord 'arbeit macht frei' en maakte foto's van elkaar met de rechterhand omhoog
Ze kunnen 2 jaar cel krijgen.
http://www.haaretz.com/je(...).UqTdQYBV3Dc.twitter
Verklaar je nader.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:19 schreef Jareth het volgende:
[..]
Wanneer ik hier lees lijkt het wel de enige bevolkingsgroep die juist niet MAG klagen...
[..]
Het waren Turken uit Turkije die in Boedapest studerenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:30 schreef MPC60 het volgende:
Turken uit Turkije of ieder ander willekeurig Europees land?
Je bent er zelf één? Het is nogal een vergezochte gedetailleerde vergelijking namelijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:52 schreef Hexagon het volgende:
Dit gedrag zou je juist eerder verwachten bij blanke corpsballetjes die er graag onsmakelijke humor erop nahouden om met een dergelijke foto te gaan patsen in hun soos.
Lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:33 schreef Peunage het volgende:
Sowieso heeft dit verder weinig te maken met wat (groepen) Joden vinden of niet vinden. Deze jongens hebben de wet in Polen overtreden, daarom zijn ze opgepakt.
Ik ben er geen. Maar heb er genoeg gekend om te weten dat ze wel in zijn voor dit type humor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:51 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je bent er zelf één? Het is nogal een vergezochte gedetailleerde vergelijking namelijk.
Ontopic: zo'n straf(eis) is natuurlijk belachelijk hoe onsmakelijk het gebaar ook zijn mag.
Sure geef ze levenslangquote:Op maandag 9 december 2013 11:58 schreef Woestijnvos het volgende:
5 jaar in de cel op water en brood is voor hun wel voldoende
En nou komt het mooie. Als ze in Boedapest verder hun leven opbouwen en dan later weer eens teruggaan naar Turkije dan worden ze door de lokalen aldaar als "buitenlanders"aangezien.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:25 schreef arjan1112 het volgende:
Het waren Turken uit Turkije die in Boedapest studeren
Ze zijn wel erg nationalistisch ingesteld. Tegen het extreme soms aan zoals sommige Italianen.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:30 schreef polderturk het volgende:
Nu zijn alle Turken Nazi's volgens TS?
nee hoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:30 schreef polderturk het volgende:
Nu zijn alle Turken Nazi's volgens TS?
Die Boulahrouz staat er zo bij van "Bla bla bla, boeit me geen reet."quote:Op woensdag 11 december 2013 00:33 schreef regiliopeace het volgende:
Dit mag gelukkig wel
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |