Echt zo'n Veerreactie dit.quote:Op zondag 8 december 2013 23:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kan mij weinig interesseren. Tenzij het beest echt kk hard meurt ofzo. Maar anders, boeiend.
Hadden laatst iemand die het vies vond dat gasten een hond mee hadden genomen. Dacht echt, ja mja care.quote:Op zondag 8 december 2013 23:49 schreef Mortaxx het volgende:
Een hondenclub of iets dergelijks die met 30 honden die net uit zee komen een restaurant binnengaan en boos worden dat ze niet binnen mogen
"kk hard meurt" Doet me denken aan die verhalen van je dat je met je vriend ligt te knallen in bed, maar dan knallen in de zin van scheten laten.quote:
Tot zo'n beest je in je enkels bijt als je met een vol plateau looptquote:Op zondag 8 december 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hadden laatst iemand die het vies vond dat gasten een hond mee hadden genomen. Dacht echt, ja mja care.
Wot?quote:Op zondag 8 december 2013 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
"kk hard meurt" Doet me denken aan die verhalen van je dat je met je vriend ligt te knallen in bed, maar dan knallen in de zin van scheten laten.
Omg shut upquote:Op zondag 8 december 2013 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
"kk hard meurt" Doet me denken aan die verhalen van je dat je met je vriend ligt te knallen in bed, maar dan knallen in de zin van scheten laten.
Die had ik even gemistquote:Op zondag 8 december 2013 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kinderen zijn wat dat betreft erger en ja, die mag je ook niet weigeren.quote:Op zondag 8 december 2013 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tot zo'n beest je in je enkels bijt als je met een vol plateau loopt"Oh, maar mevrouw, dat doe ie anders nooit!"
[..]
Wot?
Honden, kinderen, vegetariers, bejaarden, glutenvrije, gehandicapten. Allemaal weigerenquote:Op zondag 8 december 2013 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kinderen zijn wat dat betreft erger en ja, die mag je ook niet weigeren.
Je vergeet mensen met lactose-intolerantie. En veganisten.quote:Op zondag 8 december 2013 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Honden, kinderen, vegetariers, bejaarden, glutenvrije, gehandicapten. Allemaal weigeren
Nee, we hebben met O&N een huisfeest in zijn crib dit jaar. Maar ik vond vorig jaar wel echt heel gezellig. Moet jij weer werken dan?quote:Op zondag 8 december 2013 23:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Veerepeer kom je weer naar spangcore met nye
ja wederom werken maar gelukkig komen er matties en mijn vriendin naar spangcore om de mood te versterken. Vervolgens nieuwjaarsdag naar awakeningsquote:Op maandag 9 december 2013 00:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, we hebben met O&N een huisfeest in zijn crib dit jaar. Maar ik vond vorig jaar wel echt heel gezellig. Moet jij weer werken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |