Die meisjes gaan dus wrakduiken ....quote:Op zondag 8 december 2013 16:56 schreef BRooster het volgende:
Is het niet gewoon een smoesje van die gasten, omdat ze bij mooie meisjes geen kans maken?
quote:
Wat heeft de samenleving ermee te maken? Is de keus van een kleine groep mensen. Althans ik heb nog niet eerder van wrakduiken gehoord. Het collectief van mensen gaat misschien meer richting 'niet preuts' en 'seks-gericht' dan vroeger ja. Maar niet in die mate dat dit verwacht wordt van individuele personen, althans in het algemeen niet... En anders ligt het toch aan jezelf als je zulke mensen om je heen hebt.quote:Op zondag 8 december 2013 17:20 schreef Strani het volgende:
Soms krijg je de indruk dat we het als samenleving gewoon niet zo goed doen, als men zo wanhopig op zoek is naar seks dat men maar met iedereen het bed in duikt. Waar is die obsessie voor nodig?
Dit en dit.quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 16:56 schreef BRooster het volgende:
Is het niet gewoon een smoesje van die gasten, omdat ze bij mooie meisjes geen kans maken?
Ergens is het ook wel spannend. Maar er zijn grenzen.quote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Aan het eind van de avond een ''alles pakken wat je pakken kunt'' instelling heb ik ook wel eens, maar dat wordt louter gevoed door alcohol omdat voor mij dan alle chicks gelijk zijn.Met voorbedachte rade dit doen kan ik echter niet inkomen, al ken ik genoeg gasten die dit wel doen. Boeiend ook, je hebt naderhand wel een mooi verhaal.
Jij bent zo'n wrak blijkbaar?quote:Op zondag 8 december 2013 19:18 schreef Anyanka het volgende:
Grappig dat die jongens denken dat zij degenen zijn die wrakduiken.
Dit, en ook alleen dit, dus. Sukkeltjes.quote:Op zondag 8 december 2013 16:56 schreef BRooster het volgende:
Doen meiden het dan ook?quote:Op zondag 8 december 2013 19:18 schreef Anyanka het volgende:
Grappig dat die jongens denken dat zij degenen zijn die wrakduiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |