Waarom 'mag die KLB niet meer in' dan?quote:Op maandag 9 december 2013 00:48 schreef hoink581 het volgende:
Susteren was ook altijd super kut, maar die mag KLB niet meer in gok ik zo.
Hij post tegenwoordig alleen nog maar in FOT, dus ik gok dat hij gewoon een KLB Ban heeft gekregen voor zijn gebagger, hij krijg namelijk constant tijdelijke bans als hij weer 2 dagen unbanned was.quote:Op maandag 9 december 2013 08:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom 'mag die KLB niet meer in' dan?
Oh my, dat is inderdaad ook best een irritante jaquote:
Dan zal het wel over iemand anders gaan.quote:
Nouwwwwwwwquote:
En hij denkt dat ie 'lekker' is.quote:Op maandag 9 december 2013 11:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo, dat is ook een aandachtshoer eerste klas. Beetje de achterlijke debiel uithangen.
Daarom is geen reden, als je van de trap af valt ben je snel benedenquote:Op maandag 9 december 2013 15:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarom. En dat weet jij net zo goed.
De reden is ook niet daarom. Daarom wijst op de comment die ik had gequote. Lezen, met je bolle toet.quote:Op maandag 9 december 2013 15:36 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Daarom is geen reden, als je van de trap af valt ben je snel beneden
In b4 Maar ik ben een kloon van een hele bekende user hoor.quote:Op maandag 9 december 2013 15:35 schreef terrorsjaak het volgende:
Ts zit pas 1 week op FOK! en komt nu al zo praten
Je eruit proberen te redden met iets wat niet klopt.quote:Op maandag 9 december 2013 15:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De reden is ook niet daarom. Daarom wijst op de comment die ik had gequote. Lezen, met je bolle toet.
Nee, Nikon vroeg: "Nouwwwwwwwquote:Op maandag 9 december 2013 15:55 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Je eruit proberen te redden met iets wat niet klopt.
Nikon vroeg: "waarom ik?"
Jij zei daarop: "daarom"
Waarop Nikon heel terecht antwoordde dat daarom geen reden is, en nu zou je het inene anders bedoelen. Yeah right!
Je hebt altijd van die kut dagboek topics. Je houdt de term 'dinnetje' levende.quote:Op maandag 9 december 2013 15:25 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nouwwwwwwwwaarom ikkkkkkkk???????
Hallo ik ben kloontje xd xd en ik ben al 5 jaar xd ghihiquote:Op maandag 9 december 2013 15:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
In b4 Maar ik ben een kloon van een hele bekende user hoor.
toegeven dat je een kloontje bent: PERMA BANquote:Op maandag 9 december 2013 16:44 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hallo ik ben kloontje xd xd en ik ben al 5 jaar xd ghihi
Wat is een spermaban?quote:Op maandag 9 december 2013 16:49 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
toegeven dat je een kloontje bent: PERMA BAN
Kloontje niet kennen.quote:Op maandag 9 december 2013 16:49 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
toegeven dat je een kloontje bent: PERMA BAN
Nikon, Nikon, Nikon, wat is er overgebleven van je belofte jezelf normaal te gedragen?quote:Op maandag 9 december 2013 16:50 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat is een spermaban?
Edit: owwwperma ban
ghihihi
verschrikkelijk hèquote:
Zeer affreus moet ik zeggen ja.quote:
nouquote:
Nee jonguh, Kloontje!quote:Op maandag 9 december 2013 17:12 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
wie ben jij?
btw: jij bedoelt deze flapdrol? http://forum.fok.nl/user/profile/kloontje
Watje.quote:Op maandag 9 december 2013 21:23 schreef BlueJeans het volgende:
Verleidelijk om het hier neer te zetten....
Maarja je weet niet of die user dit leest, dus doe toch maar niet.
Heey meisje, FOK!ers hebben geen gevoel. Gewoon posten.quote:Op maandag 9 december 2013 21:23 schreef BlueJeans het volgende:
SnakeLady.quote:Op maandag 9 december 2013 21:24 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Heey meisje, FOK!ers hebben geen gevoel. Gewoon posten.
Gewoon zeggen, niet zo mietig doen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:23 schreef BlueJeans het volgende:
Agreed, maar wel omdat die geband isquote:
Ik maak nu toch normale topics aan?quote:Op maandag 9 december 2013 17:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nikon, Nikon, Nikon, wat is er overgebleven van je belofte jezelf normaal te gedragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |