SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Het spookte echt wel in mijn hoofdquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
Had je eindelijk eens in real life kunnen zeggen dat je iemands moeder geneukt hebt, doe je het niet
En dan zo'n dubbele thumbs up en een knipoog geven.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Het spookte echt wel in mijn hoofd
Maar hij keek me wel aan met een rare blik. Was toen ook al zo geil als boter dus....quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
En dan zo'n dubbele thumbs up en een knipoog geven.
Hij was denk ik jaloers.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar hij keek me wel aan met een rare blik. Was toen ook al zo geil als boter dus....
*pedobear moves in*quote:
Denken dat dit een verzonnen topic isquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
Dat andere topic was ook al zo geloofwaardig aan de OP en reacties te zien... wat denk je TS? nog maar eens proberen?
kneus.
Wie probeer je te overtuigen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:53 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Denken dat dit een verzonnen topic is
We waren begonnen in de zetel na de voetbal. Zelfs bij een ONS eis ik voetbal op tvquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:50 schreef DroogDok het volgende:
Ach gelukkig deed hij niet per ongeluk de slaapkamerdeur open toen jullie bezig waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |