met zo'n OPquote:
DATquote:Op zondag 8 december 2013 23:15 schreef BeachBoyBert het volgende:
[..]
reageren op een topic die je kut vind
Een topic openen wat kut is.quote:Op zondag 8 december 2013 23:15 schreef BeachBoyBert het volgende:
[..]
reageren op een topic die je kut vind
Wat is er mis met HW?quote:
Je zou bijna zeggen combineer je hobby met een zelfmoord en kop er eenquote:
Jawel. Want mijn wil is dat mijn mening een feit is, en mijn wil is wet, dus mijn mening is een feit bij wet.quote:Op zondag 8 december 2013 23:21 schreef BeachBoyBert het volgende:
[..]
Al was jouw wil wet, dan maakte dat jouw mening nog geen feit
Ik twijfel of ie trollt en daardoor vind ik het irritant, maar toch wel grappig, leedvermaakquote:
Nee, hij is kut, mede doordat hij dat getroll ook verder zet in SES en iedereen afraad om te beginnen aan een technische studie.quote:Op zondag 8 december 2013 23:22 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik twijfel of ie trollt en daardoor vind ik het irritant, maar toch wek grappig. Of zielig.
Vogeltjesdans is niet kut.quote:Op zondag 8 december 2013 23:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Vogeltjesdans of één van die aandachtshoeren van KLB.
Bitch please.quote:
Hoe weet jij dat nou, jij bent een homo. Jij hebt geen verstand van kuttenquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 23:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, jij bent een homo. Jij hebt geen verstand van kutten
Vogeltjesdans verkeert momenteel in een existentiële dip, dat is een dip voor hele slimme mensen, vandaar dat hij de laatste tijd een beetje onder zijn niveau post.quote:
Wat een ongelofelijk ondoordachte opmerking.quote:Op zondag 8 december 2013 23:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, jij bent een homo. Jij hebt geen verstand van kutten
Boeiend. Probeer maar eens een discussie met die linkse dierenhippie te voeren. Probeert je alleen maar woorden in de mond te leggen en gaat nergens inhoudelijk op in, om je dan wel te verwijten niet inhoudelijk op zijn cirkelredeneringen en drogredenen in te gaan.quote:Op zondag 8 december 2013 23:29 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Vogeltjesdans verkeert momenteel in een existentiële dip, dat is een dip voor hele slimme mensen, vandaar dat hij de laatste tijd een beetje onder zijn niveau post.
Maar is het wel een feit dat jou wil wet is?quote:Op zondag 8 december 2013 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel. Want mijn wil is dat mijn mening een feit is, en mijn wil is wet, dus mijn mening is een feit bij wet.
Welke?quote:Op zondag 8 december 2013 23:30 schreef _NZT_ het volgende:
En die aandachtsgeile hoer in NWS die ook overal een mening over heeft
Rezania.quote:Op zondag 8 december 2013 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel. Want mijn wil is dat mijn mening een feit is, en mijn wil is wet, dus mijn mening is een feit bij wet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |