Heb je ook lanfentsquote:Op zondag 8 december 2013 23:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die jas heb je alleen buiten aan, de stropdas heb je overal aan. En ik vind het een beetje genant als mijn begeleider en de rest van mijn collega's t-shirtjes en spijkerbroeken dragen en ik dan kom aanzetten met een overhemd met stropdas, colbert en pantalon, hoewel dat wel mijn stijl is.
Had je beter rechten kunnen gaan studerenquote:Op zondag 8 december 2013 23:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die jas heb je alleen buiten aan, de stropdas heb je overal aan. En ik vind het een beetje genant als mijn begeleider en de rest van mijn collega's t-shirtjes en spijkerbroeken dragen en ik dan kom aanzetten met een overhemd met stropdas, colbert en pantalon, hoewel dat wel mijn stijl is.
Weer een luxe probleem opgelost.quote:
Jij bent hier die gast met de gladde haartjes, pantalon blazers etc, mocro stijl, prada, lacoste, mooie overhempjes. Heb je ook een nektasje?quote:
Haha, true.quote:Op zondag 8 december 2013 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had je beter rechten kunnen gaan studeren
quote:Op zondag 8 december 2013 23:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij bent hier die gast met de gladde haartjes, pantalon blazers etc, mocro stijl, prada, lacoste, mooie overhempjes. Heb je ook een nektasje?
Wacht: pantalon, blazers en dan opeens mocro stijl, lacoste en nektasjes?quote:Op zondag 8 december 2013 23:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij bent hier die gast met de gladde haartjes, pantalon blazers etc, mocro stijl, prada, lacoste, mooie overhempjes. Heb je ook een nektasje?
Stijl is belangrijk.quote:Op zondag 8 december 2013 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Wie loopt moeilijk te doen bij het kopen van zo iets simpels als een winterjas?
quote:Op zondag 8 december 2013 23:30 schreef AchJa het volgende:
www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1383085
Dan ken je de stereotype mocro nog niet, die zijn veranderd sinds 2012quote:Op zondag 8 december 2013 23:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wacht: pantalon, blazers en dan opeens mocro stijl, lacoste en nektasjes?![]()
Je bent volgens mij de weg kwijt. Dat rijtje is geenszins coherent.
Jawel, en dat is niet dit:quote:Op zondag 8 december 2013 23:32 schreef BredeBroeder het volgende:
Dan ken je de stereotype mocro nog niet, die zijn veranderd sinds 2012
Dat is ook gewoon gay.quote:Op zondag 8 december 2013 23:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jawel, en dat is niet dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vroegah, toen Penfield nog jassen zonder vage printjes maakte..quote:Op zondag 8 december 2013 23:29 schreef BredeBroeder het volgende:
Nibbie:
http://www.tipdebruin.nl/collectie/penfield-balvant-buff.html
Als je model bent of een BN-er wél jaquote:
Voor mij is stijl belangrijk.quote:Op zondag 8 december 2013 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je model bent of een BN-er wél ja
Vroeguh toen Hugo Boss nog uniformen ontwierpquote:Op zondag 8 december 2013 23:33 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Vroegah, toen Penfield nog jassen zonder vage printjes maakte..
CIDI gebeld.quote:Op zondag 8 december 2013 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vroeguh toen Hugo Boss nog uniformen ontwierp
Ouwe mannen stijl ja, niet voor peuters van in de 20quote:Op zondag 8 december 2013 23:35 schreef Awsom het volgende:
[..]
Nee, dat heet stijl.
En stijl is ...
[..]
[..]
KMarns camo ansich is al stijlquote:Op zondag 8 december 2013 23:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij krijgt straks ook een speciale stijl camopak aangemeten...
Hoe ging je date?quote:Op zondag 8 december 2013 23:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tijdloze stijl is dat. Prachtig en mannelijk.
Ik ben op zoek naar een nieuwe winterjas in dazzle-camoquote:
Om het voor DEF SC standaarden acceptabel te houden: laten we zeggen dat ik haar meermaals de berg op heb geholpen en ik zelf onder aan de berg ben blijven staan. Zo even verder op de wappquote:
Friendzonequote:Op zondag 8 december 2013 23:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Om het voor DEF SC standaarden acceptabel te houden: laten we zeggen dat ik haar meermaals de berg op heb geholpen en ik zelf onder aan de berg ben blijven staan.
Weet je wat jij moet doen?quote:Op zondag 8 december 2013 23:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij moet echt iets doen aan je begrijpend lezen als je die metafoor niet hebt gesnapt
Jaja, negeer de vraag maarquote:Op zondag 8 december 2013 23:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zal het in taal die je begrijpt uitdrukken: orgasmes, zij had ze. Ik niet.
Dat is dom...quote:Op zondag 8 december 2013 23:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zal het in taal die je begrijpt uitdrukken: orgasmes, zij had ze. Ik niet.
Die ouwe bazen ja.quote:Op zondag 8 december 2013 23:40 schreef BredeBroeder het volgende:
Over stijl gesproken
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |