Dat ie scheef op je kop staat jonguh, 't is geen baretquote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef Thaboel het volgende:
Ik loop gewoon met mn baseballcap rond. Wat is het probleem?
Dat is wel baasquote:Op zondag 8 december 2013 22:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Echte bazen dragen wollen klassieke heren overcoats of trenchcoats:
[ afbeelding ]
staat gewoon recht. Bij tegenwind achterstevoren.quote:Op zondag 8 december 2013 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat ie scheef op je kop staat jonguh, 't is geen baret
quote:Op zondag 8 december 2013 22:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, niet zo achterlijk doen, dat jou het niet bevalt is jouw probleem.
Tevens: Mooie jas [ afbeelding ]
400,-
Ja, maar het design is wel mooiquote:Op zondag 8 december 2013 22:40 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]![]()
![]()
Tevens, bondkraag, daar zei je net nog wat anders over.
quote:Op zondag 8 december 2013 22:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
staat gewoon recht. Bij tegenwind achterstevoren.
Oh ja die, denken dat we plotseling iedereen aanzien voor Viper...quote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Kut, snel maar weer m'n baseball NLD pet verkopen.
Inderdaad he, wel jammer dat de kraag zo laag is uitgesneden. Daar heb ik het vaak wel koud. Zo'n eskimo jas o.i.d. is veel warmerquote:
Ja maar is nee want.quote:Op zondag 8 december 2013 22:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, maar het design is wel mooi
De ouderwets door oma gebreide das is zeker niet peppie genoeg meer om te dragen bij zo'n jas?quote:Op zondag 8 december 2013 22:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Inderdaad he, wel jammer dat de kraag zo laag is uitgesneden. Daar heb ik het vaak wel koud. Zo'n eskimo jas o.i.d. is veel warmer
Ik draag er een fijne plaid sjaal bij, maar dat laat nog steeds stukken open:quote:Op zondag 8 december 2013 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De ouderwets door oma gebreide das is zeker niet peppie genoeg meer om te dragen bij zo'n jas?
quote:Op zondag 8 december 2013 22:43 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Als je een parka wilt, kijk AJ dan lief aan, die heeft er nog wel een liggen in het groen.
Dan doe je iets niet helemaal goed met het omslaanquote:Op zondag 8 december 2013 22:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik draag er een fijne plaid sjaal bij, maar dat laat nog steeds stukken open:
[ afbeelding ]
Zelfs nog een effen groene... Ben je helemaal hip als hippie...quote:Op zondag 8 december 2013 22:43 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Als je een parka wilt, kijk AJ dan lief aan, die heeft er nog wel een liggen in het groen.
Oh, dat borststuk is volgens mij moeilijk vol te krijgen met een sjaaltje:quote:Op zondag 8 december 2013 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet helemaal goed met het omslaan
Zo'n sjaal heb ik ook (is trouwens warmer dan een gebreide das) en geen probleem.
quote:Op zondag 8 december 2013 22:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, dat borststuk is volgens mij moeilijk vol te krijgen met een sjaaltje:
[ afbeelding ]
Met een overhemd en een das om hoef je toch geen sjaal meer te dragenquote:Op zondag 8 december 2013 22:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, dat borststuk is volgens mij moeilijk vol te krijgen met een sjaaltje:
[ afbeelding ]
Maar ik draag geen das naar werk/de universiteit. Een beetje té pretentieus, dan zie je iedereen meteen kijken. Als ik een colbertje/blazer(draag graag overhemden) aandoe zelfs al over een spijkerbroek dan krijg ik van sommigen al te horen: ''Oh kijk in pak!''quote:Op zondag 8 december 2013 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met een overhemd en een das om hoef je toch geen sjaal meer te dragen
Wél zo'n jas danquote:Op zondag 8 december 2013 23:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar ik draag geen das naar werk/de universiteit. Een beetje té pretentieus, dan zie je iedereen meteen kijken. Als ik een colbertje/blazer(draag graag overhemden) aandoe zelfs al over een spijkerbroek dan krijg ik van sommigen al te horen: ''Oh kijk in pak!''![]()
Die jas heb je alleen buiten aan, de stropdas heb je overal aan. En ik vind het een beetje genant als mijn begeleider en de rest van mijn collega's t-shirtjes en spijkerbroeken dragen en ik dan kom aanzetten met een overhemd met stropdas, colbert en pantalon, hoewel dat wel mijn stijl isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |