SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Daywalk3r op 10-12-2013 17:49:24 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Verslagen van bruggenloop tot zover mooi om te lezen. Laat de rest maar komen.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ik heb ook wel lekker gelopen bij de Bruggenloop!
Mentaal was ik wat minder 'psyched' voor deze loop, omdat ik mijn Grote Doel voor 2013 stiekem al gehaald had bij de Zevenheuvelen (onder dat uur). Maar eenmaal warmgelopen en al, toch wel zin in. Eerste meters waren smal en druk (en vroeg ik mij af, waarom er toch nog zoveel mensen voor mij stonden die amper snelheid maakten, hoe kom je dan in vak A?!).
Windje tegen op Laan op Zuid af en toe, viel wat tegen, maar na de Erasmusbrug echt een heerlijke Maasboulevard gelopen, kilometertjes in 3:57 / 3:57 / 3:55 / 3:53 (5k: 20:04), dus halverwege kwam ik ook door in 29:35 of zoiets. Dat gaf wel moed, al wist ik ook dat dit het makkelijkste stuk was... Ri. Van Brienenoord trapte ik een beetje op mijn adem net voordat je eronder door gaat en de echte klim nog moet beginnen, maar dat hadden de meesten om mij heen ook. Van 9-10 kilometer ging het gewoon niet zo lekker, had het zwaar, wind tegen en m'n ritme niet zo. Na 4:25 km en 40:51 op de tien was het uur wel uit zicht, maar toch nog wel geknokt voor m'n plek vanaf dan.
Hoop anderen hadden het ook zwaar en zeker vanaf km 13 kwam ik er wel weer aardig in en uiteindelijk in 1:00:57 gefinished als 123e, en daar ben ik toch best tevreden mee. Laatste kilometer weer dik onder de 4 minuten, dus finish was sterk en met een goed gevoel nu de winter in om door te trainen.
Verder heeft iedereen hier ook weer heerlijk gelopen zo te lezen, chapeau.
Jack does it in real time...![]()
Mijn Bruggenloopverslag. Gemengde gevoelens. Later las ik dat Michel Butter, die het startschot verrichtte, vertelde dat zijn langzame duurlooptempo 3:45/km is.
Okee dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weekend van de winnaars weer
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Fijne verhalen weer ja!
Ik heb gister geskied en veel bier gedronken, daarna 11 uur in mn bed gelegen, en op een uurtje na vanaf 12 uur vanmiddag alleen maar op de bank gelegen. Lekker sportief weekend![]()
Morgen maar weer lopen dus![]()
![]()
Moet nog even verder lezen, maar:quote:Op zondag 8 december 2013 21:54 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik zat tegenover een warmtekanon. Ik zweer je: zo'n ding wil ik thuis ook. Ik ben alleen bang dat ik mijn baas moet vragen om mijn salaris te vertienvoudigen om de energiekosten te kunnen betalen. Het enige dat in de buurt kan komen bij het gevoel dat het warmtekanon mij gaf moet een degradatie van Ajax zijn.![]()
Idem dito hier!
![]()
benny beeer!!! owwww!! sappige sateetjes! kwijl!![]()
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 21:54 schreef Zwabberhark het volgende:
Mijn Bruggenloopverslag. Gemengde gevoelens. Later las ik dat Michel Butter, die het startschot verrichtte, vertelde dat zijn langzame duurlooptempo 3:45/km is.
Okee dan.Ondanks wat tegenvallende prestaties zonder smoesjes voorhanden, toch eigenlijk best een leuk verslag geworden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om maar even Dr.Claw te quoten: "Next time, Gadget, Next time..."Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Prachtig verhaal ZwabberWat zo'n loop niet met je doet.
En absurd. Voortaan schreeuw je maar heel hard hoor, potverdikkie! Hadden we nog even kunnen kennismaken bij een warmtekanon![]()
![]()
Gewoon nog geen uitslagen en/of foto's van die cross van vanmiddag te vinden
/ongeduldigF means you're fucked![]()
Okee dan.Wat een heerlijkheid van een verslag +O ik hou van overbodige informatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oke, nog een keertje dan als jullie het goed vinden...startnummer 434
de eerste foto ga ik maar even bestellen denk ik.
http://www.keplerchalleng(...)allenge-event-photos'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
ja die is mooi!quote:Op zondag 8 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.keplerchalleng(...)allenge-event-photos
en zwabber idd sterkte man!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Allemaal mooi, maar die eerste is wel heel tof ja!quote:Op zondag 8 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.keplerchalleng(...)allenge-event-photosJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hier is iedereen dusHet werd een beetje eenzaam in het amateur topic
Ook mee gedaan aan de Bruggen loop en ondanks wat Zwabberhark zegt over lekker lopen, heb ik toch een lekkere wedstrijd gelopenErg constant en maar 15 seconden verloren de Brieenoord op. Laatste twee km ook nog kunnen versnellen (verder geen mooi verslag zoals de rest hier helaas).
@Rechtsedirecte, gefeliciteerd nog met de Kepler challenge!The line is a dot to you!![]()
dit dus, overbodige informatie maakt een sfeerverslag compleet!quote:Op zondag 8 december 2013 22:19 schreef Nirak het volgende:
[..]
Wat een heerlijkheid van een verslag +O ik hou van overbodige informatie'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat was je eindtijd?quote:Op zondag 8 december 2013 22:27 schreef kepler het volgende:
Hier is iedereen dusHet werd een beetje eenzaam in het amateur topic
Ook mee gedaan aan de Bruggen loop en ondanks wat Zwabberhark zegt over lekker lopen, heb ik toch een lekkere wedstrijd gelopenErg constant en maar 15 seconden verloren de Brieenoord op. Laatste twee km ook nog kunnen versnellen (verder geen mooi verslag zoals de rest hier helaas).
@Rechtsedirecte, gefeliciteerd nog met de Kepler challenge!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mooie tijdquote:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
RD is qua afstanden wel een beetje mijn grote voorbeeld. Op een dag hoop ik dat ook te kunnen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ook offroad?quote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef SEMTEX het volgende:
RD is qua afstanden wel een beetje mijn grote voorbeeld. Op een dag hoop ik dat ook te kunnen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dankquote:
Zat net te kijken, maar kom dus 20 seconden tekort voor een PR... Jammer, anders waren het 4 PRs geweest dit jaar
Edit: ik vergeet alleen de editie waar ik op de naam van Deebee heb gelopen, die was nog een stuk sneller
The line is a dot to you!![]()
Hmmmm misschienquote:je hebt niet veel keus meer op een gegeven moment, denk ik.
Yes, come over to the dark sidequote:Op zondag 8 december 2013 22:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hmmmm misschienje hebt niet veel keus meer op een gegeven moment, denk ik.
Er ligt genoeg asfalt in NL opzich. Maarja je wil wel een beetje in de buurt van huis blijven denk ik, dus dan zit je waarschijnlijk dezelfde weg vaker te lopen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hmmmm misschienje hebt niet veel keus meer op een gegeven moment, denk ik.
Ik heb afgelopen weekend ondervonden dat vrouwen op de lange afstand mentaal vaak veel sterker zijn dan mannen.... er liepen heel wat "tough cookies" mee!quote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef SEMTEX het volgende:
RD is qua afstanden wel een beetje mijn grote voorbeeld. Op een dag hoop ik dat ook te kunnen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
*boks*quote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef SEMTEX het volgende:
RD is qua afstanden wel een beetje mijn grote voorbeeld. Op een dag hoop ik dat ook te kunnenJa doei.![]()
Heldinnenquote:Op zondag 8 december 2013 22:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend ondervonden dat vrouwen op de lange afstand mentaal vaak veel sterker zijn dan mannen.... er liepen heel wat "tough cookies" mee!Wel grappig, misschien kunnen minder goed tegen pijn
quote:
Dat is uit onderzoeken ook gebleken volgens mij.quote:Op zondag 8 december 2013 22:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend ondervonden dat vrouwen op de lange afstand mentaal vaak veel sterker zijn dan mannen.... er liepen heel wat "tough cookies" mee!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
* Jero_nimo doet mee aan * boks*quote:
Weer prachtige verslagen en iedereen goed gelopen!![]()
Zwabber sterkte![]()
En RD, heb je Ruby toevallig nog gezien???![]()
![]()
![]()
Tering, dat uitzicht
Ik wil ook ooit zulke afstanden doen, maar dat hoeft niet binnen een aantal jaar
1:03 laag liep je toen zo te zien?quote:Op zondag 8 december 2013 22:38 schreef kepler het volgende:
[..]
Dank
Zat net te kijken, maar kom dus 20 seconden tekort voor een PR... Jammer, anders waren het 4 PRs geweest dit jaar
Edit: ik vergeet alleen de editie waar ik op de naam van Deebee heb gelopen, die was nog een stuk sneller
Want in 2011 kon ik inderdaad niet lopen, want flinke blessure aan m'n knie toen...
Vandaag wel weer de Bruggenloop genomen, dus dit keer stond ik niet zonder zelf te lopen tóch in de uitslag.
@RD super ervaring! goed gedaan
Morgen even alle andere posts lezen. Ben net terug van
een weekendje Veluwe.![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
Dikke respectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en ook alle crossers en bruggenlopers en alle andere lopers
En weer bijgelezen.
Na een rustweekje (PHPD, pijntje hier pijntje daar) ga ik de laatste drie weken van december knallen om fit het nieuwe jaar in te gaan en de challenge te halen uiteraardFeyenoord!!! * Barça![]()
tuurlijk, maar als een puistige puber durfde ik alleen maar verlegen en voor mij uit mijmerend naar haar te staren....quote:Op zondag 8 december 2013 23:05 schreef Jero_nimo het volgende:
En RD, heb je Ruby toevallig nog gezien???![]()
[ afbeelding ]
zoiets moet je er maar bij denken
[ Bericht 11% gewijzigd door rechtsedirecte op 09-12-2013 05:48:24 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
De eerste foto's van de Duinrellcross gevonden
De onderste sta ik niet op, maar geeft een leuk beeld van een afdaling weer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 07:19 schreef YUR het volgende:
De onderste sta ik niet op, maar geeft een leuk beeld van een afdaling weer:Gelukkig mocht je naar beneden ipv omhoog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was gelukkig donkerquote:Op maandag 9 december 2013 08:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een kutfoto's maken ze toch altijd bij die like2run evenementen
Nou ja, ik was blij dat ik er was.
[ afbeelding ]
Die van mij zien er ook niet uit![]()
![]()
Leuk zeg al die verhalen en foto's.
Gelukkig mag ik zondag weer een wedstrijdje lopen
Ja, maar als je m 3 keer af moet, moet je ook 3 keer ergens omhoogquote:Op maandag 9 december 2013 07:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Gelukkig mocht je naar beneden ipv omhoog!
F means you're fucked![]()
Met zulke korte rondjes kan dat dan idd ook niet echt een klein beetje geleidelijk aan, gok ik zoquote:Op maandag 9 december 2013 08:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, maar als je m 3 keer af moet, moet je ook 3 keer ergens omhoog![]()
![]()
dat is een mooie "klucht" om naar beneden te gaan YUR, kan me voorstellen dat het zwaar was'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bij mij zijn de foto's voor 't eerst best wel leuk.
moet wel zeggen dat ik er echt op lette waar de fotografen stonden, omdat er nu niemand speciaal langs de kant stond die foto's zou makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get stoned![]()
Er zijn van mij echt wel goede foto's gemaakt waar ik alleen op sta (voordeel van achterin lopen) Maar de meest kutte foto's staan online
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Mijn foto's zijn om hard om te lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar gelukkig 2 leuke warmingup- en startvakfoto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, ik had trouwens nog úren kunnen slapen en ben echt stijver dan de 7HL![]()
![]()
Lijkt wel alsof ik op kop loop bij die eerste foto.En nog eindsprintje op het laatst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat last van m'n achillespees na gisteren, schoenen zaten net te strak denk ik of zo, want heb ik echt nog nooit gevoeld.Jack does it in real time...![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 09:05 schreef Quoi het volgende:
Mijn foto's zijn om hard om te lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar gelukkig 2 leuke warmingup- en startvakfoto'sje ziet je zus kijken...." you can't take some people anywhere.."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, ik had trouwens nog úren kunnen slapen en ben echt stijver dan de 7HL'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dát!quote:Op maandag 9 december 2013 09:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je ziet je zus kijken...." you can't take some people anywhere.."![]()
![]()
Zo ik ben weer bij, vind het altijd erg leuk om jullie verslagen te lezen.
Er is weer goed gelopen dit weekend!
Nu zelf even rondneuzen waar en wanneer ik de komende tijd kan gaan lopen.
Heb nog een erg dubbel gevoel bij wedstrijden....ene kant is het leuk om ergens
naartoe te trainen. Maar de stress voor een wedstrijd en het helemaal stukgaan tijdens een wedstrijd...maar ja achteraf voel je je dan wel weer helemaal top..![]()
nog 10 maanden tot aan de volgende uitdaging en nu al peer pressure....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gewoon heeeeel veel wedstrijdjes lopen. Dan verdwijnt de grootste stress wel, en je hoeft niet meer per sé iedere keer stuk te gaanquote:Op maandag 9 december 2013 09:19 schreef runninglinda het volgende:
Zo ik ben weer bij, vind het altijd erg leuk om jullie verslagen te lezen.
Er is weer goed gelopen dit weekend!
Nu zelf even rondneuzen waar en wanneer ik de komende tijd kan gaan lopen.
Heb nog een erg dubbel gevoel bij wedstrijden....ene kant is het leuk om ergens
naartoe te trainen. Maar de stress voor een wedstrijd en het helemaal stukgaan tijdens een wedstrijd...maar ja achteraf voel je je dan wel weer helemaal top..
Ben op zoek naar wat wedstrijdjes in jan en feb, maar het is voornamelijk cross, en dat is niet mijn favoriete wedstrijdvorm.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Egmond en Schoorlquote:Op maandag 9 december 2013 09:26 schreef Guard het volgende:
Ben op zoek naar wat wedstrijdjes in jan en feb, maar het is voornamelijk cross, en dat is niet mijn favoriete wedstrijdvorm.![]()
Het is alleen niet zo erg om de hoek![]()
![]()
Och je hebt het wel tegen die idioot die naar Zwitserland gaat om een 16 km trail te doenquote:Op maandag 9 december 2013 09:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Egmond en Schoorl![]()
Het is alleen niet zo erg om de hoek
wat hij zegt....!quote:Op maandag 9 december 2013 09:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon heeeeel veel wedstrijdjes lopen. Dan verdwijnt de grootste stress wel, en je hoeft niet meer per sé iedere keer stuk te gaan
en gewoon afstanden uitzoeken waar je van weet dat je ze aan kunt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat dacht je hiervan: http://www.leoammerlaan.nl/97/la_loop.htmlquote:Op maandag 9 december 2013 09:26 schreef Guard het volgende:
Ben op zoek naar wat wedstrijdjes in jan en feb, maar het is voornamelijk cross, en dat is niet mijn favoriete wedstrijdvorm.
Lekker kort-kort in februari! In een kas! Het is dat ik die dag bij Swansea v Cardiff zit in Wales, anders had ik zelf meegedaan. Die dag is er volgens mij ook nog de Noord Aa Polderloop, als je per se buiten wilt lopen.
De dag er na: ik heb weinig spierpijn, alleen de bal van mijn rechtervoet is een beetje beursig. Snap niet waarom, want ik heb gewoon haklanding gelopen.![]()
ha dat is wel een interessantequote:Op maandag 9 december 2013 09:37 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Wat dacht je hiervan: http://www.leoammerlaan.nl/97/la_loop.html
Lekker kort-kort in februari! In een kas! Het is dat ik die dag bij Swansea v Cardiff zit in Wales, anders had ik zelf meegedaan. Die dag is er volgens mij ook nog de Noord Aa Polderloop, als je per se buiten wilt lopen.
De dag er na: ik heb weinig spierpijn, alleen de bal van mijn rechtervoet is een beetje beursig. Snap niet waarom, want ik heb gewoon haklanding gelopen.dank voor de tip
Ben de week goed begonnen met een hardloopspullenwebbestelling
quote:Op maandag 9 december 2013 07:19 schreef YUR het volgende:
De onderste sta ik niet op, maar geeft een leuk beeld van een afdaling weer:Gave foto's! Het ziet er inderdaad onwijs zwaar uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: Mijn BruggenloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR-versie: http://www.endomondo.com/workouts/275692587/5346508Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ow, ik zie net op Endomondo dat ik een bekertje heb gelopen op de 10km. Sneller dan bij de Vredesloop dus
En nog een voor de beste uurafstand.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Iemand hier ervaring met ultralopen? Ik ben erg nieuwsgierig naar ervaringen op dit gebied. Hoe krijg je het mentaal zo op orde dat je 60 km aan één stuk lopen kan.![]()
![]()
Je maakt een grapje he?quote:Op maandag 9 december 2013 10:12 schreef nexusje het volgende:
Iemand hier ervaring met ultralopen? Ik ben erg nieuwsgierig naar ervaringen op dit gebied. Hoe krijg je het mentaal zo op orde dat je 60 km aan één stuk lopen kan.![]()
Sorry.Het hele vorige topic gaat zo'n beetje over rechtsedirecte en zijn 60km Kepler run. Zie hier zijn verslag daarvan: LIF / [Hardlopen] #653 - RD TT
***![]()
Hoezo?quote:Op maandag 9 december 2013 10:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je maakt een grapje he?
Sorry.Het hele vorige topic gaat zo'n beetje over rechtsedirecte en zijn 60km Kepler run. Zie hier zijn verslag daarvan: LIF / [Hardlopen] #653 - RD TT
edit:![]()
![]()
Zie mijn aanvulling. Sorry, het stond er wat bot, maar echt, het is zo ongeveer HET onderwerp van gesprek geweest het hele weekend.
***![]()
Haha, dan ga ik dat even heerlijk terug lezen, volg dit topic niet zo! Dankjequote:Op maandag 9 december 2013 10:16 schreef Brighteyes het volgende:
Zie mijn aanvulling. Sorry, het stond er wat bot, maar echt, het is zo ongeveer HET onderwerp van gesprek geweest het hele weekend.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 10:21 schreef nexusje het volgende:
[..]
Haha, dan ga ik dat even heerlijk terug lezen, volg dit topic niet zo! Dankje![]()
![]()
Vanaf nu wel dus.
Welkom.
Naam, rugnummer, stats, garmin/polar/suunto, schoenen, SPIbelt?Ja doei.![]()
Weer meer leuke verslagen en foto's!Dit!quote:Op maandag 9 december 2013 09:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon heeeeel veel wedstrijdjes lopen. Dan verdwijnt de grootste stress wel, en je hoeft niet meer per sé iedere keer stuk te gaan
Zenuwen zijn dan veel minder, je begint door te krijgen hoe het werkt, voorbereiding en dergelijken worden meer een automatisme en zorgen niet voor onnodige extra stress. En dan hoef je ze inderdaad niet allemaal vol te lopen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Hahaha,quote:Op maandag 9 december 2013 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
Vanaf nu wel dus.
Welkom.
Naam, rugnummer, stats, garmin/polar/suunto, schoenen, SPIbelt?
Laten we het bij de volgende gegevens houden;
Tom Moerland, 20 jaar Rotterdam
Rugnummer, laat ik zeggen dat ik eeuwenlang (hoe leuk het ook klinkt, ja figuurlijk) gebasketbald heb en mijn held die 2 meter breed ingelijst aan mijn slaapkamer muur hangt nummer 23 toch wel mijn favoriete nummer is. Nu is dit geen logisch rugnummer, soidontreallycare
Gebruik nike x tomtom horloge, geen hartslagmeter, misschien toch maar eens gaan doen.
Schoenen; asics excel33/ nike freerun +2, wil over op nimbus, durf t alleen niet aan omdat ik bang ben t de komende 100-200 kilometers erg zwaar er mee ga krijgen.
![]()
![]()
Welkom! En Ultrarunnen dus? Join the club! RD is de pater familias van deze nieuwe club, en SEMTEX, Jero_Nimo, Daywalker, streamNL en ondergetekende zijn wannabe's/dromers
Ja doei.![]()
Even offtopic tussen het gehaat door: zijn er meer mensen die zo'n BGL-shirt besteld hadden en constateren dat een M wel erg ruim valt? Het lijkt wel XL.![]()
RD
Bruggenlopers![]()
Boel leuke verslagen en toffe foto's!
Enne, mag ik in de OP?
9 maart 2014 - CPC Den Haag
• GotC - 5km
Verheug me niet op het struikelen over alle kleine kinderen die de 5km lopen, maar toch:![]()
![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 11:07 schreef GotC het volgende:
RD
Bruggenlopers![]()
Enne, mag ik in de OP?
• GotC - 5km
Verheug me niet op het struikelen over alle kleine kinderen die de 5km lopen, maar toch:Cool! Weer beginnen
![]()
![]()
Sinds 2 weken alquote:Op maandag 9 december 2013 11:09 schreef Wolve000 het volgende:
Wanneer mag je weer langzaam gaan opbouwen?. Maar donderdagmiddag ga ik weer voor het eerst. Minuutjes lopen ftw.
![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 11:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Sinds 2 weken al. Maar donderdagmiddag ga ik weer voor het eerst. Minuutjes lopen ftw.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 11:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Sinds 2 weken al. Maar donderdagmiddag ga ik weer voor het eerst. Minuutjes lopen ftw.
Ik vind 'm ook erg ruim vallen.. M'n andere adidas-event-shirt heeft dezelfde maat maar is stuk krapperquote:Op maandag 9 december 2013 11:05 schreef Zwabberhark het volgende:
Even offtopic tussen het gehaat door: zijn er meer mensen die zo'n BGL-shirt besteld hadden en constateren dat een M wel erg ruim valt? Het lijkt wel XL.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
De foto van die pipo die een briefje gaf met een code is wél gaaf(al zie ik er na 14,9km niet meer zo charmant uit
)
Dit was 100 meter voor de finish:
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Mooie verhalen zeg!
RD, jij bent echt een held!!!! Ik zou bijna ook mee gaan doen aan de peerpressure voor ultra's
Top dat je het binnen 10 uur gedaan hebt![]()
En bruggelopers, kerstboomhakker en crossloperts ook heerlijk gedaan hoor!![]()
Ik had dit weekend alleen een LDL staan van 'maar' 18 kmDirect na het coachen van mijn korfbalploegje een leuk rondje gelopen. Lekker op gevoel gelopen en niet op tijd of HR, maar achteraf enorm vlak gelopen
http://www.endomondo.com/workouts/275348169/2924303
En er is bij de Marathon van Rotterdam wel een HM, maar dat is wel in het businessrun gedeelte, dan loop je met zn 2-en de hele Marathon, iets wat ik ook van plan ben om te doen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Leuke foto ET!
Als je bij je persoonlijke foto/video op "meer foto's" klikt, kun je ook nog meer vinden. Daar vond ik vorig jaar flink wat leuke foto'squote:Op maandag 9 december 2013 11:07 schreef GotC het volgende:
RD
Bruggenlopers![]()
Enne, mag ik in de OP?
• GotC - 5km
Verheug me niet op het struikelen over alle kleine kinderen die de 5km lopen, maar toch:![]()
Yeps. Ook hier. 7HL shirt was krap, deze te ruim. Heb 'm aan mijn zus gegeven, die iets meer ruimte vooraan nodig heeft ihaquote:Op maandag 9 december 2013 11:05 schreef Zwabberhark het volgende:
Even offtopic tussen het gehaat door: zijn er meer mensen die zo'n BGL-shirt besteld hadden en constateren dat een M wel erg ruim valt? Het lijkt wel XL.![]()
![]()
Ow en dit verdient ook dequote:Op maandag 9 december 2013 11:07 schreef GotC het volgende:
RD
Bruggenlopers![]()
Enne, mag ik in de OP?
• GotC - 5km
Verheug me niet op het struikelen over alle kleine kinderen die de 5km lopen, maar toch:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 10:00 schreef mosselmossel het volgende:
Supergoed gelopen mossel!SPOILER: Mijn BruggenloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR-versie: http://www.endomondo.com/workouts/275692587/5346508![]()
Volgende keer ga ik helemaal alleen. Kan ik lekker socializen![]()
![]()
Mijn 7^^ shirt zit best wel goed, maar een klein beetje meer stretch in de stof had ik wel lekker gevonden.![]()
Wat een belachelijk vlakke loop zeg!quote:Op maandag 9 december 2013 11:40 schreef MaleDuck het volgende:
Ik had dit weekend alleen een LDL staan van 'maar' 18 kmDirect na het coachen van mijn korfbalploegje een leuk rondje gelopen. Lekker op gevoel gelopen en niet op tijd of HR, maar achteraf enorm vlak gelopen
![]()
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Wat is jullie ervaring met hoelang hardloopschoenen mee gaan? Ik loop op schoenen van ongeveer 3 jaar oud denk ik waar +/- 500 km op gelopen is. Sinds twee weken krijg ik last van m'n knieën tijdens en na het lopen.![]()
Als je last krijgt lijkt dat me sowieso een teken om op zoek te gaan naar wat anders..quote:Op maandag 9 december 2013 11:49 schreef Stienn het volgende:
Wat is jullie ervaring met hoelang hardloopschoenen mee gaan? Ik loop op schoenen van ongeveer 3 jaar oud denk ik waar +/- 500 km op gelopen is. Sinds twee weken krijg ik last van m'n knieën tijdens en na het lopen.
In theorie zou een schoen, gemiddeld, afhankelijk ook van soort, tussen de 800 en 1000km mee moeten kunnen gaan, maar ook rust/niet gebruiken kan de support aantasten. Dus, hup, naar de hardloopwinkel.Ja doei.![]()
Ja, verbaasde me ik ook over jaquote:Op maandag 9 december 2013 11:48 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Wat een belachelijk vlakke loop zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Normaal" moeten schoenen wel 1000 km mee kunnen gaan, maar als ze 3 jaar oud zijn, dan zou ik het niet gek vinden als ze nu blessures kunnen veroorzaken. Ik weet niet wat voor soort last van je knie je hebt, maar je kan het even laten checken door een fysio of nieuwe schoenen laten aanmeten en aangeven waar je last krijgt...quote:Op maandag 9 december 2013 11:49 schreef Stienn het volgende:
Wat is jullie ervaring met hoelang hardloopschoenen mee gaan? Ik loop op schoenen van ongeveer 3 jaar oud denk ik waar +/- 500 km op gelopen is. Sinds twee weken krijg ik last van m'n knieën tijdens en na het lopen.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
hoho vergeet mij niet!quote:Op maandag 9 december 2013 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
Welkom! En Ultrarunnen dus? Join the club! RD is de pater familias van deze nieuwe club, en SEMTEX, Jero_Nimo, Daywalker, streamNL en ondergetekende zijn wannabe's/dromers![]()
mijn achilles wil misschien nog wel niet, maar in gedachten ben ik mijlenver.
quote:
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!![]()
Fixedquote:Op maandag 9 december 2013 12:23 schreef hatsaflats het volgende:
Jullie willen dromen over ultrarennen hoor![]()
![]()
Over een uurtje tuf ik weer met een snelheid ergens tussen 0 en 100 km/uur over de Van Brienenoord. Dat is toch niet hetzelfde.![]()
Ik reed er vanmorgen al overheen, is inderdaad niet hetzelfde Zwabber
Nog een aardige foto van mezelf gevonden, ik dacht ik doe ook eens een StreamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In tegenstelling tot hoe het ging, want mijn god wat ging het slecht![]()
Had gewoon geen lucht en vanaf 11 kilometer liep ik continu met steken in m'n zij en net onder de schouder. Morgen maar ff langs de huisarts om na te laten kijken, hoest me vandaag ook nog steeds het ongans.
Als het even kan wil ik toch wel erg graag een herhaling voorkomen in Linschoten op de 21e.
Maar al met al wel hele leuke dag gehad met Swets, ET, Mossel en Gogo, dat maakte wel veel goed
edit: en heel even Quoi![]()
![]()
Ik loop ook de 5km!quote:Op maandag 9 december 2013 11:07 schreef GotC het volgende:
RD
Bruggenlopers![]()
Enne, mag ik in de OP?
• GotC - 5km
Verheug me niet op het struikelen over alle kleine kinderen die de 5km lopen, maar toch:
Mijn oudste loopt de Ernst & Bobby 1km die dag.
A grand adventure has begun.![]()
Ik heb net m'n schoenen uitgetest met een klein rondje door 't dorp![]()
MIJN GOD WAT WAS HET LEKKER![]()
Had me wel wat te warm gekleedmaar het weer, het lopen, het weer kunnen lopen
![]()
Stand van zaken:
• linkervoet waar de grote ontstoken blaar zat - beetje irritatie na km of 3, maar is nog steeds aan 't genezen en mag nog wel wat meer eelt/huid overheen komen. Geen nieuwe blaarvorming, dat niet.
• rechtervoet wat best al goed genezen is inmiddels - helemaal nergens last van
Gewoon op m'n dooie akkertje gerend, en genoten van de heuvels, uitzicht en gewoon het feit dat ik weer aan 't rennen was
http://www.endomondo.com/workouts/275734152/881511Ja doei.![]()
Ik gebruik álles. Althanks, heb alles geprobeerd. Van tape tot vaseline tot blarenpleisters tot kamferspiritus tot dubbele antiblarensokkenquote:Op maandag 9 december 2013 13:14 schreef Arquero het volgende:
[..]
Lekker![]()
Gebruik jij ook nog iets van tape ofzo tegen blaren?![]()
Vandaag 'enkel' m'n nieuwe schoenen, 1 paar dubbellaagse trail/antiblarensokken en een klein beetje 'anti blaren olie'. Voordat ik er weer tape op ga plakken wil ik eerst dat er weer voldoende huid op zit zodat ik 't niet op zo'n dun laagje huid plak.
Ja doei.![]()
Onder het motto van "ik wil zwarte"?quote:Op maandag 9 december 2013 13:48 schreef Swetsenegger het volgende:
In het kader van "meer schoenen, minder blessures" (bedankt, GotC)
[ [url=http://images.internetstores.de/products/NIKE_555337_303_PV[570x304].jpg?forceSize=true&forceAspectRatio=true]afbeelding[/url] ]
Voor 89,- extreem opvallen.![]()
![]()
Overigens natuurlijk me wel weer teveel mee laten slepen door het sfeertje gisteren. Met name mijn linkerheup () doet zeer.
Moblo, gelukkig gaat het de goede kant op. Arquero, ja even goed herstellen. Ik reken zaterdag maar niet op je
en GotC weer rennen!
![]()
niet leverbaar in Europaquote:Op maandag 9 december 2013 13:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Onder het motto van "ik wil zwarte"?de enige shields in Europa zijn die olijfgroene, en deze zijn hetzelfde alleen behoorlijk goedkoper en ze geven geen licht in het donker.
![]()
Minder blessures, veiliger (want opvallender), helemaal niets mis met zo'n aankoopquote:Op maandag 9 december 2013 13:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[ [url=http://images.internetstores.de/products/NIKE_555337_303_PV[570x304].jpg?forceSize=true&forceAspectRatio=true]afbeelding[/url] ]
Voor 89,- extreem opvallen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wat is je startnummer? Kijk ik ff voor jequote:Op maandag 9 december 2013 13:02 schreef Zwabberhark het volgende:
Staan er al ergens foto's van particulieren op het web van de Bruggenloop? Ik nie vinden kan nie.![]()
of klik![]()
Bruggerlopersen alle anderen die ook gelopen hebben
![]()
GotC die weer gaat beginnenen de 5km op de CPC was mijn eerste, je gaat shinen!
Oh, en mag ik in de OP?
1
2[b]16 maart - [url=www.baggerloop.nl]Diemse Baggerloop (Didam)[/url][/b]
[*] Guppyfriend - 6km[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 13:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor 89,- extreem opvallen.goed idee hè?
Bedankt voor het warme welkom allen![]()
![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 14:11 schreef GotC het volgende:
[..]goed idee hè?
Bedankt voor het warme welkom allen![]()
![]()
![]()
Jaa! Welkom terug!quote:Op maandag 9 december 2013 14:11 schreef GotC het volgende:
[..]goed idee hè?
Bedankt voor het warme welkom allen
En moblo, fijn dat je weer kan lopen zonder blaren, hopelijk blijft dat zo!
Zin in vrijdag! Dan een dagje vrij, dus ook maar weer eens een rondje uitproberen, rustig..![]()
![]()
Swets: Oh, dus dat zijn zwarte ...![]()
GotC: Joepie! Rennen!![]()
Moblo: Lekker, gewoon weer gaan!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
En kerstkadootje voor mezelf:
Dat wordt nachtlopen! Heb al uitnodiging voor de oude vuilnisbelt in Haarlem en het strand bij Castricum, by night.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Huid is nog héél kwetsbaar hoor, Jero! KOmende tijd niet veel verder dan die 5K om hopelijk wat extra eelt te kweken. Zoutbadjes, kamferspiritus en wat lichtjes oneffenheden bijvijlen, de komende tijd!
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 09-12-2013 15:33:24 ]Ja doei.![]()
Pic met kerstboom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
quote:Op maandag 9 december 2013 15:27 schreef Frsh het volgende:
Pic met kerstboom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
GotC, ondanks het feit dat ik het heel mooi vind dat je weer kan lopen, en je je weer in heb geschreven voor een wedstrijd, heb ik je gewoon bij "de rest" neergezet bij CPC2 keer dezelfde is ook zoiets.
![]()
Moblo,![]()
Frsh, Toffe foto
dat was ook het eerste wat in me opkwam.quote:
inclusief oerkreten whoaaaaaaaarrghhhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
pffff wat is het warm buiten...
net terug van wederom een korte 6 kilometer.
achilles gaat wel redelijk goed. al ben ik het echt zat aan het worden.
ik wil de lange afstanden terug. lekker trailen zonder zorgen..
maar goed ik loop nu tenminste weer.
en het blijft een feest om met mijn maatje te lopen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ha! Precies hetzelfde als ik, maar dan zonder de hond.. al droomde ik vannacht dat we een hond gingen adopteren!![]()
Dat ook jij maar weer snel LDLs op de trails mag doen!
Ja doei.![]()
dat wil ik ook een keer, mijn eigen startvakquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ha! Precies hetzelfde als ik, maar dan zonder de hond.. al droomde ik vannacht dat we een hond gingen adopteren!![]()
Dat ook jij maar weer snel LDLs op de trails mag doen!![]()
![]()
ideale loopmaatjes zijn het.
alleen het schijten tussendoor en grassprietjes onderzoeken is af en toe wat lastiger.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 16:27 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]![]()
thanks! U2!
ideale loopmaatjes zijn het.
alleen het schijten tussendoor en grassprietjes onderzoeken is af en toe wat lastiger.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Winterstorm666. leer eens internet goed te gebruiken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja daar heb je aardig wat ruimte voor nodig.
niet dat je geen border in de stad kan houden, mits je heeul veel bezig bent met ze.
maar dat is toch wel het meest ideaal.
geweldig ras ook. ik zou zelf dan voor een blue merle of red merle gaan.
mocht ik ooit een ander ras dan de witte herder kiezen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ruimte, tijd, energie... Iets wat ik tegen die tijd wel hoop te kunnen bieden.quote:Op maandag 9 december 2013 16:39 schreef winterstorm666 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ja daar heb je aardig wat ruimte voor nodig.
niet dat je geen border in de stad kan houden, mits je heeul veel bezig bent met ze.
maar dat is toch wel het meest ideaal.
geweldig ras ook. ik zou zelf dan voor een blue merle of red merle gaan.
mocht ik ooit een ander ras dan de witte herder kiezen.
Nicht van m'n moeder had er een.. in een klein appartementje met 4 kamers voor 4 mensen, en dus die hond... En er natuurlijk niet genoeg mee doen en maar klagen dat de hond zo 'vervelend' was...maarja, 'hij had zo'n lief snoetje'. Neem dan een schoothond, ofzo. Denk ik dan.
Ja doei.![]()
Je zult het wel verdiend hebben Yur! (ik zie alleen maar voordelen)
'Sportbestuurder' zijn (voor 1 jaar) heeft ook voordelen. De Gemeente geeft ons een presentje en vanavond ga ik naar de voorpremière van de Long Walk to Freedom - de Mandela film
![]()
![]()
oefffff zo fout van die nicht. maar zoveel voorkomend helaas. net als de poolhonden.quote:Op maandag 9 december 2013 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ruimte, tijd, energie... Iets wat ik tegen die tijd wel hoop te kunnen bieden.
Nicht van m'n moeder had er een.. in een klein appartementje met 4 kamers voor 4 mensen, en dus die hond... En er natuurlijk niet genoeg mee doen en maar klagen dat de hond zo 'vervelend' was...maarja, 'hij had zo'n lief snoetje'. Neem dan een schoothond, ofzo. Denk ik dan.
op het uiterlijk vallen,maar niet aan de behoefte van de hond voorzien.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Die vind ik ook vanaf jongs af aan al mooi. Ben toen ben mensen geweest die 2 husky's hadden en die zeiden wel, dat als ik ooit een husky zou nemen, ik er elke dag heel veel mee zou moeten lopen.quote:Op maandag 9 december 2013 16:44 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
oefffff zo fout van die nicht. maar zoveel voorkomend helaas. net als de poolhonden.
op het uiterlijk vallen,maar niet aan de behoefte van de hond voorzien.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ik ben dol op poolrassen, maar heb er zelf niet voor gekozen omdat ik niet kan voorzien in hun behoeftes. de witte herder is ook erg veeleisend, maar als het een dagje minder is vinden ze het ook wel goed.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Thanks, dan krijg ik exact dezelfde foto's te zien. Ook zoeken op kleur van mijn kleding hielp niks (al komt dat ook door het oranje jasje in combinatie met zwarte broek).quote:Op maandag 9 december 2013 13:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wat is je startnummer? Kijk ik ff voor je![]()
of klik![]()
Ik zie het. Je zocht particulieren. Die heb ik nog niet kunnen vinden. Via die kleurenquery nog wel mezelf een keer kunnen spotten (en dat in zwart-zwart).quote:Op maandag 9 december 2013 17:39 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Thanks, dan krijg ik exact dezelfde foto's te zien. Ook zoeken op kleur van mijn kleding hielp niks (al komt dat ook door het oranje jasje in combinatie met zwarte broek).![]()
Kan iemand mij er bij zetten in de OP?
9 maart, CPC loop
WHATSHESAID - HM
13 april, Rotterdam Marathon
WHATSHESAID - 10KM![]()
Hoe ver ben je al op weg dan naar het ultra lopen, wat loop je nu zoal? Al een bepaalde ultrarun op het oog?quote:Op maandag 9 december 2013 10:30 schreef nexusje het volgende:
[..]
Hahaha,
Laten we het bij de volgende gegevens houden;
Tom Moerland, 20 jaar Rotterdam
Rugnummer, laat ik zeggen dat ik eeuwenlang (hoe leuk het ook klinkt, ja figuurlijk) gebasketbald heb en mijn held die 2 meter breed ingelijst aan mijn slaapkamer muur hangt nummer 23 toch wel mijn favoriete nummer is. Nu is dit geen logisch rugnummer, soidontreallycare
Gebruik nike x tomtom horloge, geen hartslagmeter, misschien toch maar eens gaan doen.
Schoenen; asics excel33/ nike freerun +2, wil over op nimbus, durf t alleen niet aan omdat ik bang ben t de komende 100-200 kilometers erg zwaar er mee ga krijgen.
![]()
Als hij niet met de MdS begint is 't wel een echte n00b hoorquote:Op maandag 9 december 2013 18:01 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Hoe ver ben je al op weg dan naar het ultra lopen, wat loop je nu zoal? Al een bepaalde ultrarun op het oog?
Ja doei.![]()
MdS?quote:Op maandag 9 december 2013 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als hij niet met de MdS begint is 't wel een echte n00b hoor![]()
Zo maar weer richting de club. Pijn in mn poten van zaterdag en zondag, dus het zal een pijnlijk rustig duuloopje worden.
Maarja, alles voor de challenge he
quote:De enige shields die ik mooi vind zijn die zwarte. Maar die zijn in Europa simpelweg niet leverbaar en die olijfgroene die wel leverbaar zijn vind ik spuuglelijk.quote:
Dus dan maar de reguliere lunareclipse in lekker gifgroen![]()
![]()
Olijfgroenquote:Op maandag 9 december 2013 18:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
De enige shields die ik mooi vind zijn die zwarte. Maar die zijn in Europa simpelweg niet leverbaar en die olijfgroene die wel leverbaar zijn vind ik spuuglelijk.
Dus dan maar de reguliere lunareclipse in lekker gifgroen
als we dan toch door blijven mekkeren over ultra's....
doel voor 2014
(80km maar er is peer pressure om de 100km te doen want " if you can do the Kepler than you don't push yourself hard enough by doing the 50 miles at Naseby)
en nog even een filmpje om aan te geven hoe hard core en basic deze race is...geen expo of iets dergelijks, gewoon een paar stoeltjes als drinkpost en gaan
alleen nog iemand vinden die voor me wil crewen want ik denk niet dat Mrs.RD 10 uur of meer op een stoeltje in de vrieskou gaat zitten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Er is natuurlijk maar een echt poolras he!!quote:
Dan wil ik ook wel!quote:Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Yup, 2011 inderdaad (startvak Aquote:Op zondag 8 december 2013 23:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
1:03 laag liep je toen zo te zien?
Want in 2011 kon ik inderdaad niet lopen, want flinke blessure aan m'n knie toen...
Vandaag wel weer de Bruggenloop genomen, dus dit keer stond ik niet zonder zelf te lopen tóch in de uitslag.![]()
) Die PR staat dus nog steeds
Mooi dat je weer (goed) aan het lopen bent!The line is a dot to you!![]()
je wordt in de aftiteling van het youtube filmpje worden genoemd voor eeuwige roem op de interwebz!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bijna nóg beter. Bijna.quote:Op maandag 9 december 2013 18:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je wordt in de aftiteling van het youtube filmpje worden genoemd voor eeuwige roem op de interwebz!!![]()
Ja doei.![]()
Zoo dan, dit topic loopt wel wat harder dan het amateur topicWel stuk gezelliger zo
Kan iemand mij bij de volgende wedstrijden in de OP zetten?
Egmond 2014
Rotterdam (Hele marathon) 2014
Misschien nog CPC, maar daar moet ik me nog voor inschrijven
Inschrijving voor CPC is bijna vol, dus zou dat nog ff regelenquote:Op maandag 9 december 2013 19:06 schreef kepler het volgende:
Zoo dan, dit topic loopt wel wat harder dan het amateur topicWel stuk gezelliger zo
Kan iemand mij bij de volgende wedstrijden in de OP zetten?
Egmond 2014
Rotterdam (Hele marathon) 2014
Misschien nog CPC, maar daar moet ik me nog voor inschrijven![]()
![]()
Doordat YUR een eigen vermelding had bij de Midwintermarathon ben ik maar eens beter gaan kijken naar die loop, en de 18,5 km lijkt me wel wat, dus:
2 februari 2014 - midwintermarathon (Apeldoorn)
• Guard - 18,5 km
Mag erbij in de OP
Niet eens de assellronde?quote:Op maandag 9 december 2013 19:26 schreef Guard het volgende:
Doordat YUR een eigen vermelding had bij de Midwintermarathon ben ik maar eens beter gaan kijken naar die loop, en de 18,5 km lijkt me wel wat, dus:
2 februari 2014 - midwintermarathon (Apeldoorn)
• Guard - 18,5 km
Mag erbij in de OP![]()
Neuh, ik ben lekker rustig aan het opbouwen in afstand. Hoofddoelen in 2014 zijn de halve en hele marathon (en stiekem de Eiger natuurlijkquote:).
En die 18,5 km een maandje voor de CPC past m.i. prima in de HM voorbereidingMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja ik weet het, maar zit nog steeds te twijfelen. Maandje later loop ik de hele van Rotterdam, dus ik kan niet voluit gaan (dat doe ik meestal wel bij wedstrijdenquote:Op maandag 9 december 2013 19:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Inschrijving voor CPC is bijna vol, dus zou dat nog ff regelen)
Dan loop je met m'n vader mee, 2:08quote:Op maandag 9 december 2013 19:47 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar zit nog steeds te twijfelen. Maandje later loop ik de hele van Rotterdam, dus ik kan niet voluit gaan (dat doe ik meestal wel bij wedstrijden)
![]()
![]()
En Berlijn is nog zover weg dat het helaas niet in je schema opgenomen kan worden.quote:Op maandag 9 december 2013 19:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Neuh, ik ben lekker rustig aan het opbouwen in afstand. Hoofddoelen in 2014 zijn de halve en hele marathon (en stiekem de Eiger natuurlijk).
En die 18,5 km een maandje voor de CPC past m.i. prima in de HM voorbereiding![]()
dat moet toch te doen zijn, een maand uit, als een van je laatste snelle duurlopen?quote:Op maandag 9 december 2013 19:47 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar zit nog steeds te twijfelen. Maandje later loop ik de hele van Rotterdam, dus ik kan niet voluit gaan (dat doe ik meestal wel bij wedstrijden)
Is je vader een Keniaan?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ninja edit: verkeerd gelezen
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2013 20:06:03 ]![]()
Preciesquote:Op maandag 9 december 2013 19:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
En Berlijn is nog zover weg dat het helaas niet in je schema opgenomen kan worden.
Westlandse keniaanquote:Op maandag 9 december 2013 20:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Is je vader een Keniaan?
ninja edit: verkeerd gelezen![]()
![]()
![]()
Zit 5 weken tussen, ik vind het net kunnenquote:Op maandag 9 december 2013 19:47 schreef kepler het volgende:
[..]
Feyenoord!!! * Barça![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 20:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat moet toch te doen zijn, een maand uit, als een van je laatste snelle duurlopen?Dat klopt, als training zou het prima kunnen. Maar meestal als ik zo'n wedstrijd loop dan ga ik aardig diep en heb ik wel een week/twee weken nodig om te herstellen. De vraag is of ik mezelf kan inhoudenquote:Op maandag 9 december 2013 21:16 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Zit 5 weken tussen, ik vind het net kunnenGisteren is het ook gelukt, dus het is mogelijk!
Ik ga ze beide op 100% lopen. Loop CPC zonder daarvoor te taperen. Halve marathon is natuurlijk een mooie tempoloop in een marathontrainingsschema. Dan weekje herstellen, nog een week hard trainen en laatste lange duurloop >30km en dan afbouwen naar marathon toequote:Op maandag 9 december 2013 21:22 schreef kepler het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt, als training zou het prima kunnen. Maar meestal als ik zo'n wedstrijd loop dan ga ik aardig diep en heb ik wel een week/twee weken nodig om te herstellen. De vraag is of ik mezelf kan inhoudenGisteren is het ook gelukt, dus het is mogelijk!
Feyenoord!!! * Barça![]()
De CPC zit bij onze club in ieder trainingsschema voor Rotterdamquote:Op maandag 9 december 2013 21:22 schreef kepler het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt, als training zou het prima kunnen. Maar meestal als ik zo'n wedstrijd loop dan ga ik aardig diep en heb ik wel een week/twee weken nodig om te herstellen. De vraag is of ik mezelf kan inhoudenGisteren is het ook gelukt, dus het is mogelijk!
Twee weken later zelfs ook nog de halve van Naaldwijk
100% op een halve marathon is natuurlijk geen goede tempoloop voor een marathon, dat gaat veels te snel. Ik heb altijd geleerd dat je tijdens marathon trainingen nooit sneller dan je marathon-tempo moet lopen, behalve misschien bij interval training.quote:Op maandag 9 december 2013 21:26 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik ga ze beide op 100% lopen. Loop CPC zonder daarvoor te taperen. Halve marathon is natuurlijk een mooie tempoloop in een marathontrainingsschema. Dan weekje herstellen, nog een week hard trainen en laatste lange duurloop >30km en dan afbouwen naar marathon toe
Maar ik denk dat ik me gewoon ga inschrijven, kan elk moment nog beslissen hoe snel ik ga lopen
Vanavond overigens toch nog wel redelijk lekker uit kunnen lopen van het weekend. Alleen jammer dat het er nu op begint te lijken dat ik ziek ga worden
Dat klopt, maar er zit een verschil tussen een trainingschema (waarbij ik een tijd van 1:40/1.43 zou moeten lopen) en een 100% halve marathon (waarbij ik hopelijk rond de 1:32 zou moeten uitkomen)quote:Op maandag 9 december 2013 21:32 schreef YUR het volgende:
[..]
De CPC zit bij onze club in ieder trainingsschema voor RotterdamTwee weken later zelfs ook nog de halve van Naaldwijk
Klopt ook. In het schema staat ook niet dat je de HM's op HM-tempo moet lopenquote:Op maandag 9 december 2013 21:38 schreef kepler het volgende:
[..]
Dat klopt, maar er zit een verschil tussen een trainingschema (waarbij ik een tijd van 1:40/1.43 zou moeten lopen) en een 100% halve marathon (waarbij ik hopelijk rond de 1:32 zou moeten uitkomen)Ik meen dat er marathon+ wordt aangegeven als tempo.
desondanks liep ik beide keren een PR, evenals op de 10km de week voor Rotterdam. Zonder daarvoor overigens helemaal voluit te gaan
Eigenlijk moet je 6 weken na een marathon een 10k lopen, grote kans dat je een snelle tijd looptquote:Op maandag 9 december 2013 21:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Klopt ook. In het schema staat ook niet dat je de HM's op HM-tempo moet lopenIk meen dat er marathon+ wordt aangegeven als tempo.
desondanks liep ik beide keren een PR, evenals op de 10km de week voor Rotterdam. Zonder daarvoor overigens helemaal voluit te gaan![]()
Klopt, maar daar stak de Roparun een stokje voorquote:Op maandag 9 december 2013 21:41 schreef kepler het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je 6 weken na een marathon een 10k lopen, grote kans dat je een snelle tijd loopt
Mag ik in de OP
1
2[b]31-12 [url=http://www.dynamica-sport.nl/index.php/wedstrijden/loopkalender/details/260-tankloop]Tankloop (Dishoek)[/url][/b]
[*] Bonobo11 - 10 kmFeyenoord!!! * Barça![]()
quote:
Ik moet nog 53 kilometer. Zou normaal gesproken moeten lukken... Tijdens het volgende loopje loop ik de 1700ste km van 2013
O, ja, ik wil voor de grap ook nog wel in de OP:
1
2[b]15 december - [url=http://www.tav80.nl/files/Snertloop%202013.jpg] Snertloop ('t Veld)[/url][/b]
[*] hatsaflats - 11km
Met een kom snert als beloning!![]()
Ik heb hem aangepast, moet nog 132 km, gaat net lukkenquote:Op maandag 9 december 2013 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga 'm dit jaar gewoon 2 keer halenFeyenoord!!! * Barça![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 21:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik moet nog 53 kilometer. Zou normaal gesproken moeten lukken... Tijdens het volgende loopje loop ik de 1700ste km van 2013
Heb je jezelf ook goed ingeschat. Sommige staan zover in de plus dat het blijkbaar geen challenge was
heitieh![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 22:01 schreef YUR het volgende:
Cool:
http://www.runnersworld.c(...)tent-News-_-Rocky50KHelaas niet op Allstarsquote:Decked out in gray sweats and red handbands, Italian Stallion wannabes gathered near Rocky's house at the corner of Wolf Street and South Lambert to take on the "Fatass" ultrarun, a style of free, low-key running events organized without volunteers, race bibs, course markings, or water stops.
After 31 miles of pounding the sidewalks of North and South Philly—and passing seemingly every major landmark in the city—runners ended on the steps of the Art Museum, popularly dubbed "The Rocky Steps" several hours later.Feyenoord!!! * Barça![]()
Nja, als ik van de zomer heel was gebleven was ik er ook dik overheen gegaan. Beetje lucky dusquote:Op maandag 9 december 2013 22:04 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Heb je jezelf ook goed ingeschat. Sommige staan zover in de plus dat het blijkbaar geen challenge was
Ja, ik had ook een blessure begin dit jaarquote:Op maandag 9 december 2013 22:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Nja, als ik van de zomer heel was gebleven was ik er ook dik overheen gegaan. Beetje lucky dus
heitieh![]()
Geniaal.quote:Op maandag 9 december 2013 22:01 schreef YUR het volgende:
Cool:
http://www.runnersworld.c(...)tent-News-_-Rocky50K
Dat verhaal laatst was al top, dat hij inderdaad zo'n gigantische ronde zou hebben moeten gelopen om op al die plekken te komen in Philly.Wel hardcore om trouwens even zo'n 50k te gaan doen in je weekend.
Die Asselronde ziet er trouwens ook wel gaaf uit, nog even over denken, twijfel twijfel.
quote:Op maandag 9 december 2013 22:01 schreef YUR het volgende:
Cool:
http://www.runnersworld.c(...)tent-News-_-Rocky50K![]()
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik ben weer eens te laat zie ik. Erg leuk gedaan ja, ultraloper die Rocky!quote:Op maandag 9 december 2013 22:01 schreef YUR het volgende:
Cool:
http://www.runnersworld.c(...)tent-News-_-Rocky50KToffe scene wel!
Moeten ze ook maar even uitzoeken hoeveel km Forrest heeft gelopen!
Ah wacht..
http://www.centives.net/S/2012/forrest-gumps-running-route/![]()
Heuujj morgen en woensdag weer
Beetje weinig tijd om lang genoeg te trainen deze weken en ik heb ook nog niet echt fijne avond routes gevonden :/ liefst ga ik de natuur in maar das vaak niet verlicht enzo..
Mja.. met een paar wedstrijdjes moet de conditie wel op orde blijven hopelijk..![]()
Nou daar ben je dan mooi klaar mee. Denk je naar het ziekenhuis te gaan voor een onderzoekje naar je galstenen, kun je vervolgens meteen blijven. Voorlopig voor mij dus ff geen hardlopen![]()
![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 22:46 schreef baggerbaas het volgende:
Nou daar ben je dan mooi klaar mee. Denk je naar het ziekenhuis te gaan voor een onderzoekje naar je galstenen, kun je vervolgens meteen blijven. Voorlopig voor mij dus ff geen hardlopen![]()
Beterschap!![]()
Damn, sterkte!quote:Op maandag 9 december 2013 22:46 schreef baggerbaas het volgende:
Nou daar ben je dan mooi klaar mee. Denk je naar het ziekenhuis te gaan voor een onderzoekje naar je galstenen, kun je vervolgens meteen blijven. Voorlopig voor mij dus ff geen hardlopenThe line is a dot to you!![]()
Hey mama, welkom terug. We hebben je gemist!quote:Op maandag 9 december 2013 14:11 schreef GotC het volgende:
[..]goed idee hè?
Bedankt voor het warme welkom allenEn wat houdt "crewen" in?quote:Op maandag 9 december 2013 18:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
alleen nog iemand vinden die voor me wil crewen want ik denk niet dat Mrs.RD 10 uur of meer op een stoeltje in de vrieskou gaat zitten
Ik ga vanavond eens met een personal running coach een park van Sydney in. Lekker een rondje op techniek hobbelen en hopelijk een berg tips ontvangen. Alleen, vandaag 36 - 38 graden![]()
Grappig wel dat het net een Nederlandse man blijkt te zijn, iets wat ik dus helemaal niet vantevoren wist![]()
![]()
Nou dat gaan ze morgen bekijken. Eerst nog allerlei onderzoeken.quote:Op maandag 9 december 2013 22:48 schreef winterstorm666 het volgende:
Baggerbaas! what happened? meteen operatie?![]()
Goed. Het moet dan maar. Giga -peer pressure enzo...
1
2[b]9 maart 2014 - [url=http://www.cpcloopdenhaag.nl]ABN AMRO CPC Loop (Den Haag)[/url][/b]
[*] mosselmossel - HM
Ow, en Gogo bij de 10km.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Lol @ peer pressure
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jeetje Baggerbaas, dat is naar nieuwshebben ze al enig idee waarom je dan moet blijven, of is dat nog niet bekend?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het waren er best wat. Maar als het goed is staan alle loopjes er bij in
Zo dat is mooi klote zeg, sterkte man!quote:Op maandag 9 december 2013 22:46 schreef baggerbaas het volgende:
En stiekem vind ik dit toch wel een bazige foto van mezelf en tevens een mooie reminder dat ik m'n scheermesje eens moet opzoeken en de kapper haha. Inmiddels toch wel vrede met m'n tijd, heerlijk gelopen en genoten onderweg en dat is ook zeker wat waard. Maar op revanche de volgende editie.![]()
![]()
Na al die loopjes toevoegen in de OP bedacht ik me dat ik wellicht ook al wel in kon schrijven voor de HM van Enschede(eeee) en verhip! dat kon. Dus heb me gelijk ingeschreven en in de OP gezet.
Vorig jaar mijn eerste loopje. (10k) Nu de halveMijn vrienden even pushen dat ze zich in gaan schrijven voor de 10.
Toffe fotoquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zo dat is mooi klote zeg, sterkte man!![]()
En stiekem vind ik dit toch wel een bazige foto van mezelf en tevens een mooie reminder dat ik m'n scheermesje eens moet opzoeken en de kapper haha. Inmiddels toch wel vrede met m'n tijd, heerlijk gelopen en genoten onderweg en dat is ook zeker wat waard. Maar op revanche de volgende editie.
[ afbeelding ]Mooi met al dat rooie ook om je heen. Zo spring je er mooi uit.
staat je niet slecht hoor!quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zo dat is mooi klote zeg, sterkte man!![]()
En stiekem vind ik dit toch wel een bazige foto van mezelf en tevens een mooie reminder dat ik m'n scheermesje eens moet opzoeken en de kapper haha. Inmiddels toch wel vrede met m'n tijd, heerlijk gelopen en genoten onderweg en dat is ook zeker wat waard. Maar op revanche de volgende editie.
[ afbeelding ]home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
sterkte Baggerbaas! hoop dat je weeer snel de loopschoenen kunt aantrekken!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zeg Daywalkert! Als je de tijd hebt, wil je de rijtjes op afstand zetten in plaats van door elkaar?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
![]()
Vroeg om al op je werk te zijn, maar kan ik wel lekker op tijd weg voor mijn rondje van vandaag
Toffe foto, Lastpost! Waar heb je die gevonden?
Baggerbaas, nu wel even balen dat je meteen moet blijven, maar dan ben je er maar vanaf.. Je zit/ligt er niet omdat je nooit ergens last van hadSterkte!
Au, sterktequote:Op maandag 9 december 2013 22:46 schreef baggerbaas het volgende:
![]()
dit ^quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:10 schreef Quoi het volgende:
Bagger!Dat is niet niks.
Laat je nog even horen hier wat er aan de hand is?
Sterkte Baggerbaas!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Heuj, bagger, da's niet best! Maar beter dat ze er verder naar onderzoeken dan dat er iets is en ze je toch naar huis zouden sturen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Eindelijk weer eens tijd om ales te lezen.
Mooie verslagen gelezen! Goed gelopen door jullie!!![]()
@Baggerbaas veel sterkte/succes.![]()
Wat een heerlijk loopweer zeg![]()
9 km mogen doen op een rustig tempo. Kon gisteren ook gaan maar de weersverwachting voor vandaag klonk als 'genieten' en dat was het!
Iets te warm van start gegaan met handschoenen en een dun mutsje, waren halverwege niet meer nodig.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zaterdag geen lekkere cross gehad. Al een poos niet heel lekker gelopen...
Vandaag was de planning een mooi loopje van een kilometer of 8 te doen. Ik had thuis mijn HRM om en zat nog even op de bank en het viel me op dat mijn rusthartslag best laag was (55bpm). Ook met schoenen aantrekken en trap op/af kwam hij niet hoog uit.
Na een klein stukje warmlopen wou ik het tempo iets opschroeven, maar dit tempo ging wel heel rap, maar mijn ademhaling bleef lekker gaan en mijn hartslag schoot niet als een raket omhoog.
Ik bedacht mezelf dat ik de keuze had om een 5km PR te lopen (zat er dik in) of een intervaltraining te gaan doen. Na een stuk op hoog tempo moest ik toch wel even rustig aan doen dus daar bedacht ik me dat ik een intervaltraining zou gaan doen. En zo geschiedde.
http://www.endomondo.com/workouts/275970625/7102294
Zelden zo lekker gelopen als vandaagEn dat had ik ook echt even nodig.
Fijn is dat hé, ik ga straks na het werk even een stukje erop uit. Km of 10 denk ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Zelden zo lekker gelopen als vandaagEn dat had ik ook echt even nodig.
![]()
![]()
Zie OP monsieurquote:Op dinsdag 10 december 2013 07:14 schreef mosselmossel het volgende:
Zeg Daywalkert! Als je de tijd hebt, wil je de rijtjes op afstand zetten in plaats van door elkaar?
ook mijn plan idd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Fijn is dat hé, ik ga straks na het werk even een stukje erop uit. Km of 10 denk ik.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wat een leuk verslag en een fantastische prestatie zeg!quote:Beterschap man, hoop voor je dat het meevalt.quote:Op maandag 9 december 2013 22:46 schreef baggerbaas het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:01 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Lekker lopen doet goed editen!Was het al eerder eens van plan maar toen was ik het vergeten. Nu dankzij jou aan herinnerd en gelijk even uitgevoerd.
Okee dan.Grappig en zo waar (in ieder geval voor mij):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Een paar dagen later begon de loop in mijn hoofd echter steeds meer te leven en uit te groeien tot mythische proporties.quote:Hardlopen is leuk, maar áltijd lijden.![]()
Ik heb 1 keer 1,5 km geleid...quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:55 schreef Wolve000 het volgende:
En leiden gebeurt zelfs helemaal nooit!tot mijn eigen verbazing
Om vervolgens hard ingehaald te worden
In Leiden ook nog nooit.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nee, in Den Haag heb ik misschien 10 cm geleid, omdat ik echt van de voorste rij startte bij de 10 km van de CPC vorig jaarquote:
Dat is nog best een stuk! Vooral bij een 10k bij zo'n groot evenement!quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer 1,5 km geleid...tot mijn eigen verbazing
Om vervolgens hard ingehaald te worden
Ik leid en lijd ook heel af en toe wel. Maar meestal is het toch wel genieten!
Al kan leiden ook wel genieten zijn natuurlijk en zelfs lijden kan genieten zijn, vooral erna.En als het niet door een blessure komt.
![]()
Dat was bij een kleiner evenement hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:29 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat is nog best een stuk! Vooral bij een 10k bij zo'n groot evenement!
Ik leid en lijd ook heel af en toe wel. Maar meestal is het toch wel genieten!
Al kan leiden ook wel genieten zijn natuurlijk en zelfs lijden kan genieten zijn, vooral erna.En als het niet door een blessure komt.
Niet bij de CPC, was bij een 10 EM wedstrijd
Ik heb nog steeds stramme kuiten van zondag. Over lijden gesproken...
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nog geen loopje op je naam geschreven dan? Had ik eigenlijk wel verwacht. Mooie tempo's loop je!quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat was bij een kleiner evenement hoorNiet bij de CPC, was bij een 10 EM wedstrijd
![]()
Dat is zeker waar, dat eerste althans, de ander weet je nooit zekerquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind mijn tempo's ook mooi, ondanks dat ik nooit wat ga winnen![]()
![]()
![]()
wat ging dat lekker vandaag zeg
![]()
10 km in slechts een minuutje boven mijn PR
En dat terwijl ik me wel keurig aan mijn hartslagzones heb gehouden.
Ook nog onderweg kunnen genieten van een mooie zonsondergang in prachtig gekleurde wolkenloze hemel.
Helaas heb ik vandaag ook afscheid moeten van (alweer) een teennagel...
Jij ook alquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:22 schreef Guard het volgende:
wat ging dat lekker vandaag zeg
![]()
10 km in slechts een minuutje of anderhalf boven mijn PR
En dat terwijl ik me wel keurig aan mijn hartslagzones heb gehouden.
Ook nog onderweg kunnen genieten van een mooie zonsondergang in prachtig gekleurde wolkenloze hemel.
Helaas heb ik vandaag ook afscheid moeten van (alweer) een teennagel...
quote:Het was vast iets in de lucht of zo vandaag
Ik denk het jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:25 schreef Guard het volgende:
[..]Het was vast iets in de lucht of zo vandaag
Mag van mij elke dag dan wel
Man man man, wat heb ik zojuist een heerlijk rondje gelopen. Dat had ik echt niet verwacht aangezien ik gisteren behoorlijk last had van m'n bruggenloop uitspatting.
Nu 6 pijnloze kilometers, hartslag heerlijk laag en tempo hoger dan de laatste weken met deze hartslag. Zo de zonsondergang tegemoet gelopen. Heb gelijk weer zin in mijn geplande 22.5KM van aanstaande zaterdag.![]()
Nee, spoiler tag is weg, staat ineens bij de WLWWquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:43 schreef Swetsenegger het volgende:
De challenge is verdwenen uit de OPMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gevondenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee, spoiler tag is weg, staat ineens bij de WLWW![]()
![]()
There, i fixed it.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:56 schreef Wolve000 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik hoop dat het bij mij dan straks ook zo lekker gaat. Mijn trainer is gek geworden. 20x200 in het snel.![]()
ik zou zeggen van niet.... lijkt me nog een beetje te intensiefquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:25 schreef Quoi het volgende:
Spierpijn nog.
7x800m op het programma (80%).
Verstandig?
zou er nog niet aan moeten denken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oke, dit is heel erg offtopic maar ik weet even niet waar ik moet zoeken.SPOILER: Dit is voor de Excel junkies ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Quoi, Ikzelf zou niet gaan als je op 80% moet trainen en je hebt nog spierpijn.![]()
Spierpijn wijst er toch op dat je spieren zich HERSTELLEN?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:49 schreef Quoi het volgende:
Ja hé? Groepje lager zou ook kunnen...
Heb helaas geen oplossing Stream. Adem in-adem uit
Mij lijkt het dan wijs om gewoon rust te houden.![]()
I know I know. Het is gewoon zulk lekker weer!!quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef streamnl het volgende:
[..]
Spierpijn wijst er toch op dat je spieren zich HERSTELLEN?
Mij lijkt het dan wijs om gewoon rust te houden.![]()
Maar ik zal mijn intuïtie volgenThanks
![]()
![]()
Mwoah. Je hebt spierpijn en spierpijn. Na 1 dag zou ik niet gaan, maar na 2 of 3 dagen wel weer. Wel rustig aan natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:55 schreef streamnl het volgende:
[..]
Spierpijn wijst er toch op dat je spieren zich HERSTELLEN?
Mij lijkt het dan wijs om gewoon rust te houden.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
en dan heb je nog 60km spierpijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mwoah. Je hebt spierpijn en spierpijn.
Heb eigenlijk nooit echt last van spierpijn maar voel mijn bovenbenen nu al drie dagen, ondanks twee kleine herstelloopjes op maandag en dinsdag... vanmorgen voor het eerst wakker geworden met het gevoel van "oke, dit ga ik ooit overleven"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja na 60km heb je wel even wat herstel nodig. Dat moet je je lichaam ook wel gunnen. Glycogeen aanvullen, eiwitten voor de spieren nemen. Enz. Maar dat heb je vast wel uitgezocht neem ik aan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en dan heb je nog 60km spierpijn.
Heb eigenlijk nooit echt last van spierpijn maar voel mijn bovenbenen nu al drie dagen, ondanks twee kleine herstelloopjes op maandag en dinsdag... vanmorgen voor het eerst wakker geworden met het gevoel van "oke, dit ga ik ooit overleven"Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
+1quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:10 schreef Stefanovic83 het volgende:
Hopelijk zit het morgen ook nog in de lucht!Ja doei.![]()
inderdaad, en een weekje freewheelen, ik heb niet al te lange duurloopjes geplanned tot aan de kerst, even twee weken "gewoon lekker lopen"quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja na 60km heb je wel even wat herstel nodig. Dat moet je je lichaam ook wel gunnen. Glycogeen aanvullen, eiwitten voor de spieren nemen. Enz. Maar dat heb je vast wel uitgezocht neem ik aan.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wonderwel heb ik eigenlijk geen spierpijnGister wel gammel enzo en een beetje spierpijn in m'n billen.. maar vandaag nergens meer last van
![]()
Morgenavond loopgroep en dan napratenvanavond MR van school.. bakkeleien over de begroting voor volgend jaar
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:32 schreef streamnl het volgende:
Oke, dit is heel erg offtopic maar ik weet even niet waar ik moet zoeken.Poeh. Heb even gegoogeld maar ik kan het niet vinden. Je kan wel gegevens beveiligen maar hele tabbladen niet. Ik denk dat je op losse xlsjes uitkomt en dan elk bestand apart beveiligen. Maar wellicht weet iemand in DIG een oplossing.SPOILER: Dit is voor de Excel junkies ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Quoi, Ikzelf zou niet gaan als je op 80% moet trainen en je hebt nog spierpijn.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik had ook al flink gegoogeld en niets gevonden. Maar toch heel erg bedanktquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Poeh. Heb even gegoogeld maar ik kan het niet vinden. Je kan wel gegevens beveiligen maar hele tabbladen niet. Ik denk dat je op losse xlsjes uitkomt en dan elk bestand apart beveiligen. Maar wellicht weet iemand in DIG een oplossing.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: