quote:Op zondag 8 december 2013 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Pak die twee sikken en plak ze boven d'r ogen.
Nee, die gaat het toch een kans geven.quote:
Huis tuin en keuken psycholoog.quote:Op zondag 8 december 2013 21:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Yvon speelt wel lekker de psycholoog zeg.
Driehoekje vind ik ook altijd wel oke.quote:
Ik ook, als hij niet teveel praat of een ander accent zoekt.quote:Op zondag 8 december 2013 21:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik vind Allette d'r middelste nu het leukst.
#checkquote:Op zondag 8 december 2013 21:17 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ik ook, als hij niet teveel praat of een ander accent zoekt.
Oh ja, dat gesprek wist ik al niet meer. Ik keek nu voornamelijk op uiterlijk.quote:Op zondag 8 december 2013 21:17 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ik ook, als hij niet teveel praat of een ander accent zoekt.
ja, dat vroeg ik me ook af...?quote:Op zondag 8 december 2013 21:17 schreef OProg het volgende:
Ik zie er maar 8?
Had ze er dan geen 10 totaal?
Arie-Jan, Patrick, Koen en twee Jannenquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 21:19 schreef Eerin het volgende:
[..]
DeSik, Zweefteef, Knappe man met accent, Oranje Man, kale man.
Dankquote:Op zondag 8 december 2013 21:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Arie-Jan, Patrick, Koen en twee Jannen
Ik kan niet wachten om te horen hoe ze het in haar hoofd haalde om patat voor hem te halen vóór ze voor een rit van 2 uur in de auto staptequote:Op zondag 8 december 2013 21:49 schreef discotex2 het volgende:
Paul relnicht. Ik zag al gelijk dat hij homo was, wilde gewoon even op tv komen. Je gaat geen brief schrijven bij een serieus programma om 5 minuten later te vertrekken.En inderdaad Joni op 3fm die lult godverdomme zo een hele radioshow van 3 uur weg
quote:Op zondag 8 december 2013 21:28 schreef Jula123 het volgende:
ik heb even teruggekeken, de boerin begon met 8 boeren.
Blijkbaar kon ze er al geen 10 vinden die nog een beetje aanspraken. Kun je nagaan.
Het kan nog erger hoor. Mensen die heel bescheiden "ik" vermijden in brieven door zich als ondergetekende op te voeren. En dan moet je consequent met hij/zij verwijzen naar jezelf.quote:Op maandag 9 december 2013 10:16 schreef Silenus het volgende:
Niks teruggelezen in dit topic, heb gisteravond laat de uitzending even teruggekeken. Dingen die mij opvielen:
- "Wim zit in Afrika. Ga jij voor Wim? Wim vindt dat wel leuk." MENSEN DIE IN DE 3e PERSOON ENKELVOUD OVER ZICHTZELF PRATEN WRHAHARHEHRBERE
-Sowieso, is die gast 2,40m ofzo?
- Aletta mag dan wel geitenboerin zijn, waarom kiest ze allemaal gasten met een geitensikje?
- Wat een natte wind, die gozer met z'n lange haar. "Je moet zo huggen, dan zit je hart dichter bij het andere hart." Bitch please.![]()
En dan het -in eerste instantie- knapste meisje bij Boer Jan! Ik was al helemaal verliefd, dacht: DIT IS HAAR...totdat ze met deze zin kwam: 'hou je van nootjes'.![]()
Oh my god, serieus.
Dat Canadese meisje was trouwens wel schattig, sneu dat ze niks wist te zeggen. Uiteindelijk vind ik die vrouw met dat donkerrode haar nog het leukst, denk ik.
Overigens ook geniaal, ik keek met ondertiteling. Op een gegeven moment was boer Johan aan het woord...verstond er geen reet van, en de ondertitelaar blijkbaar ook niet...want er stond.
*GEMOMPEL*
Even later:
*BRABANTS*Brabants...haha.
Uitzending viel me alles mee, zaten best veel grappige fragmenten in.
Even wat rechtgezetquote:Op maandag 9 december 2013 12:53 schreef Leandra het volgende:
Het is natuurlijk ook veel goedkoper om 5 boeren over te vliegen dan om Yvonne en Crew naar 5 verschillende bestemmingen te laten vliegen om de brieven te bezorgen, want meer dan dat zou het dan niet geweest zijn, voor de speeddates en dagdate zouden de boeren toch naar NL moeten komen.
Deze oplossing is dus gewoon een kostenbesparing door een dure reis (Yvonne & Crew) over te slaan.
Daarbij denk ik dat de dames die gekozen worden ook gelijk mee mogen met hun boer(in), en dat die z'n auto dan nog op het vliegveld heeft staan is natuurlijk logistiek wel zo handig
Sillypostquote:Op maandag 9 december 2013 10:16 schreef Silenus het volgende:
Niks teruggelezen in dit topic, heb gisteravond laat de uitzending even teruggekeken. Dingen die mij opvielen:
- "Wim zit in Afrika. Ga jij voor Wim? Wim vindt dat wel leuk." MENSEN DIE IN DE 3e PERSOON ENKELVOUD OVER ZICHTZELF PRATEN WRHAHARHEHRBERE
-Sowieso, is die gast 2,40m ofzo?
- Aletta mag dan wel geitenboerin zijn, waarom kiest ze allemaal gasten met een geitensikje?
- Wat een natte wind, die gozer met z'n lange haar. "Je moet zo huggen, dan zit je hart dichter bij het andere hart." Bitch please.![]()
En dan het -in eerste instantie- knapste meisje bij Boer Jan! Ik was al helemaal verliefd, dacht: DIT IS HAAR...totdat ze met deze zin kwam: 'hou je van nootjes'.![]()
Oh my god, serieus.
Dat Canadese meisje was trouwens wel schattig, sneu dat ze niks wist te zeggen. Uiteindelijk vind ik die vrouw met dat donkerrode haar nog het leukst, denk ik.
Overigens ook geniaal, ik keek met ondertiteling. Op een gegeven moment was boer Johan aan het woord...verstond er geen reet van, en de ondertitelaar blijkbaar ook niet...want er stond.
*GEMOMPEL*
Even later:
*BRABANTS*Brabants...haha.
Uitzending viel me alles mee, zaten best veel grappige fragmenten in.
Oh, is het Yvon? Tsja....quote:Op maandag 9 december 2013 13:09 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Even wat rechtgezetVerder heb je gelijk hoor.
Nee, gewoon megazenuwachtig. Ze durfde hem niet aan te kijken en zat steeds met haar vingers aan haar been te plukken dan.quote:Op maandag 9 december 2013 11:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat Canadese meisje kwam echt zwaar depri over
Ze zat steeds te liegen.quote:Op maandag 9 december 2013 13:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, gewoon megazenuwachtig. Ze durfde hem niet aan te kijken en zat steeds met haar vingers aan haar been te plukken dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ook wel sneu. Waarschijnlijk had ze het voor zichzelf al heel groot gemaakt en het als allerlaatste kans gezien dat ze aan een vent kon komen. Tja, dan zou ik ook doodzenuwachtig zijn.quote:Op maandag 9 december 2013 13:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, gewoon megazenuwachtig. Ze durfde hem niet aan te kijken en zat steeds met haar vingers aan haar been te plukken dan.
Judith was dat meisje in het roze jasje. Florence weet ik niet.quote:Op maandag 9 december 2013 13:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat jullie die namen van die vrouwen nou al weten....... Judith, Florence, wie zijn die mensen?
Precies! En dan nog zo'n camera er bij.quote:Op maandag 9 december 2013 13:32 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat was ook wel sneu. Waarschijnlijk had ze het voor zichzelf al heel groot gemaakt en het als allerlaatste kans gezien dat ze aan een vent kon komen. Tja, dan zou ik ook doodzenuwachtig zijn.
Ben ik nu ook aan het doen! Geweldige quotes weer. Bij die langharige geitensik van Aletta: Mooiste film: mijn leven...quote:Op maandag 9 december 2013 13:35 schreef Naamah het volgende:
Ik spiek. http://boerzoektvrouw.kro(...)013/jan/default.aspx
En een lange reis achter de rug.quote:Op maandag 9 december 2013 13:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Precies! En dan nog zo'n camera er bij.
Jawel: de vijf mannen op de voorste rij koos ze.quote:Op maandag 9 december 2013 13:42 schreef roos85 het volgende:
Het keuzemoment van Aletta was toch nog niet geweest?
De mannen staan er al op.
Jawel hoor! De voorste vijf zijn het geworden.quote:Op maandag 9 december 2013 13:42 schreef roos85 het volgende:
Het keuzemoment van Aletta was toch nog niet geweest?
De mannen staan er al op.
Oke tnxquote:Op maandag 9 december 2013 13:42 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Jawel: de vijf mannen op de voorste rij koos ze.
Dat blijkt!quote:Op maandag 9 december 2013 13:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oke tnx
Op het laatst niet echt opgelet
Volgens mij past een zweefteef wel erg goed bij haarquote:Op maandag 9 december 2013 13:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat blijkt!
Zit even de verhalen van die mannen bij Aletta te lezen en echt die Patrick is de enige die normale antwoorden heeft zonder gezweef.
Ja? Ik denk het niet. Ze vond dat knuffelen ook maar niks. Ze komt wel zweverig over, maar volgens mij is ze dat niet echt.quote:Op maandag 9 december 2013 13:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij past een zweefteef wel erg goed bij haar
Echt he?! Ik snap niet dat die vrouwen hem allemaal zo leuk vinden, heb hem nog niet op een leuke of grappige uitspraak kunnen betrappen.quote:Op maandag 9 december 2013 14:05 schreef luxerobots het volgende:
Die Jan heeft het wel slim bekeken. Hij heeft op tv een uiterlijk waar sommige vrouwen op vallen, groot en blond. Maar er komt geen woord uit. Echt een hele stugge. De kans dat hij zulke leuke vrouwen in de kroeg oppikt lijkt me erg klein.
Als ik dan bijvoorbeeld naar de vrouwen van Wim kijk, dan denk ik dat hij die ook zonder het programma wel zou kunnen vinden.
Dat idee heb ik ook. Zie je maar weer wat voor enorme conclusies er worden getrokken uit zo'n voorstelfilmpje. Aletta zegt: 'Snap jij wat ik bedoel met 'opdubbelen', schrijf dan een brief' en prompt maken al die mannen ervan: zij houdt van zweverig, nou, dan maak ik er een zweverig verhaal van.quote:Op maandag 9 december 2013 13:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja? Ik denk het niet. Ze vond dat knuffelen ook maar niks. Ze komt wel zweverig over, maar volgens mij is ze dat niet echt.
Ik denk dat Jan niet zo erg is als Wietse, die was ook niet onprettig om naar te kijken maar er kwam geen woord uit.... ik verwacht overigens dat Jan niet zo ernstig sociaal gehandicapt is als Wietse.quote:Op maandag 9 december 2013 14:05 schreef luxerobots het volgende:
Die Jan heeft het wel slim bekeken. Hij heeft op tv een uiterlijk waar sommige vrouwen op vallen, groot en blond. Maar er komt geen woord uit. Echt een hele stugge. De kans dat hij zulke leuke vrouwen in de kroeg oppikt lijkt me erg klein.
Als ik dan bijvoorbeeld naar de vrouwen van Wim kijk, dan denk ik dat hij die ook zonder het programma wel zou kunnen vinden.
quote:Op maandag 9 december 2013 14:16 schreef Leandra het volgende:
Wim houdt vooral van Wim, en een vrouw moet hem flink van z'n stuk brengen voor Wim de gevoelens die hij voor Wim heeft kan delen met een vrouw.
Ik denk dat hij dus helemaal niet zo makkelijk iemand kan vinden, want Wim heeft alleen oog voor Wim.
Snap ik dus ook niet. Wat een nietszeggende sufferd.quote:Op maandag 9 december 2013 14:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Echt he?! Ik snap niet dat die vrouwen hem allemaal zo leuk vinden, heb hem nog niet op een leuke of grappige uitspraak kunnen betrappen.
quote:Op maandag 9 december 2013 14:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Snap ik dus ook niet. Wat een nietszeggende sufferd.
Jan: Zooooo, zitt'n we dan.
Meisje: Ja inderdaad, haha!
Jan: Spannend, he?
Meisje: Nou precies! Toch op tv enzo.
Jan: Waarom heb je me geschrev'n?
Meisje: Ja je sprong er echt uit.
Jan: Aha.
Meisje:
Jan:
Meisje:
Jan: Dus..
Meisje.
En dan terug bij Yvonne: OH HIJ IS ZOOOOOOOOOO LEUK![]()
![]()
En al die andere vrouwen gespeeld kirren van plezier, terwijl ze denken: val dood, bitch! hij is van mij!
Echt flikker toch op. Als ze normaal in Nederland daten met Jan en ze kennen 'm van FOK dan hebben ze tijdens de date nog een KBL-topic geopend met 'jezus wat voor mongol heb ik nou weer getroffenZei niks en was sowieso niet te verstaan.'
quote:Op maandag 9 december 2013 14:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Snap ik dus ook niet. Wat een nietszeggende sufferd.
Jan: Zooooo, zitt'n we dan.
Meisje: Ja inderdaad, haha!
Jan: Spannend, he?
Meisje: Nou precies! Toch op tv enzo.
Jan: Waarom heb je me geschrev'n?
Meisje: Ja je sprong er echt uit.
Jan: Aha.
Meisje:
Jan:
Meisje:
Jan: Dus..
Meisje.
En dan terug bij Yvonne: OH HIJ IS ZOOOOOOOOOO LEUK![]()
![]()
En al die andere vrouwen gespeeld kirren van plezier, terwijl ze denken: val dood, bitch! hij is van mij!
Echt flikker toch op. Als ze normaal in Nederland daten met Jan en ze kennen 'm van FOK dan hebben ze tijdens de date nog een KBL-topic geopend met 'jezus wat voor mongol heb ik nou weer getroffenZei niks en was sowieso niet te verstaan.'
Het zwempak was voor jou geen geluksmomentje?quote:Op maandag 9 december 2013 14:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik was onaangenaam verrast door Yvons volwassen garderobe. Waar zijn de afschuwelijke stippenrokjes gebleven?! Dit doet af aan mijn beleving van deze show
Ze had wel weer zo'n tenenkrommend Flair/Margriet-momentje. Weet niet meer bij welke boer het was maar ze ging even een 'haha dit is herkenbaar voor jou he?'-verhaal vertellen.quote:Op maandag 9 december 2013 14:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik was onaangenaam verrast door Yvons volwassen garderobe. Waar zijn de afschuwelijke stippenrokjes gebleven?! Dit doet af aan mijn beleving van deze show
Je hebt gelijk!quote:Op maandag 9 december 2013 14:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het zwempak was voor jou geen geluksmomentje?
quote:Op maandag 9 december 2013 14:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze had wel weer zo'n tenenkrommend Flair/Margriet-momentje. Weet niet meer bij welke boer het was maar ze ging even een 'haha dit is herkenbaar voor jou he?'-verhaal vertellen.
-Ja want het is lekker makkelijk he, om met vrouwen af te spreken die toch niet voor je kunnen gaan?
Want pas als JIJ ze ook leuk vindt, dan is het ineens van oeiiiiiiiiiiiiiii! Kwetsbaar opstellen! He? Ja he?
Pfff
Wat een slecht geschreven stuk rommelquote:Op maandag 9 december 2013 15:28 schreef MissGump het volgende:
Recensiekoning-Boer zoekt vrouw aflevering2
Die reacties zijn dan wel weer geniaal:quote:Op maandag 9 december 2013 15:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een slecht geschreven stuk rommel
quote:‘Juist dat doen wat je bent om te kunnen zijn.’ Het had zo in het koningslied gekund.
quote:Op maandag 9 december 2013 10:54 schreef Zipportal het volgende:
#1 BOER ZOEKT VROUW INTERNATIONAAL 3.429.000
ik vond die kale ook wel normaal, maar is niet 1 van de 5 geworden.quote:
Mweh, niet grappig.quote:Op maandag 9 december 2013 15:28 schreef MissGump het volgende:
Recensiekoning-Boer zoekt vrouw aflevering2
Nee, Judith is veel te verfijnd voor lompe knol Jan.quote:Op maandag 9 december 2013 15:50 schreef Amarantha het volgende:
Verder moet Jan voor Judith kiezenWat een leuk en lief meisje is dat zeg! Hendrika is uhm ja wel een aparte keuze en vond ik ook maar een apart meisje.
Van Wim en Aletta heb ik nog niet echt iemand waarvan ik denk 'die is perfect voor die gene'. Ben benieuwd hoe dit bij Johan en Jos zit. Jos zal wel heel veel brieven hebben gekregen haha!
Op de BZVsite staat dat er ongeveer 1000 brieven zijn verstuurd. Dan kunnen we wel uitrekenen hoeveel Jos er ongeveer heeft gehad.quote:Op maandag 9 december 2013 15:50 schreef Amarantha het volgende:
Jos zal wel heel veel brieven hebben gekregen haha!
Ik mis iers geloof ik, de man heeft toch geen boerderij in Manhattan??quote:Op maandag 9 december 2013 16:04 schreef Amarantha het volgende:
Oh en BZV Nederland vind ik leuker omdat je dan niet allemaal van die vrouwen (of mannen) hebt die alleen maar je willen omdat je in het buitenland woont. Ik ergerde me daar gisteren gewoon echt aan.. vooral bij Wim.
Nee, maar wel in de savanne waar je smorgens vroeg om kwart over zeven de giraffe een klontje kan geven.quote:Op maandag 9 december 2013 16:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik mis iers geloof ik, de man heeft toch geen boerderij in Manhattan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |