de Kaufland is een klein stukje met de auto. Ovveral gratis giga parkeerpleinen dus dat is 't punt nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:33 schreef proud_mami het volgende:
Sorry ben ik weer 😳 het wordt denk ik Kleve ipv Nordhorn. Volgens google zitten er twee Kaufland's daar. Welke is het grootst, weten jullie dan? Of het handigst in de zin van vlakbij (loopafstand) van een DM of bijvoorbeeld een andere grote supermarkt?
mayo of fritessaus? Heb liever fritessaus van de oliehoorn! De lekkerste in NL verkrijgbaar vind ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
oliehoorn mayo en curry. Klaar.
Die uit Belgie, rins en lekker, niet de gesuikerde zoetequote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:33 schreef PureEvil het volgende:
[..]
En waar moeten we dan wel wezen? Vertel eens, wat vind jij een lekkere mayo?
Mn man vind die duitse mayo lekker, in die grote doorzichtige tubes (met rode letters). weet ff de naam niet....Ik vind die vooral heel erg vet, brrrrr
Die in de Flutstrasse. Die is het grootst en daar ben je ook het dichtst bij het centrum, dat zou je daar vandaan zelfs kunnen lopen. En in het centrum is een DM. Mocht je met de auto naar de DM willen, dan is er in de Hoffmannallee ook 1.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:33 schreef proud_mami het volgende:
Sorry ben ik weer 😳 het wordt denk ik Kleve ipv Nordhorn. Volgens google zitten er twee Kaufland's daar. Welke is het grootst, weten jullie dan? Of het handigst in de zin van vlakbij (loopafstand) van een DM of bijvoorbeeld een andere grote supermarkt?
Hahaha, nee, Nordhorn ging niet door. Maar ik ben al een paar keer naar Nordhorn geweest, weliswaar niet bij de Kaufland maar bij de Marktkauf. Daarom het idee om maar eens ergens anders heen te gaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:49 schreef GimmeGore het volgende:
Eerst naar Nordhorn, nu naar Kleve, daar zit een kilometer of (ik schat) 150 tussen. Waar woon je dan of hoe immens veel boodschappen ga je doen dat je dat er uithaalt?
Thanx! Dan wordt het die en dan idd ervoor of erna naar het centrum. Lekker lopen mits het droog is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:15 schreef qltel het volgende:
[..]
Die in de Flutstrasse. Die is het grootst en daar ben je ook het dichtst bij het centrum, dat zou je daar vandaan zelfs kunnen lopen. En in het centrum is een DM. Mocht je met de auto naar de DM willen, dan is er in de Hoffmannallee ook 1.
Ons standaard rondje:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:33 schreef proud_mami het volgende:
Thanx Lucky_Strike, daar kan ik wat mee! Fijn dat je ook de adressen erbij hebt gezet, helemaal top!!quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ons standaard rondje:
Aldi Sued - Emmericherstrasse 237
DM drogist (naast Aldi, zelfde parkeerplaats)
Trinkgut: Brienerstrasse 46
Fressnapf, Briener Strasse 48 (zelfde parkeerplaats als Trinkgut)
Kaufland - Flutstrasse 81
Alles is op 5 minuten afstand van elkaar rijden en met gratis grote parkeerplaatsen, we maken eigenlijk 3 stops voor 5 winkels. Je zou het kunnen lopen maar dat is voor ons te onhandig omdat we dan te veel moeten dragen![]()
Fresschnapf is de Duitseversie van Dierendiscounter Jumper. Voor ons scheelt het daar 2,50 op een zak kattengrit bijvoorbeeld dus dat is nog wel de moeite. Maar sommige dingen zijn ook net zo duur als hier.
Onbeperkt Chinees? http://www.china-palast-nur-in-kleve.de In de Flutstrasse vlakbij de Kaufland..quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:06 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Thanx Lucky_Strike, daar kan ik wat mee! Fijn dat je ook de adressen erbij hebt gezet, helemaal top!!
Heb je (of iemand anders) nog tips om lekker te eten in Kleve? Nothing fancy hoor gewoon iets lekkers!
Shop zequote:Op woensdag 8 januari 2014 10:06 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Thanx Lucky_Strike, daar kan ik wat mee! Fijn dat je ook de adressen erbij hebt gezet, helemaal top!!
Heb je (of iemand anders) nog tips om lekker te eten in Kleve? Nothing fancy hoor gewoon iets lekkers!
Schnitzel met gebakken aardappels natuurlijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:06 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik had van iemand hier eens een adres gekregen van de lekkerste schnitzels in Kleve. Maar die lui zijn maar tot 18.00 open dus we waren te laat. Maar uiteraard staat dat adres ook in mijn Duitse Supermarkt Onenote: Stadtgrill, Grosse strasse 10quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Schnitzel met gebakken aardappels natuurlijk
Krabben is garnalenquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:41 schreef proud_mami het volgende:
Ik zie op de menukaart van die Nassauer Stuben bij de visgerechten Krabben staan, is dat gewoon krab? Weet iemand dat? Manlief is gek op krab maar dat is in Nederland niet zo vaak te vinden op een menukaart.
Kan je dan niet beter naar Münster?quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:33 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Hahaha, nee, Nordhorn ging niet door. Maar ik ben al een paar keer naar Nordhorn geweest, weliswaar niet bij de Kaufland maar bij de Marktkauf. Daarom het idee om maar eens ergens anders heen te gaan.
Afstand is nagenoeg gelijk vanaf mijn huis.
Ahaus zit een kaufland, penny, 2 keer aldi nord, edeka, lidl, k+k, kodi, en Behrend frischemarkt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:49 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter naar Münster?
Kan je daar 's middags voor ¤ 7,50 onbeperkt schransen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:09 schreef qltel het volgende:
[..]
Onbeperkt Chinees? http://www.china-palast-nur-in-kleve.de In de Flutstrasse vlakbij de Kaufland..
Oh dank je Piet, helaas pindakaas dan voor manlief.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Krabben is garnalen
Krab is Krebs in het Duits
False friend noem je dat, net als dat Bellen blaffen is.
Jullie maken het me moeilijk!!! Münster is nog ruim een half uur verder rijden, Kleve is net een uurtje. Wil toch verder niet echt de stad in, nou ja, ik wel maar manlief en ons kleine kereltje denk ik niet dus gaat voornamelijk om supermarkten en drogist.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ahaus zit een kaufland, penny, 2 keer aldi nord, edeka, lidl, k+k, kodi, en Behrend frischemarkt.
Kijk gewoon eens in google maps met supermarkt plaatsnaam bij een paar grotere plaatsen in de buurt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:07 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Jullie maken het me moeilijk!!! Münster is nog ruim een half uur verder rijden, Kleve is net een uurtje. Wil toch verder niet echt de stad in, nou ja, ik wel maar manlief en ons kleine kereltje denk ik niet dus gaat voornamelijk om supermarkten en drogist.
Ik check Ahaus nog ff ...
Klopt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:05 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Kan je daar 's middags voor ¤ 7,50 onbeperkt schransen?
Volgende keer als ik naar Kaufland ga, ga ik hier dus lunchen.quote:
Drankjes zijn ook niet echt duur. Ik dacht cola 2 euro voor 0,3 liter.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:21 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Volgende keer als ik naar Kaufland ga, ga ik hier dus lunchen.Tot nu toe nam ik altijd een broodje doner van die saladebar (?) in de Kaufland. Ook niet verkeerd trouwens.
Klinkt goed! Jammer dat het niet ook onbeperkt zuipen is voor een extra ¤ 5,00 ofzoquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Drankjes zijn ook niet echt duur. Ik dacht cola 2 euro voor 0,3 liter.
Waar woon je in de provincie, in de stad Groningen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:43 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand enig idee wat t dichtstbijzijnde leuke plekje met goede supermarkten in dld is vanaf Groningen ?
Combi is een veel te dure supermarkt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:45 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Waar woon je in de provincie, in de stad Groningen?
In Bunde bij Nieuweschans zit op 1 plein Combi, Lidl en Aldi. Dat schiet al lekker op.
Verderop zit de stad Leer en daar zit Familia.
En in Emden zit Real
Maar wij gaan meestal naar Papenburg, daar zitten Real en Kaufland, bouwmarkt OBI, drogisterij Rossmann. En rijd dan ook even langs dorp (ligt naast Papenburg) Aschendorf met schoenenzaak Klahsen. Megagrote zaak, groter dan menig warenhuis; Schoenenmerken voor lagere prijs en onwijs veel keuze.
de drank is hun winst. dit zullen ze dus niet zomaar weggeven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:32 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Klinkt goed! Jammer dat het niet ook onbeperkt zuipen is voor een extra ¤ 5,00 ofzo
Combi is duur, behalve met enkele aanbiedingen. Wij combi-neren een bezoek aan hen vaak met een bezoek aan Aldi en Lidlquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:27 schreef nikky het volgende:
[..]
Combi is een veel te dure supermarkt.
En KlahsenWauw, een whalhalla!
Toen ik nog in Neermoor werkte was het vaste prik dat er op vrijdag meer Nederlandse dan Duitse nummerborden voorbij kwamen op de autobahn (want om op de Autobahn te komen reed ik langs Familia in Leer).quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:45 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Waar woon je in de provincie, in de stad Groningen?
In Bunde bij Nieuweschans zit op 1 plein Combi, Lidl en Aldi. Dat schiet al lekker op.
Verderop zit de stad Leer en daar zit Familia.
En in Emden zit Real
Maar wij gaan meestal naar Papenburg, daar zitten Real en Kaufland, bouwmarkt OBI, drogisterij Rossmann. En rijd dan ook even langs dorp (ligt naast Papenburg) Aschendorf met schoenenzaak Klahsen. Megagrote zaak, groter dan menig warenhuis; Schoenenmerken voor lagere prijs en onwijs veel keuze.
Naast welke Aldi?quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:50 schreef GimmeGore het volgende:
Gelukkig zit de Combi in Nordhorn naast de Aldi.
was die aanbieding niet allang afgelopen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:26 schreef PureEvil het volgende:
Morgen ff Pepsi halen bij de LidlIk weet niet meer wie die tip gaf, maar tnx
![]()
![]()
* PureEvil staat om 08.00 uur bij de Lidl![]()
Nee, die was alleen geldig op zaterdag 11.01quote:Op zondag 12 januari 2014 19:50 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
was die aanbieding niet allang afgelopen?
Had ik gezien idd. Maar dat is dan ook niet goedkoop als je afgelopen zaterdag 1,5 liter voor 45 cent hebt gekochtquote:Op zondag 12 januari 2014 20:02 schreef z80 het volgende:
bij trinkgut aankomende week pepsi in de aanbieding. 0,50 ¤ per liter.
en waar in de aanbieding?quote:
ik koop zelf geen pepsi dus meestal valt het niet op als deze ergens in de aanbieding is.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:07 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Had ik gezien idd. Maar dat is dan ook niet goedkoop als je afgelopen zaterdag 1,5 liter voor 45 cent hebt gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |