Kan je dan niet beter naar Münster?quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:33 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Hahaha, nee, Nordhorn ging niet door. Maar ik ben al een paar keer naar Nordhorn geweest, weliswaar niet bij de Kaufland maar bij de Marktkauf. Daarom het idee om maar eens ergens anders heen te gaan.
Afstand is nagenoeg gelijk vanaf mijn huis.
Ahaus zit een kaufland, penny, 2 keer aldi nord, edeka, lidl, k+k, kodi, en Behrend frischemarkt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:49 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter naar Münster?
Kan je daar 's middags voor ¤ 7,50 onbeperkt schransen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:09 schreef qltel het volgende:
[..]
Onbeperkt Chinees? http://www.china-palast-nur-in-kleve.de In de Flutstrasse vlakbij de Kaufland..
Oh dank je Piet, helaas pindakaas dan voor manlief.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Krabben is garnalen
Krab is Krebs in het Duits
False friend noem je dat, net als dat Bellen blaffen is.
Jullie maken het me moeilijk!!! Münster is nog ruim een half uur verder rijden, Kleve is net een uurtje. Wil toch verder niet echt de stad in, nou ja, ik wel maar manlief en ons kleine kereltje denk ik niet dus gaat voornamelijk om supermarkten en drogist.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ahaus zit een kaufland, penny, 2 keer aldi nord, edeka, lidl, k+k, kodi, en Behrend frischemarkt.
Kijk gewoon eens in google maps met supermarkt plaatsnaam bij een paar grotere plaatsen in de buurt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:07 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Jullie maken het me moeilijk!!! Münster is nog ruim een half uur verder rijden, Kleve is net een uurtje. Wil toch verder niet echt de stad in, nou ja, ik wel maar manlief en ons kleine kereltje denk ik niet dus gaat voornamelijk om supermarkten en drogist.
Ik check Ahaus nog ff ...
Klopt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:05 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Kan je daar 's middags voor ¤ 7,50 onbeperkt schransen?
Volgende keer als ik naar Kaufland ga, ga ik hier dus lunchen.quote:
Drankjes zijn ook niet echt duur. Ik dacht cola 2 euro voor 0,3 liter.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:21 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Volgende keer als ik naar Kaufland ga, ga ik hier dus lunchen.Tot nu toe nam ik altijd een broodje doner van die saladebar (?) in de Kaufland. Ook niet verkeerd trouwens.
Klinkt goed! Jammer dat het niet ook onbeperkt zuipen is voor een extra ¤ 5,00 ofzoquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Drankjes zijn ook niet echt duur. Ik dacht cola 2 euro voor 0,3 liter.
Waar woon je in de provincie, in de stad Groningen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:43 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand enig idee wat t dichtstbijzijnde leuke plekje met goede supermarkten in dld is vanaf Groningen ?
Combi is een veel te dure supermarkt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:45 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Waar woon je in de provincie, in de stad Groningen?
In Bunde bij Nieuweschans zit op 1 plein Combi, Lidl en Aldi. Dat schiet al lekker op.
Verderop zit de stad Leer en daar zit Familia.
En in Emden zit Real
Maar wij gaan meestal naar Papenburg, daar zitten Real en Kaufland, bouwmarkt OBI, drogisterij Rossmann. En rijd dan ook even langs dorp (ligt naast Papenburg) Aschendorf met schoenenzaak Klahsen. Megagrote zaak, groter dan menig warenhuis; Schoenenmerken voor lagere prijs en onwijs veel keuze.
de drank is hun winst. dit zullen ze dus niet zomaar weggeven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:32 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Klinkt goed! Jammer dat het niet ook onbeperkt zuipen is voor een extra ¤ 5,00 ofzo
Combi is duur, behalve met enkele aanbiedingen. Wij combi-neren een bezoek aan hen vaak met een bezoek aan Aldi en Lidlquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:27 schreef nikky het volgende:
[..]
Combi is een veel te dure supermarkt.
En KlahsenWauw, een whalhalla!
Toen ik nog in Neermoor werkte was het vaste prik dat er op vrijdag meer Nederlandse dan Duitse nummerborden voorbij kwamen op de autobahn (want om op de Autobahn te komen reed ik langs Familia in Leer).quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:45 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Waar woon je in de provincie, in de stad Groningen?
In Bunde bij Nieuweschans zit op 1 plein Combi, Lidl en Aldi. Dat schiet al lekker op.
Verderop zit de stad Leer en daar zit Familia.
En in Emden zit Real
Maar wij gaan meestal naar Papenburg, daar zitten Real en Kaufland, bouwmarkt OBI, drogisterij Rossmann. En rijd dan ook even langs dorp (ligt naast Papenburg) Aschendorf met schoenenzaak Klahsen. Megagrote zaak, groter dan menig warenhuis; Schoenenmerken voor lagere prijs en onwijs veel keuze.
Naast welke Aldi?quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:50 schreef GimmeGore het volgende:
Gelukkig zit de Combi in Nordhorn naast de Aldi.
was die aanbieding niet allang afgelopen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:26 schreef PureEvil het volgende:
Morgen ff Pepsi halen bij de LidlIk weet niet meer wie die tip gaf, maar tnx
![]()
![]()
* PureEvil staat om 08.00 uur bij de Lidl![]()
Nee, die was alleen geldig op zaterdag 11.01quote:Op zondag 12 januari 2014 19:50 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
was die aanbieding niet allang afgelopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |