SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeeeee #MOYESINquote:Op zondag 8 december 2013 17:30 schreef opreis het volgende:
[..]
Als je nog heel even wacht kan je meteen ook moyes vervangen
Als je nog even wacht kan je eentje doen van arsenal dat brijant tegen everton scoortquote:Op zondag 8 december 2013 17:31 schreef alors het volgende:
Er zouden ook wel wat meer gifjes in kunnen, maar nu geen tijd om te zoeken.
Ik ook, ik moet poepen maar ik ben bang dat ik een doelpunt misquote:
Mooi ja.quote:Op zondag 8 december 2013 18:37 schreef alors het volgende:
Het is ook weer echt een team, kijk ze juichen
Dat wel inderdaad, maar bah bah.quote:
Moyesquote:BREAKING NEWS
Manchester United striker Robin Van Persie ruled out for a month with a thigh strain.
Nee, ze weten gewoon niet hoe ze hem daar moeten behandelen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:25 schreef Syntix het volgende:
Van Persie kan het hoge niveau gewoon niet aan.
Dat idd, en zodra hij dan weer op weg terug is moet hij meteen 90 minuten spelen. Maar goed lekker doorgaan met die spartaanse looptrainingen daarquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, ze weten gewoon niet hoe ze hem daar moeten behandelen.Ook lekker slim om die hele staff maar te lozen en die lompe Moyes maar zijn gang te laten gaan.
Het meest sneue was nog wel dat Moyes toegaf dat hij bang was voor de kritieken en hem dan maar gewoon liet staan, terwijl hij maar een uurtje mee mocht doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:29 schreef alors het volgende:
[..]
Dat idd, en zodra hij dan weer op weg terug is moet hij meteen 90 minuten spelen. Maar goed lekker doorgaan met die spartaanse looptrainingen daar
En zo is het maar net!twitter:raymondverheije twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 22:20:18One really wonders which idiot is responsible for this crazy training program. Anyway, United has paid a very high price for RVP's injuries. reageer retweet
twitter:BelieveInBlue9 twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 16:11:42The Manchester United squad visited an orphanage today "It is really sad to see their faces with no hope" said Britney aged 6. #MUFC reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:
twitter:BelieveInBlue9 twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 16:11:42The Manchester United squad visited an orphanage today "It is really sad to see their faces with no hope" said Britney aged 6. #MUFC reageer retweet
Ik vind dat juist kut, ik kan 's middags nooit kijken. Liever om 18.30 zulke wedstrijden, of zondags.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Mooi dat we morgen lekker vroeg op de dag moeten voetballen.Ben zwaar benieuwd naar de clash, vooral benieuwd of wij een beetje het gewenste niveau kunnen halen.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
iemand een gif van de kool?
Klopt. Koscielny speelt elk seizoen geweldige wedstrijden, maar toch zitten er altijd weer wedstrijden bij waar hij helemaal in de fout gaat.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:08 schreef F.Begbie het volgende:
Voor de wedstrijd Mertesacker en Koscielny ophemelen. Zijn nooit constant over een langere periode en zeker Koscielny is minimaal een paar keer per jaar zo'n lompe boer.
Arsenal-fan zeker?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:17 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Niks onverdiend. Beide teams zijn even gevaarlijk geweest.
Oh dan heb je oogkleppen op. Ze beheersen zeker, maar Arsenal is ook gevaarlijk geweest.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Arsenal-fan zeker?
Als neutral zie ik enkel City aanvallen en het spel beheersen.
Leuk begin wel.
City is iets gevaarlijker. Maar redelijk in balansquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Arsenal-fan zeker?
Als neutral zie ik enkel City aanvallen en het spel beheersen.
Leuk begin wel.
Is niet zo gek. Geweldig team heeft City en Pellegrini doet ook geen rare dingen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:25 schreef Tranquilize het volgende:
Arsenal gaat dit gewoon verliezen
twitter:Orbinho twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 14:35:53HT Stats Man City v Arsenal Shots 12-4 On target 2-1, Fouls 5-2 Duels Won 43%-57%, Pass Accuracy 85%-83%, Possession 55%-45% reageer retweet
Als Arsenal toeslaat in de transferperiode in januari maken ze maximaal nog een kans op de 2e plek, 1e gaat Arsenal absoluut niet worden dit seizoen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:38 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Is niet zo gek. Geweldig team heeft City en Pellegrini doet ook geen rare dingen.
City grootste titelkandidaat, maar met vlak erachter Chelsea.
Chelsea vind ik anders ook niet geweldig dit seizoenquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:38 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Is niet zo gek. Geweldig team heeft City en Pellegrini doet ook geen rare dingen.
City grootste titelkandidaat, maar met vlak erachter Chelsea.
Nee, ik vind Arsenal ook (nog) geen titelkandidaat. Wel is het een enorme verbetering met de voorgaande seizoenen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:40 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Als Arsenal toeslaat in de transferperiode in januari maken ze maximaal nog een kans op de 2e plek, 1e gaat Arsenal absoluut niet worden dit seizoen.
Dat kan je eigenlijk pas aan het einde van het seizoen zeggen. Als Arsenal in het slechtste scenario van Tottenham verliest in de FA Cup, de kwartfinale niet haalt van de CL en nog gaat zakken op de ranglijst is het allemaal geen haar beter geworden. Maar dat is dus het slechtste scenario, en daar wil ik nu nog niet vanuit gaan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:41 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Nee, ik vind Arsenal ook (nog) geen titelkandidaat. Wel is het een enorme verbetering met de voorgaande seizoenen.
Hopelijk niet. Over een paar maanden waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:46 schreef Aiciu het volgende:
Leuke pot! Wordt Walcott vandaag nou vader ofzo?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:39 schreef Tranquilize het volgende:
Ik denk niet dat ik Giroud ooit nog een goede speler zal vinden. Arsenal moet een goede spits halen in de winter, alleen zal Wenger dat niet begrijpen denk ik.
Dat doet hij bijna nooitquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:00 schreef NLGooner het volgende:
Giroud speelt niet z'n beste wedstrijd
Grote schouder.. is zijn bovenarm. Gewoon hands.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:05 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Dat is echt geen penalty. Via been tegen schouder, als dat al hands is...
Hij controleert de bal met z'n armquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:05 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Dat is echt geen penalty. Via been tegen schouder, als dat al hands is...
Tikken City even van het veld.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:08 schreef Rodawa het volgende:
Mooi doelpunt van Walcott, dit wordt nog een mooi laatste half uur.
Helaas.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tikken City even van het veld.
Sinds wanneer ligt Rotterdam in het oosten?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:11 schreef Tranquilize het volgende:
"Spreek niet over een kampioenschap als je zo slecht speelt"
-RTV Oost
RTV Oostquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:11 schreef Tranquilize het volgende:
"Spreek niet over een kampioenschap als je zo slecht speelt"
-RTV Oost
Sinds de kaart van Nederland 180 graden is gedraaid.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Rotterdam in het oosten?
De wijzen komen in elk geval niet uit het oosten als ze alleen met "houd het simpel, met vlag en wimpel" komen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Rotterdam in het oosten?
Nee die uitspraak getuigt duidelijk van Groningse intelligentiequote:Op zaterdag 14 december 2013 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De wijzen komen in elk geval niet uit het oosten als ze alleen met "houd het simpel, met vlag en wimpel" komen.
Dankjewel. Morgen zal ik de Groningse vlag laten wapperen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee die uitspraak getuigt duidelijk van Groningse intelligentie
Knap, gezien we dan nog gewoon eerste staanquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:15 schreef Pedroso het volgende:
Dus als ze verliezen is Arsenal titelkandidaat af volgens de commentator
Best voetballende ploeg in de PL.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die tijd komt nooit meer terug
rip farsenal
Arsenal doet het een weekje minder en het getroll begint weer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die tijd komt nooit meer terug
rip farsenal
dat is southamptonquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Best voetballende ploeg in de PL.
mensen die dit posten nadat een club onderuit is gegaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:33 schreef waaromniet1988 het volgende:
Mensen die serieus dachten dat Arsenal kampioen zouden worden dit seizoen
Uiterst triest.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
mensen die dit posten nadat een club onderuit is gegaan
Als de scheids nou nog een beetje meewerkt...quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:33 schreef waaromniet1988 het volgende:
Mensen die serieus dachten dat Arsenal kampioen zouden worden dit seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat hadden de mensen na mijn post vast al begrepen
Jawel hoor. Het is zelfs een vereiste als je bij FOX aan de slag wil.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:42 schreef Tranquilize het volgende:
City wordt kampioen natuurlijk
Of mag je geen open deuren meer intrappen?
Als ze alle uitwedstrijden nou ook gaan winnen maken ze kansquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:42 schreef Tranquilize het volgende:
City wordt kampioen natuurlijk
Of mag je geen open deuren meer intrappen?
Dan ga ik solliciteren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel hoor. Het is zelfs een vereiste als je bij FOX aan de slag wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |