City is iets gevaarlijker. Maar redelijk in balansquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Arsenal-fan zeker?
Als neutral zie ik enkel City aanvallen en het spel beheersen.
Leuk begin wel.
Is niet zo gek. Geweldig team heeft City en Pellegrini doet ook geen rare dingen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:25 schreef Tranquilize het volgende:
Arsenal gaat dit gewoon verliezen
twitter:Orbinho twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 14:35:53HT Stats Man City v Arsenal Shots 12-4 On target 2-1, Fouls 5-2 Duels Won 43%-57%, Pass Accuracy 85%-83%, Possession 55%-45% reageer retweet
Als Arsenal toeslaat in de transferperiode in januari maken ze maximaal nog een kans op de 2e plek, 1e gaat Arsenal absoluut niet worden dit seizoen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:38 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Is niet zo gek. Geweldig team heeft City en Pellegrini doet ook geen rare dingen.
City grootste titelkandidaat, maar met vlak erachter Chelsea.
Chelsea vind ik anders ook niet geweldig dit seizoenquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:38 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Is niet zo gek. Geweldig team heeft City en Pellegrini doet ook geen rare dingen.
City grootste titelkandidaat, maar met vlak erachter Chelsea.
Nee, ik vind Arsenal ook (nog) geen titelkandidaat. Wel is het een enorme verbetering met de voorgaande seizoenen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:40 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Als Arsenal toeslaat in de transferperiode in januari maken ze maximaal nog een kans op de 2e plek, 1e gaat Arsenal absoluut niet worden dit seizoen.
Dat kan je eigenlijk pas aan het einde van het seizoen zeggen. Als Arsenal in het slechtste scenario van Tottenham verliest in de FA Cup, de kwartfinale niet haalt van de CL en nog gaat zakken op de ranglijst is het allemaal geen haar beter geworden. Maar dat is dus het slechtste scenario, en daar wil ik nu nog niet vanuit gaan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:41 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Nee, ik vind Arsenal ook (nog) geen titelkandidaat. Wel is het een enorme verbetering met de voorgaande seizoenen.
Hopelijk niet. Over een paar maanden waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:46 schreef Aiciu het volgende:
Leuke pot! Wordt Walcott vandaag nou vader ofzo?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:39 schreef Tranquilize het volgende:
Ik denk niet dat ik Giroud ooit nog een goede speler zal vinden. Arsenal moet een goede spits halen in de winter, alleen zal Wenger dat niet begrijpen denk ik.
Dat doet hij bijna nooitquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:00 schreef NLGooner het volgende:
Giroud speelt niet z'n beste wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |