slijmbal. Op bospop liep je me straal voorbijquote:

Oh, kom.quote:
Nog een beetje meer van dat, dan.quote:

dat heet een professionele air tijdens werktijdquote:Op zondag 8 december 2013 21:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
slijmbal. Op bospop liep je me straal voorbij

yeah rightquote:Op zondag 8 december 2013 21:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heet een professionele air tijdens werktijd

quote:Op zondag 8 december 2013 20:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben lui vandaag; van half 2 tot half 5 geslapen, toen gegeten en weer geslapen van half 7 tot half 9![]()
Nu proberen wakker te worden met een cappuchino

waarom wil je het weten?quote:Op zondag 8 december 2013 21:10 schreef Ynske het volgende:
Lieve lieve lieve toek, wil je asje asje asjeblieft t vertellen?
Dan edit je daarna toch gewoon meteen?
Puhliehies?

omdat ik graag een vrolijke afsluiting heb van mijn weekend en jij mij die vast wil gevenquote:

Jaquote:Op zondag 8 december 2013 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ouwe snurkerd!
(Al moet ik toegeven dat hier de ogen ook al enorm dicht vallenHakt er in he, zo'n weekendje weg...)

nou vooruit...quote:Op zondag 8 december 2013 21:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat ik graag een vrolijke afsluiting heb van mijn weekend en jij mij die vast wil geven

Heb hem zo snel niet kunnen vinden, anders had ik nu ook gekeken.quote:Op zondag 8 december 2013 21:12 schreef Greys het volgende:
Ik ben gewoon jaloers op Qwea die op dit moment De Marathon zit te kijken.
Ik wil hem ook nog een keer maar dan weer voor het eerst zien![]()

was dat allesquote:Op zondag 8 december 2013 21:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou vooruit...
Zat in de knoop met de oordopjes van mijn telefoon en mijn armbandje. Alleen had ik dat niet door. Toen ik omdraaide, lag op de bank filmpje op telefoon te kijken, trok ik 2 ringetjes los. Heb nu die blauwe om en die is nog gewoon heel

maar ynske plagen is leukquote:Op zondag 8 december 2013 21:15 schreef Greys het volgende:
Ik vind het schijtirritant, sorry Toek, als iemand (wie dan ook, niet alleen jij) iets zegt en dan het lekker toch niet vertelt. Eerst zeggen dat het zo enorm grappig is en dan daarna zeggen dat je het niet gaat zeggen.
HOUD!
DAN!
JE!
MUIL!
Op z'n Rotterdams, zeg maar

Ja, we riepen al 'tot volgend jaaaaaaaaar' tegen de receptiemensenquote:Op zondag 8 december 2013 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar wel ff lekker
Maken jij en je zus er een jaarlijks terugkerend festijn van?

huh? Maar is toch een fantastisch boek. Hoe kan je er dan een bar slechte film van maken?quote:Op zondag 8 december 2013 21:16 schreef Ynske het volgende:
Ow en de film het diner is echt bar slecht .

Niet echt eerste-hulp-lachkick?quote:

Straks even aan Qwea vragen, die stuurt je vast een linkjequote:Op zondag 8 december 2013 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb hem zo snel niet kunnen vinden, anders had ik nu ook gekeken.

Alsof dat niet heel vaak gebeurt, slechte series en films op basis van een goed boekquote:Op zondag 8 december 2013 21:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
huh? Maar is toch een fantastisch boek. Hoe kan je er dan een bar slechte film van maken?

gewoon slecht maar barslecht toch niet?quote:Op zondag 8 december 2013 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof dat niet heel vaak gebeurt, slechte series en films op basis van een goed boek

Wat aardigquote:Op zondag 8 december 2013 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, we riepen al 'tot volgend jaaaaaaaaar' tegen de receptiemensen
Ze zijn er zo aardig!
Ik vind dat we er ook een keer een WWW-nachtje moeten doen! Vroeg eten bij Shabu Amersfoort, dan 8 minuten ofzo terug naar het hotel rijden, dan lekker zwemmen en sauna-met-bikini, dan lekker op de kamert op heerlijke bedden naar gratis filmkanalen kijken en de volgende ochtend lekker ontbijten.
Oh en ze zijn echt relaxed, want het uitchecken moest voor 12 uur, maar wij hadden de gezichtsbehandeling en massage om 11.15 uur die bij het arrangement hoorden, dus toen we zeiden dat het mss een IETSJE na 12 uur ging worden bliepte hij onze kamersleutel zonder extra kosten naar 13 uur 'want gestress na een massage moet je niet hebben hoor!'![]()

te langzaam in t verhaal, te veel slechteshots en op totaal oonlogische momenten met onscherpte voor de scherpte te gooien.quote:Op zondag 8 december 2013 21:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
huh? Maar is toch een fantastisch boek. Hoe kan je er dan een bar slechte film van maken?

nee, bij jou wel?quote:Op zondag 8 december 2013 21:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet echt eerste-hulp-lachkick?

Dan houwe we van mekaarrrrquote:

Nou, Under The Dome is eigenlijk wel een bar slechte serie.quote:Op zondag 8 december 2013 21:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon slecht maar barslecht toch niet?

Hangt er een beetje van af, soms weten ze het verhaal zo te veranderen dat het gewoon slecht wordt voor iedereen die het boek kent.quote:Op zondag 8 december 2013 21:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon slecht maar barslecht toch niet?

oke nou scheelt....moet eerst het boek nog lezenquote:Op zondag 8 december 2013 21:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
te langzaam in t verhaal, te veel slechteshots en op totaal oonlogische momenten met onscherpte voor de scherpte te gooien.

Jaquote:Op zondag 8 december 2013 21:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat aardig
Dus jullie hadden bliepende sleutels? Wat een hipheid vergeleken bij ons

Whehehequote:Op zondag 8 december 2013 21:21 schreef tombolafan het volgende:
Shabu amersfoort en vroeg eten, yeah right

Nee, meer een neigend gevoel van herkenning.quote:

quote:Op zondag 8 december 2013 21:21 schreef tombolafan het volgende:
Shabu amersfoort en vroeg eten, yeah right

hoe weet je dan dat t zo'n fantastisch boek isquote:Op zondag 8 december 2013 21:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
oke nou scheelt....moet eerst het boek nog lezenhad hem in huis ooit. Tot mijn ex dr spullen meenam
Heb hem wel op ereader maar ben nog in andere boeken bezig

dacht dat ik serieus de enige was die 17 setjes oordopjes per jaar sloopt door lomp gedrag.quote:Op zondag 8 december 2013 21:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, meer een neigend gevoel van herkenning.
Ik zit ook vaak in de knoop met van alles en nog wat.

Dah pressjurrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 8 december 2013 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe
Krees belt morgen en dan komt alles goed

recencies en verhalen van familie/vrienden.quote:Op zondag 8 december 2013 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoe weet je dan dat t zo'n fantastisch boek is

Ja er zit ook een staafje aan vast die je in vlees kunt prikkenquote:Op zondag 8 december 2013 19:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe meet je daarmee dan de kerntemperatuur?Of leest 'ie dat ook af?
Overigens, onze thermometer is ook wel omschreven als kött thermometer
[ afbeelding ]

Welk hotel was dat?quote:Op zondag 8 december 2013 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, we riepen al 'tot volgend jaaaaaaaaar' tegen de receptiemensen
Ze zijn er zo aardig!
Ik vind dat we er ook een keer een WWW-nachtje moeten doen! Vroeg eten bij Shabu Amersfoort, dan 8 minuten ofzo terug naar het hotel rijden, dan lekker zwemmen en sauna-met-bikini, dan lekker op de kamert op heerlijke bedden naar gratis filmkanalen kijken en de volgende ochtend lekker ontbijten.
Oh en ze zijn echt relaxed, want het uitchecken moest voor 12 uur, maar wij hadden de gezichtsbehandeling en massage om 11.15 uur die bij het arrangement hoorden, dus toen we zeiden dat het mss een IETSJE na 12 uur ging worden bliepte hij onze kamersleutel zonder extra kosten naar 13 uur 'want gestress na een massage moet je niet hebben hoor!'![]()

Ik wilde ook iets grappigs vertellen, maar als je zo gaat doen, laat dan maarquote:Op zondag 8 december 2013 21:15 schreef Greys het volgende:
Ik vind het schijtirritant, sorry Toek, als iemand (wie dan ook, niet alleen jij) iets zegt en dan het lekker toch niet vertelt. Eerst zeggen dat het zo enorm grappig is en dan daarna zeggen dat je het niet gaat zeggen.
HOUD!
DAN!
JE!
MUIL!

Ohoh is t niet met je eens iigquote:Op zondag 8 december 2013 21:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
recencies en verhalen van familie/vrienden.

quote:Op zondag 8 december 2013 21:25 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik wilde ook iets grappigs minder leuks vertellen, maar als je zo gaat doen, laat dan maar

Whehequote:Op zondag 8 december 2013 21:15 schreef Greys het volgende:
HOUD!
DAN!
JE!
MUIL!

S. had die foto's op fb gezet zonder dat ik het wist en als hij iets post dan piept even later mijn foon.quote:Op zondag 8 december 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Mijn zus moest zooooo lachen toen ik van jullie hotel vertelde. Toen begon zij meteen over dat zij ook eens in zo'n hotel hadden gezeten. En toen liet ik jullie foto van die stoelen zien en toen was ze tien minuten niet meer aanspreekbaar van hikkend gegier, terwijl ze naar d'r eigen foto zocht. Van exact hetzelfde hotel

quote:Op zondag 8 december 2013 21:25 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik wilde ook iets grappigs vertellen, maar als je zo gaat doen, laat dan maar

Ik koop niet eens meet oortjes, omdat ze altijd zo snel kapot gaan.quote:Op zondag 8 december 2013 21:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
dacht dat ik serieus de enige was die 17 setjes oordopjes per jaar sloopt door lomp gedrag.

Helemaal mee eenschquote:Op zondag 8 december 2013 21:22 schreef tombolafan het volgende:
Oh en eens met greys, uberhaupt de neiging van mensen om een half woord te roepen en dan maar wachten tot iedereen vraagt 'waaaaat is er dan'

Tsss...quote:

http://www.nachtjeweg.nl/(...)arc-soestduinen.htmlquote:

Ik wil er niet over pratenquote:

Dat is met een cliffhanger postenquote:Op zondag 8 december 2013 21:22 schreef tombolafan het volgende:
Oh en eens met greys, uberhaupt de neiging van mensen om een half woord te roepen en dan maar wachten tot iedereen vraagt 'waaaaat is er dan'

Ah super! Even kijken, wellicht leuk om met F. te doen.quote:Op zondag 8 december 2013 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.nachtjeweg.nl/(...)arc-soestduinen.html
Gewoon echt een heel fijn hotel!
Grote gratis parkeerplaats, mooi warm zwembad, leuke sauna in een afgesloten afgeschermd stukje, fijne kamers (niet overdreven luxe hoor maar wel heel heerlijke bedden, badkamer met bad en twee wastafels en aparte douche), apart toilet dus niet in de badkamer, geweldige flatscreen met alle netten die je kunt bedenken en gratis filmkanalen, heerlijk ontbijt en vooral... superaardige medewerkers. Het ziet er van buiten echt niet heel chique uit ofzo, dat zie je ook op de foto via de link, maar het is gewoon fijn, comfortabel, schoon en gezellig.
Ze hebben vaak leuke arrangementen inclusief een massage enzo!
Je zit in een mooi gebied, het is gemakkelijk aan te rijden en vlakbij Amersfoort.

Ja, dat!quote:

Welterusten dan maar weer.quote:Op zondag 8 december 2013 21:30 schreef Toekito het volgende:
Ik ga nog ff voetbal kijken en slapentrusten

Hahaha, briljantquote:Op zondag 8 december 2013 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
S. had die foto's op fb gezet zonder dat ik het wist en als hij iets post dan piept even later mijn foon.
Dus wij zaten in die bar aan een tafeltje, slaaaapverwekkende muziek en iedereen zat te schaken, te lezen of te rummikubben en ineens "pieppp".
Maar ik wilde sociaal doen en keek niet, maar hij zei "doe es kijken!" met zo'n triomfantelijk hoofd.
Zie ik dus die foto met die tekst erbij en toen lagen we helemaal in een deuk terwijl S. steeds "Ssstttt" tussendoor hinnikte

Precies!quote:

Aaaah! Toe! Puhleaaaase?quote:

DMquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Geldt dat ook voor mensen die alleen maar een smiley neerzettenquote:Op zondag 8 december 2013 21:22 schreef tombolafan het volgende:

quote:Op zondag 8 december 2013 21:38 schreef roos85 het volgende:
Is er iemand die verstand heeft om een vorderingsbrief/mail na faillissement op te stellen?via vakantieveilingen proberen? Heb via groupon ook eens iets gekocht dat ineens afgezegd werd en van groupon alles terug gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3

quote:Op zondag 8 december 2013 21:38 schreef roos85 het volgende:
Is er iemand die verstand heeft om een vorderingsbrief/mail na faillissement op te stellen?Ik heb er niet echt verstand van maar ben bang dat je echt de laatste in de rij bent bij dat bedrijf en geef je weinig kans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je wel zou kunnen doen is bij vakantieveiligen proberen om je geld terug te krijgen.
Wij hebben zoiets dergelijks eens gehad bij groupon en toen na een mail naar groupon van hun ons geld teruggekregen.Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag

Spuit 11 was ikquote:Op zondag 8 december 2013 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
via vakantieveilingen proberen? Heb via groupon ook eens iets gekocht dat ineens afgezegd werd en van groupon alles terug gekregen

Die ga ik morgen sowieso benaderenquote:Op zondag 8 december 2013 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
via vakantieveilingen proberen? Heb via groupon ook eens iets gekocht dat ineens afgezegd werd en van groupon alles terug gekregen

onder een quote ofzo mag toch wel?quote:Op zondag 8 december 2013 21:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor mensen die alleen maar een smiley neerzetten![]()

Alles mag lijkt me. Je mag het irritant vinden, maar dat wil niet zeggen dat men het hier dan niet meer mag doen toch?quote:

quote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
Roos, zo ziet de standaard kamer er uit in dat hotel:
[ afbeelding ]
En zo het zwembad:
[ afbeelding ]

Dat zwembadquote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
En zo het zwembad:
[ afbeelding ]

Wauw dat is iets hipper dat dat hotel van Ingetjequote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
En zo het zwembad:
[ afbeelding ]

Gewoon 'eisen' op een vriendelijke manier. Zolang dat bedrijf het betaalde niet kan leveren binnen de geldigheidsduur van de reeds betaalde bon, dienen zij het op te lossenquote:

Oh myquote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
En zo het zwembad:
[ afbeelding ]

Nee, zwembad, sauna en stoomhok zitten gewoon bij de kamerprijs in.quote:Op zondag 8 december 2013 21:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh my
Ik ga eens kijken.
Moet je voor het zwembad een arrangement hebben?

quote:Op zondag 8 december 2013 21:44 schreef indaha het volgende:
Van mij wel hoor, maar ik vroeg het me af als ik zomaar een
![]()
![]()
neerzet of dat dan ook irritant is

Klinkt goedquote:Op zondag 8 december 2013 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, zwembad, sauna en stoomhok zitten gewoon bij de kamerprijs in.
Wij hadden voor 80 eu pp:
- de kamer
- zeer luxe ontbijt
- gebruik zwembad/sauna/fitness
- naar keuze een massage of gezichtsbehandeling

Ik had het over een random smiley , zonder contextquote:Op zondag 8 december 2013 21:51 schreef Cat22 het volgende:
Is toch niet irritant? Al komt de smiley in deze context wat raar over. Maar reageren op een ander dmv een smiley, voor mij niks mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |