quote:Op zondag 8 december 2013 21:38 schreef roos85 het volgende:
Is er iemand die verstand heeft om een vorderingsbrief/mail na faillissement op te stellen?via vakantieveilingen proberen? Heb via groupon ook eens iets gekocht dat ineens afgezegd werd en van groupon alles terug gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 8 december 2013 21:38 schreef roos85 het volgende:
Is er iemand die verstand heeft om een vorderingsbrief/mail na faillissement op te stellen?Ik heb er niet echt verstand van maar ben bang dat je echt de laatste in de rij bent bij dat bedrijf en geef je weinig kans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je wel zou kunnen doen is bij vakantieveiligen proberen om je geld terug te krijgen.
Wij hebben zoiets dergelijks eens gehad bij groupon en toen na een mail naar groupon van hun ons geld teruggekregen.Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Spuit 11 was ikquote:Op zondag 8 december 2013 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
via vakantieveilingen proberen? Heb via groupon ook eens iets gekocht dat ineens afgezegd werd en van groupon alles terug gekregen
Die ga ik morgen sowieso benaderenquote:Op zondag 8 december 2013 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
via vakantieveilingen proberen? Heb via groupon ook eens iets gekocht dat ineens afgezegd werd en van groupon alles terug gekregen
onder een quote ofzo mag toch wel?quote:Op zondag 8 december 2013 21:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor mensen die alleen maar een smiley neerzetten![]()
Alles mag lijkt me. Je mag het irritant vinden, maar dat wil niet zeggen dat men het hier dan niet meer mag doen toch?quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
Roos, zo ziet de standaard kamer er uit in dat hotel:
[ afbeelding ]
En zo het zwembad:
[ afbeelding ]
Dat zwembadquote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
En zo het zwembad:
[ afbeelding ]
Wauw dat is iets hipper dat dat hotel van Ingetjequote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
En zo het zwembad:
[ afbeelding ]
Gewoon 'eisen' op een vriendelijke manier. Zolang dat bedrijf het betaalde niet kan leveren binnen de geldigheidsduur van de reeds betaalde bon, dienen zij het op te lossenquote:
Oh myquote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
En zo het zwembad:
[ afbeelding ]
Nee, zwembad, sauna en stoomhok zitten gewoon bij de kamerprijs in.quote:Op zondag 8 december 2013 21:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh my
Ik ga eens kijken.
Moet je voor het zwembad een arrangement hebben?
quote:Op zondag 8 december 2013 21:44 schreef indaha het volgende:
Van mij wel hoor, maar ik vroeg het me af als ik zomaar een
![]()
![]()
neerzet of dat dan ook irritant is
Klinkt goedquote:Op zondag 8 december 2013 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, zwembad, sauna en stoomhok zitten gewoon bij de kamerprijs in.
Wij hadden voor 80 eu pp:
- de kamer
- zeer luxe ontbijt
- gebruik zwembad/sauna/fitness
- naar keuze een massage of gezichtsbehandeling
Ik had het over een random smiley , zonder contextquote:Op zondag 8 december 2013 21:51 schreef Cat22 het volgende:
Is toch niet irritant? Al komt de smiley in deze context wat raar over. Maar reageren op een ander dmv een smiley, voor mij niks mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |