quote:Op zondag 8 december 2013 21:25 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik wilde ook iets grappigs vertellen, maar als je zo gaat doen, laat dan maar
Ik koop niet eens meet oortjes, omdat ze altijd zo snel kapot gaan.quote:Op zondag 8 december 2013 21:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
dacht dat ik serieus de enige was die 17 setjes oordopjes per jaar sloopt door lomp gedrag.
Helemaal mee eenschquote:Op zondag 8 december 2013 21:22 schreef tombolafan het volgende:
Oh en eens met greys, uberhaupt de neiging van mensen om een half woord te roepen en dan maar wachten tot iedereen vraagt 'waaaaat is er dan'
Tsss...quote:
http://www.nachtjeweg.nl/(...)arc-soestduinen.htmlquote:
Ik wil er niet over pratenquote:
Dat is met een cliffhanger postenquote:Op zondag 8 december 2013 21:22 schreef tombolafan het volgende:
Oh en eens met greys, uberhaupt de neiging van mensen om een half woord te roepen en dan maar wachten tot iedereen vraagt 'waaaaat is er dan'
Ah super! Even kijken, wellicht leuk om met F. te doen.quote:Op zondag 8 december 2013 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.nachtjeweg.nl/(...)arc-soestduinen.html
Gewoon echt een heel fijn hotel!
Grote gratis parkeerplaats, mooi warm zwembad, leuke sauna in een afgesloten afgeschermd stukje, fijne kamers (niet overdreven luxe hoor maar wel heel heerlijke bedden, badkamer met bad en twee wastafels en aparte douche), apart toilet dus niet in de badkamer, geweldige flatscreen met alle netten die je kunt bedenken en gratis filmkanalen, heerlijk ontbijt en vooral... superaardige medewerkers. Het ziet er van buiten echt niet heel chique uit ofzo, dat zie je ook op de foto via de link, maar het is gewoon fijn, comfortabel, schoon en gezellig.
Ze hebben vaak leuke arrangementen inclusief een massage enzo!
Je zit in een mooi gebied, het is gemakkelijk aan te rijden en vlakbij Amersfoort.
Ja, dat!quote:
Welterusten dan maar weer.quote:Op zondag 8 december 2013 21:30 schreef Toekito het volgende:
Ik ga nog ff voetbal kijken en slapentrusten
Hahaha, briljantquote:Op zondag 8 december 2013 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
S. had die foto's op fb gezet zonder dat ik het wist en als hij iets post dan piept even later mijn foon.
Dus wij zaten in die bar aan een tafeltje, slaaaapverwekkende muziek en iedereen zat te schaken, te lezen of te rummikubben en ineens "pieppp".
Maar ik wilde sociaal doen en keek niet, maar hij zei "doe es kijken!" met zo'n triomfantelijk hoofd.
Zie ik dus die foto met die tekst erbij en toen lagen we helemaal in een deuk terwijl S. steeds "Ssstttt" tussendoor hinnikte
Precies!quote:
Aaaah! Toe! Puhleaaaase?quote:
DMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geldt dat ook voor mensen die alleen maar een smiley neerzettenquote:Op zondag 8 december 2013 21:22 schreef tombolafan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |