quote:Op zondag 8 december 2013 16:06 schreef nosecretstoday het volgende:
Hoi!
Ik heb laatst een hele leuke lieve jongen ontmoet, gezellige dates gehad en nu zijn we op het punt van sex gekomen.. Elkaar uitkledend zag ik ineens dat zijn hele rug zowat onder de acne zit en ook een deel van zijn borst. Geen paar puistjes, maar echt hele rug. Gelukkig het gebied rond zijn penis (schaamhaarvrij) niet. Nu durf ik eigenlijk geen sex met hem te hebben omdat ik het eigenlijk gewoon onhygiënisch oftewel smerig vindt. Hij gebruikt dagelijks wel reinigingsgel voor zijn lichaam en huid gelukkig. Alleen probleem is dus dat dit niet binnen een week over is maar waarschijnlijk altijd zo zal blijven, hopelijk minder. Maar hij is wel gewoon erg lief en zoenen gaat ook gewoon prima enzo. Ik wil me dus wel laten neuken door hem.. maar iets in mij zegt ook van niet. Ik heb het afgekaatst gisteren.
Hebben jullie misschien ervaringen hiermee? Als je vriend zelf onder zit heb je dit misschien al geaccepteerd neem ik aan. Wil ook niet bot naar hem overkomen zeg maar, waarschijnlijk zal dit probleem bij ieder meisje wat hij tegenkomt spelen.
Uh... nee? Ik snap wel dat het alleen om zijn penis gaat in principe, maar over zijn rug strelen tijdens seks en het hele zicht moet ook wel fris zijn..quote:
onder de douche?quote:Op zondag 8 december 2013 16:10 schreef nosecretstoday het volgende:
[..]
Uh... nee? Ik snap wel dat het alleen om zijn penis gaat in principe, maar over zijn rug strelen tijdens seks en het hele zicht moet ook wel fris zijn..
dus hij heeft zichzelf verwaarloosd tot hij jou leerde kennen en is nu op de reparatietour?quote:Op zondag 8 december 2013 16:06 schreef nosecretstoday het volgende:
Alleen probleem is dus dat dit niet binnen een week over is
Geen idee. Hij zegt al een tijdje van die cremes en gel te gebruiken, maar resultaat zie je dus niet in een week tijd.. Liefst hoor ik hier ervaringen van andere meiden, zullen genoeg mannen met puistjes op de rug zijn en ook genoeg vrouwen hoor..quote:Op zondag 8 december 2013 16:11 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
dus hij heeft zichzelf verwaarloosd tot hij jou leerde kennen en is nu op de reparatietour?
Als je er vies van bent gaat het niets worden. Mijn eerste vriendje had in de pubertijd ook wat puisten op zijn rug, en die kneep ik wel eens uit als ze gingen ontsteken.quote:Op zondag 8 december 2013 16:13 schreef nosecretstoday het volgende:
[..]
Geen idee. Hij zegt al een tijdje van die cremes en gel te gebruiken, maar resultaat zie je dus niet in een week tijd.. Liefst hoor ik hier ervaringen van andere meiden, zullen genoeg mannen met puistjes op de rug zijn en ook genoeg vrouwen hoor..
quote:Op zondag 8 december 2013 16:10 schreef Montelly het volgende:
Ontopic: wel zielig voor die gast, geef hem dan op zn mist een BJ
Nee om geen pijn meer te hebbenquote:
Ik denk dat TS dat niet kan bommenquote:Op zondag 8 december 2013 18:17 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Nee om geen pijn meer te hebbenwant daar zal die best last van hebben als het zo erg is als ts doet opperen.
Of mijn andere suggestie.quote:
Dat van die zuivel wist ik niet. Is dat echt zo slecht voor je huid?quote:Op zondag 8 december 2013 21:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
Heb dit tot voor 3 jaar geleden ook gehad, oplossing is simpel.. laat hem eens 2 weken geen bier drinken en zuivel eten, bij mij was toen het verschil al te zien. Na anderhalve maand was alle acne weg en zaten alleen de littekens er nog.
Dit kan te maken hebben met zijn hormoonhuishouden, in zuivel zitten veel hormonen en dit kan in sommige gevallen in de combinatie met bier erg slecht zijn voor de huid, dit was iig bij mij zo. Stoppen met zuivel zal binnen een week de acne minder laten worden, als ie ook stopt met bier zal ook na 2 weken de huid minder vet aanvoelen.
Bedoel dus, GEEN zuivel en bier!
Bier en zuivel vermijden en hij moet meer buiten wezen. Dat is het meeste wat je huid op je rug kan helpen en of Teatrea oil.quote:Op zondag 8 december 2013 23:02 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Dat van die zuivel wist ik niet. Is dat echt zo slecht voor je huid?
Jep, heeft met je hormonen te maken. In zuivel zitten heel veel hormonen en dat kan botsen met je eigen hormoonhuishouding.. ik was 29 toen ik 3 jaar geleden stopte met normale zuivel en acne is gewoon weg, de combinatie met bier maakt het nog erger dus drink alleen op feestjes nog bier en verder niet, melk, yoghurt en kwark gebruik ik niet meer, alleen nog af en toe kaas omdat het zo lekker is.quote:Op zondag 8 december 2013 23:02 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Dat vond ik ook! Klinkt wel als een zakelijke transactie. "Dat vinken we nog ff af, voor we verder gaan"quote:Op maandag 9 december 2013 11:08 schreef thom_05 het volgende:
Door hem laten neuken...waar is de romantiek toch gebleven.
Nee. Een sterk verband tussen zuivel en jeugdpuistjes is nooit aangetoond.quote:Op zondag 8 december 2013 23:02 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Er is nooit een verband aangetoond, toch ervaren veel mensen dat ze na ongezond eten/drinken meer puistjes krijgen...quote:Op maandag 9 december 2013 16:22 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nee. Een sterk verband tussen zuivel en jeugdpuistjes is nooit aangetoond.
Dat is een andere stelling dan dat zuivel acne veroorzaakt.quote:Op maandag 9 december 2013 16:45 schreef TGun het volgende:
[..]
Er is nooit een verband aangetoond, toch ervaren veel mensen dat ze na ongezond eten/drinken meer puistjes krijgen...
Klopt, maar dat geldt voor zoveel oplossingen om van acne af te komen. Voor sommigen zal het matigen van zuivelproducten goed werken. Anderen hebben baat bij een dermatoloog of merken effect als ze minder vet eten. Weer anderen krijgen pukkels van frisdrank en krijgen een betere huid door meer water te drinken etc. Of het wetenschappelijk aan te tonen is vind ik niet zo heel interessant. Als het helpt is het toch prima?quote:Op maandag 9 december 2013 16:22 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nee. Een sterk verband tussen zuivel en jeugdpuistjes is nooit aangetoond.
Als het een chocoladefan is dan zou hij daar ook eens mee moeten stoppen, binnen een week waren de (niet al te talrijke) puistjes bijna volledig weg.quote:Op zondag 8 december 2013 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jep, heeft met je hormonen te maken. In zuivel zitten heel veel hormonen en dat kan botsen met je eigen hormoonhuishouding.. ik was 29 toen ik 3 jaar geleden stopte met normale zuivel en acne is gewoon weg, de combinatie met bier maakt het nog erger dus drink alleen op feestjes nog bier en verder niet, melk, yoghurt en kwark gebruik ik niet meer, alleen nog af en toe kaas omdat het zo lekker is.
Probeer eens zuivel en bier 2 maanden te laten staan, geen dikke puisten meer, geen vette huid meer.
Of alleen echt pure chocolade eten, dat is zelfs nog gezond ook.quote:Op maandag 9 december 2013 19:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als het een chocoladefan is dan zou hij daar ook eens mee moeten stoppen, binnen een week waren de (niet al te talrijke) puistjes bijna volledig weg.
Is vooral TS hoor.quote:Op maandag 9 december 2013 21:35 schreef anti-loper het volgende:
Ik heb het ook wel een beetje wist niet dat meiden het zo erg vonden
Laten we dat maar hopen. Ik stop anders wel met kwark etenquote:
Eerst elkaar op lopen geilen en dan afhaken op het moment dat je een paar puistjes op zijn rug ziet. Lijkt me niet erg realistisch hoor.quote:Op maandag 9 december 2013 21:40 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Laten we dat maar hopen. Ik stop anders wel met kwark eten
Ja oke dat is ook zoquote:Op maandag 9 december 2013 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Eerst elkaar op lopen geilen en dan afhaken op het moment dat je een paar puistjes op zijn rug ziet. Lijkt me niet erg realistisch hoor.
Je kan beter minder hamburgers eten vreetzakquote:Op maandag 9 december 2013 21:40 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Laten we dat maar hopen. Ik stop anders wel met kwark eten
Ik heb al 3 maanden geen hamburgers gehad en drink alleen water of groene thee dus shadapquote:Op maandag 9 december 2013 21:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je kan beter minder hamburgers eten vreetzak
Meteen schelden, beetje prikkelbaar door te weinig eten?quote:Op maandag 9 december 2013 21:54 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik heb al 3 maanden geen hamburgers gehad en drink alleen water of groene thee dus shadap
Ik schold nietquote:Op maandag 9 december 2013 21:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Meteen schelden, beetje prikkelbaar door te weinig eten?
Hoeveel weeg je dan? (en wel eerlijk zijn).
Dat IS toch romantischquote:Op maandag 9 december 2013 11:08 schreef thom_05 het volgende:
Door hem laten neuken...waar is de romantiek toch gebleven.
Geen sex omdat ie een probleempje heeft met zijn huidquote:Op zondag 8 december 2013 16:06 schreef nosecretstoday het volgende:
Hoi!
Ik heb laatst een hele leuke lieve jongen ontmoet, gezellige dates gehad en nu zijn we op het punt van sex gekomen.. Elkaar uitkledend zag ik ineens dat zijn hele rug zowat onder de acne zit en ook een deel van zijn borst. Geen paar puistjes, maar echt hele rug. Gelukkig het gebied rond zijn penis (schaamhaarvrij) niet. Nu durf ik eigenlijk geen sex met hem te hebben omdat ik het eigenlijk gewoon onhygiënisch oftewel smerig vindt. Hij gebruikt dagelijks wel reinigingsgel voor zijn lichaam en huid gelukkig. Alleen probleem is dus dat dit niet binnen een week over is maar waarschijnlijk altijd zo zal blijven, hopelijk minder. Maar hij is wel gewoon erg lief en zoenen gaat ook gewoon prima enzo. Ik wil me dus wel laten neuken door hem.. maar iets in mij zegt ook van niet. Ik heb het afgekaatst gisteren.
Hebben jullie misschien ervaringen hiermee? Als je vriend zelf onder zit heb je dit misschien al geaccepteerd neem ik aan. Wil ook niet bot naar hem overkomen zeg maar, waarschijnlijk zal dit probleem bij ieder meisje wat hij tegenkomt spelen.
Klopt. Een ex van mij had precies hetzelfde. Wel gedurende die periode erg droge lippen gehad (dus veel labello's versletenquote:Op zondag 8 december 2013 16:57 schreef Exentric90 het volgende:
Geef hem de tip naar de dokter te gaan en te vragen voor Roacutane. Maand of twee is het weg
Behandelingen met isotretinoïne worden dan ook goed gemonitord. Vergelijkingen met een atoombom lijken me weinig zinvol.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:40 schreef SwitcheR het volgende:
Wel hopen dat je dan geen nier- en leverschade oploopt van die Roaccutane. Heb wel eens gehoord dat dat werkt als een soort atoombommetje in je lichaam. Elk voordeel heb z'n nadeel blijkbaar, zo ook de Diane35 pil, bleek onlangs!
dit iddquote:Op zondag 8 december 2013 16:57 schreef Exentric90 het volgende:
Geef hem de tip naar de dokter te gaan en te vragen voor Roacutane. Maand of twee is het weg
Daarom moet je hier ook bloed bij prikken. Als het niet goed is belt de dokter je op en ga je er niet zomaar aan beginnen.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:40 schreef SwitcheR het volgende:
Wel hopen dat je dan geen nier- en leverschade oploopt van die Roaccutane. Heb wel eens gehoord dat dat werkt als een soort atoombommetje in je lichaam. Elk voordeel heb z'n nadeel blijkbaar, zo ook de Diane35 pil, bleek onlangs!
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:06 schreef Poekel het volgende:
Wat een verschrikkelijke kutreacties hier.
Vroegah in mijn pubertijd was mijn rug nog erger dan die foto. En ja, altijd gezond gegeten, geen chocola of overmatig vet, gesport en tig keer naar de huisarts/dermatoloog geweest. Sommige periodes waren beter dan andere, maar je went eraan.
Ook vriendinnetjes en sex gehad in die tijd, op een gegeven moment accepteer je het gewoon. Nu, een aantal jaren later, zit mijn rug nog onder de littekens. Ik heb er inmiddels vrede mee. Maar als jij daar niet doorheen kan kijken ben je wat mij betreft die gozer niet eens waard.
Hoe is hij hier achter gekomen? Doktersbezoek?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef Nininatorr het volgende:
Is het echt zo erg? Het is zijn rug en in principe hoef je daar toch niet heel veel naar te kijken? Als dit echt alles is wat jou ervan weerhoudt, zou ik maar eens gaan nadenken hoe leuk je hem eigenlijk vind.. Mijn vriend heeft permanent ontstoken talgklieren in zijn gezicht die alleen operatief verwijderd kunnen worden, wat een paar enorme bulten oplevert. Ik hou nog net zoveel van hem en die bulten vallen me niet eens op
Dit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:06 schreef Poekel het volgende:
Vroegah in mijn pubertijd was mijn rug nog erger dan die foto. En ja, altijd gezond gegeten, geen chocola of overmatig vet, gesport en tig keer naar de huisarts/dermatoloog geweest. Sommige periodes waren beter dan andere, maar je went eraan.
Ook vriendinnetjes en sex gehad in die tijd, op een gegeven moment accepteer je het gewoon. Nu, een aantal jaren later, zit mijn rug nog onder de littekens. Ik heb er inmiddels vrede mee. Maar als jij daar niet doorheen kan kijken ben je wat mij betreft die gozer niet eens waard.
dus roacutane gebruiken.. heb ik ook gedaan.. ben gelijk van alles af..quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:43 schreef Dikkekletser het volgende:
Ik snap het ook wel, je wil meestal seks met iemand tot wie je je aangetrokken voelt. Het lichaam is dan ook belangrijk.
Maar er zijn genoeg dingen die hij eraan kan doen, dus dit probleem is op te lossen
Dat ligt ook aan de ernst. Ik ben na twéé lange kuren nog niet alles kwijt. En ik ben ondertussen boven de dertig, dus ik kom er waarschijnlijk niet meer vanaf (behalve als ik over tig jaar in de overgang komquote:Op zondag 29 december 2013 21:11 schreef Blueboy57 het volgende:
[..]
dus roacutane gebruiken.. heb ik ook gedaan.. ben gelijk van alles af..
Dat maakt toch niet zo heel veel uit? Zelfs met een huidprobleempje ben je vast heel knuffelbaar.quote:Op zondag 29 december 2013 21:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat ligt ook aan de ernst. Ik ben na twéé lange kuren nog niet alles kwijt. En ik ben ondertussen boven de dertig, dus ik kom er waarschijnlijk niet meer vanaf (behalve als ik over tig jaar in de overgang kom)
Mijn man vindt van wel.quote:Op maandag 30 december 2013 10:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet zo heel veel uit? Zelfs met een huidprobleempje ben je vast heel knuffelbaar.
Jij doet in ieder geval je best. Dat is waar het uiteindelijk om draaitquote:
Dit ja. Ook mijn portie puberpuistjes gehad als tiener en twintiger en gelukkig altijd vriendinnetjes die daar doorheen konden kijken en de persoon onder de puistjes kon zien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:06 schreef Poekel het volgende:
Nu wil ik geen roet in het eten gooien maar de kans is zeer aanwezig dat het dan erger gaat worden omdat je hormoonhuishouding, net als in de pubertijd, weer jaren in de war is.quote:Op zondag 29 december 2013 21:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat ligt ook aan de ernst. Ik ben na twéé lange kuren nog niet alles kwijt. En ik ben ondertussen boven de dertig, dus ik kom er waarschijnlijk niet meer vanaf (behalve als ik over tig jaar in de overgang kom)
Ja dit.. Stel je eens voor wat er gebeurd als je even lekker je nagels in zn rug zet. Allemaal witte koppen onder je nagels..quote:Op woensdag 18 december 2013 12:02 schreef Dipkip het volgende:
Ik snap het ook wel. Een onrustige huid die er niet mooi uitziet is een ding, maar als je niet je armen om zijn rug durft te slaan tijdens seks omdat er dan pus op je armen zit van de puisten die je per ongeluk uitduwt, nah
Tijdens mijn zwangerschap werd mijn huid juist prachtig. De tweede zwangerschap herkende ik aan mijn huid..nog voor ik overtijd was. Dus waar je naar verwijst - ik weet t niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Nu wil ik geen roet in het eten gooien maar de kans is zeer aanwezig dat het dan erger gaat worden omdat je hormoonhuishouding, net als in de pubertijd, weer jaren in de war is.
Een man die dat heeft moet je dan ook eerst geil maken voordat je aan zijn rug gaat voelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:53 schreef vera166 het volgende:
Ik kan het me eigenlijk wel voorstellen. Over een paar zou ik niet moeilijk doen, maar als je iemands rug niet vast kan pakken zonder overal puisten te voelen zou ik simpelweg niet geil kunnen worden.
Wat je er aan moet doen weet ik ook niet, ik zou in ieder geval niet de ballen hebben het echt tegen zo'n jongen te zeggen omdat ik bang ben hem cchronisch onzeker te maken. Maar is wel een oplossing, dan zou hij er mee naar de huisarts kunnen gaan ofzo.
Of je zet gewoon niet je nagels in zijn rug, dat kan natuurlijk ook.....quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:43 schreef mirjammajrim het volgende:
[..]
Ja dit.. Stel je eens voor wat er gebeurd als je even lekker je nagels in zn rug zet. Allemaal witte koppen onder je nagels..
Maar ja. Als hij verder echt leuk zou zijn, dan zou ik hem er mee helpen. De eerste paar weekjes zou ik er door heen kijken en na een poosje zou ik het bespreekbaar maken en met hem naar de dokter gaan.
Of je besluit gewoon dat mensen die onder de puisten zitten een grens voor je zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Of je zet gewoon niet je nagels in zijn rug, dat kan natuurlijk ook.....
Uiteraard.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:37 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Of je besluit gewoon dat mensen die onder de puisten zitten een grens voor je zijn.
Kan je nog zo verliefd zijn, een rug vol met puisten is gewoon smerig om te zien en aan te raken. Lichamelijk moet er ook een klik zijn.
Ook al zou ik botergeil zijn en ik zie/voel opeens zo'n rug, dan verstof ik spontaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een man die dat heeft moet je dan ook eerst geil maken voordat je aan zijn rug gaat voelen.
http://www.wetenschap24.n(...)d-dempt-walging.html
Kortom: mannen moeten een perfect glad huidje hebben , anders verstof jij.......quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:08 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ook al zou ik botergeil zijn en ik zie/voel opeens zo'n rug, dan verstof ik spontaan.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kortom: mannen moeten een perfect glad huidje hebben , anders verstof jij.......
[ afbeelding ]
Hmmmmm
OOohhh......quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:36 schreef vera166 het volgende:
[..]![]()
Maar nee, dat is een heel ander uiterste en ik denk dat jij dat ook wel weet. Ik ben btw sowieso al verstoft dus veel valt er niet meer te redden aan mij![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 16:10 schreef Montelly het volgende:
Ontopic: wel zielig voor die gast, geef hem dan op zn mist een BJ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |