Ik schold nietquote:Op maandag 9 december 2013 21:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Meteen schelden, beetje prikkelbaar door te weinig eten?
Hoeveel weeg je dan? (en wel eerlijk zijn).
Dat IS toch romantischquote:Op maandag 9 december 2013 11:08 schreef thom_05 het volgende:
Door hem laten neuken...waar is de romantiek toch gebleven.
Geen sex omdat ie een probleempje heeft met zijn huidquote:Op zondag 8 december 2013 16:06 schreef nosecretstoday het volgende:
Hoi!
Ik heb laatst een hele leuke lieve jongen ontmoet, gezellige dates gehad en nu zijn we op het punt van sex gekomen.. Elkaar uitkledend zag ik ineens dat zijn hele rug zowat onder de acne zit en ook een deel van zijn borst. Geen paar puistjes, maar echt hele rug. Gelukkig het gebied rond zijn penis (schaamhaarvrij) niet. Nu durf ik eigenlijk geen sex met hem te hebben omdat ik het eigenlijk gewoon onhygiënisch oftewel smerig vindt. Hij gebruikt dagelijks wel reinigingsgel voor zijn lichaam en huid gelukkig. Alleen probleem is dus dat dit niet binnen een week over is maar waarschijnlijk altijd zo zal blijven, hopelijk minder. Maar hij is wel gewoon erg lief en zoenen gaat ook gewoon prima enzo. Ik wil me dus wel laten neuken door hem.. maar iets in mij zegt ook van niet. Ik heb het afgekaatst gisteren.
Hebben jullie misschien ervaringen hiermee? Als je vriend zelf onder zit heb je dit misschien al geaccepteerd neem ik aan. Wil ook niet bot naar hem overkomen zeg maar, waarschijnlijk zal dit probleem bij ieder meisje wat hij tegenkomt spelen.
Klopt. Een ex van mij had precies hetzelfde. Wel gedurende die periode erg droge lippen gehad (dus veel labello's versletenquote:Op zondag 8 december 2013 16:57 schreef Exentric90 het volgende:
Geef hem de tip naar de dokter te gaan en te vragen voor Roacutane. Maand of twee is het weg
Behandelingen met isotretinoïne worden dan ook goed gemonitord. Vergelijkingen met een atoombom lijken me weinig zinvol.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:40 schreef SwitcheR het volgende:
Wel hopen dat je dan geen nier- en leverschade oploopt van die Roaccutane. Heb wel eens gehoord dat dat werkt als een soort atoombommetje in je lichaam. Elk voordeel heb z'n nadeel blijkbaar, zo ook de Diane35 pil, bleek onlangs!
dit iddquote:Op zondag 8 december 2013 16:57 schreef Exentric90 het volgende:
Geef hem de tip naar de dokter te gaan en te vragen voor Roacutane. Maand of twee is het weg
Daarom moet je hier ook bloed bij prikken. Als het niet goed is belt de dokter je op en ga je er niet zomaar aan beginnen.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:40 schreef SwitcheR het volgende:
Wel hopen dat je dan geen nier- en leverschade oploopt van die Roaccutane. Heb wel eens gehoord dat dat werkt als een soort atoombommetje in je lichaam. Elk voordeel heb z'n nadeel blijkbaar, zo ook de Diane35 pil, bleek onlangs!
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:06 schreef Poekel het volgende:
Wat een verschrikkelijke kutreacties hier.
Vroegah in mijn pubertijd was mijn rug nog erger dan die foto. En ja, altijd gezond gegeten, geen chocola of overmatig vet, gesport en tig keer naar de huisarts/dermatoloog geweest. Sommige periodes waren beter dan andere, maar je went eraan.
Ook vriendinnetjes en sex gehad in die tijd, op een gegeven moment accepteer je het gewoon. Nu, een aantal jaren later, zit mijn rug nog onder de littekens. Ik heb er inmiddels vrede mee. Maar als jij daar niet doorheen kan kijken ben je wat mij betreft die gozer niet eens waard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |