Zijn allemaal geen fictieve series. Volgens mij passen die niet in de lijst hier.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:07 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
12 De smaakpolitie
13 Hoe schoon is jouw huis
17 Top Gear
18 Fifht Gear
19 The car is the star
20 De heilige koe
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:37 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Zijn allemaal geen fictieve series. Volgens mij passen die niet in de lijst hier.
Ik zou 25 op 10 zetten en de rest weggooienquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]aha klopt van de week eens de lijst aanpassen
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zou 25 op 10 zetten en de rest weggooien
Wel jammer want Smaakpolitie is natuurlijk welquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:37 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Zijn allemaal geen fictieve series. Volgens mij passen die niet in de lijst hier.
Je kan altijd een reality top 100 topic beginnenquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel jammer want Smaakpolitie is natuurlijk wel
Poeh ik zou er zelf amper 25 op kunnen noemen denk ik.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:36 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Je kan altijd een reality top 100 topic beginnen
De rest zijn geen seriesquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]Bemoei je met je eigen smaak
Ik vind dat er bij La piovra nogal grote verschillen zijn in kwaliteit tussen de seizoenen/hoofdstukken, mede veroorzaakt door de afwisselende hoofdpersonages.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:37 schreef Karina het volgende:
[..]Goede keuze. Had wel iets hoger gemogen, maar soit.
Ik heb Twin Peaks nooit afgekeken maar de momenten waar Cooper bepaalde wijsheden vertelde of met die vage kleine man in die rode kamer met zwart-wit vloerbedekking zijn dan dingen die ik erg tof vond. De zoektocht naar de moordenaar was niet het enige wat ik interessant vond.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb echt bijzonder weinig met Amerikaanse series. Sommige Britse wel.
Ik vergeet ook echt nog wel wat series, maar op dit moment is dit wel zo'n beetje waar ik voor ga of ging zitten![]()
Ik snap dan bijvoorbeeld niet waarom Twin Peaks zo hoog staat. Seizoen 1 helemaal gezien: uiteindelijk weet je nog niks. Seizoen 2 schijn je het te weten te komen, maar na 2 afleveringen had ik het wel gehad. Meer van hetzelfde.
Big Bang Theorie wel eens bij iemand aan zien staan, ik kan daar dus ook ècht niet om lachen. Ik vind het gewoon strontvervelend. Heb mezelf wel eens verplicht om er 10 minuten naar te kijken, ik hield het niet volZulke series zijn gewoon niet voor mij gemaakt.
Ik vond het vooral allemaal heel erg vaag. De muziek is wel fantastisch, maar het verhaal vind ik maar mager.quote:Op zondag 22 december 2013 12:23 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik heb Twin Peaks nooit afgekeken maar de momenten waar Cooper bepaalde wijsheden vertelde of met die vage kleine man in die rode kamer met zwart-wit vloerbedekking zijn dan dingen die ik erg tof vond. De zoektocht naar de moordenaar was niet het enige wat ik interessant vond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Aangezien Lynch zich op dat moment ook stukken minder mee ging bemoeien.
De eerste keer dat ik Twin Peaks keek vond ik 'm ook geweldig, maar na herkijken op dvd is-ie juist wat gezakt bij mij. Vond 't op een bepaald moment nergens meer over gaan en de vaagheid eerder irritant dan intrigerend.quote:Op zondag 22 december 2013 14:25 schreef Forbry het volgende:
De eerste keer dat ik Twin Peaks keek was ik nog erg jong en vond ik het al fantastisch, maar wél vaag. De tweede keer, een paar jaar terug, vond ik het nóg beter en dat kwam voor een groot deel doordat ik het toen ook een heel stuk minder vaag vond.![]()
Nou ja, niet voor niets mijn nummer één!Het lijkt ook echt in de verste verte niet op een andere serie (die ik gezien heb) vind ik. Misschien komt Carnivale wat dat aangaat nog het meest in de buurt?
Dan mag Three of a Kind er ook wel in. Über-80s maar dat geldt ook voor Not the 9 o'clock news natuurlijkquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:09 schreef Berkery het volgende:
Een lichte (ahum) voorkeur voor sketch comedy.
Die verwachting had ik wel (was ik zelfs bang voor), maar tot mijn grote verbazing pakte dat bij mij dus toch anders uit...quote:Op zondag 22 december 2013 15:16 schreef ranja het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik Twin Peaks keek vond ik 'm ook geweldig, maar na herkijken op dvd is-ie juist wat gezakt bij mij. Vond 't op een bepaald moment nergens meer over gaan en de vaagheid eerder irritant dan intrigerend.
Carnivale ook gezien, op zich wel een goede serie maar zaten ook teveel momenten in dat ik me ergerde aan de traagheid en de onwil van de hoofdpersoon. Als hij al niks wil wat moet je als kijker dan...
Best wat afleveringen van gezien (met Rowan Atkinson, toch?) en vond ik wel grappig (maar niet genoeg van gezien en niet grappig genoeg voor in mijn lijstquote:Op zondag 22 december 2013 15:19 schreef ranja het volgende:
Ik zie trouwens regelmatig Black Adder voorbijkomen maar The Thin Blue Line niet. Te onbekend?
Heb van't zomer de dvd gekocht en echt hardop zitten lachen bij het kijken
Die serie mist een beetje het venijn van Black Adder, de enige reden dat ik keek was Rowan Atkinson. Ben Elton gaf zelf toe dat hij de serie voor een groot publiek had geschreven.quote:Op zondag 22 december 2013 15:19 schreef ranja het volgende:
Ik zie trouwens regelmatig Black Adder voorbijkomen maar The Thin Blue Line niet. Te onbekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |