SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan helaas geen plaatje van een kapot gevallen pot bietjes vinden, dat was hilarisch geweest.quote:Op zondag 8 december 2013 13:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat die kool ging vallen kon je al dik zien aankomen
quote:Op zondag 8 december 2013 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigen gol Van Beek.
Van Beek > Veltman aldus PizzaGeit.
Feyenoord en makkelijke middag gaan niet echt samenquote:Op zondag 8 december 2013 13:19 schreef Mansjester het volgende:
Heerenveen mag niet klagen met deze tussenstand
Heb er zin inquote:Op zondag 8 december 2013 13:19 schreef Cavaliers het volgende:
GAE: Room; Schmidt, Van der Linden, Vriends, Schenk; Rijsdijk, Overgoor, Türüç; Antonia, Falkenburg, Houtkoop
PEC: Boer; Gravenbeek, Lachman, Broerse, Achenteh; Mokotjo; Thomas, Hiwat, Saymak, Drost; Benson
Ook typisch Feyenoord om Heerenveen net voor rust weer terug te laten komen.quote:Op zondag 8 december 2013 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord en makkelijke middag gaan niet echt samen
Leuke speler, zijn kop interesseert me niet zoquote:Op zondag 8 december 2013 13:26 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind dat Boetius een vervelend hoofd heeft
Ik vond vroegâh dat Wamberto echt een irritant hoofd hadquote:Op zondag 8 december 2013 13:26 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind dat Boetius een vervelend hoofd heeft, net zoals sommige anderen vinden dat Fischer een vervelend hoofd heeft
Immers heeft een vervelend hoofd.quote:Op zondag 8 december 2013 13:26 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind dat Boetius een vervelend hoofd heeft, net zoals sommige anderen vinden dat Fischer een vervelend hoofd heeft
OK, ze doen wel meer vreemde dingen bij FOX, niet echt een verbetering ook qua buitenlands voetbalquote:Op zondag 8 december 2013 13:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat het de mooiste pot van het weekend is.
Dacht ik ook idd.. eerst een grote kans missen op 0-3 en dan kan je erop wachten dat ze de tegenstander weer terug laten komen.. ik kijk er niet meer van op inmiddels..quote:Op zondag 8 december 2013 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook typisch Feyenoord om Heerenveen net voor rust weer terug te laten komen.
Was wel een leuke eerste helft.quote:Op zondag 8 december 2013 13:31 schreef AFCNiels het volgende:
Tijd voor wat goals van Finnbogason, was de 1e helft nog wat?
Immers is speciaal, hij kan er ook niks aan doen.quote:Op zondag 8 december 2013 13:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Immers heeft een vervelend hoofd.
Heerenveen speelde slechtquote:Op zondag 8 december 2013 13:31 schreef AFCNiels het volgende:
Tijd voor wat goals van Finnbogason, was de 1e helft nog wat?
Luc had hem gemaakt.quote:Op zondag 8 december 2013 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Finnbo hoe kan die er niet in gaan
Tegenwoordig welquote:
Ik denk dat hij nog wel een schorsing krijgt.quote:
Belachelijke actie iddquote:Op zondag 8 december 2013 13:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog wel een schorsing krijgt.
Net als Havenaarquote:Op zondag 8 december 2013 13:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog wel een schorsing krijgt.
quote:Op zondag 8 december 2013 13:38 schreef kapiteintje het volgende:
Lex. Knal die bal gewoon binnen joh debieltje.
Die ook ja.quote:
Hij schiet hem zo de snelweg op.quote:Op zondag 8 december 2013 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Vilhena schiet.
Parkeerplaats heeft schademelding.
Dat klinkt wel goedquote:
Had al gelijk moeten staan.quote:
Ik dacht aan 0-7.quote:Op zondag 8 december 2013 13:44 schreef GGMM het volgende:
Na de eerste 15 minuten dacht ik dat het 0-6 zou worden.
Net zoals je dacht dat Ajax weer kampioen zou worden zeker.quote:Op zondag 8 december 2013 13:44 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2013 13:42 schreef Cavaliers het volgende:
Als Heerenveen 2-2 maakt ga ik even naar de winkel.
Dat heb ik gemist, maar dan is de wedstrijd aardig gekanteld.quote:Op zondag 8 december 2013 13:44 schreef GGMM het volgende:
gaan ze ookquote:Op zondag 8 december 2013 13:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Net zoals je dacht dat Ajax weer kampioen zou worden zeker.![]()
Ajax wordt ook kampioen.quote:Op zondag 8 december 2013 13:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Net zoals je dacht dat Ajax weer kampioen zou worden zeker.![]()
Wat een kenner is Tom toch ookquote:
Daar moet een gifje van komenquote:Op zondag 8 december 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Pelle schiet de bal in zijn eigen gezicht.
Schwalbe
Hij is niet zo goed.quote:Op zondag 8 december 2013 13:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom staat Schaken zovaak buitenspel?
Suarez?quote:Op zondag 8 december 2013 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat laat die Pelle zich simpel vallen.
Zulke spelers moeten echt rood krijgen.
Je bent zelf een plan Bquote:Op zondag 8 december 2013 13:54 schreef Scorpie het volgende:
Alle ballen op Pelle. Feyenoord heeft geen plan B.
Wildschut speelt voor Heerenveen hoor?quote:Op zondag 8 december 2013 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoordspelers met hun vreselijke kutschwalbes.
Inb4: "opdoeken die kutclub"quote:Op zondag 8 december 2013 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoordspelers met hun vreselijke kutschwalbes.
Bedankt.quote:Op zondag 8 december 2013 13:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Schaatsen gaat beginnen Mexicano
uit dat lichtquote:Op zondag 8 december 2013 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Inb4: "opdoeken die kutclub"
Dat bepaal jij niet voor mijquote:Op zondag 8 december 2013 13:59 schreef GGMM het volgende:
Als het nog 2-2 wordt neemt Stijn 2 dagen een Heerenveen-UI.
quote:Op zondag 8 december 2013 13:59 schreef GGMM het volgende:
Als het nog 2-2 wordt neemt Stijn 2 dagen een Heerenveen-UI.
Hebben ze al gedaanquote:Op zondag 8 december 2013 14:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Heerenveen gaat een Fc Twente doen. Scoren in de laatste minuut.
Als PSV de kansen had afgemaakt hadden ze 7-6 gewonnen hoor.quote:Op zondag 8 december 2013 14:05 schreef hafcfan het volgende:
Ik zie nu pas dat PSV 2-6 verloren heeft. Wat erg zeg
Waar heb jij het nou weer over.quote:Op zondag 8 december 2013 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als PSV de kansen had afgemaakt hadden ze 7-6 gewonnen hoor.
Aldus Cavaliers.
Hoezo erg?quote:Op zondag 8 december 2013 14:05 schreef hafcfan het volgende:
Ik zie nu pas dat PSV 2-6 verloren heeft. Wat erg zeg
Zo tijdrekken tegen Heerenveen ook niet.quote:Op zondag 8 december 2013 14:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo dik thuis verliezen kan toch niet als 'topclub'
Mooi man.quote:Op zondag 8 december 2013 14:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo dik thuis verliezen kan toch niet als 'topclub'
Vind ik dit seizoen wel meevallenquote:Op zondag 8 december 2013 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Heel dat Feyenoord wordt overeind gehouden in de Eredivisie door constante schwalbes waar het arbitragekorps intrapt.
Dit kijkenquote:Op zondag 8 december 2013 14:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo tijdrekken tegen Heerenveen ook niet.
je zit echt ruzie uit te lokken ofniequote:Op zondag 8 december 2013 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Heel dat Feyenoord wordt overeind gehouden in de Eredivisie door constante schwalbes waar het arbitragekorps intrapt.
quote:Op zondag 8 december 2013 14:20 schreef AFCNiels het volgende:
Kijken of Koeman nog durft te zeggen dat ze kampioenskandidaat zijn.
Eagles - PEC is toch wel een beladen potje hoor.quote:Op zondag 8 december 2013 14:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze doen toch altijd die gene die het hoogst staat of t moet een topduel zijn.
Omdat het een derby is ja, maar Groningen heeft meer fans dus Groningen op 1. logische toch.quote:Op zondag 8 december 2013 14:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eagles - PEC is toch wel een beladen potje hoor.
Over wie heb je het nou?quote:Op zondag 8 december 2013 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
Zum kotsen dat accent van die kerel.
Ik denk dat Eagles-PEC meer bekeken wordt hoorquote:Op zondag 8 december 2013 14:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omdat het een derby is ja, maar Groningen heeft meer fans dus Groningen op 1. logische toch.
Velsen of IJmuiden komt hij geloof ik vandaanquote:Op zondag 8 december 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die ene analyticus bij Fox. Die naast van Halst staat.
Ik zie net dat het Ooijer is.quote:Op zondag 8 december 2013 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Velsen of IJmuiden komt hij geloof ik vandaan
Jeetje.quote:Op zondag 8 december 2013 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb koffie met een stukje banketstaaf.
quote:Op zondag 8 december 2013 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb koffie met een stukje banketstaaf.
Ik heb geen idee. Ben een beetje van slag omdat Feyenoord een uitwedstrijd na een goede thuiswedstrijd wint denk ik.quote:
Ik zit in Deventer op school en geloof me, al die Eagles fans zijn totaal niet wijsquote:Op zondag 8 december 2013 14:32 schreef hafcfan het volgende:
Die lui van Go Ahead zijn zo agressief.![]()
Ajax speelde gisteren.quote:Op zondag 8 december 2013 14:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zie ik daar nou lege stoeltjes
quote:Op zondag 8 december 2013 14:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zit in Deventer op school en geloof me, al die Eagles fans zijn totaal niet wijs
Deze snap ik nietquote:
Dat geloof ik zo. Echte paupers.quote:Op zondag 8 december 2013 14:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zit in Deventer op school en geloof me, al die Eagles fans zijn totaal niet wijs
Deventer is de ergste tokkiestad van Nederland.quote:Op zondag 8 december 2013 14:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die deventer burgers toen bij pauw en witteman die een soort van lynchpartij wilden houden. Nog nooit zoveel domheid op tv gezien
Dat was echt geniaal. Özcan Akyol die samen met die droeftoeters mee was.quote:Op zondag 8 december 2013 14:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die deventer burgers toen bij pauw en witteman die een soort van lynchpartij wilden houden. Nog nooit zoveel domheid op tv gezien
Inderdaadquote:Op zondag 8 december 2013 14:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Deventer is de ergste tokkiestad van Nederland.
Nog nooit in Almere, Gouda of Zoetermeer geweest zeker?quote:Op zondag 8 december 2013 14:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
op eindhoven naquote:Op zondag 8 december 2013 14:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |