SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan helaas geen plaatje van een kapot gevallen pot bietjes vinden, dat was hilarisch geweest.quote:Op zondag 8 december 2013 13:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat die kool ging vallen kon je al dik zien aankomen
quote:Op zondag 8 december 2013 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigen gol Van Beek.
Van Beek > Veltman aldus PizzaGeit.
Feyenoord en makkelijke middag gaan niet echt samenquote:Op zondag 8 december 2013 13:19 schreef Mansjester het volgende:
Heerenveen mag niet klagen met deze tussenstand
Heb er zin inquote:Op zondag 8 december 2013 13:19 schreef Cavaliers het volgende:
GAE: Room; Schmidt, Van der Linden, Vriends, Schenk; Rijsdijk, Overgoor, Türüç; Antonia, Falkenburg, Houtkoop
PEC: Boer; Gravenbeek, Lachman, Broerse, Achenteh; Mokotjo; Thomas, Hiwat, Saymak, Drost; Benson
Ook typisch Feyenoord om Heerenveen net voor rust weer terug te laten komen.quote:Op zondag 8 december 2013 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord en makkelijke middag gaan niet echt samen
Leuke speler, zijn kop interesseert me niet zoquote:Op zondag 8 december 2013 13:26 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind dat Boetius een vervelend hoofd heeft
Ik vond vroegâh dat Wamberto echt een irritant hoofd hadquote:Op zondag 8 december 2013 13:26 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind dat Boetius een vervelend hoofd heeft, net zoals sommige anderen vinden dat Fischer een vervelend hoofd heeft
Immers heeft een vervelend hoofd.quote:Op zondag 8 december 2013 13:26 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind dat Boetius een vervelend hoofd heeft, net zoals sommige anderen vinden dat Fischer een vervelend hoofd heeft
OK, ze doen wel meer vreemde dingen bij FOX, niet echt een verbetering ook qua buitenlands voetbalquote:Op zondag 8 december 2013 13:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat het de mooiste pot van het weekend is.
Dacht ik ook idd.. eerst een grote kans missen op 0-3 en dan kan je erop wachten dat ze de tegenstander weer terug laten komen.. ik kijk er niet meer van op inmiddels..quote:Op zondag 8 december 2013 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook typisch Feyenoord om Heerenveen net voor rust weer terug te laten komen.
Was wel een leuke eerste helft.quote:Op zondag 8 december 2013 13:31 schreef AFCNiels het volgende:
Tijd voor wat goals van Finnbogason, was de 1e helft nog wat?
Immers is speciaal, hij kan er ook niks aan doen.quote:Op zondag 8 december 2013 13:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Immers heeft een vervelend hoofd.
Heerenveen speelde slechtquote:Op zondag 8 december 2013 13:31 schreef AFCNiels het volgende:
Tijd voor wat goals van Finnbogason, was de 1e helft nog wat?
Luc had hem gemaakt.quote:Op zondag 8 december 2013 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Finnbo hoe kan die er niet in gaan
Tegenwoordig welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |