Nou idd!quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:25 schreef quirina het volgende:
Justin Bieber gaat niet geplet worden ( mag wel)
Denk eerder dat ie psycho gaat worden door de drugs en vervelende publiciteit.
Dit zijn niet de voorspellingen voor 2011 hequote:
Vietnam dan. Nee grapje, shitquote:Op [url=http//forum.fok.nl/topic/2051037/2/25#134919893]dinsdag 31 december 2013 12:23[/url] schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dit zijn niet de voorspellingen voor 2011 he
quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:46 schreef Waaghals het volgende:
- Willem Alexander wordt afgezet. Koopt een beeldje voor 10 euro op de vrijmarkt dat maar 5 euro waard was.
Als Yellowstone uitbarst, dan boeit de rest niet echt meerquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:57 schreef theguyver het volgende:
Oke ik gooi er nog een paar tegen aan.
- Uitbarsting Supervulkaan Yellowstone.
- Noord korea maakt dreigementen waar.
- Spanning Rusland en VS loopt op door syrie en Noord korea
- Klokkenluiders verklaren een aantal conspiracy's als correct, Veel opschudding en demonstraties is de VS hierdoor.
- Buitenaardse bacterie ontdekt.
Het is een super vulkaan, maar of het zoveel gevolgen zal hebben voor de rest van de planeet...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:46 schreef P8 het volgende:
[..]
Als Yellowstone uitbarst, dan boeit de rest niet echt meer
In elk geval voor Amerika, waar 3 van je overige voorspellingen over gaan (tenzij je de dreigementen van N-Korea naar Z-Korea of Japan bedoelt).quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het is een super vulkaan, maar of het zoveel gevolgen zal hebben voor de rest van de planeet...
Als de uitbarsting van een vulkaan in Ijsland al het gevolg heeft dat heel het vliegverkeer in Europa voor een week plat ligt, dan denk ik dat de uitbarsting van een supervulkaan best wel heftig uit zou kunnen pakkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het is een super vulkaan, maar of het zoveel gevolgen zal hebben voor de rest van de planeet...
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:03 schreef P8 het volgende:
[..]
In elk geval voor Amerika, waar 3 van je overige voorspellingen over gaan (tenzij je de dreigementen van N-Korea naar Z-Korea of Japan bedoelt).
Wat Natalie zegt dus, daarom denk ik dat voor ons idd vliegverkeer plat ligt, maar niet een volledig doomsday scenario,quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:09 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als de uitbarsting van een vulkaan in Ijsland al het gevolg heeft dat heel het vliegverkeer in Europa voor een week plat ligt, dan denk ik dat de uitbarsting van een supervulkaan best wel heftig uit zou kunnen pakken
Ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:02 schreef theguyver het volgende:
http://www.tmz.com/2014/0(...)-lean-cocaine-rehab/quote:Op zondag 15 december 2013 18:26 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nou idd!
Aan de drugs zal het hij ook wel gaan (als hij dat niet al is), maar het zou pas écht humor zijn als hij geplet wordt door een fan met overgewicht
Van mij mag het Bush blijven hoor. Er staat toch geen "president" voor (?)quote:
Er komt een aanslag op Obama, een volgende president komt er nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:30 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Van mij mag het Bush blijven hoor. Er staat toch geen "president" voor (?)
(overigens staat de volgende telg van de Warmonger Bush familie al klaar om de volgende president te worden ...)
Wel oud-president.En ook die worden erg goed beschermd door de secret service.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:30 schreef R0N1N het volgende:
Van mij mag het Bush blijven hoor. Er staat toch geen "president" voor (?)
(overigens staat de volgende telg van de Warmonger Bush familie al klaar om de volgende president te worden ...)
Oorlogsmisdadigers als Dubya hebben dat ook wel nodig.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:39 schreef Iwanius het volgende:
Wel oud-president.En ook die worden erg goed beschermd door de secret service.
Who cares (x4) ?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:08 schreef theguyver het volgende:
Jonges we zijn pakweg halverwege.
Even kijken.
Heeft tong80 een miljoen gewonnen?
wie had de voetbal uitslagen goed.
En is er in de wereld de Pleuris uitgebroken.
Leeft J. Bieber nog
Nope word alleen maar erger!quote:Op maandag 21 juli 2014 15:14 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Who cares (x4) ?
Vraag me eerder af of het ooit nog goed komt, met deze wereld.
(of was het hoop, tegen beter weten in (?))
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |