Wat zeggen de asperges?
Het tv-programma X-Factor verdwijnt, net als Labour-leider Jeremy Corbyn. De vluchtelingencrisis wordt minder heftig en prins Henry gaat een belangrijke mededeling doen. Het zijn voorspellingen van
’aspergewaarzegger’ Jemima Packington.ma 18 jan 2016, 12:47
Asperges voorspellen einde X-Factor in 2016
’Aardverschuivingen Britse politiek’
Amsterdam -
Het tv-programma X-Factor verdwijnt, net als Labour-leider Jeremy Corbyn. De vluchtelingencrisis wordt minder heftig en prins Henry gaat een belangrijke mededeling doen. Onzinpraat van een dronken aardbei? Nee, het zijn een paar van de zeer serieus te nemen voorspellingen van ’aspergewaarzegger’ Jemima Packington
De Britse gooit jaarlijks een aantal asperges de lucht in en voorspelt daarop wat er de komende twaalf maanden staat te gebeuren. De ’koningin van de groenten’ doet het beter dan tarotkaarten, broccoli en koffiedik, aldus Packington: „Ik heb het verlies van Gordon Brown bij de verkiezingen in 2010 goed voorspeld, net als de eurocrisis en de Wimbledonzege van Andy Murray.”
„Ik wist van kinds af aan dat ik goed was in het voorspellen van de toekomst”, vervolgt de waarzegger. „Vorig jaar kwam 99 procent uit, en vier voorspellingen zelfs binnen een week!”
2016 wordt volgens Packtington een zwaar jaar voor Simon Cowell, die zijn show X-Factor ziet verdwijnen, en ook voor Jeremy Corbyn en David Cameron. De leider van de Conservatieve Partij en premier van Groot-Brittannië zal worden afgelost door Boris Johnson, parlementslid en burgemeester van Londen. Ook de chef van Labour moet het veld ruimen.
Zara en Mike Tyndall daarentegen krijgen, als de voorspellingen van Packington kloppen, heugelijk babynieuws. De kleindochter van Queen Elizabeth en de ex-rugbyer hebben al een dochtertje, Mia.
Ook over het wereldgebeuren hebben de asperges informatie gegeven: tot harmonie in het Midden-Oosten komt het niet, maar de vluchtelingencrisis wordt minder heftig. Het als historisch bestempelde klimaatakkoord zal worden genegeerd, en ten slotte zal de beurspaniek in het Verre Oosten ’zichzelf oplossen. De orde zal worden hersteld.’
http://www.telegraaf.nl/b(...)tse_politiek___.html