abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158151167
Wat gaat er in het komende jaar gebeuren? Bij deze het traditionele voorspellingentopic voor het komende jaar. :)

Natuurlijk kun je hier TRU / Voorspellingen 2015 eens kijken naar de voorspellingen van dit jaar en checken of er iets van uitgekomen is.

Brand los.. :P

Misschien wil Enneacanthus_Obesus de kaarten eens leggen voor 2016. Wie weet klopt er deze keer iets van :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Dance99Vv op 10-12-2015 15:09:47 ]
There is only one religion
pi_158151594
Voorspellingen voor 2016 (en daarna)

Door Jan C. van der Heide ©

Oegstgeest, 29 oktober 2015

http://www.jancvanderheid(...)-voorspellingen-2016

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158170934
Mijn voorspelling:
Het zal blijken dat de vluchtelingen toch minder problemen opleveren dan verwacht. De discussie zal doodbloeden.

Virtual reality wordt breed op de markt gebracht. De eerste modellen zijn niet perfect. Oculus komt niet als beste uit de reviews. Toch verkoopt Oculus de meeste brillen. Het wordt eind 2016 duidelijk dat het een grote invloed op onze levens zal hebben.

Donald Trump gaat verder zonder de republikeinen. Hij doet meer controversiele uitspraken en krijgt voor grote delen van de wereld geen visum meer. Hij wordt niet gekozen als president.

De economie in Nederland zal beter gaan, maar het aantal werklozen blijft gelijk.

IS verliest langzaam terrein maar het blijft een beetje aanmodderen in de het midden-oosten

Een grote aanslag in Duitsland door IS. Iedereen is geschokt. De Duitse vlag wordt overal op geprojecteerd.
pi_158170982
Mijn voorspelling,

Donald Turmp pleurt op zijn gezicht op nationaal tv.
En Putin komt met een Shia LeBouf Video Russische JUST DO IT versie.

Oh en ofcourse het einde van de wereld en de asteroiden die ons zouden moeten raken, altijd leuk om te lezen.
  woensdag 16 december 2015 @ 13:31:08 #5
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_158281619
-Ik denk dat er een kleine vooraankondiging komt naar een biometrisch paspoort voor de EU, dus als je dadelijk een nieuw paspoort of ID aanvraagt dat je in een biometrisch scan moet staan (Zoals je deze scans hebt op luchthavens) en het afstaan van je DNA. Daarbij zal je ID of paspoort een GPS chip bevatten.

Zal niet ingevoerd worden in 2016, maar wel besproken worden om hier de steun voor te krijgen van Europese regeringen om dit dadelijk gewoon de burger in de strot te kunnen duwen. (Een soort EU grondwet tactiek). Dit wel allemaal onder het kopje voor "onze" veiligheid en vanwege het zogenaamde terrorisme en de criminaliteit tegen tegen te gaan.(En je hebt toch niks te verbergen).

Er zullen nog wel een paar aanslagen "al weer" uitgevoerd worden door IS of lone wolfs (voor mijn false flags) Misschien geeft juist dit weer de gelegenheid aan onze EU politici om te kunnen laten zien dat we echt zo'n systeem nodig hebben in het westen, en om de mens te controleren en 24/7 in de gaten te houden.

-Ik denk bij de verkeerde beslissingen in Syrië als Saoedi Arabië er zich intensief er mee gaat bemoeien en te ver gaat om toch Assad te willen verwijderen, dat we ons kunnen klaar maken voor een klein begin van een Derde Wereld Oorlog.

Die zich eerst dan zal afspelen tussen Iran en Saoedi Arabië (dit keer geen proxy oorlog), waar bij er in een later stadium in deze oorlog er meerdere landen er in meegezogen worden.

-Voor de rest zal allemaal wel hetzelfde blijven dus een corrupt (schuif het maar in schredder of onder de tafel Teeven & MH 17) kabinet in Nederland wat op handen gedragen word door zijn bevolking.

-Misschien dat men acuut afkeert of dat het een trend word om niet altijd bereikbaar te zijn of dat het hip word om geen Facebook te hebben of geen What's App Twitter of een telefoon met internet want dat zijn echt autisten mediums voor schreeuwlelijkerds in plaats van sociale mediums voor de goed opgeleide en geïnformeerde mens (want die praat en communiceert persoonlijk met je).

[ Bericht 2% gewijzigd door Konijntjuh op 16-12-2015 14:07:27 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_159204908
Wat zeggen de asperges?

Het tv-programma X-Factor verdwijnt, net als Labour-leider Jeremy Corbyn. De vluchtelingencrisis wordt minder heftig en prins Henry gaat een belangrijke mededeling doen. Het zijn voorspellingen van ’aspergewaarzegger’ Jemima Packington.

ma 18 jan 2016, 12:47

Asperges voorspellen einde X-Factor in 2016

’Aardverschuivingen Britse politiek’

Amsterdam -
Het tv-programma X-Factor verdwijnt, net als Labour-leider Jeremy Corbyn. De vluchtelingencrisis wordt minder heftig en prins Henry gaat een belangrijke mededeling doen. Onzinpraat van een dronken aardbei? Nee, het zijn een paar van de zeer serieus te nemen voorspellingen van ’aspergewaarzegger’ Jemima Packington

De Britse gooit jaarlijks een aantal asperges de lucht in en voorspelt daarop wat er de komende twaalf maanden staat te gebeuren. De ’koningin van de groenten’ doet het beter dan tarotkaarten, broccoli en koffiedik, aldus Packington: „Ik heb het verlies van Gordon Brown bij de verkiezingen in 2010 goed voorspeld, net als de eurocrisis en de Wimbledonzege van Andy Murray.”

„Ik wist van kinds af aan dat ik goed was in het voorspellen van de toekomst”, vervolgt de waarzegger. „Vorig jaar kwam 99 procent uit, en vier voorspellingen zelfs binnen een week!”

2016 wordt volgens Packtington een zwaar jaar voor Simon Cowell, die zijn show X-Factor ziet verdwijnen, en ook voor Jeremy Corbyn en David Cameron. De leider van de Conservatieve Partij en premier van Groot-Brittannië zal worden afgelost door Boris Johnson, parlementslid en burgemeester van Londen. Ook de chef van Labour moet het veld ruimen.

Zara en Mike Tyndall daarentegen krijgen, als de voorspellingen van Packington kloppen, heugelijk babynieuws. De kleindochter van Queen Elizabeth en de ex-rugbyer hebben al een dochtertje, Mia.

Ook over het wereldgebeuren hebben de asperges informatie gegeven: tot harmonie in het Midden-Oosten komt het niet, maar de vluchtelingencrisis wordt minder heftig. Het als historisch bestempelde klimaatakkoord zal worden genegeerd, en ten slotte zal de beurspaniek in het Verre Oosten ’zichzelf oplossen. De orde zal worden hersteld.’

http://www.telegraaf.nl/b(...)tse_politiek___.html
  donderdag 21 januari 2016 @ 04:06:18 #7
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_159273148
Planeet niburu komt in zicht en daarmee ook onze scheppers de annunaki
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_159274161
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 04:06 schreef smitjew het volgende:
Planeet niburu komt in zicht en daarmee ook onze scheppers de annunaki
Daar hebben de eerste al. De gevonden planeet met een omloop tijd van meer dan 10.000 jaar KAN NIET Niburu zijn. Op een planeet die zo ver van de zon staat is alles stijf bevroren! Verder is de kans dat de planeet ooit in de buurt van de aarde komt nihil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')