had.quote:Op zondag 8 december 2013 13:26 schreef WethouderHekking het volgende:
Ruststand van 1-2 terwijl het 0-3 of 0-4 had kunnen zijn .
Daarom, en dan zul je zien dat we om half drie met 2-2, 3-3 of een 3-2 nederlaag van het veld stappen.quote:Op zondag 8 december 2013 13:26 schreef WethouderHekking het volgende:
mwah. Heerenveen had toch ook wel een paar leuke mogelijkheden.quote:Op zondag 8 december 2013 13:26 schreef WethouderHekking het volgende:
Had net zo goed 2-2 kunnen zijn hoor.quote:Op zondag 8 december 2013 13:26 schreef WethouderHekking het volgende:
Hooguit 2 écht grote kansen.quote:Op zondag 8 december 2013 13:28 schreef eight het volgende:
[..]
mwah. Heerenveen had toch ook wel een paar leuke mogelijkheden.
Ik heb het meer over het eerste half uur, treffer van heerenveen hing idd al een tijdje in de lucht.quote:Op zondag 8 december 2013 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had net zo goed 2-2 kunnen zijn hoor.
Maar dat is voor elke Feyenoorder zoquote:
Bij dat schot van V/D Bergh stond hij echt verkeerd. Gaat die bal op doel, is het een goal.quote:Op zondag 8 december 2013 13:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hooguit 2 écht grote kansen.
Al houd ik bij ieder schot op doel sowieso m'n hart vast. Heb het niet zo op Mulder.
De manier waarop hij altijd de ballen naast of over kijkt ook.... doet me altijd aan Timmertje denken. Net zo'n sulletje. Bewaar ik ook geen al te beste herinneringen aan.
Stond laag en aan de grond genageldquote:Op zondag 8 december 2013 13:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Bij dat schot van V/D Bergh stond hij echt verkeerd. Gaat die bal op doel, is het een goal.
je moet ook niet alles in de krant geloven hequote:Op zondag 8 december 2013 13:32 schreef Euribob het volgende:
Kut, en ik maar denken dat we om 14.30 speelden.
Op de radio lijkt Mulder gewoon een held.quote:Op zondag 8 december 2013 13:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hooguit 2 écht grote kansen.
Al houd ik bij ieder schot op doel sowieso m'n hart vast. Heb het niet zo op Mulder.
De manier waarop hij altijd de ballen naast of over kijkt ook.... doet me altijd aan Timmertje denken. Net zo'n sulletje. Bewaar ik ook geen al te beste herinneringen aan.
Dachten er wel meerquote:Op zondag 8 december 2013 13:32 schreef Euribob het volgende:
Kut, en ik maar denken dat we om 14.30 speelden.
lolquote:Op zondag 8 december 2013 13:37 schreef Vasion het volgende:
altijd goed "..." vorig seizoen ook tegen psv zo'n schot gekeerd
Verkeerd.quote:Op zondag 8 december 2013 13:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
Tering hoe raakt Boetius die bal nou weer
Fout ligt ten eerste bij de schandalige voorzet van Schakenquote:Op zondag 8 december 2013 13:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
Tering hoe raakt Boetius die bal nou weer
Hij wordt ook wel elke wedstrijd aangepakt hoor.quote:Op zondag 8 december 2013 13:39 schreef RetRy32 het volgende:
Immers ligt elke wedstrijd 10 keer te creperen op het veld.
Ben d'r een beetje klaar mee.
Gewoon pijnstillers nakken, misschien zie ik dan ook z'n kop wat minder verkrampen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |