Alsof Vilhena een centrale verdediger in de 16 moet dekken?quote:Op zondag 8 december 2013 13:17 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Vilhena laat m weer lekker lopen
dit is de omslag in de wedstrijd, hele tweede helft wordt drama nu.
quote:Op zondag 8 december 2013 13:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alsof Vilhena een centrale verdediger in de 16 moet dekken?
Die fout begint in de middencirkel al.quote:Op zondag 8 december 2013 13:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij heeft hem in het zicht. Hij loopt naast hem. Dus, ja. Dan welquote:Op zondag 8 december 2013 13:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ging over moment eerder op het middenveld, waar hij totaal niet ingreep.quote:Op zondag 8 december 2013 13:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij liep met hem mee, had hem al veel eerder kunnen afstoppenquote:Op zondag 8 december 2013 13:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
quote:
hij heeft gewoon gelijkquote:
Nee hij laat 'm bewust lopen en de man word ook overgenomen.quote:Op zondag 8 december 2013 13:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij heeft hem in het zicht. Hij loopt naast hem. Dus, ja. Dan wel
Tyf eens op met die kutopmerkingenquote:Op zondag 8 december 2013 13:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Kongolo zou een negersprong maken en die bal wegkoppen.
Eens.quote:
Idd. Hij heeft zelf ook geen idee waar hij mee bezig is volgens mij.quote:Op zondag 8 december 2013 13:18 schreef Haringkop het volgende:
Vilhena is rijp voor een wissel, je levert gewoon je controle op het middenveld in als je hem laat staan.
Ik niet.quote:Op zondag 8 december 2013 13:20 schreef Maver24 het volgende:
Ik voorspel zou nog een paar doelpunten tegen. Je voelt het gewoon aankomen
Donderstraal op.quote:Op zondag 8 december 2013 13:20 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja, te weinig negers bij Feyenoord.
Kijk hoe goed Boetius speelt.
En Schaken weer eens een voorassist wauw.
Martins Indi ook weer goed bezig.
quote:Op zondag 8 december 2013 13:21 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik niet.
Je moeder gaat wel aankomen in de kerstdagen.
Jij bent echt niet serieus te nemenquote:Op zondag 8 december 2013 13:20 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het is zo, Kongolo is in de lucht de beste speler van Feyenoord.
Doe's normaal man, 't IS MIDDEN IN DE NACHT!quote:
Hij is zeer goed bezig als rechtsback in de BUNDESMOTHERFUCKING LIGA.quote:Op zondag 8 december 2013 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent echt niet serieus te nemenJe vond Elabdellaoui ook een een geweldenaar zeker?
Je ziet in de foto ook gewoon overtollig vet.quote:Op zondag 8 december 2013 13:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jezus wat is die Vilhena een slappe zak.
Zeg dat ook even tegen Bakkal.quote:Op zondag 8 december 2013 13:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je ziet in de foto ook gewoon overtollig vet.
Kan toch niet als profvoetballert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |