Broodje aapverhaal. Er is een keer 2 weken geen toezicht en opruimdienst geweest omdat het al supermooi weer was voordat het strandseizoen begon. Was dus een enorme t-zooi, zet er een 55+ flat naast en de poppen zijn aan het dansen.quote:Op zondag 15 december 2013 15:27 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
op dat strand hangen toch bierdrinkende auto racende harde muziek draaiende jongeren rond elke dag tot diep in de nacht, enz
ik denk omdat de banken in Canada altijd streng gereguleerd zijn gebleven?quote:Op zondag 15 december 2013 13:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat Canada zo hoog staat?
[ afbeelding ]
dat denk ik ook.quote:Op zondag 15 december 2013 15:44 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ik denk omdat de banken in Canada altijd streng gereguleerd zijn gebleven?
Men is inderdaad wel anders om gegaan met de kredieten in Canada.quote:Op zondag 15 december 2013 15:44 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ik denk omdat de banken in Canada altijd streng gereguleerd zijn gebleven?
quote:Op zondag 15 december 2013 17:47 schreef sitting_elfling het volgende:
En dan te bedenken dat je voor troep zoals dit gewoon een ton $ dollars voor mag neerleggen.
Ik moest lachen.quote:Key features:
Amazing renovation potential
quote:Op zondag 15 december 2013 17:52 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
[..]
Ik moest lachen.(Dat is weer eens wat anders dan 'authentiek' of 'leuk voor de klusser')
heb je wel zeezicht hequote:Op zondag 15 december 2013 17:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Men is inderdaad wel anders om gegaan met de kredieten in Canada.
Best apart dat het zo door blijft gaan in Canada.
[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat je voor troep zoals dit gewoon een ton $ dollars voor mag neerleggen.
[ afbeelding ]
Misschien hebben we het nog niet zo slecht in NL?
quote:Key features:
Amazing renovation potential
Oceanfront view
Borders Additional Lot
Views overlooking Tancook Islands
Dat geldt slechts tot de eerstvolgende tsunami/tornado/orkaan, daarna heb je niks meer.quote:
ja schiphol ligt ook 6 meter onder de zeespiegel , dat heb je met de klimaat veranderingquote:Op zondag 15 december 2013 19:32 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat geldt slechts tot de eerstvolgende tsunami/tornado/orkaan, daarna heb je niks meer.
Ik zou dan ook net als in die woning in Canada niet op Schiphol willen wonen. Jij wel?quote:Op zondag 15 december 2013 19:35 schreef michaelmoore het volgende:
ja schiphol ligt ook 6 meter onder de zeespiegel , dat heb je met de klimaat verandering
heel Nederland ligt onder waterniveau he, de polders ook 6 meter , zeist ligt boven zeeniveauquote:Op zondag 15 december 2013 19:41 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik zou dan ook net als in die woning in Canada niet op Schiphol willen wonen. Jij wel?
Dus door de klimaatveranderingen ligt Nederland onder zeeniveauquote:Op zondag 15 december 2013 19:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja schiphol ligt ook 6 meter onder de zeespiegel , dat heb je met de klimaat verandering
OW, en ik maar denken dat ik +2m woon.quote:Op zondag 15 december 2013 19:44 schreef michaelmoore het volgende:
heel Nederland ligt onder waterniveau he, de polders ook 6 meter , zeist ligt boven zeeniveau
Nietusquote:Op zondag 15 december 2013 19:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
heel Nederland ligt onder waterniveau he, de polders ook 6 meter , zeist ligt boven zeeniveau
nee dat was al, door de klimaatveranderingen komt het kwelwater hogerquote:Op zondag 15 december 2013 19:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus door de klimaatveranderingen ligt Nederland onder zeeniveau
Dit is gewoon niet waar.quote:Op zondag 15 december 2013 19:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dit is zeeniveau en stijgendequote:
Leugens, die kleurenblinde mafkees kan gewoon niet tekenen of inkleurenquote:Op zondag 15 december 2013 19:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dit is zeeniveau
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 december 2013 19:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Leugens, die kleurenblinde mafkees kan gewoon niet tekenen of inkleuren
quote:Op zondag 15 december 2013 19:44 schreef michaelmoore het volgende:
Uit de losse pols geschat aan de hand van je plaatje ligt hooguit 30% van NL onder zeeniveau. Niet 100%quote:Op zondag 15 december 2013 19:49 schreef michaelmoore het volgende:
dit is zeeniveau en stijgende
[ afbeelding ]
nee drenthe, gelderland en Groningen nietquote:Op zondag 15 december 2013 20:00 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Uit de losse pols geschat aan de hand van je plaatje ligt hooguit 30% van NL onder zeeniveau. Niet 100%
Ho! Wacht. Hij zei al dat niet heel Nederland onder water komt te staan, Zeist namelijk niet.quote:Op zondag 15 december 2013 20:00 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Uit de losse pols geschat aan de hand van je plaatje ligt hooguit 30% van NL onder zeeniveau. Niet 100%
Bron? Er staan 1 miljoen huizen onder water, kan me niet voorstellen dat die drie provincies mazzel hebben...quote:Op zondag 15 december 2013 20:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee drenthe, gelderland en Groningen niet
quote:Op zondag 15 december 2013 20:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bron? Er staan 1 miljoen huizen onder water, kan me niet voorstellen dat die drie provincies mazzel hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |