de huizen zijn er véél duurder dan in r'damquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Krimpen aan de lek? LOL! Dat valt in de zelfde contrijen zoals Delfzijl. Daar wil je nog niet dood gevonden worden. En daar zullen de waardes nog wel een poosje blijven dalen.
Dat is Rotterdam? Ik noem dat niet Rotterdam. Kralingen is leuk voor een huisje, maar daar houdt het ook wel mee op.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat is Rotterdam? Ik noem dat niet Rotterdam. Kralingen is leuk voor een huisje, maar daar houdt het ook wel mee op.
Wat is sowieso volgens jullie dan wel een fijne, nieuwe, leuke buurt in NL om in te wonen voor een schappelijke prijs?
Ik weet niet waarvoor het verkocht is, maar dit was de vraagprijs:quote:
Prima. Beetje pauper hier en daar, beetje burgerlijk. Maar verder weinig mis mee. En een lekker metrootje direct de stad in.quote:
R'dam Blijdorpquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat is Rotterdam? Ik noem dat niet Rotterdam. Kralingen is leuk voor een huisje, maar daar houdt het ook wel mee op.
Wat is sowieso volgens jullie dan wel een fijne, nieuwe, leuke buurt in NL om in te wonen voor een schappelijke prijs?
Waar staat dat onderzoek?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:38 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
huizen in nl nog steeds 14% te duur.
is goed dat oma het verkoopt anders krijgt ze straks een hypotheek van de staat om de zorg te betalenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:37 schreef arjan1112 het volgende:
Mja. verder is het wel mooi kut... je oma mag nu 2000 euro per maand dokken tot alles op is
Hoe komt het eigenlijk dat Canada zo hoog staat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:38 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
huizen in nl nog steeds 14% te duur.
De enorme huizenbubbel daar? Zie de tabel van arjan1112 hierboven, ze zijn recordhouder overwaardering.quote:Op zondag 15 december 2013 13:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat Canada zo hoog staat?
Altijd mooi hoe ze "financiele innovatie" gebruiken als ze meer schulden bedoelen.quote:Higher house prices, financial innovation and low interest rates have
underpinned the expansion in consumer credit.
quote:Op zondag 15 december 2013 13:22 schreef RemcoDelft het volgende:
Altijd mooi hoe ze "financiele innovatie" gebruiken als ze meer schulden bedoelen.
Rotterdam Nesselande!!quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
op dat strand hangen toch bierdrinkende auto racende harde muziek draaiende jongeren rond elke dag tot diep in de nacht, enzquote:Op zondag 15 december 2013 13:42 schreef iamcj het volgende:
[..]
Rotterdam Nesselande!!
BV: http://www.hollandsgoedwonen.nl/rotterdam-nesselande
http://www.hollandsgoedwonen.nl/het-plan
Natuur, strand, winkels op zondag open. Bijna geen flats. Heerlijk hier. Net ff hardgelopen rondje plas, 1 keer oversteken, zo goed als autovrij. Metrostation -> zo de stad in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |