quote:Op maandag 21 december 2015 16:13 schreef Vijzel het volgende:
Deze is een beetje flauw.Idd.. 100 meter te weinigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Net ingereden, tis een vrachtwaggel.quote:
Ja dat had m'n busje ook al gehaald een paar weken terug! Reed nog prima, maar m'n baas heeft 'm vlak daarna ingeruild.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Net ingereden, tis een vrachtwaggel.
Sja, een hoge kilometerstand hoeft écht niet te betekenen dat het niet meer lekker rijdt.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:58 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Ja dat had m'n busje ook al gehaald een paar weken terug! Reed nog prima, maar m'n baas heeft 'm vlak daarna ingeruild.
[ afbeelding ]
Gewoon een stukkie terugdraaienquote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:15 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat ik de 250k van mijn 'nieuwe' Benz ook heb gemist
Effe 98 km wachten dan he.quote:Op zondag 7 februari 2016 01:00 schreef Geralt het volgende:
Ik had onlangs 170.071 op de klok staan.
Uiteraard zag ik dat pas bij 170.072 en toen was het maken van een foto het niet meer waard natuurlijk
Ik moest dit serieus op een rekenmachine uittellen op dit uurquote:
Klopt inderdaad! Bus reed nog prima. Maar heb een mooie bus er voor teruggekregen gelukkigquote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sja, een hoge kilometerstand hoeft écht niet te betekenen dat het niet meer lekker rijdt.
Bij het bedrijf waar ik ooit werkte hadden ze een LaRo met 7 ton erop, en ik had niets liever bij me voor een lange rit als dat uitgewoonde hokIk zag trouwens gisteren op een recent filmpje van een klus van hen dat ze de Polo's die ze 12 jaar geleden nieuw kochten, ook nog steeds hebben, die zullen inmiddels ook wel een aardige boodschap hebben gedaan
Da's echt balen! Ik mis ook geregeld zo een mijlpaal, baal ik er ook echt vanquote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:15 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat ik de 250k van mijn 'nieuwe' Benz ook heb gemist
Mwoah, ik kan er wel mee leven hoorquote:Op zondag 7 februari 2016 18:59 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Klopt inderdaad! Bus reed nog prima. Maar heb een mooie bus er voor teruggekregen gelukkig
[..]
Da's echt balen! Ik mis ook geregeld zo een mijlpaal, baal ik er ook echt van
Gelukkig maarquote:Op zondag 7 februari 2016 19:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwoah, ik kan er wel mee leven hoor
Is dat niet een Golf III?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 08:32 schreef Skaai het volgende:
Gisteren met mijn VW golf 4 de 222222 om 2 uur in de middag aangetikt. Daarna snel een golf 5 gekocht want je moet stoppen op je hoogtepunt
[ afbeelding ]
Oooh een Golf IV Cabrio natuurlijk, duh! 😎quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:19 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Is dat niet een Golf III?
En 3,5 eigenlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:39 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Oooh een Golf IV Cabrio natuurlijk, duh! 😎
Veel plezier met je nieuwe wagen!
Brandstofverbruik liters per 100/km En boven 35L is het gemiddelde over 100kmquote:Op zondag 20 maart 2016 11:31 schreef t-star het volgende:
[..]
Gaaf!![]()
off-topic: waar staan die twee getalletjes en dat balkje voor?
Ah thanks!quote:Op zondag 20 maart 2016 11:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Brandstofverbruik liters per 100/km En boven 35L is het gemiddelde over 100km
C3 Picasso toevallig?quote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 11:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
C3 Picasso toevallig?
Ik passeerde van de week met de mijne de 44444 (geen foto helaas maar dat was niet mogelijk onderweg).
Geen cruisecontrol? Ik mis wat icoontjesquote:
Heb ik niet aan op het parkeerterrein hoorquote:Op zondag 20 maart 2016 22:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geen cruisecontrol? Ik mis wat icoontjes
Bij mij is hij gewoon altijd zichtbaar ook al gebruik ik hem nietquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:03 schreef maily het volgende:
[..]
Heb ik niet aan op het parkeerterrein hoor
Ik heb 'm zelden aanstaan. Maar jij hebt er ook een C3? Welke kleur?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bij mij is hij gewoon altijd zichtbaar ook al gebruik ik hem niet
Knalblauw metallicquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelden aanstaan. Maar jij hebt er ook een C3? Welke kleur?
Boel krassen zegquote:
't Is ook een werkbus, komt vooral door pennen en schroevendraaiers op het dashboard gooien.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:42 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Boel krassen zeg
Ik ken een transporter met anderhalf keer zoveel en zelfs die ziet er beter uit..
Is het jouw bus of die van je werkgever?quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:58 schreef wiltoyo het volgende:
[..]
't Is ook een werkbus, komt vooral door pennen en schroevendraaiers op het dashboard gooien.
Gek dat je je zo aan zo'n "beestje" kan hechten he .....quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:11 schreef fraubitch het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn inmiddels overleden Volvo. Ik mis hem nog elke dag.
doe er eens een beetje lief mee dan?quote:
Het maakt niet uit of het een auto van jezelf is of van de baas werkgever is. Je hoort er gewoon netjes mee om te gaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
doe er eens een beetje lief mee dan?![]()
Een bus is ook een auto
Jep, beste leidraad bij aanschaf van een auto; je ogen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 05:17 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of het een auto van jezelf is of van de baas werkgever is. Je hoort er gewoon netjes mee om te gaan.
Hier heb je grofweg twee typen chauffeurs. Het ene groepje vertroetelt hun auto, matten om de week chemisch gereinigd, geen stofje vuil, klompen op de treeplank, gordijntjes gestreken. Foto's van kinderen+vrouw en iedere week in de wax.
En dan heb je het andere gespuis. Laten de boel verstoffen. Overal shag en as, gereedschap in het deurvak, kringen van koffiebekertjes, plakkerig stuur, vieze boekjes onder het bed, koffiebekers gestapeld in het documentenvak...
En dan heb je mij, halve springer. Niet dat ik met een tandenborstel alles schoonmaak, maar een beetje leefbaar en stofvrij is wel een must. Gelukkig heb ik een collega die ook van het type overzichtelijk en netjes is.
Ik heb ook altijd van die natte doekjes bij voor als ik in een 'vreemde' auto van zo'n smeerpijp ga zitten. Stuur, de stokjes erachter, pook en handrem worden dan eerst schoongemaakt omdat ik niet weet waar die vorige paar klauwen aan hebben gezeten.
/offtopic.
Het is wel duidelijk te zien hoe men met de auto omgaat als je de kilometerstand vergelijkt met de staat.
Klinkt heel bekendquote:Op zaterdag 11 juni 2016 05:17 schreef Ridocar het volgende:
En dan heb je het andere gespuis. Laten de boel verstoffen. Overal shag en as, gereedschap in het deurvak, kringen van koffiebekertjes, plakkerig stuur, vieze boekjes onder het bed, koffiebekers gestapeld in het documentenvak...
Op de foto lijkt het erger dan het is. Ja er wordt weleens een pen of schroevendraaier op het dashboard gegooid. Ik ben me er terdege van bewust dat de bus visitekaartje van het bedrijf is, de bus is het eerste wat een klant ziet als je aan komt rijden. Is indruk is belangrijk, als het een zooitje is verwacht een klant ook niet dat er netjes met zijn installatie wordt omgesprongen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
doe er eens een beetje lief mee dan?![]()
Een bus is ook een auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |