quote:Op zondag 20 maart 2016 11:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
C3 Picasso toevallig?
Ik passeerde van de week met de mijne de 44444 (geen foto helaas maar dat was niet mogelijk onderweg).
Geen cruisecontrol? Ik mis wat icoontjesquote:
Heb ik niet aan op het parkeerterrein hoorquote:Op zondag 20 maart 2016 22:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geen cruisecontrol? Ik mis wat icoontjes
Bij mij is hij gewoon altijd zichtbaar ook al gebruik ik hem nietquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:03 schreef maily het volgende:
[..]
Heb ik niet aan op het parkeerterrein hoor
Ik heb 'm zelden aanstaan. Maar jij hebt er ook een C3? Welke kleur?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bij mij is hij gewoon altijd zichtbaar ook al gebruik ik hem niet
Knalblauw metallicquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelden aanstaan. Maar jij hebt er ook een C3? Welke kleur?
Boel krassen zegquote:
't Is ook een werkbus, komt vooral door pennen en schroevendraaiers op het dashboard gooien.quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:42 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Boel krassen zeg
Ik ken een transporter met anderhalf keer zoveel en zelfs die ziet er beter uit..
Is het jouw bus of die van je werkgever?quote:Op donderdag 9 juni 2016 21:58 schreef wiltoyo het volgende:
[..]
't Is ook een werkbus, komt vooral door pennen en schroevendraaiers op het dashboard gooien.
Gek dat je je zo aan zo'n "beestje" kan hechten he .....quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:11 schreef fraubitch het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn inmiddels overleden Volvo. Ik mis hem nog elke dag.
doe er eens een beetje lief mee dan?quote:
Het maakt niet uit of het een auto van jezelf is of van de baas werkgever is. Je hoort er gewoon netjes mee om te gaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
doe er eens een beetje lief mee dan?![]()
Een bus is ook een auto
Jep, beste leidraad bij aanschaf van een auto; je ogen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 05:17 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of het een auto van jezelf is of van de baas werkgever is. Je hoort er gewoon netjes mee om te gaan.
Hier heb je grofweg twee typen chauffeurs. Het ene groepje vertroetelt hun auto, matten om de week chemisch gereinigd, geen stofje vuil, klompen op de treeplank, gordijntjes gestreken. Foto's van kinderen+vrouw en iedere week in de wax.
En dan heb je het andere gespuis. Laten de boel verstoffen. Overal shag en as, gereedschap in het deurvak, kringen van koffiebekertjes, plakkerig stuur, vieze boekjes onder het bed, koffiebekers gestapeld in het documentenvak...
En dan heb je mij, halve springer. Niet dat ik met een tandenborstel alles schoonmaak, maar een beetje leefbaar en stofvrij is wel een must. Gelukkig heb ik een collega die ook van het type overzichtelijk en netjes is.
Ik heb ook altijd van die natte doekjes bij voor als ik in een 'vreemde' auto van zo'n smeerpijp ga zitten. Stuur, de stokjes erachter, pook en handrem worden dan eerst schoongemaakt omdat ik niet weet waar die vorige paar klauwen aan hebben gezeten.
/offtopic.
Het is wel duidelijk te zien hoe men met de auto omgaat als je de kilometerstand vergelijkt met de staat.
Klinkt heel bekendquote:Op zaterdag 11 juni 2016 05:17 schreef Ridocar het volgende:
En dan heb je het andere gespuis. Laten de boel verstoffen. Overal shag en as, gereedschap in het deurvak, kringen van koffiebekertjes, plakkerig stuur, vieze boekjes onder het bed, koffiebekers gestapeld in het documentenvak...
Op de foto lijkt het erger dan het is. Ja er wordt weleens een pen of schroevendraaier op het dashboard gegooid. Ik ben me er terdege van bewust dat de bus visitekaartje van het bedrijf is, de bus is het eerste wat een klant ziet als je aan komt rijden. Is indruk is belangrijk, als het een zooitje is verwacht een klant ook niet dat er netjes met zijn installatie wordt omgesprongen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
doe er eens een beetje lief mee dan?![]()
Een bus is ook een auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |