Dan ben je 4km over je palindroom heenquote:Op dinsdag 23 april 2024 09:04 schreef StateOfMind het volgende:
Nog net niet, maar als ik vanavond naar huis rij, dan passeer ik de 155.555 kilometer
Palindroom én gekke kilometerstandenquote:
300000, da's niet gekquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Palindroom én gekke kilometerstanden
Ik zal eens checken of we al op de 12345 zitten, of er wellicht al overheen zijnquote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:24 schreef StateOfMind het volgende:
[ link | afbeelding ]
Op naar de 156789.
Een Kangoo is bij jullie toch eigenlijk een Dacia Dokker?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik zal eens checken of we al op de 12345 zitten, of er wellicht al overheen zijnDomme nieuwe Kangoo heeft maar 1 display, voor tijd/temperatuur/km/dagteller/tank/verbruik et cetera. Dus die staat standaard op tijd, geen idee hoeveel we er al mee gereden hebben. Vrouwlief wilde niet extra uitgeven aan cruisecontrol, camara´s en een fatsoenlijke boordcomputer
![]()
Hier in Argentinië lopen ze een paar jaar achter op Europa he, met modellen en snufjes enzo
Met mijn vorige auto, een Mazdarati, heb ik de 123456 mogen aanschouwenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik zal eens checken of we al op de 12345 zitten, of er wellicht al overheen zijnDomme nieuwe Kangoo heeft maar 1 display, voor tijd/temperatuur/km/dagteller/tank/verbruik et cetera. Dus die staat standaard op tijd, geen idee hoeveel we er al mee gereden hebben. Vrouwlief wilde niet extra uitgeven aan cruisecontrol, camara´s en een fatsoenlijke boordcomputer
![]()
Hier in Argentinië lopen ze een paar jaar achter op Europa he, met modellen en snufjes enzo
Krijg nou de hikquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Een Kangoo is bij jullie toch eigenlijk een Dacia Dokker?
Dan moet je blij zijn met je ene display.
Ik ook niet. Maar Wiki wel.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:13 schreef flipsen het volgende:
[..]
Krijg nou de hikInderdaad! Nooit geweten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |