abonnement Unibet Coolblue
pi_134042477


quote:
Voorgaande topics:
Klik hier voor alle IKEA topics in K&W. Er is ook een topic beschikbaar in CUL :9
IKEA services
Of je nu financiering nodig hebt of hulp bij het monteren: IKEA biedt je een volledig pakket aan services. Zo kan je je aankopen laten verzamelen en thuis bezorgen, of kan je je meubels ook laten monteren. En met de IKEA Betaalservice kan je je aankopen op een later tijdstip of in termijnen betalen.

Verzamel- & transportservice * Transportservice * Aanhangwagenverhuur * Meubelmontageservice


Keukenmontageservice * Betaalservice * Matras retour- & recycleservice * Terugbrengen & ruilen


Garantie * Voor kinderen

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de klantenservice.

quote:
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: van 10 - 21 uur.
Zaterdag: van 9 - 20 uur. IKEA Amsterdam en Delft zijn geopend van 10 - 20 uur.
Zondag: IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag geopend van 10 - 18 uur. IKEA Breda is elke zondag geopend van 11 - 17 uur. IKEA Haarlem is elke zondag geopend van 12 - 18 uur.

Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, kijk voor het gehele overzicht op:
Openingstijden IKEA
quote:

Anna staat iedere dag voor je klaar!
Vragen?
En als Anna het niet weet, vraag je Anna naar <<chat>>. Wanneer er medewerkers beschikbaar zijn kun je het hen via een chat vragen. Of stel je vraag hier!
quote:
Nieuwe catalogus
De nieuwe catalogus wordt nu door Nederland verspreid. Vanaf 27 augustus kun je er één aanvragen via de website. Je kunt de catalogus hier bekijken.
pi_134042485
Dit is deel 85 toch?
Worry is a misuse of imagination
pi_134042527
Oh , stom doe ik het weer...

Was even afgeleid, omdat dochterlief bezig was met het in elkaarzetten van een ikea peperkoekhuisje

Edit: ik kan om eieren, die heb je daar dus bij nodig...

[ Bericht 19% gewijzigd door JohnB52 op 08-12-2013 11:29:38 ]
pi_134043114
Nr is aangepast ;)
  zondag 8 december 2013 @ 12:54:44 #5
417510 79mauz
Aetate Fruere
pi_134044533
Ik overweeg om voor mijn te zachte Klippan even naar een winkel te rijden. Zouden ze op deze manier een omruiling kunnen regelen? De vulling is gewoon te zacht en zit niet lekker. De bank is thuis geleverd via een winkel.

Even een update. Ik ben vanmiddag in een winkel geweest en ik krijg een nieuwe bank. Hopelijk komt deze ook zonder beschadingen mijn kant op en kan ik van mijn beiden Klippans lekker genieten. Topservice!

[ Bericht 21% gewijzigd door 79mauz op 08-12-2013 16:40:52 ]
pi_134048753
Heeft iemand al eens die afbak kaneelbroodjes geprobeerd? Is het wat?
pi_134048818
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 15:07 schreef soapie het volgende:
Heeft iemand al eens die afbak kaneelbroodjes geprobeerd? Is het wat?
Ja, en het is wat, als je maar op de baktijden en temperatuur let. Dus eerst eentje in de oven, en kijken of ie lekker is.
pi_134048991
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 15:09 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Ja, en het is wat, als je maar op de baktijden en temperatuur let. Dus eerst eentje in de oven, en kijken of ie lekker is.
^O^
  zondag 8 december 2013 @ 16:18:03 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134050662
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 15:07 schreef soapie het volgende:
Heeft iemand al eens die afbak kaneelbroodjes geprobeerd? Is het wat?
Die zijn heerlijk :Y
Die rabarbercakejes ook trouwens.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134051121
Weet iemand of de Aspelund kledingkast uit de collectie is? Ik zou graag extra legplanken willen voor deze kast, maar kan hem op de website niet meer vinden.
A balanced diet is a cookie in each hand
pi_134051213
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 16:36 schreef Taartje het volgende:
Weet iemand of de Aspelund kledingkast uit de collectie is? Ik zou graag extra legplanken willen voor deze kast, maar kan hem op de website niet meer vinden.
Van ASPELUND waren sowieso geen losse planken verkrijgbaar volgens mij.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134051225
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 12:54 schreef 79mauz het volgende:
Ik overweeg om voor mijn te zachte Klippan even naar een winkel te rijden. Zouden ze op deze manier een omruiling kunnen regelen? De vulling is gewoon te zacht en zit niet lekker. De bank is thuis geleverd via een winkel.
Volgens mij mag dat geen probleem zijn.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 8 december 2013 @ 16:54:37 #13
417510 79mauz
Aetate Fruere
pi_134051536
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 16:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij mag dat geen probleem zijn.
Nee, het was totaal geen probleem. Service is en blijft top bij Ikea.
pi_134051748
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 16:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die zijn heerlijk :Y
Die rabarbercakejes ook trouwens.
Ik hou niet van rabarber, maar ga die kaneelbroodjes zeker proberen!!
pi_134057972
Hoi! Ik heb 'n vraagje... weten jullie of die kleine dingetjes die je in de boekenkast (Billy in dit geval) om de planken op te leggen ook los verkrijgbaar zijn en hoe deze heten? :@ Ik kan ze op de site niet vinden, en we willen de kast verkopen, maar zijn ons zakje me duveltjes/shizzle kwijt -O-
Ja doei.
pi_134058001
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi! Ik heb 'n vraagje... weten jullie of die kleine dingetjes die je in de boekenkast (Billy in dit geval) om de planken op te leggen ook los verkrijgbaar zijn en hoe deze heten? :@ Ik kan ze op de site niet vinden, en we willen de kast verkopen, maar zijn ons zakje me duveltjes/shizzle kwijt -O-
Die zitten in Barendrecht in zakjes in een "snoepautomaat" waar je ze voor een euro uit kunt halen geloof ik.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_134058038
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 20:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Die zitten in Barendrecht in zakjes in een "snoepautomaat" waar je ze voor een euro uit kunt halen geloof ik.
Ja.. dat schiet niet echt op in dit geval :@ Barendrecht is IETS uit de richting :')
Ja doei.
pi_134058066
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 20:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja.. dat schiet niet echt op in dit geval :@ Barendrecht is IETS uit de richting :')
Kan me niet voorstellen dat Barendrecht de enige vestiging met deze genialiteit is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 8 december 2013 @ 20:26:58 #19
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_134058526
Duiven heeft hem ook.
pi_134059083
Nou, dan is 't hopen dat ze 't ook in de UK hebben :)
Ja doei.
pi_134059435
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi! Ik heb 'n vraagje... weten jullie of die kleine dingetjes die je in de boekenkast (Billy in dit geval) om de planken op te leggen ook los verkrijgbaar zijn en hoe deze heten? :@ Ik kan ze op de site niet vinden, en we willen de kast verkopen, maar zijn ons zakje me duveltjes/shizzle kwijt -O-
'Ze' heten 'Spare Parts' en die zijn, op onderdeelnummer, via elke winkel te verkrijgen bij de klantenservice (soms heeft een winkel zo'n 'snoepautomaat')

Bedoel je deze:
?
Dan moet je het volgende onderdeelnummer hebben: 101532

In de montagehandleiding (terug te vinden via de website) kun je deze onderdeelnummers terug vinden.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134059472
Ja, nummer had ik inmiddels gevonden, maar als ik die intik op de (UK) site vind ik 'm nie ;(

Thanks iig :) we moeten woensdag toch naar de IKEA, dus dan nemen we ze wel mee O+ Thanks!
Ja doei.
pi_134059548
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, nummer had ik inmiddels gevonden, maar als ik die intik op de (UK) site vind ik 'm nie ;(

Thanks iig :) we moeten woensdag toch naar de IKEA, dus dan nemen we ze wel mee O+ Thanks!
Komt omdat het geen "normaal" assortiment is dat via de kassa verkocht wordt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134060530
Ligt in groningen ook bij de kassa (gratis) maar zijn ook te koop bij bouwmarkten, keukenboeren enz. Vrij standaard dingetje.
  maandag 9 december 2013 @ 14:35:17 #25
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_134080548
Solvinden blijkt ideaal voor tuinkerstsfeerverlichting:



Ding in de conifeer gedonderd en klaar :P
pi_134080787
alleen jammer dat er in de winter weinig licht op de zonnecollectoren valt waardoor de lampjes maar kort branden.
  maandag 9 december 2013 @ 18:38:17 #27
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_134088423
Hai mensen,

Ik ben al enige tijd in het gelukkige bezit van een SKRUVSTA bureaustoel (deze dus). Nou was dat ding ooit in hoogte verstelbaar maar... nu geen beweging meer in te krijgen?
Wie weet er een oplossing, of is het ding gewoonweg definitief kaduuk?
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_134088636
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 18:38 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Hai mensen,

Ik ben al enige tijd in het gelukkige bezit van een SKRUVSTA bureaustoel (deze dus). Nou was dat ding ooit in hoogte verstelbaar maar... nu geen beweging meer in te krijgen?
Wie weet er een oplossing, of is het ding gewoonweg definitief kaduuk?
Even flink kracht zetten?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 9 december 2013 @ 18:46:16 #29
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_134088713
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 18:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Even flink kracht zetten?
Ik ben bang dat als ik nòg meer kracht ga zetten, dat dan dat pookje afbreekt... :{
Wellicht als ik iemand anders vraag om aan het onderstel te gaan trekken terwijl ik dat pookje bewerk, misschien werkt dat.

Misschien moet ik eens eventjes met kruipolie aan de slag?
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_134089012
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 18:46 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ik ben bang dat als ik nòg meer kracht ga zetten, dat dan dat pookje afbreekt... :{
Wellicht als ik iemand anders vraag om aan het onderstel te gaan trekken terwijl ik dat pookje bewerk, misschien werkt dat.

Misschien moet ik eens eventjes met kruipolie aan de slag?
Oh sorry... ik bedoel niet meer kracht zetten op de hendel, maar op de stoel zelf. Hendel indrukken en even flink kracht zetten op de zitting.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 9 december 2013 @ 18:58:26 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134089115
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 18:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oh sorry... ik bedoel niet meer kracht zetten op de hendel, maar op de stoel zelf. Hendel indrukken en even flink kracht zetten op de zitting.
Dat je er niet alleen met je eigen gewicht op zit, maar ook met dat van een ander? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 9 december 2013 @ 19:08:04 #32
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_134089465
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 18:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat je er niet alleen met je eigen gewicht op zit, maar ook met dat van een ander? :o
Mijn eigen 53 kilo zijn in ieder geval niet genoeg heb ik al gemerkt. }:|

Ik denk dat er wat extra krachten bij aan te pas moeten komen. En anders wordt het voor een tientje op MP. Geen zin in rugklachten/RSI (ja, heb ik dus op dit moment last van, vandaar dat ik dat kreng in hoogte wou bijstellen :( ) wegens niet passende hoogte. :{
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  maandag 9 december 2013 @ 19:08:26 #33
64792 Mryc
play me one more song
pi_134089479
Voor de Ikea insiders: weet iemand wanneer er een actie komt in bedden/matrassen/etc.?
  maandag 9 december 2013 @ 19:10:17 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134089538
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:08 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Mijn eigen 53 kilo zijn in ieder geval niet genoeg heb ik al gemerkt. }:|

Ik kan wel een keer langskomen, ik heb wel wat meer kilo's :X
En desnoods kan ik zoonlief ook nog op schoot nemen, die zal inmiddels ook wel goed zijn voor een kilo of 15 :Y

Maar ik neem aan dat je de bon niet meer hebt, als je er niet mee teruggaat naar Ikea?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134089609
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 18:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat je er niet alleen met je eigen gewicht op zit, maar ook met dat van een ander? :o
Nee, dat je even goed neerploft zeg maar.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134089624
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:08 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Mijn eigen 53 kilo zijn in ieder geval niet genoeg heb ik al gemerkt. }:|

Ik denk dat er wat extra krachten bij aan te pas moeten komen. En anders wordt het voor een tientje op MP. Geen zin in rugklachten/RSI (ja, heb ik dus op dit moment last van, vandaar dat ik dat kreng in hoogte wou bijstellen :( ) wegens niet passende hoogte. :{
Hoeveel uur per dag zit gebruik je deze stoel dan?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 9 december 2013 @ 19:15:22 #37
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_134089759
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik kan wel een keer langskomen, ik heb wel wat meer kilo's :X
En desnoods kan ik zoonlief ook nog op schoot nemen, die zal inmiddels ook wel goed zijn voor een kilo of 15 :Y
:D :D :D

quote:
Maar ik neem aan dat je de bon niet meer hebt, als je er niet mee teruggaat naar Ikea?
Bon is pleite en hij staat hier ook al een paar jaartjes, dus dat gaat 'm niet (meer) worden.
Maar ach... enkele reis MP is ook okee. Het is geen Artifort of Gispen, hè. :P

(Zo eens eventjes die kruipolie en siliconensmeermiddel gaan zoeken >:O )
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  maandag 9 december 2013 @ 19:15:52 #38
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_134089782
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:12 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hoeveel uur per dag zit gebruik je deze stoel dan?
Nou, toch zeker wel een uurtje of zes ( :X ) per dag. Dus het kan heel best zijn dattie gewoon 'op' is.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_134089818
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:15 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Nou, toch zeker wel een uurtje of zes ( :X ) per dag. Dus het kan heel best zijn dattie gewoon 'op' is.
En dat je eigenlijk niet een stoel hebt die qua ontwerp niet bedoeld is voor zo'n gebruik?
(heb jij de versie waarbij je de hendel kunt uitschuiven zodat de stoel kan kantelen?)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 9 december 2013 @ 19:21:25 #40
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_134090039
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En dat je eigenlijk niet een stoel hebt die qua ontwerp niet bedoeld is voor zo'n gebruik?
Denk het niet nee. Ik had vroegah een 'echte Arendt'-bureaustoel maar die heeft mijn ex ingepikt. }:|
quote:
(heb jij de versie waarbij je de hendel kunt uitschuiven zodat de stoel kan kantelen?)
Eh, ja dus, want ik had destijds de duurste versie aangeschaft!
Maar ook dáár is geen beweging meer in te krijgen. ;(

Ik denk dus dat stoellief overleden is, maar ik ga nog eventjes aan de slag met de kruip. :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_134090132
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:21 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Denk het niet nee. Ik had vroegah een 'echte Arendt'-bureaustoel maar die heeft mijn ex ingepikt. }:|

[..]

Eh, ja dus, want ik had destijds de duurste versie aangeschaft!
Maar ook dáár is geen beweging meer in te krijgen. ;(

Ik denk dus dat stoellief overleden is, maar ik ga nog eventjes aan de slag met de kruip. :)
Oke, die hendel wil ook niet in-/uitschuiven?
Je hoeft op zich helemaal geen Ahrendt bureaustoel te hebben om goed te zitten, ik weet dat er veel bedrijven/organisaties zijn die al jaren goed op IKEA stoelen zitten.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 9 december 2013 @ 19:29:02 #42
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_134090364
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:23 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oke, die hendel wil ook niet in-/uitschuiven?
Hij schuift nog wel in/uit, maar dat is dan ook het énige waar nog beweging in zit.
Verder 'wiebelt' die hendel nogal, is dat normaal? Ik vrees dat het toch 'einde oefening is'...
quote:
Je hoeft op zich helemaal geen Ahrendt bureaustoel te hebben om goed te zitten, ik weet dat er veel bedrijven/organisaties zijn die al jaren goed op IKEA stoelen zitten.
Helemaal mee eens hoor, en zoals je weet ben ik ook een echte IKEA-fan, dus ik ben wel de laatste die zal zeggen dat je per sé (duur) merk A of B moet hebben. ;)

De volgende bureaustoel zal er hoogstwaarschijnlijk weer eentje van IKEA worden. Hopelijk hebben ze binnenkort wat leuke aanbiedingen. :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_134090621
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:29 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Hij schuift nog wel in/uit, maar dat is dan ook het énige waar nog beweging in zit.
Verder 'wiebelt' die hendel nogal, is dat normaal? Ik vrees dat het toch 'einde oefening is'...

[..]

Helemaal mee eens hoor, en zoals je weet ben ik ook een echte IKEA-fan, dus ik ben wel de laatste die zal zeggen dat je per sé (duur) merk A of B moet hebben. ;)

De volgende bureaustoel zal er hoogstwaarschijnlijk weer eentje van IKEA worden. Hopelijk hebben ze binnenkort wat leuke aanbiedingen. :)
Die hendel zit altijd wel wat los. Ik zou toch eens (laten) proberen om even goed te "ploffen"... Laten we hopen op het beste! ;)

Aanbiedingen op bureaustoelen verwacht ik niet zo snel eigenlijk. Dat is meestal pas in augustus. Wellicht een leuke kortingsbon?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 9 december 2013 @ 19:38:42 #44
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_134090823
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die hendel zit altijd wel wat los. Ik zou toch eens (laten) proberen om even goed te "ploffen"... Laten we hopen op het beste! ;)
Eerst een nachtje in de kruipolie, en dan... ultra-violence! ~O>
Twee uitkomsten mogelijk, òf hij doet het weer, òf het wordt enkele reis FHF. :P

quote:
Aanbiedingen op bureaustoelen verwacht ik niet zo snel eigenlijk. Dat is meestal pas in augustus. Wellicht een leuke kortingsbon?
Afwachten dan maar... of een (tijdelijk) tweedehandsje op de kop tikken. :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_134091892
Kluskonijn: ik heb de vilgot, die is niet zo duur, en ik vind t echt een fijne stoel.
  maandag 9 december 2013 @ 21:11:05 #46
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_134095571
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:58 schreef Bleie het volgende:
Kluskonijn: ik heb de vilgot, die is niet zo duur, en ik vind t echt een fijne stoel.
Ik zoek 'm eventjes op. Dank voor de tip! ^O^
Hee, hij is er ook in het rood... en er is een versie met armleuningen. :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_134123539
Na TRENDIG 2013 is de volgende designcollectie alweer onderweg; BRÅKIG 2014
Vanaf februari 2014 verkrijgbaar in alle winkels (behalve Delft)

Persboekje


Veel grafische patronen, pasteltinten en natuurlijke materialen.

FROSTA kruk in een nieuw jasje.

En opnieuw behang!
(en weer een dienblad/onderstelcombinatie als salontafel. Verkoopt dat ook echt?)

[ Bericht 10% gewijzigd door Bartjebart op 10-12-2013 18:39:08 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134123662
Een nieuw kwartaal, een nieuwe textielcollectie; LISEL

Persboekje

Geïnspireerd op schepen, schaaldieren en de kleuren rood, wit en blauw.

Dat houtpatroon O+

Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134123707
Zoals altijd in februari; de nieuwe OUTDOOR COLLECTIE

Persboekje - meubelen


Persboekje - accenten
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 10 december 2013 @ 18:39:51 #50
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_134123724
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:37 schreef Bartjebart het volgende:
Een nieuw kwartaal, een nieuwe textielcollectie; LISEL
[ afbeelding ]
Persboekje

Geïnspireerd op schepen, schaaldieren en de kleuren rood, wit en blauw.
[ afbeelding ]
Dat houtpatroon O+

[ afbeelding ]
Oh ik MOET volgend jaar dus ff naar de ikea! mn zoon is helemaal gek van vissen
pi_134123854
Drukke maand, februari (ben benieuwd of april, wat normaal een belangrijke launchdate is, dat ook gaat worden). Nieuwe producten van andere afdelingen:

Persboekje


Persboekje - het jonge kind

En meer aandacht voor "tieners":

Persboekje - kinderen 8-12 jaar
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134123882
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:33 schreef Bartjebart het volgende:
Na TRENDIG 2013 is de volgende designcollectie alweer onderweg; BRÅKIG 2014
Vanaf februari 2014 verkrijgbaar in alle winkels (behalve Delft)
[ afbeelding ]
Persboekje

[ afbeelding ]
Veel grafische patronen, pasteltinten en natuurlijke materialen.
[ afbeelding ]
FROSTA kruk in een nieuw jasje.

En opnieuw behang!
(en weer een dienblad/onderstelcombinatie als salontafel. Verkoopt dat ook echt?)
Wanneer hebben ze het dan in Delft? Die kubussen vind ik namelijk echt heel leuk om te stapelen als boekenkast O+
pi_134123905
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:45 schreef Dot. het volgende:

[..]

Wanneer hebben ze het dan in Delft? Die kubussen vind ik namelijk echt heel leuk om te stapelen als boekenkast O+
Ik ben bang dat dit gaat inhouden: niet...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134123987
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:46 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik ben bang dat dit gaat inhouden: niet...
Oh jammer. Ik hoopte op eerder, omdat zij wel vaker nieuwe dingen hebben. We hebben namelijk na kerst een boekenkast nodig :D
  dinsdag 10 december 2013 @ 19:05:13 #55
417510 79mauz
Aetate Fruere
pi_134124702
Even een update over mijn Klippan. Vanmiddag is er een nieuwe Klippan bezorgd en die was niet beschadigd. Het zit zoals het hoort te zitten, lekker stevig. Na 3 beschadigde banken en 1 slechte bank, geniet ik nu heerlijk van mijn 2 banken.
Mijn huiskamer is nu helemaal af ..... totdat ik de foto's zag van de Lisel collectie... Dat ziet er erg leuk uit!
pi_134129318
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 21:11 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ik zoek 'm eventjes op. Dank voor de tip! ^O^
Hee, hij is er ook in het rood... en er is een versie met armleuningen. :)
Dat zijn losse armleuningen, van Nominell.

Ik heb de Nominellstoel. Die zou ook kunnen kantelen, maar mij lukt dat niet.
pi_134129670
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:33 schreef Bartjebart het volgende:
Na TRENDIG 2013 is de volgende designcollectie alweer onderweg; BRÅKIG 2014
[sup]Vanaf februari 2014 verkrijgbaar in alle winkels (behalve Delft)
Persboekje

[ afbeelding ]
Veel grafische patronen, pasteltinten en natuurlijke materialen.
[ afbeelding ]
FROSTA kruk in een nieuw jasje.

En opnieuw behang!
(en weer een dienblad/onderstelcombinatie als salontafel. Verkoopt dat ook echt?)
Zulke stoelen zitten niet lekker door die rand vooraan. Bij de Frosta-krukjes heb je helemaal geen last van de rand.

Hé, die outdoor. Ik vroeg een keer of zulke kinderkrukjes op balkon konden (blijven staan) en ze waren nog net niet geschokt door zoveel bruutheid.
pi_134136715
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 14:35 schreef Erasmo het volgende:
Solvinden blijkt ideaal voor tuinkerstsfeerverlichting:

[ afbeelding ]

Ding in de conifeer gedonderd en klaar :P
Die heb ik ook nog liggen, jammer dat ik er dan wel de pest aan heb om nu (in deze tijd van het jaar)het balkon op te gaan. :') Die vogeltjesversie is trouwens het hele jaar mooi. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_134218178
;( Het bruine stockholmbuffet is blijkbaar uit de handel (al een tijd lang niet op voorraad in de winkels en nu opeens ook van de site), terwijl een IKEA medewerkster me verzekerd had dat het niet uit de handel ging. Had ik het nu toch maar gewoon laten bezorgen.
pi_134287212
Ik ga nogmaals mijn vraag herhalen.

Bij het lillabo treinspoor stond een maand geleden ineens een andere brug, en een beweegbare wissel(?). Ze staan alleen niet op de website, en zijn ook al even uitverkocht.

Komen ze nog weer terug?
pi_134287309
Weet iemand of er nog kerstbomen zijn bij Ikea Amsrerdam :D?
Worry is a misuse of imagination
pi_134287418
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:39 schreef Probability het volgende:
Weet iemand of er nog kerstbomen zijn bij Ikea Amsrerdam :D?
:)
ach even zoeken en je komt er vanzelf achter, op www.ikea.nl/amsterdam staat:
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134287459
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:37 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik ga nogmaals mijn vraag herhalen.

Bij het lillabo treinspoor stond een maand geleden ineens een andere brug, en een beweegbare wissel(?). Ze staan alleen niet op de website, en zijn ook al even uitverkocht.

Komen ze nog weer terug?
Ik denk dat je wellicht beter je vraag direct aan IKEA kunt stellen op Facebook of via de telefoon/chat :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134287830
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik denk dat je wellicht beter je vraag direct aan IKEA kunt stellen op Facebook of via de telefoon/chat :)
Je hebt het antwoord zelf al deels gegeven toen je de nieuwe brochures hier plaatste;)
pi_134287873
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 13:55 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Je hebt het antwoord zelf al deels gegeven toen je de nieuwe brochures hier plaatste;)
Huh? Ik zie daar alleen een autogarage? :? :@
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134288917
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:56 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Huh? Ik zie daar alleen een autogarage? :? :@
Oh dan heb ik het ergens anders gelezen?

Dacht dat ze een nieuw setje op de markt gingen brengen?
pi_134290940
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:43 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

:)
ach even zoeken en je komt er vanzelf achter, op www.ikea.nl/amsterdam staat:
[ afbeelding ]
Oooh crap
Worry is a misuse of imagination
pi_134300522
Ik heb sinds ongeveer 1,5 maand slaapbank lugnvik in bezit. Nu b heb je een lounge deel en een ' normaal' zit deel, dit normale deel trek je naar voren en dan trek je de leuning omlaag en dan is het een bed, ideaal ding. Alleen... Nu is het al zo dat het lijkt alsof de achterkant van het ' normale' zitdeel-kussen verdwenen is, je ziet een gat lopen langs de achterkant en zit/ligt op een flink harde houten balk,is dit normaal?
pi_134300781
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 19:14 schreef Leontje het volgende:
Ik heb sinds ongeveer 1,5 maand slaapbank lugnvik in bezit. Nu b heb je een lounge deel en een ' normaal' zit deel, dit normale deel trek je naar voren en dan trek je de leuning omlaag en dan is het een bed, ideaal ding. Alleen... Nu is het al zo dat het lijkt alsof de achterkant van het ' normale' zitdeel-kussen verdwenen is, je ziet een gat lopen langs de achterkant en zit/ligt op een flink harde houten balk,is dit normaal?
De achterkant van het normale zitdeelkussen? Que?!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134301105
Ja weet niet hoe ik het moet omschrijven haha,



De achterkant van het kussen van rechter deel wat dus verder naar achter staat, dit deel kan je naar voren trekken ook
pi_134301151
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 19:27 schreef Leontje het volgende:
Ja weet niet hoe ik het moet omschrijven haha,

[ afbeelding ]

De achterkant van het kussen van rechter deel wat dus verder naar achter staat, dit deel kan je naar voren trekken ook
Je doelt op het zitkussen?

Je schuift de bank helemaal in nadat je deze gebruikt hebt?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134301368
Ja klopt. Hiervan is de achterkant naar beneden gezakt waardoor je op een houten balk zit of ligt, vraag me af of dit normaal is in 1,5 maand
pi_134301433
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 19:32 schreef Leontje het volgende:
Ja klopt. Hiervan is de achterkant naar beneden gezakt waardoor je op een houten balk zit of ligt, vraag me af of dit normaal is in 1,5 maand
En heb je de bank goed ingeschoven?

Het lijkt me niet normaal, maar gezien de prijs verrast me het niet eigenlijk...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † zondag 15 december 2013 @ 22:24:26 #74
7074 moussy
kuttekop
pi_134310654
Weet iemand of de handgreepjes van de udden lijn ook los verkocht worden?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_134311096
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 22:24 schreef moussy het volgende:
Weet iemand of de handgreepjes van de udden lijn ook los verkocht worden?
Nope, helaas niet. Die dingen worden in de deur/het ladefront geleverd.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † zondag 15 december 2013 @ 22:50:17 #76
7074 moussy
kuttekop
pi_134311745
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 22:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nope, helaas niet. Die dingen worden in de deur/het ladefront geleverd.
Djw, das wel balen, maar oke, we zoeken verder ;)
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_134317470
Weet iemand of je de INREDA spots aan kan sluiten op de transformator van DIODER? Ik heb er niet zo veel verstand van. Wil de vier Dioder strips aan elkaar sluiten en hou dan drie ingangen over, kan ik hier dan bijvoorbeeld twee Inreda spots aan aansluiten?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60116540/
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40171405/
  maandag 16 december 2013 @ 13:25:41 #78
242120 Danielle83
Don&#8217;t dream it, be i
pi_134325831
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 21:08 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Zulke stoelen zitten niet lekker door die rand vooraan. Bij de Frosta-krukjes heb je helemaal geen last van de rand.

Hé, die outdoor. Ik vroeg een keer of zulke kinderkrukjes op balkon konden (blijven staan) en ze waren nog net niet geschokt door zoveel bruutheid.
Jammer dat die stoelen niet lekker zitten. Vind die kleurtjes juist zo leuk :D
pi_134327450
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 19:32 schreef Leontje het volgende:
Ja klopt. Hiervan is de achterkant naar beneden gezakt waardoor je op een houten balk zit of ligt, vraag me af of dit normaal is in 1,5 maand
Heb dezelfde nu ruim een jaar en de mijne heeft dit niet in ieder geval.
  maandag 16 december 2013 @ 18:25:59 #80
417510 79mauz
Aetate Fruere
pi_134336656
De Plundra! komt er weer aan :-)
pi_134337002
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 13:25 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Jammer dat die stoelen niet lekker zitten. Vind die kleurtjes juist zo leuk :D
Ik zou de stoelen zelf gewoon proberen hoor. Grote kans dat je daar zelf geen last van hebt :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134337047
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 18:25 schreef 79mauz het volgende:
De Plundra! komt er weer aan :-)
Wanneer?
pi_134337088
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 18:38 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Wanneer?
Donderdag.
pi_134337112
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 02:20 schreef conobram het volgende:
Weet iemand of je de INREDA spots aan kan sluiten op de transformator van DIODER? Ik heb er niet zo veel verstand van. Wil de vier Dioder strips aan elkaar sluiten en hou dan drie ingangen over, kan ik hier dan bijvoorbeeld twee Inreda spots aan aansluiten?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60116540/
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40171405/
Ik weet het niet zeker, maar er vanuit gaande dat het energieverbruik van de verschillende producten niet gelijk is lijkt me dat niet.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134337125
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2013 18:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Donderdag.
Voor IKEA Family leden.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134337149
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 18:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Voor IKEA Family leden.
Wat je voor de kassa nog kan aanvragen. Dus een erg boeiende voorwaarden is dat niet.
pi_134338740
http://www.ikea.com/nl/nl/store/breda/offers?cid=nl|em|20131216|button|plundra|plundra_aanbiedingen|02|01|21|272

Oja, ik zie t nu ook, zat in mijn spam-mail
  maandag 16 december 2013 @ 19:28:11 #88
417510 79mauz
Aetate Fruere
pi_134338860
Helaas is de plundra! pagina van Haarlem (nog) niet te zien ....:(
pi_134339208
quote:
9s.gif Op maandag 16 december 2013 19:28 schreef 79mauz het volgende:
Helaas is de plundra! pagina van Haarlem (nog) niet te zien ....:(
Uiteindelijk zal deze site daarvoor gebruikt worden:
http://www.ikea.com/nl/nl/store/haarlem/offers :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134339400
Een standaard aanbieding rond deze tijd:


Na kerst, kerstvakantie of januari?, de SAMLA bakken weer?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 16 december 2013 @ 19:40:31 #91
417510 79mauz
Aetate Fruere
pi_134339440
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 19:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Uiteindelijk zal deze site daarvoor gebruikt worden:
http://www.ikea.com/nl/nl/store/haarlem/offers :)
Nog even geduld hebben en anders is het een goede reden om in de winkel zelf te kijken. Vaak zitten er veel aanbiedingen tussen die in andere winkels ook geldig zijn.
pi_134339603
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 19:40 schreef 79mauz het volgende:

[..]

Nog even geduld hebben en anders is het een goede reden om in de winkel zelf te kijken. Vaak zitten er veel aanbiedingen tussen die in andere winkels ook geldig zijn.
De aanbiedingen die er nu staan, zijn iig PLUNDRA! aanbiedingen. De vraag is of de site beter/meer geüpdate wordt.

Vaak is het wel zo dat de artikelen die bij andere winkels in de aanbieding zijn ook bij je "eigen" IKEA in de aanbieding zijn inderdaad, alleen de afprijzing kan/zal verschillen. Lokale IKEA Family aanbiedingen zijn ook vaak een goede leidraad :P
Ik kijk om die reden wel eens op de pagina's van andere winkels :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 16 december 2013 @ 19:50:28 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134339829
Ik zie dat de Pax broekhanger (was die maanden geleden niet moeilijk leverbaar?) 100 cm breed bij Ikea Delft van ¤ 22 voor ¤ 15 in de Plundra gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † maandag 16 december 2013 @ 19:55:04 #94
37843 lady-wrb
kortaf
pi_134339967
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 19:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Uiteindelijk zal deze site daarvoor gebruikt worden:
http://www.ikea.com/nl/nl/store/haarlem/offers :)
hebben ze overal andere aanbiedingen dan? :o
ik wil dat expedit bureau! dat kan je toch ook wel gewoon tegen de muur bevestigen?
dat lijkt me het meest ideale bureau dat ik tot nu toe gevonden heb
en nu nog die ideale prijs *O*
  maandag 16 december 2013 @ 19:55:05 #95
417510 79mauz
Aetate Fruere
pi_134339968
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 19:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De aanbiedingen die er nu staan, zijn iig PLUNDRA! aanbiedingen. De vraag is of de site beter/meer geüpdate wordt.

Vaak is het wel zo dat de artikelen die bij andere winkels in de aanbieding zijn ook bij je "eigen" IKEA in de aanbieding zijn inderdaad, alleen de afprijzing kan/zal verschillen. Lokale IKEA Family aanbiedingen zijn ook vaak een goede leidraad :P
Ik kijk om die reden wel eens op de pagina's van andere winkels :P
Bedankt voor je tip!
  † In Memoriam † maandag 16 december 2013 @ 19:55:49 #96
37843 lady-wrb
kortaf
pi_134339987
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 19:50 schreef Leandra het volgende:
Ik zie dat de Pax broekhanger (was die maanden geleden niet moeilijk leverbaar?) 100 cm breed bij Ikea Delft van ¤ 22 voor ¤ 15 in de Plundra gaat.
godver, die zoek ik ook nog.
jemig, voor al mijn spullen moet ik straks zeker stad en land af 8)7
pi_134340077
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 19:55 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

hebben ze overal andere aanbiedingen dan? :o
ik wil dat expedit bureau! dat kan je toch ook wel gewoon tegen de muur bevestigen?
dat lijkt me het meest ideale bureau dat ik tot nu toe gevonden heb
en nu nog die ideale prijs *O*
Haha ja! :P
Op basis van lokale verkoophistorie bepaalt elke winkel zelf welke artikelen ze gaan afprijzen en hoeveel budget hiervoor gebruikt gaat worden.
Het kan dus voorkomen dat een fauteuil van normaal 50.- in Amsterdam uitverkocht wordt voor 15.-, maar dat je in Amersfoort 40.- en in Groningen de normale prijs moet betalen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 16 december 2013 @ 20:01:51 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134340198
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 19:55 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

hebben ze overal andere aanbiedingen dan? :o
ik wil dat expedit bureau! dat kan je toch ook wel gewoon tegen de muur bevestigen?
dat lijkt me het meest ideale bureau dat ik tot nu toe gevonden heb
en nu nog die ideale prijs *O*
Ja, er zullen wel wat aanbiedingen overeenkomen, maar het zijn verschillende aanbiedingen, ook hetzelfde artikel kan voor verschillende prijzen in de aanbieding zijn.

Als je net je keuken wilt verbouwen op het moment dat ze keukenapparatuur in de aanbieding hebben kan het soms gewoon uit om 3 verschillende Ikea's langs te gaan.

Oh, en volgens mij kun je dat Expeditbureau niet zomaar aan de muur bevestigen, dat zit immers aan een plank van de Expedit vast.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 16 december 2013 @ 20:02:38 #99
417510 79mauz
Aetate Fruere
pi_134340231
Klopt het dat Amsterdam geen Plundra heeft?
pi_134340300
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 20:02 schreef 79mauz het volgende:
Klopt het dat Amsterdam geen Plundra heeft?
Nee normaal niet.
Waarschijnlijk gewoon nog niet gecommuniceerd. Hoezo?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 16 december 2013 @ 20:06:51 #101
417510 79mauz
Aetate Fruere
pi_134340398
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 20:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee normaal niet.
Waarschijnlijk gewoon nog niet gecommuniceerd. Hoezo?
Staat nog helemaal niets op hun pagina. Ook geen plundra afbeelding. Het is wel leuk om een beetje rond te kijken.
pi_134340503
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 20:06 schreef 79mauz het volgende:

[..]

Staat nog helemaal niets op hun pagina. Ook geen plundra afbeelding. Het is wel leuk om een beetje rond te kijken.
Winkels zijn zelf verantwoordelijk voor het updaten van hun lokale winkelpagina.
Het kan dus best zijn dat ze in Amsterdam een medewerker daarvoor hebben die op maandagen vrij is bijvoorbeeld :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 16 december 2013 @ 21:00:14 #103
417510 79mauz
Aetate Fruere
pi_134343004
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 20:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Winkels zijn zelf verantwoordelijk voor het updaten van hun lokale winkelpagina.
Het kan dus best zijn dat ze in Amsterdam een medewerker daarvoor hebben die op maandagen vrij is bijvoorbeeld :)
En geef die medewerker maar ongelijk! Lekker om na het weekend vrij te zijn haha
  † In Memoriam † maandag 16 december 2013 @ 22:33:31 #104
37843 lady-wrb
kortaf
pi_134348039
ikea amsterdam is geen fijne winkel
doe mij maar haarlem. de sfeer in de winkel is daar zo veel beter
  maandag 16 december 2013 @ 23:01:40 #105
417510 79mauz
Aetate Fruere
pi_134349546
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 22:33 schreef lady-wrb het volgende:
ikea amsterdam is geen fijne winkel
doe mij maar haarlem. de sfeer in de winkel is daar zo veel beter
Ik kom graag in Haarlem. Delft is net zo ver voor mij, maar toch ga ik liever naar Haarlem.
  † In Memoriam † dinsdag 17 december 2013 @ 08:28:51 #106
37843 lady-wrb
kortaf
pi_134355169
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:01 schreef 79mauz het volgende:

[..]

Ik kom graag in Haarlem. Delft is net zo ver voor mij, maar toch ga ik liever naar Haarlem.
delft vind ik ook niet zo'n fijne winkel.
pi_134356302
Doe mij maar Barendrecht, Breda of Gent.

Gent is wel duurder, spullen zijn daar duurder, en het eten ook.
  dinsdag 17 december 2013 @ 11:28:47 #108
417510 79mauz
Aetate Fruere
pi_134358712
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 08:28 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

delft vind ik ook niet zo'n fijne winkel.
Delft is zo massaal. Vervelend om naar toe te rijden. Haarlem is gewoon prettig.
  † In Memoriam † dinsdag 17 december 2013 @ 12:10:25 #109
37843 lady-wrb
kortaf
pi_134359978
ik ging vroegah naar sliedrecht. toen waren er nog maar een paar ikea's
pi_134372721
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 12:10 schreef lady-wrb het volgende:
ik ging vroegah naar sliedrecht. toen waren er nog maar een paar ikea's
Sliedrecht, zo lekker kneuterig O+
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134373719
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 12:10 schreef lady-wrb het volgende:
ik ging vroegah naar sliedrecht. toen waren er nog maar een paar ikea's
Ik ging vroegah naar de IKEA op de Stadhouderskade (A'dam) :6
  dinsdag 17 december 2013 @ 19:18:06 #112
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_134375576
In de mail van Ikea over de PLUNDRA staat dit:
"IKEA FAMILY leden profiteren al op donderdag 19 en vrijdag 20 december van onze PLUNDRA aanbiedingen. En krijgen op deze dagen ook nog eens 10% extra korting."

Maar op de site zie ik niks staan over die 10% extra korting, waar geldt dat op?
Op het hele assortiment (dus ook Besta-set van 330 euro dus met 33 euro korting?) of mis ik wat?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 17 december 2013 @ 20:40:18 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134379402
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:18 schreef MacorgaZ het volgende:
In de mail van Ikea over de PLUNDRA staat dit:
"IKEA FAMILY leden profiteren al op donderdag 19 en vrijdag 20 december van onze PLUNDRA aanbiedingen. En krijgen op deze dagen ook nog eens 10% extra korting."

Maar op de site zie ik niks staan over die 10% extra korting, waar geldt dat op?
Op het hele assortiment (dus ook Besta-set van 330 euro dus met 33 euro korting?) of mis ik wat?
Welke Ikea is jouw standaard Ikea?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134379445
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:18 schreef MacorgaZ het volgende:
In de mail van Ikea over de PLUNDRA staat dit:
"IKEA FAMILY leden profiteren al op donderdag 19 en vrijdag 20 december van onze PLUNDRA aanbiedingen. En krijgen op deze dagen ook nog eens 10% extra korting."

Maar op de site zie ik niks staan over die 10% extra korting, waar geldt dat op?
Op het hele assortiment (dus ook Besta-set van 330 euro dus met 33 euro korting?) of mis ik wat?
Nee enkel op de PLUNDRA! aanbiedingen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134382917
Weet iemand hoe vaak per jaar en wanneer ongeveer de Besta serie in de aanbieding is? Wij willen binnenkort twee flinke kasten daarvan kopen, dus een kortingsactie zou wel de moeite van het wachten waard zijn.
  woensdag 18 december 2013 @ 00:00:02 #116
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_134390404
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Welke Ikea is jouw standaard Ikea?
Hengelo(-o-o).

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee enkel op de PLUNDRA! aanbiedingen.
Maar hoe werkt dat dan? Iets is toch gewoon afgeprijsd van 70 naar 50 euro als PLUNDRA-aanbieding, daar krijg je toch geen extra 10% korting over?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_134391028
Jawel, maar alleen als Family lid.
  woensdag 18 december 2013 @ 01:32:26 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134392461
Het blijft raar trouwens, bij Ikea Amersfoort begint de Plundra gewoon de 19de en hebben family-leden de hele plundra-periode 10% extra korting?
Bij Delft begint het eigenlijk de 21ste maar hebben family-leden de 19de en 20ste 10% extra korting?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134403660
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 21:40 schreef Draadjes het volgende:
Weet iemand hoe vaak per jaar en wanneer ongeveer de Besta serie in de aanbieding is? Wij willen binnenkort twee flinke kasten daarvan kopen, dus een kortingsactie zou wel de moeite van het wachten waard zijn.
Daar is volgens mij niet echt een lijn op te trekken. IKEA had altijd 1x per jaar een "grote" keukenactie en dat is nu al een tijdje 2x per jaar.
ALS deze serie in het assortiment komt, dan gok ik dat dit tegen maart/april zal zijn.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134403672
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Hengelo(-o-o).

[..]

Maar hoe werkt dat dan? Iets is toch gewoon afgeprijsd van 70 naar 50 euro als PLUNDRA-aanbieding, daar krijg je toch geen extra 10% korting over?
Jawel, als Family lid betaal je dus maar 45.-
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134403799
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 01:32 schreef Leandra het volgende:
Het blijft raar trouwens, bij Ikea Amersfoort begint de Plundra gewoon de 19de en hebben family-leden de hele plundra-periode 10% extra korting?
Bij Delft begint het eigenlijk de 21ste maar hebben family-leden de 19de en 20ste 10% extra korting?
Ach die hele Plundra! is een farce en het afprijsfeest begint in alle winkels al eerder en loopt meestal ook langer door dan de Plundra! periode.

Delft lijkt de landelijke richtlijnen te volgen. Een winkel kan er voor kiezen om gedurende deze periode de Family leden te 'belonen' door die korting door te laten lopen. Amsterdam heeft dat meestal ook.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 18 december 2013 @ 14:38:34 #122
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_134404171
Het mooiste vond ik dat ze vorig jaar wegens succes de periode hadden verlengd. Als een opruimingsactie succesvol is zou ie toch juist korter moeten duren? :D
pi_134405123
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:23 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Daar is volgens mij niet echt een lijn op te trekken. IKEA had altijd 1x per jaar een "grote" keukenactie en dat is nu al een tijdje 2x per jaar.
ALS deze serie in het assortiment komt, dan gok ik dat dit tegen maart/april zal zijn.
Ok, dank je!
pi_134416395
Voor alle Ikea kenners. Heeft iemand enig idee hoe deze tafel heet? Hij heeft wielen aan 1 kant en is langer te maken door een blad dat onderaan de tafel is bevestigd.

  woensdag 18 december 2013 @ 19:57:44 #125
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_134416733
Sorry dat ik mijn vraag er hier even ongegeneerd inknal... :@ Ik heb afgelopen week via Marktplaats tweedehands Besta-kastjes op de kop getikt. Zien er nog super strak uit, alleen ik heb wel nieuw materiaal nodig om de kastjes op te kunnen hangen. Is dat los verkrijgbaar?
pi_134420347
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:57 schreef Frummeltje86 het volgende:
Sorry dat ik mijn vraag er hier even ongegeneerd inknal... :@ Ik heb afgelopen week via Marktplaats tweedehands Besta-kastjes op de kop getikt. Zien er nog super strak uit, alleen ik heb wel nieuw materiaal nodig om de kastjes op te kunnen hangen. Is dat los verkrijgbaar?
Maakt niet uit.

Antwoord is hierboven al gegeven.

Zoek maar op hier in dit topic...
pi_134429621
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:57 schreef Frummeltje86 het volgende:
Sorry dat ik mijn vraag er hier even ongegeneerd inknal... :@ Ik heb afgelopen week via Marktplaats tweedehands Besta-kastjes op de kop getikt. Zien er nog super strak uit, alleen ik heb wel nieuw materiaal nodig om de kastjes op te kunnen hangen. Is dat los verkrijgbaar?
Klantenservice in de winkel. De kans is aanwezig dat ze er een kleine vergoeding voor vragen, maar ook regelmatig kun je dit gewoon meekrijgen. Als je van te voren het artikelnummer van het basiselement opzoekt en meeneemt kunnen ze je sneller helpen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134430084
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:50 schreef Burbujas het volgende:
Voor alle Ikea kenners. Heeft iemand enig idee hoe deze tafel heet? Hij heeft wielen aan 1 kant en is langer te maken door een blad dat onderaan de tafel is bevestigd.

[ afbeelding ]
Dat is de PELTO tafel. Maar die is er al een behoorlijke tijd uit (volgens mij Pre-BJURSTA tijdperk).
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134438813
Overmorgen nieuwe pax kopen.... Spannend!
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 19 december 2013 @ 18:12:12 #130
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134457453
Weet iemand wat het verschil is tussen de twee goedkoopste inductieplaten (Folklig en Tydlig)? Ik vind alleen de pauzefunctie, maar scheelt dat honderd euro?

En verder wil ik nog maar een keer vragen of jullie je ogen open houden voor een frostig diepvries in de plundra/koopjeshoek.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_134458992
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:12 schreef Tink89 het volgende:
Weet iemand wat het verschil is tussen de twee goedkoopste inductieplaten (Folklig en Tydlig)? Ik vind alleen de pauzefunctie, maar scheelt dat honderd euro?

En verder wil ik nog maar een keer vragen of jullie je ogen open houden voor een frostig diepvries in de plundra/koopjeshoek.
De goedkopere variant heeft een minder hoog wattage / twee minder sterkere kookzones.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134463302
Update van mijn loslatende folie van de godmorgon badkamerserie:

Nieuwe meubelen worden thuis bezorgd, oude komen ze later weer ophalen.

En ik krijg een waardebon van 100 euro :-)
  donderdag 19 december 2013 @ 21:46:14 #133
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134466545
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De goedkopere variant heeft een minder hoog wattage / twee minder sterkere kookzones.
Ga ik dat merken in 't dagelijks leven of maakt 't niet veel uit?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_134466669
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:46 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ga ik dat merken in 't dagelijks leven of maakt 't niet veel uit?
Ik denk dat het reuze mee zal vallen!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 19 december 2013 @ 21:51:41 #135
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134466813
Eigenlijk zou je ze bij Ikea gewoon moeten kunnen testen of zou er wat concretere info bij moeten staan zoals minuten tot 3 liter water kookt ofzo...

Ik ga denk ik voor de goedkoopste variant, maar betwijfel of ik ga afwachten tot een actie. Met de koelkast zitten we al op ¤ 600,- en dan hebben we nog geen nieuwe pannen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 19 december 2013 @ 22:18:18 #136
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_134468338
Ik zou het eerst met je oude pannen proberen op de inductie, werkt hier prima.
  donderdag 19 december 2013 @ 22:21:31 #137
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_134468509
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:40 schreef JohnB52 het volgende:
Update van mijn loslatende folie van de godmorgon badkamerserie:

Nieuwe meubelen worden thuis bezorgd, oude komen ze later weer ophalen.

En ik krijg een waardebon van 100 euro :-)
WAUW! Dat klinkt als een staaltje uitstekende service! *O*

Ikea O+
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_134468584
Ik mag ook niet klagen :-)
  donderdag 19 december 2013 @ 22:28:27 #139
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_134468878
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 22:22 schreef JohnB52 het volgende:
Ik mag ook niet klagen :-)
Dat is dus een van die vele redenen waarom ik een Ikea-fan ben - ik heb nog nooit meegemaakt dat ze 'moeilijk' gaan doen als je een valide klacht/probleem hebt. Gewoon geen gezeur, goede service, geld terug en wellicht nog meer.

Ik heb ooit meegemaakt - klein akkefietje - dat ik geprobeerd had een Jansjö-klemspotje te monteren op een behoorlijk brede plank. Té breed dus, het klemmechanisme brak af. Ik terug naar de klantenservice, geen enkel probleem, meteen geld terug, zonder enig gevraag of ik wellicht had geprobeerd om die spot te monteren op een tè brede plank... ja, dus. :@

Kunnen een hoop (interieur- e.a.-) bedrijven een voorbeeld aan nemen! *O*

[ Bericht 3% gewijzigd door HetKlusKonijn op 19-12-2013 22:39:51 ]
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_134473752
Ik heb een keukenkastje verkeerd gekocht, kastje staat al in elkaar....maaaarrrrr ik heb de doos nog, niet piepschuim wat erin hoort tho. Kan ik de kast nog uit elkaar halen en terugbrengen?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_134473797
Wat dat betreft, ben ik ook goed te spreken over de service-balie van AH.
  vrijdag 20 december 2013 @ 00:33:35 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134474468
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:14 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb een keukenkastje verkeerd gekocht, kastje staat al in elkaar....maaaarrrrr ik heb de doos nog, niet piepschuim wat erin hoort tho. Kan ik de kast nog uit elkaar halen en terugbrengen?
Ik zou even bellen, want het kan best zijn dat ze liever hebben dat je dat kastje gemonteerd retour brengt, ipv weer uit elkaar haalt en daarbij wellicht schade veroorzaakt die het kastje nog minder waard maakt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 20 december 2013 @ 01:15:21 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134475695
Zeg kluskonijn, volgens mij is je bureaustoel behoorlijk in de Plundra in Utrecht ;)
En morgen (vandaag, vrijdag 20-12) nog eens 10% extra korting maakt hem wel heel goedkoop eigenlijk....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 20 december 2013 @ 01:17:44 #144
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  vrijdag 20 december 2013 @ 01:24:50 #145
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134475878
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 01:32 schreef Leandra het volgende:
Het blijft raar trouwens, bij Ikea Amersfoort begint de Plundra gewoon de 19de en hebben family-leden de hele plundra-periode 10% extra korting?
Bij Delft begint het eigenlijk de 21ste maar hebben family-leden de 19de en 20ste 10% extra korting?
De blauwe tasjes zijn ook niet bij elk filiaal even duur ;)
(Misschien inmiddels wel hoor, maar dat viel me een keer op nadat ik van Utrecht naar omgeving Amersfoort verhuisde)
KuikenGuppy
  vrijdag 20 december 2013 @ 08:21:05 #146
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134478963
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 22:18 schreef Erasmo het volgende:
Ik zou het eerst met je oude pannen proberen op de inductie, werkt hier prima.
Nee. Mijn pannen komen van gas en zijn allemaal hartstikke krom. Ik ga het risico niet nemen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_134489936
Gaat of is het Prarie laminaat eruit? Bij elk filiaal staat dat het niet verkrijgbaar is.

Edit: even gebeld en de voorraadinformatie op de site klopt momenteel niet.

[ Bericht 32% gewijzigd door Skittles op 20-12-2013 15:59:03 ]
  vrijdag 20 december 2013 @ 15:55:36 #148
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_134491741
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 01:15 schreef Leandra het volgende:
Zeg kluskonijn, volgens mij is je bureaustoel behoorlijk in de Plundra in Utrecht ;)
En morgen (vandaag, vrijdag 20-12) nog eens 10% extra korting maakt hem wel heel goedkoop eigenlijk....
Oei, vandaag geen tijd... hopelijk staat-ie er morgen nog! :@
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  vrijdag 20 december 2013 @ 15:57:27 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134491796
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 15:55 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Oei, vandaag geen tijd... hopelijk staat-ie er morgen nog! :@
Vast wel ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 20 december 2013 @ 18:36:32 #150
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_134496434
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 15:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vast wel ;)
*O*
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_134532628
quote:
Matras retour- en recycleservice.


Koop je een nieuwe matras en vraag je jezelf af: “Waar laat ik mijn oude matras”? Maak dan tegen betaling gebruik van onze Matras retour-en recycleservice. IKEA neemt jouw oude matras mee. Wel zo makkelijk. IKEA neemt de verantwoordelijkheid dat de matras op een duurzame manier verwerkt wordt.
Ik snap deze service niet helemaal. Een matras van IKEA wordt volgens mij vacuüm in een rol afgeleverd en heeft een paar dagen nodig om weer in model te komen. Als ze gelijk je oude matras meenemen heb je volgens mij een probleem :Z :?
  zaterdag 21 december 2013 @ 20:29:01 #152
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134533784
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:00 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik snap deze service niet helemaal. Een matras van IKEA wordt volgens mij vacuüm in een rol afgeleverd en heeft een paar dagen nodig om weer in model te komen. Als ze gelijk je oude matras meenemen heb je volgens mij een probleem :Z :?
Niet alle matrassen. Wij hebben er een waarvan ik de naam even niet uit m'n hoofd weet, maar die is heel dik en de dekmatras zit eraan vast. Die wordt plat geleverd.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 21 december 2013 @ 20:49:45 #153
64792 Mryc
play me one more song
pi_134534649
Is die matrasservice ook mogelijk als je een matras via de webshop bestelt?
pi_134535434
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:49 schreef Mryc het volgende:
Is die matrasservice ook mogelijk als je een matras via de webshop bestelt?
Volgens de beschrijving niet, je krigt bij de balie van transportbedrijf een hoes mee voor de oude matras
http://www.ikea.com/ms/nl(...)rrecycleservice.html
pi_134551443
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zou even bellen, want het kan best zijn dat ze liever hebben dat je dat kastje gemonteerd retour brengt, ipv weer uit elkaar haalt en daarbij wellicht schade veroorzaakt die het kastje nog minder waard maakt.
Thanks! ^O^

Volgende vraag; iemand enig idee hoe je een faktum schuiflade uit de rails krijgt?

Ik wil mijn lade eruit hebben, maar het lukt niet :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 22 december 2013 @ 10:11:55 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134551656
Als de lade helemaal uitgetrokken is toch even iets optillen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134551736
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 10:11 schreef Leandra het volgende:
Als de lade helemaal uitgetrokken is toch even iets optillen?
Ik vind dat je best hard moet tillen, er moet namelijk ook iets los klikken
pi_134553639
Dat optillen als ie uitgetrokken is, dat doet het 'm iig niet. Ben bang dat ik zo de la kapot trek...
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_134556658
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 11:58 schreef _aurum_ het volgende:
Dat optillen als ie uitgetrokken is, dat doet het 'm iig niet. Ben bang dat ik zo de la kapot trek...
Dat is wel de manier.
Uittrekken en dan een ferme ruk

Edit: zie pagina 12: http://www.ikea.com/nl/nl(...)_AA-268770-7_pub.PDF
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134596396
ik had gisteren het brilliante idee om op een regenachtige zondagmiddag naar de IKEA te gaan......wat een hel :'(
pi_134600451
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 08:15 schreef ikeetgraagpatat het volgende:
ik had gisteren het brilliante idee om op een regenachtige zondagmiddag naar de IKEA te gaan......wat een hel :'(
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134600675
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 12:00 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ja, had het kunnen weten _O-
wel voor 45 cent kerstkoekjes gescoord
pi_134616462
Wat een kutbankjes nu bij IKEA Utrecht klantenservice, wel heel spartaans in vergelijking met de rode lederen banken die er eerst stonden. Je mag toch wel enige zitcomfort wachten als je wacht.
pi_134616694
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:50 schreef Mylene het volgende:
Wat een kutbankjes nu bij IKEA Utrecht klantenservice, wel heel spartaans in vergelijking met de rode lederen banken die er eerst stonden. Je mag toch wel enige zitcomfort wachten als je wacht.
Houten bankjes met een hele hoge rugleuning?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134616836
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Houten bankjes met een hele hoge rugleuning?
Nog geen eens rugleuning. Ik vind het echt niet normaal. Zit je daar 15 minuten op zo'n klotebankje.
pi_134750702
Ben van plan om binnenkort een nieuw tv-meubel aan te schaffen en mijn oog viel op deze :

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30222599

Nu valt het me op dat de maximale belasting maar 15kg is. Dat lijkt me wel heel erg weinig.
Een beetje TV weegt al snel 20kg. Iemand ervaring met dit meubel?

Je kan em ook alleen op bestelling kopen raar genoeg, weet iemand de levertijden van Ikea?
&lt;a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Soundcloud&lt;/a&gt;
pi_134751074
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:43 schreef kaos- het volgende:
Ben van plan om binnenkort een nieuw tv-meubel aan te schaffen en mijn oog viel op deze :

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30222599

Nu valt het me op dat de maximale belasting maar 15kg is. Dat lijkt me wel heel erg weinig.
Een beetje TV weegt al snel 20kg. Iemand ervaring met dit meubel?

Je kan em ook alleen op bestelling kopen raar genoeg, weet iemand de levertijden van Ikea?
levertijd zal zo'n 2 weken zijn. Net zo snel als via de website.
Dat ze alleen op bestelling verkrijgbaar zijn heeft waarschijnlijk te maken met dat het niet hard genoeg loopt om in de winkels op voorraad te houden.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134751140
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:43 schreef kaos- het volgende:
Ben van plan om binnenkort een nieuw tv-meubel aan te schaffen en mijn oog viel op deze :

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30222599

Nu valt het me op dat de maximale belasting maar 15kg is. Dat lijkt me wel heel erg weinig.
Een beetje TV weegt al snel 20kg. Iemand ervaring met dit meubel?

Je kan em ook alleen op bestelling kopen raar genoeg, weet iemand de levertijden van Ikea?
Amsterdam heeft er 5 op voorraad
pi_134751176
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:53 schreef computergirl het volgende:

[..]

Amsterdam heeft er 5 op voorraad
Ik woon in Twente, dus moet het doen met het Hengelo filiaal. ;(
&lt;a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Soundcloud&lt;/a&gt;
pi_134751333
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:53 schreef kaos- het volgende:

[..]

Ik woon in Twente, dus moet het doen met het Hengelo filiaal. ;(
Je zou Duiven kunnen overwegen, als je em echt graag snel wilt hebben.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134751375
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je zou Duiven kunnen overwegen, als je em echt graag snel wilt hebben.
Er zit geen haast achter, het ging me meer om het feit dat hij maar 15kg kan hebben. Dat vind ik echt lastig om te geloven. Dan kan je er alleen een 23 inch op kwijt ofzo, dat is een beetje raar voor een meubel van 190cm breed.
&lt;a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Soundcloud&lt;/a&gt;
pi_134751463
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:02 schreef Mylene het volgende:

[..]

Nog geen eens rugleuning. Ik vind het echt niet normaal. Zit je daar 15 minuten op zo'n klotebankje.
Bij IKEA ben ik anders gewend, maar normaal gesproken is dat toch overal waar je moet wachten.
pi_134751656
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 16:59 schreef kaos- het volgende:

[..]

Er zit geen haast achter, het ging me meer om het feit dat hij maar 15kg kan hebben. Dat vind ik echt lastig om te geloven. Dan kan je er alleen een 23 inch op kwijt ofzo, dat is een beetje raar voor een meubel van 190cm breed.
BOL.com verkoopt 40" tv's die 13.4 kg wegen.

Het is ook wel gek dat dit meubel maar 15kg kan hebben aangezien er onder het bovenblad nog extra balkjes lopen om de draagkracht te verhogen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 27 december 2013 @ 19:21:38 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134756997
Dat niet alleen, volgens de productinformatie zou hij zelfs juist voor TV's tot 60" zijn, en als dat ding 190 breed is, dan is de TV op het plaatje ook tegen de 60".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134757446
Vanavond een IKEA hoogslaper gekocht op marktplaats. Wie weet de naam zodat ik op zoek kan naar een montage instructie. Makkelijk met uit elkaar halen zodat ik een beetje weet welke delen ik krijg.

Jeroentje.
pi_134758218
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:32 schreef jpajs het volgende:
Vanavond een IKEA hoogslaper gekocht op marktplaats. Wie weet de naam zodat ik op zoek kan naar een montage instructie. Makkelijk met uit elkaar halen zodat ik een beetje weet welke delen ik krijg.

[ afbeelding ]
Het lijkt een grenen (verouderde) versie van het huidige STORA bedframe en dan met een bureau.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134759361
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het lijkt een grenen (verouderde) versie van het huidige STORA bedframe en dan met een bureau.
Bartjebart je hebt er weer een paar plus punten bij. Leuke was dat het plaatje van de site van IKEA af komt. Zag daar wel een witte en zwarte Storä.

Lijkt er inderdaad op. Kan alleen nergens het bureau en de open kast vinden. Heeft waarschijnlijk een andere naam.
Jeroentje.
pi_134759467
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 20:12 schreef jpajs het volgende:

[..]

Bartjebart je hebt er weer een paar plus punten bij. Leuke was dat het plaatje van de site van IKEA af komt. Zag daar wel een witte en zwarte Storä.

Lijkt er inderdaad op. Kan alleen nergens het bureau en de open kast vinden. Heeft waarschijnlijk een andere naam.
Daarom ook (verouderde). Ik gok dat dit stapelbed een aantal jaren geleden verkocht is. Toen werden er meer hoogslapers met bureaufuncties verkocht. Kun je dat bureau niet in elkaar laten?

(dat die foto van de IKEA site af komt is wel erg onhandig trouwens)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134761096
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 20:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Daarom ook (verouderde). Ik gok dat dit stapelbed een aantal jaren geleden verkocht is. Toen werden er meer hoogslapers met bureaufuncties verkocht. Kun je dat bureau niet in elkaar laten?

(dat die foto van de IKEA site af komt is wel erg onhandig trouwens)
Maandag een afspraak om het bed uit elkaar te halen. Hopelijk krijg ik grote delen, maar het moet er erg smal zijn. Maar in de PDF van het bed staan wel mooi delen. Ik hoop dat de beide zijkanten, trap bureau en kast in elkaar kunnen blijven. De tussen balken gaan dan los mee. Er werd al wel gezegd dat één bout niet meer los kan. Uitboren kop er af, zo hard zijn die bouten niet. Misschien kan ik er nog een torx bitje inslaan en uitdraaien.

Ach dat zal niet zo'n probleem zijn. In elkaar hebben we maar een breedte van ongeveer 2,2 meter. Dus dat kan nog een hoofdbreker worden.
Jeroentje.
pi_134777485
Heb faktum bovenkasten die ik op wil hangen, maar welke pluggen en schroeven raden jullie aan? De muur is best hard, mijn instinct zegt ram er bouten in, maar dat past niet met het ophangsysteem :')


Ik wil niet dat mijn keuken kastjes naar beneden storten :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_134800433
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 10:12 schreef _aurum_ het volgende:
Heb faktum bovenkasten die ik op wil hangen, maar welke pluggen en schroeven raden jullie aan? De muur is best hard, mijn instinct zegt ram er bouten in, maar dat past niet met het ophangsysteem :')

Ik wil niet dat mijn keuken kastjes naar beneden storten :P
Pluggen en schroeven zijn afhankelijk van het type muur. Die vraag zou je wellicht beter in de bouwmarkt kunnen stellen ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134800863
Ik heb de Hektar staande lamp en de grote hanglamp voor over de eettafel gekocht. Wat zijn ze tof. O+
pi_134862359
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 20:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Pluggen en schroeven zijn afhankelijk van het type muur. Die vraag zou je wellicht beter in de bouwmarkt kunnen stellen ;)
Thanks! :+

Ik lees op het internet dat jullie mallen hebben voor de deurgrepen, klopt dit? Zo ja, waar vind ik die?

Ik heb fagleboda grepen die ik moet gaan monteren.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 30 december 2013 @ 02:37:24 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134862418
Bij de deurgrepen.
Het is een oranje rechthoek met een omgevouwen lange kant en allemaal gaatjes erin.
Dat ding is ideaal :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134862440
^O^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_134862549
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 02:37 schreef Leandra het volgende:
Bij de deurgrepen.
Het is een oranje rechthoek met een omgevouwen lange kant en allemaal gaatjes erin.
Dat ding is ideaal :Y
En we noemen hem 'FIXA'. :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 30 december 2013 @ 02:58:50 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134862615
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 02:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En we noemen hem 'FIXA'. :D
Ja, daar kon ik even niet opkomen :@
Zo heet de hele lijn handige hulpstukken toch?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134863672
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 23:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat is de PELTO tafel. Maar die is er al een behoorlijke tijd uit (volgens mij Pre-BJURSTA tijdperk).
Heel erg bedankt voor je reply. :) Kijken of ik hem ergens 2e hands op de kop kan tikken.
pi_134866681
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 02:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, daar kon ik even niet opkomen :@
Zo heet de hele lijn handige hulpstukken toch?
Ja klopt. En gereedschappen als boormachines en decoupeerzagen en zo :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 30 december 2013 @ 13:11:28 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134870899
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 11:00 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja klopt. En gereedschappen als boormachines en decoupeerzagen en zo :)
Ja, die van Ikea vallen bij mij ook in de categorie "handige hulpstukken" want ze zijn wel aardig, maar het is geen Bosch van ¤ 100 maar dan voor een lage prijs zeg maar ;)

Overigens heb ik die schroevendraaier/boormachine wel, gewoon, voor erbij want soms is het wel handig als je diverse boormachines/schroevendraaiers naast elkaar kunt gebruiken ;)

Oh, en de prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134871412
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 02:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En we noemen hem 'FIXA'. :D
En hij is zowel in Delft als Barendrecht niet op voorraad -O-

Dus maar met de hand alles uitmeten :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 30 december 2013 @ 13:32:08 #192
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_134871800
Dat met die kerstbomen en champagneglazen zijn duidelijk lokkertjes om mensen richting de winkel, ehh file te krijgen. Uiteraard is alles uitverkocht.
pi_134871836
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:32 schreef ATan het volgende:
Dat met die kerstbomen en champagneglazen zijn duidelijk lokkertjes om mensen richting de winkel, ehh file te krijgen. Uiteraard is alles uitverkocht.
Joh...
Elke aanbieding, in welke vorm dan ook, is toch bedoeld om klanten naar de winkel te trekken?

[ Bericht 8% gewijzigd door Bartjebart op 30-12-2013 13:47:09 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134872071
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 13:23 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

En hij is zowel in Delft als Barendrecht niet op voorraad -O-

Dus maar met de hand alles uitmeten :')
Waar woon je? Ik heb er hier nog een liggen die we niet hebben gebruikt. We hadden uiteindelijk toch handvatjes onder aan de kastjes :)

Ik woon 20 min van Barendrecht af, richting Dordrecht
  maandag 30 december 2013 @ 13:41:59 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134872203
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 13:23 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

En hij is zowel in Delft als Barendrecht niet op voorraad -O-

Dus maar met de hand alles uitmeten :')
Ze zijn (behalve in Amsterdam nergens op voorraad)..... heel vreemd eigenlijk.
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:32 schreef ATan het volgende:
Dat met die kerstbomen en champagneglazen zijn duidelijk lokkertjes om mensen richting de winkel, ehh file te krijgen. Uiteraard is alles uitverkocht.
Die champagneglazen kon ik zowel aan het begin van die drie actiedagen in Delft krijgen als aan het eind van die dagen in Amersfoort.... geen enkel probleem.
Oh, en ook geen van beide keren in de file gestaan :6
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134885753
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 13:39 schreef Dot. het volgende:

[..]

Waar woon je? Ik heb er hier nog een liggen die we niet hebben gebruikt. We hadden uiteindelijk toch handvatjes onder aan de kastjes :)

Ik woon 20 min van Barendrecht af, richting Dordrecht
Ik heb 't al opgelost, thx!

Bij de Ikea in Delft zag ik een onderkast v spoelbak met 2 lades, onderste lade is een normale lade, de lade daarboven is een halve lade.

Dus ongeveer 10 cm aan de linkerkant van je kastje en 10 cm aan de rechter.

Lade is bedoeld voor klein grut; sponsje, vaatdoekje etc.

Ik kan die lade niet online vinden, maar ik heb 'm echt gezien?! Help :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_134886974
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 18:30 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik heb 't al opgelost, thx!

Bij de Ikea in Delft zag ik een onderkast v spoelbak met 2 lades, onderste lade is een normale lade, de lade daarboven is een halve lade.

Dus ongeveer 10 cm aan de linkerkant van je kastje en 10 cm aan de rechter.

Lade is bedoeld voor klein grut; sponsje, vaatdoekje etc.

Ik kan die lade niet online vinden, maar ik heb 'm echt gezien?! Help :+
Een soort U-vormige lade? :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † maandag 30 december 2013 @ 18:58:07 #198
37843 lady-wrb
kortaf
pi_134887141
is het bevestigingsmateriaal van de komplement draadmanden ook los te koop?
ik heb hier een mand waarvan dat kwijt is geraakt :(
en waarom is dat tegenwoordig vies gelig? is de grijze uitvoering ook nog ergens te koop?
pi_134887235
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 18:58 schreef lady-wrb het volgende:
is het bevestigingsmateriaal van de komplement draadmanden ook los te koop?
ik heb hier een mand waarvan dat kwijt is geraakt :(
en waarom is dat tegenwoordig vies gelig? is de grijze uitvoering ook nog ergens te koop?
Je bedoeld de kunststof geleiders? Wellicht via de klantenservice.
Dat gelige is "champagnekleur" en is er al een behoorlijke tijd ;) Wellicht dat dit straks (februari?) vervangen wordt voor een nieuwe kleur :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † maandag 30 december 2013 @ 19:04:35 #200
37843 lady-wrb
kortaf
pi_134887508
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 18:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je bedoeld de kunststof geleiders? Wellicht via de klantenservice.
Dat gelige is "champagnekleur" en is er al een behoorlijke tijd ;) Wellicht dat dit straks (februari?) vervangen wordt voor een nieuwe kleur :P
ik weet het, in de tijd dat wij onze mooie grijze manden kochten, kwam die kleur er volgens mij net in.
ik vind het echt geen pan hoor, die kleur. zeker niet in een witte kast.
pi_134887572
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 18:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Een soort U-vormige lade? :?
nee, het is een mini lade aan de ene kant en aan de andere
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_134888067
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 19:05 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

nee, het is een mini lade aan de ene kant en aan de andere
Ik heb geen idee :?
Het lijkt me geen "standaard" FAKTUM/RATIONELL assortiment en volgens de Zweedse site is het ook geen METOD (mocht Delft dat al verkopen)

De 'normale' oplossing onder een spoelbak is:
(bijv. voor een 60cm kast) Onderin een lade van 60x45cm, daarboven een lade van 60x35cm. Meestal wordt de 35cm diepe lade weggelaten, worden de ladefronten aan elkaar gekoppeld en is er een mogelijkheid voor het scheiden van afval.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134889517
Na veel getwijfel vandaag de knoop doorgehakt dat we voor nieuwe Pax-kadten gaan. *O* *O* . Ik wil die eikenhouten frames, maar volgens de site zijn de lades daarvoor zowel in Amsterdam als in Haarlem op, ds dat wordt duimen dat ze er donderdag of vrijdag (dan ga ik ze bestellen) wel zijn.

En heeft iemand hier ervaring met de montageservice? Lijkt me fijn voor 4,5 m kast met schuifdeuren, maar ook best duur.
pi_134889789
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134890000
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 19:43 schreef Bleie het volgende:
Na veel getwijfel vandaag de knoop doorgehakt dat we voor nieuwe Pax-kadten gaan. *O* *O* . Ik wil die eikenhouten frames, maar volgens de site zijn de lades daarvoor zowel in Amsterdam als in Haarlem op, ds dat wordt duimen dat ze er donderdag of vrijdag (dan ga ik ze bestellen) wel zijn.

En heeft iemand hier ervaring met de montageservice? Lijkt me fijn voor 4,5 m kast met schuifdeuren, maar ook best duur.
Ik ben er bang voor eerlijk gezegd... De complete inrichting van PAX wordt vernieuwd en is in veel vestigingen in de aanbieding. Ik verwacht dat alle centrale voorraad allang verdeeld en verspreid is over het land. Dat zou inhouden dat Amsterdam en Haarlem alle voorraad al uitverkocht hebben.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 30 december 2013 @ 20:07:25 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134890875
Als je nog lades kunt krijgen van het oude model, dan heb je dus houten lades, en niet van die fineermeuk ;)
M'n moeder heeft de montageservice laten doen, maar die keek even niet op een dubbeltje (of kwartje).
Overigens staan de prijzen redelijk vast, dus zeker met Pax zou ik gewoon de elementen en schuifdeuren laten monteren en de inrichting er vrolijk zelf in maken, als de elementen goed staan is dat piece of cake, en dat scheelt je een vermogen op de montagekosten, want kastinrichting is relatief duur.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134891796
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:07 schreef Leandra het volgende:
Als je nog lades kunt krijgen van het oude model, dan heb je dus houten lades, en niet van die fineermeuk ;)
M'n moeder heeft de montageservice laten doen, maar die keek even niet op een dubbeltje (of kwartje).
Overigens staan de prijzen redelijk vast, dus zeker met Pax zou ik gewoon de elementen en schuifdeuren laten monteren en de inrichting er vrolijk zelf in maken, als de elementen goed staan is dat piece of cake, en dat scheelt je een vermogen op de montagekosten, want kastinrichting is relatief duur.
Kan je dat aangeven dan? Er staat op de site alleen maar '20% van de aankoopprijs', maar het zou me inderdaad vooral gaan om de frames en deuren. Planken en lades kan ik zelf wel,

Maar ja, als die lades eruit gaan... Wanneer komen dan de nieuwe?
  maandag 30 december 2013 @ 20:24:53 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134891978
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:22 schreef Bleie het volgende:

[..]

Kan je dat aangeven dan? Er staat op de site alleen maar '20% van de aankoopprijs', maar het zou me inderdaad vooral gaan om de frames en deuren. Planken en lades kan ik zelf wel,

Maar ja, als die lades eruit gaan... Wanneer komen dan de nieuwe?
Dan koop je toch op een bon de frames en deuren en de inrichting apart ;)
Geen idee, ik kocht afgelopen zomer de 75 cm lades al in Delft in de aanbieding, en met de Plundra waren er een hoop winkels die ze in de aanbieding hadden.

Maar als jij 4½ meter moet hebben dan zullen dat ook elementen van 75 moeten zijn? anders kom je met je schuifdeuren niet uit....
Tenzij je een schuifdeurloos stukje van 50 cm houdt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134892193
Nee, ik kan niet rekenen (of niet typen), het is 3,5 meter. Een kast van 2 meter (2x1 meter) en een van 1,5 meter. Maar voor beide zijn geen lades meer (nou ja, van 1 m is er nog 1 in Amsterdam), en ook geen draadmanden voor schoenen, zie ik nu. Gaan die er ook uit?
  maandag 30 december 2013 @ 20:29:44 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134892285
Geen idee wat er uitgaat (ik werk niet bij Ikea, ik kom er alleen "af en toe" O-) )
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 30 december 2013 @ 20:34:55 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134892600
In Delft staan de lades nog bij de Plundra, maar ik weet dus niet of Plundra in de voorraadinformatie meetelt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134894231
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:07 schreef Leandra het volgende:
Als je nog lades kunt krijgen van het oude model, dan heb je dus houten lades, en niet van die fineermeuk ;)
Die laden zijn weer de voorlopers van wat er nu uit gaat.
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:22 schreef Bleie het volgende:

[..]

Maar ja, als die lades eruit gaan... Wanneer komen dan de nieuwe?
Zo tegen/rond februari
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:28 schreef Bleie het volgende:
Nee, ik kan niet rekenen (of niet typen), het is 3,5 meter. Een kast van 2 meter (2x1 meter) en een van 1,5 meter. Maar voor beide zijn geen lades meer (nou ja, van 1 m is er nog 1 in Amsterdam), en ook geen draadmanden voor schoenen, zie ik nu. Gaan die er ook uit?
Volgens mij gaat de hele KOMPLEMENT inrichtingsserie eruit.
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:34 schreef Leandra het volgende:
In Delft staan de lades nog bij de Plundra, maar ik weet dus niet of Plundra in de voorraadinformatie meetelt.
Ja hoor, is ook gewoon fysieke voorraad in de winkel. Maar als je de voorraad op productniveau bekijkt zijn ze (zo goed als) uitverkocht.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 30 december 2013 @ 21:14:24 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134895102
Van deze (die in Delft in de Plundra zijn) zouden er in Haarlem van een meter breed nog 75 zijn
En van 75 cm breed nog 12 stuks.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134895169
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:14 schreef Leandra het volgende:
Van deze (die in Delft in de Plundra zijn) zouden er in Haarlem van een meter breed nog 75 zijn
En van 75 cm breed nog 12 stuks.
Dat is berken ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 30 december 2013 @ 21:17:25 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134895263
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat is berken ;)
Ja, ik zag het, ik dacht even dat het die houten waren, maar dit zijn al van die melamine folie gevallen....
Dat hout stoort dan weer niet in de eikenvariant kastelementen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134897357
Dank voor het meedenken! Delft is me te ver rijden. Ik ga t donderdag denk ik proberen, en anders wachten we toch nog even. We hebben geen haast.
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:36:49 #217
242120 Danielle83
Don&#8217;t dream it, be i
pi_134917709
Op facebook volg ik 1, 2, 3 Ikea. Leuke dingen waar je echt inspiratie uit kan halen :)
  † In Memoriam † dinsdag 31 december 2013 @ 13:13:47 #218
37843 lady-wrb
kortaf
pi_134922011
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:36 schreef Danielle83 het volgende:
Op facebook volg ik 1, 2, 3 Ikea. Leuke dingen waar je echt inspiratie uit kan halen :)
doe eens een linkje :)
  † In Memoriam † dinsdag 31 december 2013 @ 13:14:39 #219
37843 lady-wrb
kortaf
pi_134922047
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:59 schreef Bartjebart het volgende:

Volgens mij gaat de hele KOMPLEMENT inrichtingsserie eruit.

.
geldt dat ook voor de gewone witte planken?
  dinsdag 31 december 2013 @ 13:32:40 #220
242120 Danielle83
Don&#8217;t dream it, be i
pi_134925733
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 13:14 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

geldt dat ook voor de gewone witte planken?
ik denk het wel omdat in Delft ook planken in de aanbieding zijn van zwartbruin en zo.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † dinsdag 31 december 2013 @ 15:04:35 #222
37843 lady-wrb
kortaf
pi_134926671
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

ik denk het wel omdat in Delft ook planken in de aanbieding zijn van zwartbruin en zo.
stom! hoe kan je nou planken voor een kast uit de collectie halen? 8)7
pi_134926825
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 15:04 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

stom! hoe kan je nou planken voor een kast uit de collectie halen? 8)7
Heel makkelijk hoor! Je stopt gewoon met de productie en vervangt ze voor een nieuw iets
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134947930
Ik heb via twitter contact gehad met Ikea, en die lades worden in elk geval vervangen ja. In februari komen de nieuwe. Ze gaven daar ook al productcodes van door, maar daar kan ik tot februari zeker niets mee hè?

Wij wachten in elk geval nog (ruim) een maand met aanschaf van de nieuwe kast; wel zo fijn als we de komende jaren nog makkelijk gelijke planken e.d. bij kunnen kopen.

Oh, en die 123 Ikea ziet er leuk uit. Ben ze gaan volgen Pinterest.

Wij hebben maandag ook drie kleine Billy's gehaald, die ik denk ik een beetje wil gaan pimpen.
pi_134948217
Ik had ook problemen met de planken van de pax maar dat customer service gaf aan dat de setjes van 2 planken uit he assortiment gaan en je binnenkort de planken per stuk kunt gaan kopen! Zelfs plank maar onder nieuw artikel(nummer).
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 1 januari 2014 @ 17:09:01 #226
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_134954369
quote:
Wat een leuke site! O+

Ze zijn daar kennelijk net zo gek op die fraaie PS-lockers als ik. :D
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  woensdag 1 januari 2014 @ 17:14:09 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134954518
Bleie, je zou de productcodes kunnen googlen, het zou kunnen dat ze in een ander land al in gebruik zijn.
Eventuele verschillen zou je dan misschien al kunnen zien?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134961390
Weet iemand of de serie Brakig die eind januari uitkomt in alle vestigingen te verkrijgen zal zijn?

pi_134961731
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:52 schreef Jippo het volgende:
Weet iemand of de serie Brakig die eind januari uitkomt in alle vestigingen te verkrijgen zal zijn?

[ afbeelding ]
Februari, in alle vestingen behalve in Delft.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134961877
Fijn, bedankt.
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:54:54 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134967688
Ik moet soms wel lachen om die namen hoor, champagneglazen die Svalken heten, kop en schotels die Brakig heten.... zwalken, breekbaar :')

Die een-na-bovenste vind ik leuk trouwens.... maar ik doe niet aan kop en schotels.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134972524
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 22:54 schreef Leandra het volgende:
Ik moet soms wel lachen om die namen hoor, champagneglazen die Svalken heten, kop en schotels die Brakig heten.... zwalken, breekbaar :')

Die een-na-bovenste vind ik leuk trouwens.... maar ik doe niet aan kop en schotels.
Toen ik ze nog had, gebruikte ik ze apart. Dus schoteltje als minibord.
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:55:37 #233
242120 Danielle83
Don&#8217;t dream it, be i
pi_134975951
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:09 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Wat een leuke site! O+

Ze zijn daar kennelijk net zo gek op die fraaie PS-lockers als ik. :D
Site zag ik heel toevallig op facebook :D
pi_134975994
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:52 schreef Jippo het volgende:
Weet iemand of de serie Brakig die eind januari uitkomt in alle vestigingen te verkrijgen zal zijn?

[ afbeelding ]
Top! leuk!

Kent iemand een site waar je alle nieuwe producten al kan bekijken voor ze in de winkel liggen?
pi_134976334
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 09:58 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Top! leuk!

Kent iemand een site waar je alle nieuwe producten al kan bekijken voor ze in de winkel liggen?
Jij kunt dat zien op IKEA inside ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:31:11 #236
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134981003
Weet iemand of de goedkoopste twee inductieplaten direct meegenomen kunnen worden of besteld moeten worden?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:38:08 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134981259
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:31 schreef Tink89 het volgende:
Weet iemand of de goedkoopste twee inductieplaten direct meegenomen kunnen worden of besteld moeten worden?
Die van 299 zie ik bij de diverse Ikea's gewoon op voorraad staan?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/availability/40222829/

Behalve in Hengelooooo eigenlijk, dat zal dan wel weer net jouw Ikea zijn ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 2 januari 2014 @ 13:51:49 #238
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134981667
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 13:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die van 299 zie ik bij de diverse Ikea's gewoon op voorraad staan?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/availability/40222829/

Behalve in Hengelooooo eigenlijk, dat zal dan wel weer net jouw Ikea zijn ;)
Neuh, Breda of Eindhoven. Dus die kan ik gewoon ophalen. Superfijn!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_134982060
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 10:19 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Jij kunt dat zien op IKEA inside ;)
Helaas niet meer :(
pi_134992443
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 19:55 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

godver, die zoek ik ook nog.
jemig, voor al mijn spullen moet ik straks zeker stad en land af 8)7
Helaas, vandaag was die er niet :(
pi_134992520
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 12:28 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik had ook problemen met de planken van de pax maar dat customer service gaf aan dat de setjes van 2 planken uit he assortiment gaan en je binnenkort de planken per stuk kunt gaan kopen! Zelfs plank maar onder nieuw artikel(nummer).
Oh, gelukkig!
Ik had ook al een Pax kast uitgezocht maar helaas waren de plankjes van 50 cm breed niet meer op voorraad. Mij werd verteld dat het hele asoortiment Pax gaat worden vernieuwd. Ongerust dat de plankjes nooit meer terug zouden komen, heb ik de hele kast maar niet gekocht.
Achteraf had ik dat dus best kunnen doen :(
pi_134997378
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:33 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Oh, gelukkig!
Ik had ook al een Pax kast uitgezocht maar helaas waren de plankjes van 50 cm breed niet meer op voorraad. Mij werd verteld dat het hele asoortiment Pax gaat worden vernieuwd. Ongerust dat de plankjes nooit meer terug zouden komen, heb ik de hele kast maar niet gekocht.
Achteraf had ik dat dus best kunnen doen :(
Ze kunnen/mogen ook niet op voorhand aangeven wat er gaat veranderen. Dat nu bekend is dat METOD komt is eigenlijk al heel wat.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135001243
Ja ik wilde dus mijn pax gaan kopen en ineens waren praktisch alle onderdelen niet meer op voorraad bij alle ikea's... Dat leek me al zo vaag! Medewerkster vertelde bv dat de beige roede vervangen wordt door een witte en een grijze. De sets planken worden vervangen door enkele planken en zo zullen er wel meer dingen zijn..
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 09:22:42 #244
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135014640
Vandaag ga ik de kookplaat scoren! Hoera :) Dan alleen nog even iemand zoeken die de stekker eraan kan zetten...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_135014680
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Ja ik wilde dus mijn pax gaan kopen en ineens waren praktisch alle onderdelen niet meer op voorraad bij alle ikea's... Dat leek me al zo vaag! Medewerkster vertelde bv dat de beige roede vervangen wordt door een witte en een grijze. De sets planken worden vervangen door enkele planken en zo zullen er wel meer dingen zijn..
Oh, dat vind ik wel goed nieuws, want die beige roede vond ik echt heel lelijk.

Googelen op de productcodes heeft niets opgeleverd, btw, maar toch dank voor de tip.
pi_135047805
Ik ga morgen kijken naar een tweedehands Moheda bank van een half jaar oud, afgesproken prijs ¤250. Zijn er hier mensen die deze bank hebben? Bevalt het? En is deze bank geschikt om er dagelijks op te slapen? Het is nl. voor een studentenkamer.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:58:08 #247
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_135052543
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:17 schreef Gkhn het volgende:
Ik ga morgen kijken naar een tweedehands Moheda bank van een half jaar oud, afgesproken prijs ¤250. Zijn er hier mensen die deze bank hebben? Bevalt het? En is deze bank geschikt om er dagelijks op te slapen? Het is nl. voor een studentenkamer.
Ik heb 'm zelf niet, dus ik kan niet uit eigen ervaring spreken, maar het lijkt me dat deze bank niet echt geschikt is voor dagelijks gebruik, maar meer voor een incidentele overnachting.
Als dat wèl het geval is, staat het doorgaans vermeld in de beschrijving die Ikea geeft voor het product (zoals bijvoorbeeld bij de Lövas-slaapbank).

Maar ach, voor 250 euro kun je je er geen aan buil vallen, toch? :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zaterdag 4 januari 2014 @ 11:27:29 #248
70559 singha
Singhalicious
pi_135058950
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 20:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ze kunnen/mogen ook niet op voorhand aangeven wat er gaat veranderen. Dat nu bekend is dat METOD komt is eigenlijk al heel wat.
Is het eigenlijk al bekend wanneer FAKTUM door METOD wordt vervangen in Nederland. Ik wil zo rond mei een keuken kopen en zou graag of Faktum met korting of de nieuwe serie kunnen kopen.
When the flag drops, the bullshit stops
  zaterdag 4 januari 2014 @ 11:43:05 #249
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_135059263
Op de website kan ik het niet vinden dus ik vrees het ergste: bestaat er geen Billy van 40 cm breed en 39 cm diep in het donkerbruin?
That's the way the cookie crumbles
pi_135060083
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:27 schreef singha het volgende:

[..]

Is het eigenlijk al bekend wanneer FAKTUM door METOD wordt vervangen in Nederland. Ik wil zo rond mei een keuken kopen en zou graag of Faktum met korting of de nieuwe serie kunnen kopen.
Begin juni zal de verkoop starten heb ik begrepen.
Ik weet niet of Nederland FAKTUM gaat uitverkopen (met kortingen) of dat de voorraden die er voor Nederland zijn naar andere landen gaat om daar uit te verkopen. In dat laatste geval zal er waarschijnlijk óf een 'kleine' kortingsactie (zoals de bekende) zijn of zelfs geen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:22:56 #251
70559 singha
Singhalicious
pi_135068416
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:19 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Begin juni zal de verkoop starten heb ik begrepen.
Ik weet niet of Nederland FAKTUM gaat uitverkopen (met kortingen) of dat de voorraden die er voor Nederland zijn naar andere landen gaat om daar uit te verkopen. In dat laatste geval zal er waarschijnlijk óf een 'kleine' kortingsactie (zoals de bekende) zijn of zelfs geen.
Bedankt voor de info. Weet je toevallig ook of METOD qua prijs op dezelfde voet doorgaat als FAKTUM of duurder / goedkoper zal gaan worden?
When the flag drops, the bullshit stops
pi_135068445
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:22 schreef singha het volgende:

[..]

Bedankt voor de info. Weet je toevallig ook of METOD qua prijs op dezelfde voet doorgaat als FAKTUM of duurder / goedkoper zal gaan worden?
Ik heb geen idee :P
Als ik de Zweedse site zo kijk vind ik het toch wel behoorlijk prijzig, maar ik weet niet hoe FAKTUM in verhouding stond tot de Nederlandse prijzen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135068521
Ik las op de Facebook pagina dat de verduisterende rolgordijnen in februari weer leverbaar zijn, maar zou dat dan met het nieuwe treksysteem zijn of weer gewoon met een koordje?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:27:21 #254
70559 singha
Singhalicious
pi_135068599
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:23 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik heb geen idee :P
Als ik de Zweedse site zo kijk vind ik het toch wel behoorlijk prijzig, maar ik weet niet hoe FAKTUM in verhouding stond tot de Nederlandse prijzen.
Ok dat wordt afwachten dus, duimen dat Ikea FAKTUM nog een keer flink in de aanbieding gooit. Ik heb op de Duitse Ikea site wel eens een 20% kortingsaktie *O* voorbij zien komen.
When the flag drops, the bullshit stops
  † In Memoriam † zaterdag 4 januari 2014 @ 18:43:12 #255
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135074682
ik heb via marktplaats een ouder model broekenhanger gekocht (die met zwarte plastic stangen ipv metalen) is daar ergens een montagehandleiding van te vinden?
(het is die met de vakjes erachter)
pi_135077087
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:43 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb via marktplaats een ouder model broekenhanger gekocht (die met zwarte plastic stangen ipv metalen) is daar ergens een montagehandleiding van te vinden?
(het is die met de vakjes erachter)
Als je het artikelnummer weet kan IKEA daar in hun systemen nog wel een follow-me van vinden.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:40:11 #257
3185 Adelante
To let it go now
pi_135077146
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:27 schreef singha het volgende:

[..]

Ok dat wordt afwachten dus, duimen dat Ikea FAKTUM nog een keer flink in de aanbieding gooit. Ik heb op de Duitse Ikea site wel eens een 20% kortingsaktie *O* voorbij zien komen.
Komt ook in NL hoor: goodbye FAKTUM actie
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_135077219
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:40 schreef Adelante het volgende:

[..]

Komt ook in NL hoor: goodbye FAKTUM actie
Serieus? Wat is de actie dan? :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:43:24 #259
3185 Adelante
To let it go now
pi_135077271
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Serieus? Wat is de actie dan? :P
15 of 20 korting om de magazijnen leeg te verkopen, vanaf maart ergens.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:45:16 #260
70559 singha
Singhalicious
pi_135080193
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:40 schreef Adelante het volgende:

[..]

Komt ook in NL hoor: goodbye FAKTUM actie
Dat zou mooi zijn
When the flag drops, the bullshit stops
  zondag 5 januari 2014 @ 10:00:47 #261
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135095117
Komt er dan ook nieuwe apparatuur? Dan wacht ik even met de inductieplaat...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_135096034
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 10:00 schreef Tink89 het volgende:
Komt er dan ook nieuwe apparatuur? Dan wacht ik even met de inductieplaat...
Wederom uitgaande van het huidige Zweedse assortiment niet.
Maar het apparatuur wordt sowieso met regelmaat gewisseld. Je hebt zomaar kans dat komende augustus al weer het een en ander gaat veranderen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 5 januari 2014 @ 11:24:42 #263
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135096242
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:11 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wederom uitgaande van het huidige Zweedse assortiment niet.
Maar het apparatuur wordt sowieso met regelmaat gewisseld. Je hebt zomaar kans dat komende augustus al weer het een en ander gaat veranderen.
We hebben nu het plan om (met de kerstboomcadeaubon, een verhuiscadeaubon van vriendjelief en een cadeaukaart die we gekregen hadden) de Folklig aan te schaffen. Ik verwacht eigenlijk niet dat er een goedkopere inductieplaat zal komen, deze is, vergeleken met andere keukenzaken, al ontzettend goedkoop...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_135239271
Ik heb al geprobeerd om naar ikea zelf te bellen, maar die zijn niet bereikbaar?
0900 235 4532

(edit: nog 12 wachtenden voor me, dan maar hier de vraag stellen)

Weet een van jullie of dit artikel:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50218964/

is gewijzigd?

We hebben 2 oude modellen, en nu 2 nieuwe, maar die nieuwe zijn een stuk minder diep dan de oude meubels!

Nu kan ik nergens op de site vinden dat hetzelfde model ook te verkrijgen is, maar dan met een andere diepte?

Nu kunnen we makkelijk onze handdoeken er in kwijt, maar nu zijn ze nog maar 30 cm diep, en kan ik eerst op origamicursus, voordat ik ze er in krijg!

dus mijn vraag is: kijk ik nou verkeerd op de site, of heb ik gelijk?
pi_135239754
Zo, 11 minuten bellen verder (10 minuten in de wacht) heb ik mijn antwoord. de nieuwe kasten zijn 7 cm minder diep. Maar nog wel voor dezelfde prijs als de oude, die er in mei 2012 uit zijn gegaan...

:(
  woensdag 8 januari 2014 @ 22:06:42 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135253061
Wat een absurde diepte... 30 cm, daar heb je idd geen bal aan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_135257882
Balen. Al een paar dagen bezig met het op papier opnieuw inrichten van onze woonkamer, lijken de plannen in duigen te vallen.

Wij willen graag twee Liatorp boekenkastjes naast het tv-meubel zetten. Maar omdat ik slecht tegen rommeltjes in mijn blikveld kan willen we daar ook graag deurtjes over de volledige hoogte of over de halve hoogte in hebben. Nu zijn helaas bij alle vestigingen op reisbare afstand de deurtjes niet op voorraad. De voorraadindicatie geeft aan dat er geen nieuwe leverdatum bekend is. Iemand enig idee of de deurtjes uit het assortiment gaan, en zoja, wat er voor in de plaats komt?

Zou jammer zijn als we vanwege niet leverbare deurtjes ineens naar een veel duueder alternatief moeten uitwijken.
pi_135258305
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 23:30 schreef SummerBreeze het volgende:
Balen. Al een paar dagen bezig met het op papier opnieuw inrichten van onze woonkamer, lijken de plannen in duigen te vallen.

Wij willen graag twee Liatorp boekenkastjes naast het tv-meubel zetten. Maar omdat ik slecht tegen rommeltjes in mijn blikveld kan willen we daar ook graag deurtjes over de volledige hoogte of over de halve hoogte in hebben. Nu zijn helaas bij alle vestigingen op reisbare afstand de deurtjes niet op voorraad. De voorraadindicatie geeft aan dat er geen nieuwe leverdatum bekend is. Iemand enig idee of de deurtjes uit het assortiment gaan, en zoja, wat er voor in de plaats komt?

Zou jammer zijn als we vanwege niet leverbare deurtjes ineens naar een veel duueder alternatief moeten uitwijken.
Je kan ze toch laten bezorgen? :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  woensdag 8 januari 2014 @ 23:38:38 #269
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_135258343
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:06 schreef Leandra het volgende:
Wat een absurde diepte... 30 cm, daar heb je idd geen bal aan.
Dat lijkt me inderdaad bepaald geen verbetering, nee. :(
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_135259712
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 23:38 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Dat lijkt me inderdaad bepaald geen verbetering, nee. :(
Nee en de glasplaten zijn nu ook voor de helft vervangen door houten plankjes...

Ach, heb weer 10 jaar garantie, ben benieuwd of ze het nu wel zo lang volhouden.

Heb ze nog niet opgehangen, maar ik DENK dat de boorgaten op dezelfde plek zitten.
  donderdag 9 januari 2014 @ 01:19:33 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135261276
Hout zou ik dan wel weer een verbetering vinden, ik heb een enorme afkeer van glas in de badkamer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_135262613
Ik snap sowieso niets van de badkamerkasten van ikea. Of is het heel raar dat wij bij ons geen ruimte hebben voor een hoge kast? We hebben nu maar een faktum bovenkastje opgehangen, passen de handdoeken prima in.
  † In Memoriam † donderdag 9 januari 2014 @ 08:00:55 #273
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135262800
we hebben nu de paxkasten staan (inrichting komt nog) en ik zit me suf te piekeren over deuren.
ik wou eigenlijk die grijze deuren of anders toch witte deuren
stel ik koop die grijze en ik vind het eigenlijk toch niets, dan kan ik ze niet ff terugbrengen zeker?
pi_135267309
Nog even over die Godmorgon hoge kasten.

Hoe belangrijk is het dat ze op 4 schroeven/bouten vast zitten? De oude zijn blijkbaar iets minder hoog, dus komen de gaten niet meer overeen.

Ik denk dat de kasten door hun gewicht wel blijven hangen...

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50218964/


Aan ikea vragen heeft weinig nut. Die zeggen toch dat ie vast moet op 4 punten.

[ Bericht 16% gewijzigd door JohnB52 op 09-01-2014 11:45:57 ]
  † In Memoriam † donderdag 9 januari 2014 @ 14:18:42 #275
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135272937
ik zag net dat ikea van die schuifdeurframes hebt, waar je dan weer van die losse panelen bij kan kopen.
nou zie ik weinig in glazen panelen, maar zou ik er zelf ook wat anders in kunnen zetten? houten panelen bijvoobeeld?
iemand die dat toevallig weet?
ik twijfel namelijk tussen schuifdeur (=praktisch) en de deuren van risdal grijs (vanwege de mooie kleur maar eigenlijk niet handig) ik zou dan zelf panelen willen maken en die schilderen in die mooie kleur grijs.

deze deuren bedoel ik http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60222423/
  donderdag 9 januari 2014 @ 14:37:57 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135273644
Of je neemt gewoon deze panelen en maakt daarvan wat je wilt?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70251189/

Voor die ¤ 25 of ¤ 35 per 4 kun je amper zelf gaan zagen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_135273742
Handdoekjes passen er in!

Maar heeft iemand nog een nuttig antwoord op mijn vraag?

Door gewicht in de kast wiebelt ie denk ik niet.

Zit bovenaan met hele dikke bouten vast, zelfde als dat je de radiatorbeugels mee vast zet.
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:11:14 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135274928
Kun je de montagehandleiding van de oude (als je die nog hebt) met de nieuwe vergelijken? Wellicht dat je daar al uit kunt opmaken of de bevestigingspunten mogelijk op dezelfde plek zitten?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_135276795
Zitten niet op dezelfde plek.
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:03:29 #280
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135277213
Kun je er geen lagere poten onder zetten?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:11:26 #281
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_135277556
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:03 schreef Leandra het volgende:
Kun je er geen lagere poten onder zetten?
Hij hangt zonder poten denk ik.
Ik heb ze wel op 4 punten vastgezet, puur omdat ik het nogal een gewicht vindt, kastje incl. inhoud.
  † In Memoriam † donderdag 9 januari 2014 @ 16:19:28 #282
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135277898
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:37 schreef Leandra het volgende:
Of je neemt gewoon deze panelen en maakt daarvan wat je wilt?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70251189/

Voor die ¤ 25 of ¤ 35 per 4 kun je amper zelf gaan zagen.
he tof, die had ik nog niet gezien :D
ik kwam alleen die glazen tegen.
bedankt! hier kan ik wel wat mee!
pi_135280069
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:03 schreef Leandra het volgende:
Kun je er geen lagere poten onder zetten?
Zonder poten.

Gaten aan de bovenkant komen overeen. Onder niet.

En in de tegels die ik heb is het zwaar klote om te boren. Die tegels zijn snoeihard!

Anders als t makkelijk was , zaten de gaten er nu al in.

Nieuwe kast weegt stuk minder dan de oude in ieder geval.
pi_135280644
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 11:36 schreef JohnB52 het volgende:
Nog even over die Godmorgon hoge kasten.

Hoe belangrijk is het dat ze op 4 schroeven/bouten vast zitten? De oude zijn blijkbaar iets minder hoog, dus komen de gaten niet meer overeen.

Ik denk dat de kasten door hun gewicht wel blijven hangen...

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50218964/

Aan ikea vragen heeft weinig nut. Die zeggen toch dat ie vast moet op 4 punten.

Garantietechnisch/aansprakelijkheidstechnisch moeten ze dat ook zeggen natuurlijk. Of de kast dit op lange termijn leuk vind is maar de vraag. Uiteindelijk moet de kast dit een langere tijd zien vol te houden. Ik durf zo niet te zeggen of dit gaat.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 10 januari 2014 @ 18:22:46 #285
64792 Mryc
play me one more song
pi_135325367
Ligt het aan mij of is een waardebon van ¤ 20 bij een aankoop van een nieuw duur bed van +/- ¤ 1500 echt een waardeloos lokkertje?

ik refereer nu even aan de nieuwe aanbieding die geldt vanaf aankomende maandag
  vrijdag 10 januari 2014 @ 19:16:47 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135327402
Moet je daar voor ¤ 1.500 aan bed kopen om er gebuik van te maken?

Lukt dat eigenlijk wel bij Ikea, een bed van ¤ 1.500 samenstellen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_135329260
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 19:16 schreef Leandra het volgende:
Moet je daar voor ¤ 1.500 aan bed kopen om er gebuik van te maken?

Lukt dat eigenlijk wel bij Ikea, een bed van ¤ 1.500 samenstellen?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S89003694/ ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 10 januari 2014 @ 21:04:09 #288
64792 Mryc
play me one more song
pi_135333880
quote:
Precies. Dat bed staat bij mij in de planning. Nu heb ik altijd geleerd om een gegeven paard niet in de bek te kijken, maar 1,3% korting is wel heel karig... Dacht dat ze vorig jaar in ieder geval 10% korting op matrassen hadden.
pi_135334129
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 21:04 schreef Mryc het volgende:

[..]

Precies. Dat bed staat bij mij in de planning. Nu heb ik altijd geleerd om een gegeven paard niet in de bek te kijken, maar 1,3% korting is wel heel karig... Dacht dat ze vorig jaar in ieder geval 10% korting op matrassen hadden.
Waar heb je de aanbieding gezien dan?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 10 januari 2014 @ 21:44:42 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135336159
quote:
Ja, maar dat lijkt toch gewoon een combinatie van:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70192067/
en
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10265085/
en
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20257725/#/50257719
en
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20180811/#/60180809

Met poten van ¤ 20 er onder?

Dat zijn toch tenminste 3 verschillende items die in de categorie "matrassen" vallen, dus ik zou vrolijk alle onderdelen apart afrekenen :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_135336459
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 21:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar dat lijkt toch gewoon een combinatie van:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70192067/
en
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10265085/
en
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20257725/#/50257719
en
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20180811/#/60180809

Met poten van ¤ 20 er onder?

Dat zijn toch tenminste 3 verschillende items die in de categorie "matrassen" vallen, dus ik zou vrolijk alle onderdelen apart afrekenen :+
Dat ligt er aan hoe de actie opgebouwd is. Maar ik kan die hele actie nergens vinden :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135336471
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135337628
Die kipburger is dus echt niet lekker!
pi_135339433
Ik had die kipburger wel eens toen ik er nog werkte volgens mij. Het was niet te herkennen als vlees in ieder geval.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 10:19:08 #295
64792 Mryc
play me one more song
pi_135347969
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 21:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat ligt er aan hoe de actie opgebouwd is. Maar ik kan die hele actie nergens vinden :?
Staat op de achterkant van de nieuwe folder die gisteren door mijn bus viel
pi_135388832
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 10:19 schreef Mryc het volgende:

[..]

Staat op de achterkant van de nieuwe folder die gisteren door mijn bus viel
Oh die heb ik nog niet gehad :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135404201
Oh no!

Bezig de godmorgon wastafelkast met 4 lades in elkaar te zetten. Kom ik bij zo ongeveer de laatste stap er achter dat ik de metalen hoekjesdie ik bij stap 1 gemonteerd heb, verkeerd om heb gedaan!
pi_135406507
Het chaise-lounge gedeelte is iets lager dan de andere helft van mijn Moheda bank, dit voel je duidelijk als je er op slaapt. Het prikt in mijn rug. Kan hier nog wat aan gedaan worden?
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
  maandag 13 januari 2014 @ 12:24:50 #299
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135431293
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oh die heb ik nog niet gehad :?
Was ook op de radio vanochtend :Y
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_135436805
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 19:30 schreef Gkhn het volgende:
Het chaise-lounge gedeelte is iets lager dan de andere helft van mijn Moheda bank, dit voel je duidelijk als je er op slaapt. Het prikt in mijn rug. Kan hier nog wat aan gedaan worden?
Dat is bij ons ook, volgens mij is het ene deel harder dan het andere, niet zo zeer dat het lager is. Bij ons is het het logeerbed, dus niet zo erg, maar als je er permanent op slaapt zou ik een topdekmatras erbij kopen..
pi_135437884
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 08:02 schreef Burbujas het volgende:

[..]

Heel erg bedankt voor je reply. :) Kijken of ik hem ergens 2e hands op de kop kan tikken.
Ik heb er eentje, maar of mijn vrouw ervanaf wil.. O-)
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')