SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik wilde net op invoeren klikken.
Gaat er dan een Chinees vrijwilliger in het doel staan?quote:Op zondag 8 december 2013 08:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanmiddag de kraker spelen tegen ons 4e team, die zitten in dezelfde poule. Alleen wel een beetje jammer dat onze keeper afwezig is en we nog geen vervanger hebben.
Ja ziekenboeg hier. Hopelijk gaat dit gauw over.quote:Op zondag 8 december 2013 08:32 schreef iamredleader het volgende:
Mogguh
Gesloopt. Gisteravond buikkramp; helemaal leeggelopen. Moe/kapot, en het is pas 8:32
Weer tijd voor het zusterpakje Tinuviel?quote:Op zondag 8 december 2013 09:17 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ja ziekenboeg hier. Hopelijk gaat dit gauw over.
Denk dat PS weer onder haar date is gekropen...quote:Op zondag 8 december 2013 06:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik had net een date. Was nooit eerder op een date geweest.
er is een goede 50% kans dat ik de lul ben.quote:Op zondag 8 december 2013 09:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaat er dan een Chinees vrijwilliger in het doel staan?
Good luck dan...quote:Op zondag 8 december 2013 09:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
er is een goede 50% kans dat ik de lul ben.
quote:Op zondag 8 december 2013 09:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weer tijd voor het zusterpakje Tinuviel?
Ga ik niet doen, lig zelf ziek in bed en dat gebeurt niet gauw.quote:Op zondag 8 december 2013 09:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weer tijd voor het zusterpakje Tinuviel?
Tof.quote:Op zondag 8 december 2013 10:56 schreef MadMaster het volgende:
We hebben het gisteren voor elkaar gekregen dat Margreet Dolman de vader van mijn schoonzus belde tijdens de voorstelling, met het gesprek over de speakers in de zaal.
Wij hoopten op een verbouwereerde reactie, maar hij was opvallend cool en adrem.
Voorstelling was, zoals altijd, voorspelbaar, maar wel erg leuk...
quote:
Oeh, ook jij beterschap dan.quote:Op zondag 8 december 2013 11:19 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ga ik niet doen, lig zelf ziek in bed en dat gebeurt niet gauw.
quote:Op zondag 8 december 2013 11:31 schreef iamredleader het volgende:
Gelukkig heeft oma haar kleinzoons opgehaald voor een paar uurtjes en liggen wij naast elkaar in bed
Pas maar op, voor je het weet meldt nummer 3 zich in septemberquote:Op zondag 8 december 2013 11:31 schreef iamredleader het volgende:
Gelukkig heeft oma haar kleinzoons opgehaald voor een paar uurtjes en liggen wij naast elkaar in bed
Ja, die is leukquote:Op zondag 8 december 2013 11:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Als vermaak dan nog even een bekend filmpje voor jullie.
Nopequote:Op zondag 8 december 2013 12:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet meldt nummer 3 zich in september
Haha hij is leuk!quote:Op zondag 8 december 2013 11:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Als vermaak dan nog even een bekend filmpje voor jullie.
Heb ik eigenlijk ooit mijn excuses aangeboden voor die chocolade.quote:Op zondag 8 december 2013 06:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik had net een date. Was nooit eerder op een date geweest.
Klopt, maar het is best knap dat ik het heb weten te missen zeg maar.quote:Op zondag 8 december 2013 01:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Linksom of rechtsom, het blijft iemand van 95 die de pijp aan Maarten geeft
Dankje Lotus. Ja dan scheelt het als een iemand boven in bed ligt en de ander beneden op de bank. Wc's zijn namelijk beneden en op de verdieping waar onze slaapkamer is.quote:
zo'n slet ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 8 december 2013 09:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat PS weer onder haar date is gekropen...
het idee was super thoughquote:Op zondag 8 december 2013 14:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk ooit mijn excuses aangeboden voor die chocolade.Ik kreeg ook een reep van Sint, man wat was dat slechte chocola zeg.
Ik heb dat woord niet gebruikt...quote:Op zondag 8 december 2013 16:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
zo'n slet ben ik nou ook weer niet
ik vond dit oprecht beledigendquote:Op zondag 8 december 2013 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dat woord niet gebruikt...
Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 8 december 2013 17:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik vond dit oprecht beledigend
Ik heb dat pakketje eerder gezien de afgelopen dagen...quote:Op zondag 8 december 2013 17:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Whaaa![]()
![]()
![]()
Ik had van alles bij de buren verwacht behalve deze!
[ afbeelding ]
Ik stel me niet aan, ik zeg wat mijn gevoelens over jouw statement waren, en daar kan je wat mee doen of niet. Het was half twaalf bij mij en ik was in slaap gevallen.quote:Op zondag 8 december 2013 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan.
Je kent de uitdrukking als iemand niet reageert: 'Die is onder een steen gekropen'?
Dit was een toepasselijke variant er op, omdat je wel weer iets riep, vragen er over kreeg en er weer eens niet op reageerde...
Je kan je misschien ook eens afvragen hoe het zou zijn als iemand hier weer eens een verhaal komt droppen, jij er naar vraagt en er niet gereageerd wordt.quote:Op zondag 8 december 2013 17:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, ik zeg wat mijn gevoelens over jouw statement waren, en daar kan je wat mee doen of niet. Het was half twaalf bij mij en ik was in slaap gevallen.
Ik lag al in bed toen ik dat postte.quote:Op zondag 8 december 2013 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan je misschien ook eens afvragen hoe het zou zijn als iemand hier weer eens een verhaal komt droppen, jij er naar vraagt en er niet gereageerd wordt.
Stuiterend van een date thuiskomen, dat hier posten en binnen 5 minuten daarna in slaap vallen...
Verder heb ik je nergens van beticht en dus doe ik helemaal niets met jouw gevoelens, want die zijn onterecht...
Whatever, maar ga mij dan niet betichten van beledigende teksten...quote:Op zondag 8 december 2013 17:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik lag al in bed toen ik dat postte.
ik vertelde je hoe het op mij overkwam. Dat mag best. Jij legt uit dat je het niet zo bedoelde. Okee. Dan snap ik het nu. Zou bijna iets positiefs kunnen zijn weet jequote:Op zondag 8 december 2013 17:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whatever, maar ga mij dan niet betichten van beledigende teksten...
Ja, je mag uiteraard zeggen wat je vind of hoe je iets ervaart.quote:Op zondag 8 december 2013 17:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik vertelde je hoe het op mij overkwam. Dat mag best. Jij legt uit dat je het niet zo bedoelde. Okee. Dan snap ik het nu. Zou bijna iets positiefs kunnen zijn weet je
Dat sowiesoquote:Op zondag 8 december 2013 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, je mag uiteraard zeggen wat je vind of hoe je iets ervaart.
Maar van een kreet als 'oprecht beledigend', krijg ik uitslag. Zeker als ik slechts reageer, ietwat cynisch (ja, dat wel...), op het uitblijven van je reactie.
Klaar, zand er over, het wordt tijd dat we koffie gaan drinken hier...
Haha, zit je nog op het schimmel te wachten of zijn de worteltjes voor de rendieren?quote:Op zondag 8 december 2013 17:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Whaaa![]()
![]()
![]()
Ik had van alles bij de buren verwacht behalve deze!
[ afbeelding ]
verstuurd en aan het wachten.quote:Op zondag 8 december 2013 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil even evalueren wie er al iets heeft, wie nog wacht, en of iedereen het pakketje al op de post heeft gedaan!
wij waren gewoon slecht, de kansen die we kregen maakten we niet af. En als je dan in zo'n wedstrijd op doel staat heb je gewoon geen lekkere middag.quote:
Wel verzonden, nog niks ontvangenquote:Op zondag 8 december 2013 19:45 schreef wyccie het volgende:
Ik wil even evalueren wie er al iets heeft, wie nog wacht, en of iedereen het pakketje al op de post heeft gedaan!
gelukkig waren het drie verschillende spelersquote:Op zondag 8 december 2013 20:04 schreef wyccie het volgende:
Een hattrick.![]()
Wat is een pingel in deze context?
Pakket al wel ontvangenquote:Op zondag 8 december 2013 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Verzonden en ontvangen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:45 schreef wyccie het volgende:
Wel verzonden, nog niet ontvangen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat een tof weekendquote:Op zondag 8 december 2013 21:07 schreef Etcetera het volgende:
Weer thuis trouwensheeerlijk weekend gehad
gezellig, haardvuur, vrienden, foute humor, barhangen tot half 5 in de ochtend, 2 games gewonnen, een paar miljoen pennen erbij gekregen, leuk wezen eten en alvast gereserveerd voor volgend jaar in hetzelfde restaurantje (en vanochtend gebeld om de reservering aan te passen naar een week eerder omdat we toen de datum pas wisten
)
wat betreft die pennen: er is elk jaar een loterij en ze hadden wat 'goodiebags over'. Ik won 3x iets, kreeg gemiddeld 2+ goodiebags erbij en de hoeveelheid pennen die ze hadden was ook aanzienlijk, dus in elke goodiebag een handvol pennen![]()
quote:
Dat zal bijzonder zijnquote:Op zondag 8 december 2013 21:09 schreef Etcetera het volgende:
en ik zal even een filmpje van mij uploaden, met de Oculus Rift op m'n hoofd
quote:Op zondag 8 december 2013 21:13 schreef Etcetera het volgende:
https://www.dropbox.com/s/m9y2axzrxsvs5ap/VID-20131206-WA0009.mp4
Ik geloof dat ik in een achtbaan zat en recht naar beneden zou gaan
Ik heb iets ontvangen en niets verzondenquote:Op zondag 8 december 2013 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, zit je nog op het schimmel te wachten of zijn de worteltjes voor de rendieren?
![]()
Lief mutsje, mooi papier.
Ik heb nog steeds geen pakket, maar ik ben bijna de hele week vrij, dus geen probleem.
Twijfel alleen over iets op donderdag, misschien moet ik naar vrijdag verplaatst worden.
Trusten Etsquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 21:13 schreef Etcetera het volgende:
https://www.dropbox.com/s/m9y2axzrxsvs5ap/VID-20131206-WA0009.mp4
Ik geloof dat ik in een achtbaan zat en recht naar beneden zou gaan
Moet je dus geen vertraging krijgen bij de post, én de ontvanger moet wel thuis zijn om het in ontvangst te nemen. Wel wat krap dus.quote:Op zondag 8 december 2013 21:28 schreef Bart het volgende:
Ik had morgen op de post in de planning staan, maar het hangt een beetje af van de drukte op het werk. Maar goed, dinsdag met de post mee, dan is het toch sowieso donderdag binnen?
Graag hoor ik van jouw Secret Santa of het pakje al was verstuurd!quote:Op zondag 8 december 2013 21:22 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ik zie hoeveel mensen nog niks verstuurd hebben kom ik misschien nog goed weg met m'n tikfout
Mail wel ontvangen...quote:Op zondag 8 december 2013 22:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Moet je dus geen vertraging krijgen bij de post, én de ontvanger moet wel thuis zijn om het in ontvangst te nemen. Wel wat krap dus.
Best veel hebben het nog niet verstuurd zie ik. Ik had toch een tweede bericht via de lootjessite gestuurd met het verzoek om de pakjes vóór de 6e te versturen, of is die niet bij iedereen aangekomen?
Jij was van dat pakje aantrekken, heb nog een voorstel gedaan...quote:Op zondag 8 december 2013 22:30 schreef wyccie het volgende:
Prima, we wachten af. En anders wordt het vrijdag wat drukker.
Iemand zou toch een pakje aantrekken en voor de webcam uitpakken?
Niet voor Secret Santaquote:Op zondag 8 december 2013 22:50 schreef wyccie het volgende:
Oh.![]()
Ik dacht dat Tim iets met visnetkousen zou doen.
Denk je dan dat ik die toegestuurd krijg van de Klaasman?quote:
Nee, die nog niet. Heb nu alleen een operatiejas en parelketting. Visnet en schoenen had ik wel op het oog, redelijk betaalbaar ook nog, tot de verzendkosten en invoerrechten erbij kwamen. Daardoor verdubbelde bijna de prijs, en heb ik besloten er nog even mee te wachten. Heb voorlopig toch geen gelegenheid staan waarvoor ik ze nodig zou kunnen hebbenquote:Op zondag 8 december 2013 23:11 schreef wyccie het volgende:
Wie weet.
Maar eigenlijk dacht ik dat je die zelf al had aangeschaft.
Bedankt voor de tip! Heb ik nog wel bijpassende schoenen nodig, want het zou raar staan als ik een visnetpanty aantrek met mijn alledaagse Reeboks eronder.quote:
Dat heb ik inderdaad gedaan. Je bent nog goed wakker.quote:Op zondag 8 december 2013 23:43 schreef Soempie het volgende:
Misschien zeg ik iets heel doms, maar die aantallen kloppen toch niet?
Of je hebt bij de ontvangen pakketjes LB, Ophelia en mij gerekend.Nevermind.
Ik verdenk de opdrachtgever hier dat er decaf in de automaat zit. Ik slaap prima na een dienst met flink wat koffie.quote:Op maandag 9 december 2013 00:28 schreef wyccie het volgende:
Drink smakelijk, C4.
Ik moet nu echt geen koffie hebben.
Oh crap.quote:Op maandag 9 december 2013 03:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Portemonnee weg. Verblijfsvergunning in portemonnee. Ik ben klaar hier.
quote:
Er is toch vast wel een spoedprocedure voor zulke gevallen?quote:Op maandag 9 december 2013 03:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja. Dit is hoe mijn avontuur eindigt
Die duurt maximaal 90 dagen.quote:Op maandag 9 december 2013 07:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er is toch vast wel een spoedprocedure voor zulke gevallen?
Is niet bekend. Maar wat ik allemaal las was het meestal een dag of 50/60. Lang leve de willekeur van Homeland Security.quote:
PS gaat straks bellen. Dus wie weet komt er wat goed nieuws.quote:Op maandag 9 december 2013 07:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als dat zo is wordt het een lange kerstvakantie
quote:Op maandag 9 december 2013 03:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vermoed dat ze dat wel hebben. Vooral als in 'we pakken niks meer op, dan hebben we alles afgerond in 2013' en 'we pakken niks meer op, want wij hebben ook kerst'quote:Op maandag 9 december 2013 08:12 schreef Lotusss het volgende:
Ik hoop dat Homeland Security ook alvast de kerstgedachte heeft...
Klut...quote:Op maandag 9 december 2013 03:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wut!quote:Op maandag 9 december 2013 03:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op maandag 9 december 2013 03:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Er zal toch wel ergens geregistreerd staan dat je die vergunning hebt? Als je rijbewijs gestolen wordt hoef je toch ook niet opnieuw examen te doen?quote:Op maandag 9 december 2013 03:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja wil ik zeker snel een keertje doenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je voor mij hebt, ik ben deze week nooit thuis en zoek niet naar het postkantoor te lopen
Kom je nog een keertje naar mij?
Dat zou ik ook denken ja!quote:Op maandag 9 december 2013 10:09 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Er zal toch wel ergens geregistreerd staan dat je die vergunning hebt? Als je rijbewijs gestolen wordt hoef je toch ook niet opnieuw examen te doen?
En hij steelt portomonnees.quote:Op maandag 9 december 2013 15:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bedankt coor de lieve woorden, het helpt enorm. De steun stroomt binnen en dat voelt fijn. Over een uur is pas alles open, dus ik moet nog even wachten. En mijn telefoon valt de hele tijd uit, dus waarschijnlijk wachten tot een vriendin hier is wiens telefoon ik mag gebruiken.
De veiligheidsdienst en douane hier zijn echt geen pretje, en héél streng. Ze zullen me eerder aanraden het land niet te verlaten. Maar wie weet als ik de bevestiging van een nieuwe aanvraag heb, dat het goed is. Ik zal het vadaag uitvinden
Majo: Hij was aantrekkelijk, maar een beetje raar en een beetje te intens voor mij
Oh, dat is een geruststellingquote:
ditquote:Op maandag 9 december 2013 15:48 schreef MaJo het volgende:
Ik hoop echt dat het allemaal lukt PS, ik gun je een fijne kerst in Nederland zonder allemaal gedoe
Heb jij zaterdag eigenlijk plannen? We gaan met een flinke club naar de Ekko dus als je zin hebt?quote:
Ik heb zaterdag geen plannenquote:Op maandag 9 december 2013 15:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb jij zaterdag eigenlijk plannen? We gaan met een flinke club naar de Ekko dus als je zin hebt?
Had ik al verteld dat D. een vriendje heeft? Die gaat ook mee. En verder bijna alle meidenquote:
Ja, D toch?quote:Op maandag 9 december 2013 16:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat D. een vriendje heeft? Die gaat ook mee. En verder bijna alle meiden
Thanksquote:Op maandag 9 december 2013 15:48 schreef MaJo het volgende:
Ik hoop echt dat het allemaal lukt PS, ik gun je een fijne kerst in Nederland zonder allemaal gedoe
Ja inderdaadquote:
Hmmmm moet ik heeeel hard nadenken. Kom er even niet op, dus wellicht wel, wellicht nietquote:Op maandag 9 december 2013 16:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja inderdaadD&D
Ken jij een vriendin van mij die met Li begint? Die gaat ook mee. Voor de rest de usual suspects
quote:Op maandag 9 december 2013 16:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Thanks
Nog altijd weinig hoop
Ja ze is singlequote:Op maandag 9 december 2013 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hmmmm moet ik heeeel hard nadenken. Kom er even niet op, dus wellicht wel, wellicht niet
Vanwaar deze informatie?
Het antwoord is dat ik dat dus niet zeker weetquote:Op maandag 9 december 2013 16:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ze is singleMaar zat gewoon even na te gaan of je iedereen kende
Maar dan weet jij waarom ik over haar begonquote:Op maandag 9 december 2013 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het antwoord is dat ik dat dus niet zeker weet![]()
Ja, dat had ik allang doorquote:Op maandag 9 december 2013 16:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar dan weet jij waarom ik over haar begon
Je hebt een appjequote:Op maandag 9 december 2013 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat had ik allang doorNog vóór die post
FB?
ja als ik mijn ticket kan veranderen I guessquote:Op maandag 9 december 2013 16:15 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik hoop dat het allemaal meevalt
Is het een optie om langer in Nederland te blijven en je vergunning hier toegestuurd te krijgen? Je zit nu in ieder geval niet vast aan werk
Nou, er werd specifiek vermeld dat alle meiden meegingen en de usual suspects. Dat las ik al als een hint ofzoquote:Op maandag 9 december 2013 16:19 schreef MaJo het volgende:
En je had al door dat ik het over een single vriendin ging hebben voordat ik zei wie er mee gingen?
Nee daar zat nog niks in verborgen eigenlijkquote:Op maandag 9 december 2013 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, er werd specifiek vermeld dat alle meiden meegingen en de usual suspects. Dat las ik al als een hint ofzo
Er gaan toch wel meer mannen mee?quote:Op maandag 9 december 2013 16:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee daar zat nog niks in verborgen eigenlijkMaar sowieso leuk dat je meegaat
En dat het man gehalte wat opgekrikt wordt
G. en D. sowieso en F. waarschijnlijk ookquote:Op maandag 9 december 2013 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er gaan toch wel meer mannen mee?
Komt helemaal goedquote:Op maandag 9 december 2013 16:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
G. en D. sowieso en F. waarschijnlijk ookEn misschien neemt L. ook B. mee
A, C en E gaan niet meequote:
quote:Op maandag 9 december 2013 17:43 schreef MaJo het volgende:
Ik doe mee aan een genetisch onderzoek naar bipolariteit en daar krijg ik als vergoeding 2 Bol.com bonnen van 15 euro voor. Net met mijn eerste bon 3 boeken en een cd besteld voor 22 euro. I like
Kloptquote:Op maandag 9 december 2013 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Trouwens, met die proeven/testen om medicatie in ontwikkeling te slikken kun je flink geld verdienen
Maar je loopt er ook risico's mee.quote:Op maandag 9 december 2013 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Trouwens, met die proeven/testen om medicatie in ontwikkeling te slikken kun je flink geld verdienen
Idd, altijd niet rokers zoeken ze. Ik wil wel meedoen aan een medicijn tegen rookverslavingquote:Op maandag 9 december 2013 17:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
KloptIk sta ook bij zo'n site ingeschreven maar ze zoeken altijd óf gezonde mensen óf mensen die niet roken. Dus ik kom nooit echt in aanmerking
Maar ik ga met oud en nieuw stoppen met rokenHoe gaat het stoppen bij jou, hou je het goed vol?
Tja, maar daar krijg je dan ook voor betaaldquote:Op maandag 9 december 2013 17:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar je loopt er ook risico's mee.
Dat is zeker waarquote:Op maandag 9 december 2013 17:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar je loopt er ook risico's mee.
Ah dat is wel zonde! Maar wel knap dat je zoveel geminderd bentquote:Op maandag 9 december 2013 17:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, altijd niet rokers zoeken ze. Ik wil wel meedoen aan een medicijn tegen rookverslaving
Ik rook helaas alweer. Wel 2 keer 1 week gestopt, en een paar keer enkele dagen, mbv Champix.
Eerst rookte ik 3 tot 4 p;akjes zware van nelle per week
Nu 1tje.
Maar het is net als bijna zwanger zijn, roker of niet roker.
Net als roken, je bent niet een beetje zwanger. Of je bent zwanger, of niet. Net als met roken, je bent een roker of niet, niet een "beetje" rokerquote:Op maandag 9 december 2013 17:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is zeker waarIk zou ook niet zomaar overal aan meedoen hoor, maar wel dingen waar ik zelf baat bij heb. Bijvoorbeeld een medicijn voor ME of B12.
[..]
Ah dat is wel zonde! Maar wel knap dat je zoveel geminderd bentIk vind die medicijnen tegen roken echt rotspul. Heb een tijdje welbutrin geslikt en werd er doodziek van
Ik snap je opmerking over bijna zwanger zijn alleen niet
Ah op die fietsquote:Op maandag 9 december 2013 17:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Net als roken, je bent niet een beetje zwanger. Of je bent zwanger, of niet. Net als met roken, je bent een roker of niet, niet een "beetje" roker
Je rookt wel of niet.quote:Op maandag 9 december 2013 17:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is zeker waarIk zou ook niet zomaar overal aan meedoen hoor, maar wel dingen waar ik zelf baat bij heb. Bijvoorbeeld een medicijn voor ME of B12.
[..]
Ah dat is wel zonde! Maar wel knap dat je zoveel geminderd bentIk vind die medicijnen tegen roken echt rotspul. Heb een tijdje welbutrin geslikt en werd er doodziek van
Ik snap je opmerking over bijna zwanger zijn alleen niet
Een beetje dood, of helemaal doodquote:Op maandag 9 december 2013 17:59 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Je rookt wel of niet.
Je bent zwanger of niet.
Klein beetje zwanger bestaat niet.
zo ben ik ookquote:Op maandag 9 december 2013 17:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah op die fietsJa dat ben ik helemaal met je eens
Al zijn er mensen die af en toe een sigaretje kunnen roken en er daarna helemaal niet meer naar talen, zoals MM. Ik zou dat echt niet kunnen.
Me too. Heel af en toe als het erg gezellig is een sigaretje. Gemiddeld niet meer dan 2 sigaretten per maand.quote:
Toch moet je er wel mee uitkijken. Tot mijn 19e kon ik dat ook maar daarna toch verslaafd geraakt. Het is dus niet altijd even succesvolquote:
ik zal oppassenquote:Op maandag 9 december 2013 18:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toch moet je er wel mee uitkijken. Tot mijn 19e kon ik dat ook maar daarna toch verslaafd geraakt. Het is dus niet altijd even succesvol
Goed zoquote:
Ha cool! Verteld ie over de digitale pakjesavond?quote:
Nee, vraag voor Coen en Sander: waar staan die katten voor met zo'n bewegend pootje die altijd bij de Chinees staan.quote:Op maandag 9 december 2013 18:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed zo
[..]
Ha cool! Verteld ie over de digitale pakjesavond?
Haha goeiequote:Op maandag 9 december 2013 18:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, vraag voor Coen en Sander: waar staan die katten voor met zo'n bewegend pootje die altijd bij de Chinees staan.
E. heeft helemaal niets gezegd over plannen hoorquote:Op maandag 9 december 2013 16:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
A, C en E gaan niet meeB, D, F en G wel
Het grappige is dat de laatste 4 allemaal mannen zijn
Bedenk net dat E natuurlijk wel meegaat![]()
t zit je niet mee PS, sterktequote:Op maandag 9 december 2013 19:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik blijf maar hopen dat mijn portemonnee in mijn kamer opduikt
Maar niet. Fuuuck ik zit echt zo erg in de problemen
tussen een winkel waar ik iets gekocht had en mijn huis ergens. Twee blokken, max.quote:Op maandag 9 december 2013 19:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waar ben je hem kwijtgeraakt/ heb je hem voor het laatst gezien? (mocht ik je post hierover gemist hebben dan is het een nutteloze vraag)
Wat zijn nu de concrete problemen?quote:Op maandag 9 december 2013 19:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik blijf maar hopen dat mijn portemonnee in mijn kamer opduikt
Maar niet. Fuuuck ik zit echt zo erg in de problemen
Dit.quote:Op maandag 9 december 2013 20:13 schreef Etcetera het volgende:
Naar huis kan wel, Amerika weer binnenkomen daarna niet. Zo heb ik het begrepen in elk geval.
Ook niet met ESTA?quote:
ja als toerist. Dan heb ik 3 maanden en mag ik niet werkenquote:
Maar dan kun je terug en ondertussen weer een nieuwe vergunning aanvragen?quote:Op maandag 9 december 2013 20:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja als toerist. Dan heb ik 3 maanden en mag ik niet werken
Helaas helaas, dat kan alleen als ik hier op mijn studentenvisum ben (wat ik nu nog ben, theoretisch)quote:Op maandag 9 december 2013 20:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar dan kun je terug en ondertussen weer een nieuwe vergunning aanvragen?
Vaagquote:Op maandag 9 december 2013 20:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Helaas helaas, dat kan alleen als ik hier op mijn studentenvisum ben (wat ik nu nog ben, theoretisch)
Dat zou het dan theoretisch ook een stuk gemakkelijker maken om fraude te plegen met zulke papieren.quote:Op maandag 9 december 2013 20:44 schreef Soempie het volgende:
Wat enorm waardeloos zeg. Je zou denken dat het wel bekend is en dat een bewijs daarvoor zo uitgedraaid is.
Er zitten een aantal lastige aspecten aan; waaronder het feit dat het allemaal in Washington goedgekeurd moet worden. Basically moet ik de hele aanvraag opnieuw indienen, inclusief de kosten. Waarom dat is weet ik ook niet precies, maar waarschijnlijk omdat ze streng toezicht willen houden. Al die regeltjes en hoepeltjes zijn er om misbruik te voorkomenquote:Op maandag 9 december 2013 20:44 schreef Soempie het volgende:
Wat enorm waardeloos zeg. Je zou denken dat het wel bekend is en dat een bewijs daarvoor zo uitgedraaid is.
ja dat dusquote:Op maandag 9 december 2013 20:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou het dan theoretisch ook een stuk gemakkelijker maken om fraude te plegen met zulke papieren.
Mariah Carreyquote:Op maandag 9 december 2013 20:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zoek een lijst met kerstpopliedjes.
tot september, in combinatie met die kaartquote:Op maandag 9 december 2013 20:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe lang zou je studentenvergunning nog geldig zijn, is deze sowieso eindig?
Ik zoek een soort van playlist zeg maar...quote:
SkyRadioquote:Op maandag 9 december 2013 20:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zoek een soort van playlist zeg maar...
Zie DMquote:Op maandag 9 december 2013 20:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zoek een soort van playlist zeg maar...
Leek me niet nodigquote:
Were-rabbits!quote:Op zondag 8 december 2013 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, zit je nog op het schimmel te wachten of zijn de worteltjes voor de rendieren?
![]()
zou wel mooi zijnquote:Op maandag 9 december 2013 21:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Were-rabbits!![]()
PSIk hoop op een verrassingsverschijning.
Alleen een lijst?quote:Op maandag 9 december 2013 20:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zoek een lijst met kerstpopliedjes.
Same herequote:Op maandag 9 december 2013 21:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Aan mijn Secret Santa: bedankt voor de update!
Maar het staat toch wel ergens geregistreerd dat je zo'n studentenvisum hebt?quote:Op maandag 9 december 2013 20:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Er zitten een aantal lastige aspecten aan; waaronder het feit dat het allemaal in Washington goedgekeurd moet worden. Basically moet ik de hele aanvraag opnieuw indienen, inclusief de kosten. Waarom dat is weet ik ook niet precies, maar waarschijnlijk omdat ze streng toezicht willen houden. Al die regeltjes en hoepeltjes zijn er om misbruik te voorkomen
Die tip deed HT zojuist ook aan de handquote:Op maandag 9 december 2013 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen een lijst?
Check dan bol.com bij de kerst CD's...
Nee, dat kan niet, want dan ga je zelf naar bed...quote:Op maandag 9 december 2013 21:12 schreef iamredleader het volgende:
Ik schuif vrijdagavond pas na 20:00 aan, eerst bij mijn ouders eten en daarna thuis de jongens in bed schuiven.
20:00 kan ook 21:00 worden
quote:Op maandag 9 december 2013 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, want dan ga je zelf naar bed...
Kijk...quote:Op maandag 9 december 2013 21:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die tip deed HT zojuist ook aan de hand
quote:Op maandag 9 december 2013 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het wordt een latertje...quote:Op maandag 9 december 2013 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken Scarlet Johnson en Mae West...quote:Op maandag 9 december 2013 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand trouwens bekend met Scarlet Mae?
nog een tip:quote:Op maandag 9 december 2013 21:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die tip deed HT zojuist ook aan de hand
Wat je al niet voor ons over hebt...quote:Op maandag 9 december 2013 21:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, het wordt een latertje...
vandaar vrijdagavondquote:Op maandag 9 december 2013 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat je al niet voor ons over hebt...
De Christmas Blowjob...quote:
Uiteindelijk wel jaquote:Op maandag 9 december 2013 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk...![]()
Moet je de songs ook zelf hebben?
ik wil Scarlett Johansson wel leren kennen...quote:Op maandag 9 december 2013 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken Scarlet Johnson en Mae West...
O ja, die...quote:Op maandag 9 december 2013 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ik wil Scarlett Johansson wel leren kennen...
quote:Op maandag 9 december 2013 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ik wil Scarlett Johansson wel leren kennen...
ja, maar de douane is kut. Moet het ter plekke ook kunnen bewijzenquote:Op maandag 9 december 2013 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar het staat toch wel ergens geregistreerd dat je zo'n studentenvisum hebt?
Als je nou voor die tijd een bewijs van diefstal/vermissing weet te regelen en misschien nog iets meer 'bewijs'?quote:Op maandag 9 december 2013 21:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja, maar de douane is kut. Moet het ter plekke ook kunnen bewijzen
Pfoe. Het breekt 'm op het laatst wel evenquote:Op maandag 9 december 2013 21:39 schreef Etcetera het volgende:
Waarom Michiel niet bij Ekstra Weekend was
Heftig wel. En toch knap dat hij het zo kan vertellen.
onleesbaarquote:Op maandag 9 december 2013 21:45 schreef Etcetera het volgende:
En in ander nieuws: er zit iemand te ranten op de Fontys Hogeschool Journalistiek, trek de popcorn maar uit de kast![]()
Ik ben erg benieuwd hoe ze gaan reageren vanuit FHJ naar haar toe hierover
https://twitter.com/lauraliebregt
tl;drquote:Op maandag 9 december 2013 21:45 schreef Etcetera het volgende:
En in ander nieuws: er zit iemand te ranten op de Fontys Hogeschool Journalistiek, trek de popcorn maar uit de kast![]()
Ik ben erg benieuwd hoe ze gaan reageren vanuit FHJ naar haar toe hierover
https://twitter.com/lauraliebregt
Ik vind Twitter sowieso onleesbaar. Suf gekut zonder threads.quote:Op maandag 9 december 2013 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook geen reet van...
Iemand op mijn college die hier voor is is er nu achteraan. Ik heb aangifte gedaan en daar is gewoon bewijs van. Er is ook voldoende bewijs dat ik de kaart terecht ontvangen heb en what not. Voor de verandering alles goed gedocumenteerd. Maar het is nu afwachtenquote:Op maandag 9 december 2013 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je nou voor die tijd een bewijs van diefstal/vermissing weet te regelen en misschien nog iets meer 'bewijs'?
Ik garandeer je dat alles wel weer op z'n pootjes terecht komt, al moet je er wel wat moeite voor doen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Iemand op mijn college die hier voor is is er nu achteraan. Ik heb aangifte gedaan en daar is gewoon bewijs van. Er is ook voldoende bewijs dat ik de kaart terecht ontvangen heb en what not. Voor de verandering alles goed gedocumenteerd. Maar het is nu afwachten
I know. Maar ik heb geen baan en de rekeningen stapelen zich maar op en...quote:Op maandag 9 december 2013 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik garandeer je dat alles wel weer op z'n pootjes terecht komt, al moet je er wel wat moeite voor doen.
En geld is maar geld...
Tsja, je kan niet groter leven dan je portemonnee is.quote:Op maandag 9 december 2013 21:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
I know. Maar ik heb geen baan en de rekeningen stapelen zich maar op en...ugh. Wellicht wordt ie gewoon gevonden
dat doe ik dan ook niet. However, een gestolen auto en portemonnee waren daar niet bij inbegrepenquote:Op maandag 9 december 2013 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, je kan niet groter leven dan je portemonnee is.
Of je 'm nou hebt of niet...
Da's waar...quote:Op maandag 9 december 2013 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat doe ik dan ook niet. However, een gestolen auto en portemonnee waren daar niet bij inbegrepen
Ja, maar bij dit soort omstandigheden valt er wel weer een mouw aan te passen, denk ik zo...quote:Op maandag 9 december 2013 22:09 schreef Etcetera het volgende:
Geld is maar geld ja. Totdat je om wat voor reden dan ook de rekeningen niet kunt betalen he
Laten we het omdraaien.quote:Op maandag 9 december 2013 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar bij dit soort omstandigheden valt er wel weer een mouw aan te passen, denk ik zo...
Dan zijn we waarschijnlijk wel aardig...quote:Op maandag 9 december 2013 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laten we het omdraaien.
Een student uit Iran studeert en werkt hier onder voorwaarden. Hij raakt zijn papieren kwijt. Zijn we dan zo aardig om hem te steunen? Of heeft 'ie pech?
Dat betwijfel ik toch.quote:Op maandag 9 december 2013 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zijn we waarschijnlijk wel aardig...
Of van Bart of MaJo of van mij...quote:Op maandag 9 december 2013 23:13 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb nog niets ontvangen, krijg ik die van Wiebel?
Of deze, misschien? http://en.wikipedia.org/wiki/Fucking_Hellquote:Op maandag 9 december 2013 23:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Oeh, hel en verdoemenis. ... lekker bier
Oe.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:27 schreef lubje25 het volgende:
7of 9 in een mantelpakje gaat ook best
Een actrice eigenlijkquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:29 schreef wyccie het volgende:
Heb je de route al teruggelopen, PS?
Wat kut zeg. Ik hoop dat het snel goed komt.
Lubje, waar heb je het over?
zeker, binnen tien minuten na de ontdekking. Voor niksquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:29 schreef wyccie het volgende:
Heb je de route al teruggelopen, PS?
Wat kut zeg. Ik hoop dat het snel goed komt.
Lubje, waar heb je het over?
Geld maakt niet gelukkig. Geen geld is ongelukkig.quote:Op maandag 9 december 2013 22:09 schreef Etcetera het volgende:
Geld is maar geld ja. Totdat je om wat voor reden dan ook de rekeningen niet kunt betalen he
Ik gok zo dat de betreffende student het land uit moetquote:Op maandag 9 december 2013 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laten we het omdraaien.
Een student uit Iran studeert en werkt hier onder voorwaarden. Hij raakt zijn papieren kwijt. Zijn we dan zo aardig om hem te steunen? Of heeft 'ie pech?
Is dat de etcielokroep?quote:Op maandag 9 december 2013 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan een pci-e 3.0 videokaart zonder problemen in een oud pci-e slot gestoken worden?
PICSquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:27 schreef lubje25 het volgende:
7of 9 in een mantelpakje gaat ook best
ja, maar hij werkt dan niet op volle snelheid.quote:Op maandag 9 december 2013 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan een pci-e 3.0 videokaart zonder problemen in een oud pci-e slot gestoken worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |