SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik wilde net op invoeren klikken.
Gaat er dan een Chinees vrijwilliger in het doel staan?quote:Op zondag 8 december 2013 08:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanmiddag de kraker spelen tegen ons 4e team, die zitten in dezelfde poule. Alleen wel een beetje jammer dat onze keeper afwezig is en we nog geen vervanger hebben.
Ja ziekenboeg hier. Hopelijk gaat dit gauw over.quote:Op zondag 8 december 2013 08:32 schreef iamredleader het volgende:
Mogguh
Gesloopt. Gisteravond buikkramp; helemaal leeggelopen. Moe/kapot, en het is pas 8:32
Weer tijd voor het zusterpakje Tinuviel?quote:Op zondag 8 december 2013 09:17 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ja ziekenboeg hier. Hopelijk gaat dit gauw over.
Denk dat PS weer onder haar date is gekropen...quote:Op zondag 8 december 2013 06:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik had net een date. Was nooit eerder op een date geweest.
er is een goede 50% kans dat ik de lul ben.quote:Op zondag 8 december 2013 09:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaat er dan een Chinees vrijwilliger in het doel staan?
Good luck dan...quote:Op zondag 8 december 2013 09:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
er is een goede 50% kans dat ik de lul ben.
quote:Op zondag 8 december 2013 09:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weer tijd voor het zusterpakje Tinuviel?
Ga ik niet doen, lig zelf ziek in bed en dat gebeurt niet gauw.quote:Op zondag 8 december 2013 09:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weer tijd voor het zusterpakje Tinuviel?
Tof.quote:Op zondag 8 december 2013 10:56 schreef MadMaster het volgende:
We hebben het gisteren voor elkaar gekregen dat Margreet Dolman de vader van mijn schoonzus belde tijdens de voorstelling, met het gesprek over de speakers in de zaal.
Wij hoopten op een verbouwereerde reactie, maar hij was opvallend cool en adrem.
Voorstelling was, zoals altijd, voorspelbaar, maar wel erg leuk...
quote:
Oeh, ook jij beterschap dan.quote:Op zondag 8 december 2013 11:19 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ga ik niet doen, lig zelf ziek in bed en dat gebeurt niet gauw.
quote:Op zondag 8 december 2013 11:31 schreef iamredleader het volgende:
Gelukkig heeft oma haar kleinzoons opgehaald voor een paar uurtjes en liggen wij naast elkaar in bed
Pas maar op, voor je het weet meldt nummer 3 zich in septemberquote:Op zondag 8 december 2013 11:31 schreef iamredleader het volgende:
Gelukkig heeft oma haar kleinzoons opgehaald voor een paar uurtjes en liggen wij naast elkaar in bed
Ja, die is leukquote:Op zondag 8 december 2013 11:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Als vermaak dan nog even een bekend filmpje voor jullie.
Nopequote:Op zondag 8 december 2013 12:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet meldt nummer 3 zich in september
Haha hij is leuk!quote:Op zondag 8 december 2013 11:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Als vermaak dan nog even een bekend filmpje voor jullie.
Heb ik eigenlijk ooit mijn excuses aangeboden voor die chocolade.quote:Op zondag 8 december 2013 06:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik had net een date. Was nooit eerder op een date geweest.
Klopt, maar het is best knap dat ik het heb weten te missen zeg maar.quote:Op zondag 8 december 2013 01:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Linksom of rechtsom, het blijft iemand van 95 die de pijp aan Maarten geeft
Dankje Lotus. Ja dan scheelt het als een iemand boven in bed ligt en de ander beneden op de bank. Wc's zijn namelijk beneden en op de verdieping waar onze slaapkamer is.quote:
zo'n slet ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 8 december 2013 09:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat PS weer onder haar date is gekropen...
het idee was super thoughquote:Op zondag 8 december 2013 14:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk ooit mijn excuses aangeboden voor die chocolade.Ik kreeg ook een reep van Sint, man wat was dat slechte chocola zeg.
Ik heb dat woord niet gebruikt...quote:Op zondag 8 december 2013 16:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
zo'n slet ben ik nou ook weer niet
ik vond dit oprecht beledigendquote:Op zondag 8 december 2013 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dat woord niet gebruikt...
Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 8 december 2013 17:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik vond dit oprecht beledigend
Ik heb dat pakketje eerder gezien de afgelopen dagen...quote:Op zondag 8 december 2013 17:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Whaaa![]()
![]()
![]()
Ik had van alles bij de buren verwacht behalve deze!
[ afbeelding ]
Ik stel me niet aan, ik zeg wat mijn gevoelens over jouw statement waren, en daar kan je wat mee doen of niet. Het was half twaalf bij mij en ik was in slaap gevallen.quote:Op zondag 8 december 2013 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan.
Je kent de uitdrukking als iemand niet reageert: 'Die is onder een steen gekropen'?
Dit was een toepasselijke variant er op, omdat je wel weer iets riep, vragen er over kreeg en er weer eens niet op reageerde...
Je kan je misschien ook eens afvragen hoe het zou zijn als iemand hier weer eens een verhaal komt droppen, jij er naar vraagt en er niet gereageerd wordt.quote:Op zondag 8 december 2013 17:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, ik zeg wat mijn gevoelens over jouw statement waren, en daar kan je wat mee doen of niet. Het was half twaalf bij mij en ik was in slaap gevallen.
Ik lag al in bed toen ik dat postte.quote:Op zondag 8 december 2013 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan je misschien ook eens afvragen hoe het zou zijn als iemand hier weer eens een verhaal komt droppen, jij er naar vraagt en er niet gereageerd wordt.
Stuiterend van een date thuiskomen, dat hier posten en binnen 5 minuten daarna in slaap vallen...
Verder heb ik je nergens van beticht en dus doe ik helemaal niets met jouw gevoelens, want die zijn onterecht...
Whatever, maar ga mij dan niet betichten van beledigende teksten...quote:Op zondag 8 december 2013 17:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik lag al in bed toen ik dat postte.
ik vertelde je hoe het op mij overkwam. Dat mag best. Jij legt uit dat je het niet zo bedoelde. Okee. Dan snap ik het nu. Zou bijna iets positiefs kunnen zijn weet jequote:Op zondag 8 december 2013 17:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whatever, maar ga mij dan niet betichten van beledigende teksten...
Ja, je mag uiteraard zeggen wat je vind of hoe je iets ervaart.quote:Op zondag 8 december 2013 17:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik vertelde je hoe het op mij overkwam. Dat mag best. Jij legt uit dat je het niet zo bedoelde. Okee. Dan snap ik het nu. Zou bijna iets positiefs kunnen zijn weet je
Dat sowiesoquote:Op zondag 8 december 2013 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, je mag uiteraard zeggen wat je vind of hoe je iets ervaart.
Maar van een kreet als 'oprecht beledigend', krijg ik uitslag. Zeker als ik slechts reageer, ietwat cynisch (ja, dat wel...), op het uitblijven van je reactie.
Klaar, zand er over, het wordt tijd dat we koffie gaan drinken hier...
Haha, zit je nog op het schimmel te wachten of zijn de worteltjes voor de rendieren?quote:Op zondag 8 december 2013 17:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Whaaa![]()
![]()
![]()
Ik had van alles bij de buren verwacht behalve deze!
[ afbeelding ]
verstuurd en aan het wachten.quote:Op zondag 8 december 2013 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil even evalueren wie er al iets heeft, wie nog wacht, en of iedereen het pakketje al op de post heeft gedaan!
wij waren gewoon slecht, de kansen die we kregen maakten we niet af. En als je dan in zo'n wedstrijd op doel staat heb je gewoon geen lekkere middag.quote:
Wel verzonden, nog niks ontvangenquote:Op zondag 8 december 2013 19:45 schreef wyccie het volgende:
Ik wil even evalueren wie er al iets heeft, wie nog wacht, en of iedereen het pakketje al op de post heeft gedaan!
gelukkig waren het drie verschillende spelersquote:Op zondag 8 december 2013 20:04 schreef wyccie het volgende:
Een hattrick.![]()
Wat is een pingel in deze context?
Pakket al wel ontvangenquote:Op zondag 8 december 2013 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Verzonden en ontvangen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:45 schreef wyccie het volgende:
Wel verzonden, nog niet ontvangen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat een tof weekendquote:Op zondag 8 december 2013 21:07 schreef Etcetera het volgende:
Weer thuis trouwensheeerlijk weekend gehad
gezellig, haardvuur, vrienden, foute humor, barhangen tot half 5 in de ochtend, 2 games gewonnen, een paar miljoen pennen erbij gekregen, leuk wezen eten en alvast gereserveerd voor volgend jaar in hetzelfde restaurantje (en vanochtend gebeld om de reservering aan te passen naar een week eerder omdat we toen de datum pas wisten
)
wat betreft die pennen: er is elk jaar een loterij en ze hadden wat 'goodiebags over'. Ik won 3x iets, kreeg gemiddeld 2+ goodiebags erbij en de hoeveelheid pennen die ze hadden was ook aanzienlijk, dus in elke goodiebag een handvol pennen![]()
quote:
Dat zal bijzonder zijnquote:Op zondag 8 december 2013 21:09 schreef Etcetera het volgende:
en ik zal even een filmpje van mij uploaden, met de Oculus Rift op m'n hoofd
quote:Op zondag 8 december 2013 21:13 schreef Etcetera het volgende:
https://www.dropbox.com/s/m9y2axzrxsvs5ap/VID-20131206-WA0009.mp4
Ik geloof dat ik in een achtbaan zat en recht naar beneden zou gaan
Ik heb iets ontvangen en niets verzondenquote:Op zondag 8 december 2013 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, zit je nog op het schimmel te wachten of zijn de worteltjes voor de rendieren?
![]()
Lief mutsje, mooi papier.
Ik heb nog steeds geen pakket, maar ik ben bijna de hele week vrij, dus geen probleem.
Twijfel alleen over iets op donderdag, misschien moet ik naar vrijdag verplaatst worden.
Trusten Etsquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 21:13 schreef Etcetera het volgende:
https://www.dropbox.com/s/m9y2axzrxsvs5ap/VID-20131206-WA0009.mp4
Ik geloof dat ik in een achtbaan zat en recht naar beneden zou gaan
Moet je dus geen vertraging krijgen bij de post, én de ontvanger moet wel thuis zijn om het in ontvangst te nemen. Wel wat krap dus.quote:Op zondag 8 december 2013 21:28 schreef Bart het volgende:
Ik had morgen op de post in de planning staan, maar het hangt een beetje af van de drukte op het werk. Maar goed, dinsdag met de post mee, dan is het toch sowieso donderdag binnen?
Graag hoor ik van jouw Secret Santa of het pakje al was verstuurd!quote:Op zondag 8 december 2013 21:22 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ik zie hoeveel mensen nog niks verstuurd hebben kom ik misschien nog goed weg met m'n tikfout
Mail wel ontvangen...quote:Op zondag 8 december 2013 22:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Moet je dus geen vertraging krijgen bij de post, én de ontvanger moet wel thuis zijn om het in ontvangst te nemen. Wel wat krap dus.
Best veel hebben het nog niet verstuurd zie ik. Ik had toch een tweede bericht via de lootjessite gestuurd met het verzoek om de pakjes vóór de 6e te versturen, of is die niet bij iedereen aangekomen?
Jij was van dat pakje aantrekken, heb nog een voorstel gedaan...quote:Op zondag 8 december 2013 22:30 schreef wyccie het volgende:
Prima, we wachten af. En anders wordt het vrijdag wat drukker.
Iemand zou toch een pakje aantrekken en voor de webcam uitpakken?
Niet voor Secret Santaquote:Op zondag 8 december 2013 22:50 schreef wyccie het volgende:
Oh.![]()
Ik dacht dat Tim iets met visnetkousen zou doen.
Denk je dan dat ik die toegestuurd krijg van de Klaasman?quote:
Nee, die nog niet. Heb nu alleen een operatiejas en parelketting. Visnet en schoenen had ik wel op het oog, redelijk betaalbaar ook nog, tot de verzendkosten en invoerrechten erbij kwamen. Daardoor verdubbelde bijna de prijs, en heb ik besloten er nog even mee te wachten. Heb voorlopig toch geen gelegenheid staan waarvoor ik ze nodig zou kunnen hebbenquote:Op zondag 8 december 2013 23:11 schreef wyccie het volgende:
Wie weet.
Maar eigenlijk dacht ik dat je die zelf al had aangeschaft.
Bedankt voor de tip! Heb ik nog wel bijpassende schoenen nodig, want het zou raar staan als ik een visnetpanty aantrek met mijn alledaagse Reeboks eronder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |