SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit kan je over elke poging van Havenaar wel zeggentwitter:MijnVitesse twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 21:26:59'40 Goede aanval #Vitesse! Leerdam gaat goed door en speelt af op Havenaar. Hij schiet de bal met links te zacht in #psvvit reageer retweet
Gunstig voor PSVquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Afgelopen in Waalwijk
RKC 2-2 Cambuur
Naar het schijntquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
BREKEND - BREKEND - BREKEND
Fred Rutten wordt de nieuwe bondscoach van Hongarije naar het schijnt.
Ondertussen maakt Depay Nederland nog even wereldkampioen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
TT is gewoon waarheid. Wederopstanding van PSV. Kampioen, beker, Europa league. Volgend jaar pakken we de CL
Juist, Gouden bal voor depay.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ondertussen maakt Depay Nederland nog even wereldkampioen.
Denk niet dat Depay meegaat naar het WK eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ondertussen maakt Depay Nederland nog even wereldkampioen.
Je bent niet gemistquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef Shreyas het volgende:
Hey dames, daar ben ik dan eindelijk. Wie was er beter, PSV of Vitesse?
Meid.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef CaptainCookie het volgende:
Tijdens de wedstrijd heeft het spel van Vitesse altijd een veel te grote invloed op mijn stemming
Waarom niet? Z'n concurrent is Boëtius.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Denk niet dat Depay meegaat naar het WK eerlijk gezegd
Vitesse.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef Shreyas het volgende:
Niemand is onmisbaarquote:
Wie moet er dan mee? Schaken?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Denk niet dat Depay meegaat naar het WK eerlijk gezegd
PSV. Veel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef Shreyas het volgende:
Boetiüs>Depay hoorquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom niet? Z'n concurrent is Boëtius.Nee, Depaytje kan zijn koffer al inpakken.
Nou hopelijk kan PSV toch nog wat punten afsnoepen van Vitesse deze wedstrijd. Wordt nog een spannende tweede helftquote:
Ja, vorige week nog. Morgen weer. Kan er niet veel van. Net als Vilhena.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:45 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Weet niet of je ooit naar Boetiüs gekeken hebt?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
Ach ja, kampioen worden is ook niet alles. Word je in eigen huis afgeslacht door Barcelona.
Oh wacht.
In Zeist ook.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh. Alleen in Eindhoven vinden ze dat niet.
Je moeder is een teamspeler.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Boëtius is meer een teamspeler dan Depay.
Is al gezegd, twee topics geleden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:48 schreef CaptainCookie het volgende:
Moet nou niemand zeggen dat dat een Havenare overtreding was?
Ja dat weet ik. Gelukkig is het geen sollicitatiebrief.quote:
Alsof jij ooit een gat heb gevuldquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je 3 gaten hebt, waarom er dan maar 1 laten vullen
Zoveel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:49 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Alsof jij ooit een gat heb gevuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, de kut is halfvol en niet halfleegquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je 3 gaten hebt, waarom er dan maar 1 laten vullen
Ik denk dat Geo zijn gaatjes wel eens vult hoor. Of laat vullen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:49 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Alsof jij ooit een gat heb gevuld
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zoveel.Oh, zal je wel veel $$$ hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, was een grapjequote:Op zaterdag 7 december 2013 21:50 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Oh, zal je wel veel $$$ hebben
hydroxide,quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, was een grapjevond het zo flauw om je moeder te betrekken in een slechte grap
Ik werd van je moeder naar je zusje gestuurd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
Van het Kasia naar de muur gestuurd XD
Familiebusiness he, we willen graag de klant tevreden stellen dus intern door verwijzen is dan niet gek.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:52 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik werd van je moeder naar je zusje gestuurd.
XD
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:52 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik werd van je moeder naar je zusje gestuurd.
XD
quote:
vindtquote:
Ik weet nog een goede mop.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:55 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Gewoon even een opmerking om aan te geven te kappen met die bullshitgrappen.
En daarom staat het achterin helemaal open.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:57 schreef CaptainCookie het volgende:
Verdediging van Vitesse laat veel te veel mensen lopen
Aad de Mos.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand die niet voor PSV is zal dit beamen.
Uh, oké.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:55 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Gewoon even een opmerking om aan te geven te kappen met die bullshitgrappen.
Dat is toch goed?quote:
Ik denk dat de mening van een neutraal persoon in de Depay>Boëtius discussie meer doorslaggevend is.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die enoh beter dan strootman vonden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, oke.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die enoh beter dan strootman vonden.
Nogal grappig hoe jij door blijft gaan op de grap van Ajacied422quote:
Tweede alquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Penalty Vitesse onthouden, overduidelijk.
De grap van Ajacied422?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:59 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Nogal grappig hoe jij door blijft gaan op de grap van Ajacied422
Begint nogal zielig te worden.
Niet meer dan normaal.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Mocht PSV winnen, dan zal Vitesse uiteraard klagen over de penaltymomenten.
En terecht.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Mocht PSV winnen, dan zal Vitesse uiteraard klagen over de penaltymomenten.
Ze mogen niet klagen neequote:Op zaterdag 7 december 2013 22:00 schreef TheSolution het volgende:
Ook echt belachelijk hoeveel geluk PSV de laatste weken met de scheids heeft
Schaars is het niet met je eens.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:00 schreef TheSolution het volgende:
Soort AH Bonuskaart die ze hebben gekregen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:00 schreef TheSolution het volgende:
Bedankt voor deze zeer treffende vergelijking.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soort AH Bonuskaart die ze hebben gekregen.
Je had er vroeger bij moeten zijn joh.. in de tijd van politiekaartjesquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Over bonuskaarten gesproken, die waren nog best handig bij het vol krijgen van je panini-voetbalplaatjesboek
Bonyquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:02 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Als Vitesse een fatsoenlijke spits zou hebben werden ze wel kampioen denk ik.
Die krijgen ze dan ook wel in de winterstopquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:02 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Als Vitesse een fatsoenlijke spits zou hebben werden ze wel kampioen denk ik.
Ik ben opgegroeid met flippo's, knikkers, paniniplaatjes.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je had er vroeger bij moeten zijn joh.. in de tijd van politiekaartjes
Hou toch op zeg.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Hiljemark beukt Piazon een aantal keer, geen vrije trap.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:03 schreef TheSolution het volgende:
Als vitesse die verdediger verkoopt is het KASSIA! 5 miljoen erbij
Veel te traag tegenwoordig, dat gaat hem niet worden, vooral niet omdat hij het juist van zijn snelheid moet hebben.quote:
Mooi dat je je die lachwekkende uitspraak nog herinnert.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Veel te traag tegenwoordig, dat gaat hem niet worden, vooral niet omdat hij het juist van zijn snelheid moet hebben.
Scoorde tegen ajakxquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heeft echt niks gebracht.. sterker nog.. elke keer als hij speelde was PSV nog slechter
Gewoon even aankloppen bij Sjelsie inderdaad.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:03 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die krijgen ze dan ook wel in de winterstop
Lukaku regelen bij Chelseaquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:03 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die krijgen ze dan ook wel in de winterstop
''beukt''.....quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw subjectiviteit is wat storend vind ik.
Het enige wat momenteel lachwekkend is, is de positie van PSV op de ranglijstquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mooi dat je je die lachwekkende uitspraak nog herinnert.
Klopt, maar dat is niet het enige.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het enige wat momenteel lachwekkend is, is de positie van PSV op de ranglijst
Is een Belg, dus slechtquote:
Ik mag toch hopenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:05 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja die komt inderdaad liever naar Vitesse dan een basisplaats bij Everton
Ranglijsttechnisch vind ik belangrijker.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:04 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Gewoon even aankloppen bij Sjelsie inderdaad.
Overigens weet ik niet wat beter is: PSV winst ranglijsttechnisch, of Vitesse winst omdat@ PSV.
Anders krijgtie op zn flikker van van Gaalquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
Zoet is echt dom, kerel kan echt niet inschatten wanneer je wel en niet een bal naar je verdediger moet spelen en wanneer naar voren rossen
Huilen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
Typisch.. hoerenjong dat rood had moeten hebben scoort
Sterkte.quote:
PSV moet wel groter blijven dan Feyenoord, dus ze moeten niet te laag op de ranglijst eindigenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Doe maar verlies voor PSV ja, Vitesse halen we toch nog wel in.
dit dusquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dat is belangrijker dan Ajax?
Nopequote:Op zaterdag 7 december 2013 22:10 schreef Sala-adin het volgende:
Hebben mensen hier ook problemen met Whatsapp?
Ja.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:10 schreef Sala-adin het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:10 schreef Sala-adin het volgende:
Van mij mag PSV wel winnen voor de stand. Hoe eerder het kampioenschap binnen is hoe beter. Aan de andere kant is een crisis bij een andere club dan Ajax ook wel eens leuk om te zien.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Doe maar verlies voor PSV ja, Vitesse halen we toch nog wel in.
Jepquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:10 schreef Sala-adin het volgende:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:11 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Schijnt wel goed te trainen op de mahertgang
PSV is boven de rivieren een kleintje en nooit groter geweest dan Ajax en Feyenoord.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV moet wel groter blijven dan Feyenoord, dus ze moeten niet te laag op de ranglijst eindigen
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is iig fris en fruitig man + je hebt Maher. Wees blij.
Ze spelen op zich goed. Maar scoren lukt niet echt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is iig fris en fruitig man + je hebt Maher. Wees blij.
Dat zijn ze nooit geweest.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:10 schreef Shreyas het volgende:
PSV moet wel groter blijven dan Feyenoord
DIT.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:12 schreef IMVHI het volgende:
[..]
PSV is boven de rivieren een kleintje en nooit groter geweest dan Ajax en Feyenoord.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:12 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ze spelen op zich goed. Maar scoren lukt niet echt.
Die kan het toch niet aan (tegen dit fysieke vitesse)quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:12 schreef Gramulanion het volgende:
Komt wereldtalent Bakkali er nog in?
Alsof die regio van enig belang isquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:12 schreef IMVHI het volgende:
[..]
PSV is boven de rivieren een kleintje en nooit groter geweest dan Ajax en Feyenoord.
Dat is echt het enige waarom jij PSV niet uitlacht.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV moet wel groter blijven dan Feyenoord, dus ze moeten niet te laag op de ranglijst eindigen
Je weet dat dit een moment is waarop Davy met oude posts van je voor de dag kan komen.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:12 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ze spelen op zich goed. Maar scoren lukt niet echt.
Absoluut maar ik heb mijn twijfels over morgen..... Heerenveen uit, altijd lastig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:13 schreef TheSolution het volgende:
En van dit Vitesse heeft Feyenoord uit gewoon gewonnen
Makkelijkste overwinning van het seizoen ook nog.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:13 schreef TheSolution het volgende:
Jouw Mahoer ook niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:13 schreef Saekerhett het volgende:
Paher vindt ook dat zijn zoon het niet goed doet.
Ik verwacht er ook niet al te veel vanquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:13 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Absoluut maar ik heb mijn twijfels over morgen..... Heerenveen uit, altijd lastig.
Ajax is altijd groter geweest dan PSV, maar PSV is veel groter dan Feyenoord inmiddels, want resultaten + begroting, verdere discussie ga ik hier niet aan, te veel offtopicquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:12 schreef IMVHI het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Makkelijkste overwinning van het seizoen ook nog.
Alleen jammer dat Heerenveen totaal niet kan verdedigenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:13 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Absoluut maar ik heb mijn twijfels over morgen..... Heerenveen uit, altijd lastig.
ADO heeft van Vitesse gewonnen, Ajax van ADO en Feyenoord.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:13 schreef TheSolution het volgende:
Dat moet Feyenoord makkelijk kunnen winnen. Nulletje of vijf.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:13 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Buiten Brabant is er werkelijk niemand geinteresseerd in PSV.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax is altijd groter geweest dan PSV, maar PSV is veel groter dan Feyenoord inmiddels, want resultaten + begroting, verdere discussie ga ik hier niet aan, te veel offtopic
Is die titel van de telegraf?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat moet Feyenoord makkelijk kunnen winnen. Nulletje of vijf.
[ afbeelding ]
Die vind ik niet zo goed.quote:
Bedankt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja
anders lees je het topic even door.
Ik woon buiten Brabant.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:15 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Buiten Brabant is er werkelijk niemand geinteresseerd in PSV.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:15 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Is die titel van de telegraf?
Feyenoord is onder de rivieren een kleintje, dus ja...quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:12 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar de kans is klein.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |