SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit kan je over elke poging van Havenaar wel zeggentwitter:MijnVitesse twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 21:26:59'40 Goede aanval #Vitesse! Leerdam gaat goed door en speelt af op Havenaar. Hij schiet de bal met links te zacht in #psvvit reageer retweet
Gunstig voor PSVquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Afgelopen in Waalwijk
RKC 2-2 Cambuur
Naar het schijntquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
BREKEND - BREKEND - BREKEND
Fred Rutten wordt de nieuwe bondscoach van Hongarije naar het schijnt.
Ondertussen maakt Depay Nederland nog even wereldkampioen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
TT is gewoon waarheid. Wederopstanding van PSV. Kampioen, beker, Europa league. Volgend jaar pakken we de CL
Juist, Gouden bal voor depay.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ondertussen maakt Depay Nederland nog even wereldkampioen.
Denk niet dat Depay meegaat naar het WK eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ondertussen maakt Depay Nederland nog even wereldkampioen.
Je bent niet gemistquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef Shreyas het volgende:
Hey dames, daar ben ik dan eindelijk. Wie was er beter, PSV of Vitesse?
Meid.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef CaptainCookie het volgende:
Tijdens de wedstrijd heeft het spel van Vitesse altijd een veel te grote invloed op mijn stemming
Waarom niet? Z'n concurrent is Boëtius.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Denk niet dat Depay meegaat naar het WK eerlijk gezegd
Vitesse.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef Shreyas het volgende:
Niemand is onmisbaarquote:
Wie moet er dan mee? Schaken?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Denk niet dat Depay meegaat naar het WK eerlijk gezegd
PSV. Veel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef Shreyas het volgende:
Boetiüs>Depay hoorquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom niet? Z'n concurrent is Boëtius.Nee, Depaytje kan zijn koffer al inpakken.
Nou hopelijk kan PSV toch nog wat punten afsnoepen van Vitesse deze wedstrijd. Wordt nog een spannende tweede helftquote:
Ja, vorige week nog. Morgen weer. Kan er niet veel van. Net als Vilhena.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:45 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Weet niet of je ooit naar Boetiüs gekeken hebt?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
Ach ja, kampioen worden is ook niet alles. Word je in eigen huis afgeslacht door Barcelona.
Oh wacht.
In Zeist ook.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh. Alleen in Eindhoven vinden ze dat niet.
Je moeder is een teamspeler.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Boëtius is meer een teamspeler dan Depay.
Is al gezegd, twee topics geleden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:48 schreef CaptainCookie het volgende:
Moet nou niemand zeggen dat dat een Havenare overtreding was?
Ja dat weet ik. Gelukkig is het geen sollicitatiebrief.quote:
Alsof jij ooit een gat heb gevuldquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je 3 gaten hebt, waarom er dan maar 1 laten vullen
Zoveel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:49 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Alsof jij ooit een gat heb gevuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |