SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. quote:El Mundo Deportivo: "De school van Ajax is springlevend. Het is een genot om in het korset van het huidige voetbal teams te zien die trouw blijven aan hun historie. Het is een vrolijke en aantrekkelijke ploeg."quote:El Periódico: "Ajax is een ploeg met jonge jongens die uit dezelfde bron hebben gedronken als de spelers van Barcelona. Ze waren niet alleen oppermachtig in passing en controle van de bal, maar ook in elk individueel duel."SPOILER: Klaassen _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veltman _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blind _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoogtepuntjes Ajax - NAC
Eerste helft:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweede helft:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon doen.twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 21:11:29De Boer: 'Ligeon als linksback ook een optie voor duel met Milan. Er zal ook bij Milan op die flank veel ruimte voor hem liggen.' #ajanac reageer retweet
![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:49 schreef j0rdiiii het volgende:
http://forum.acmilan-onli(...)1943965&postcount=82
Wie is Jasper hier?quote:Location: Tallinn, EstoniaWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ah de wedstrijd van het pre- winterbreak seizoen. Ik hoop niet dat Frankie opteert voor 'gedoseerd' aanvallen. gewoon vastzetten dat clubje uit milaan, er 2 in tikken en consolideren.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Vitesse en Twente blijven ook bij. Moet zeggen dat Vitesse leuk voetbalt (2e helft).
Denk ook dat het uiteindelijk tussen Vitesse en Ajax zal gaan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Volgend jaar de tweestrijd tussen PSV en Jong Ajax in de Jupiler League.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:24 schreef Pedroso het volgende:
Volgend jaar de tweestrijd tussen PSV en Jong Ajax in de Jupiler League.
Learn how to eat in the jungle full of hyenas![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:24 schreef Pedroso het volgende:
Volgend jaar de tweestrijd tussen PSV en Jong Ajax in de Jupiler League.
maar solide wedstrijd vanavond, heb me best vermaakt in het stadion:)[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Heerlijke potMakkelie was wel weer lachwekkend bezig overigens.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Goed voor de ontwikkeling van de talenten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:24 schreef Pedroso het volgende:
Volgend jaar de tweestrijd tussen PSV en Jong Ajax in de Jupiler League.![]()
![]()
Serero moet overigens wel echt wat beter gaan schieten maar als hij zo door blijft spelen is hij een aanwinst voor Ajax 1. Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen![]()
Klasse pik.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serero moet overigens wel echt wat beter gaan schieten maar als hij zo door blijft spelen is hij een aanwinst voor Ajax 1. Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Maar ik denk dat het ook komt doordat er met Blind ipv Poulsen een middenvelder staat die je durft in te spelen en zelf dan ook weer aanspeelbaar is. Maakt het voor hem zoveel makkelijker.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik geef mijn ongelijk graag toe want dat betekend dat Ajax een goede speler rijker is.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dat kan goed kloppen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het ook komt doordat er met Blind ipv Poulsen een middenvelder staat die je durft in te spelen en zelf dan ook weer aanspeelbaar is. Maakt het voor hem zoveel makkelijker.![]()
Erg leuk om te zien hoe calimero-nederland de feitelijke uitspraak van Frank weer als Amsterdamse arrogantie ziet, hij zegt letterlijk "ALS we zo blijven spelen worden we kampioen"
De boertjes leggen het weer uit als "nou we blijven zo spelen en we zijn al kampioen".
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dat heeft met IQ te maken.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:09 schreef HeatWave het volgende:
Erg leuk om te zien hoe calimero-nederland de feitelijke uitspraak van Frank weer als Amsterdamse arrogantie ziet, hij zegt letterlijk "ALS we zo blijven spelen worden we kampioen"
De boertjes leggen het weer uit als "nou we blijven zo spelen en we zijn al kampioen".
"What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serero moet overigens wel echt wat beter gaan schieten maar als hij zo door blijft spelen is hij een aanwinst voor Ajax 1. Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen![]()
Loopt gewoon perfect met hem, Davy en Daley op het middenveld. Zowel Thuli als Davy verbazen mij echt ongelooflijk. Gewoon weer lekker met Ligeon op LB tegen Milan.![]()
Klaassen trouwens geweldig, maar je zou maar gelijk spelen vandaag, dan wil je die Makkelie toch lynchen, echt wat moet er gebeuren wil Ajax een penalty krijgen?.
Get woke, go broke!![]()
Het is echt een zwaar deprimerende scheidsrechter. Zal me niet verbazen als hij voor de wedstrijd dacht 'na al dat gezeik de afgelopen weken, ga ik nu absoluut geen penalty geven. HA!'quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:14 schreef HeatWave het volgende:
Klaassen trouwens geweldig, maar je zou maar gelijk spelen vandaag, dan wil je die Makkelie toch lynchen, echt wat moet er gebeuren wil Ajax een penalty krijgen?.
![]()
Bojan krijgt geel voor het incasseren van een schop, echt.
Get woke, go broke!![]()
Winnen jullie het kampioenschap maar van Viestesse[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Natuurlijk dacht hij dat. Totaal niet geschikt die man.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is echt een zwaar deprimerende scheidsrechter. Zal me niet verbazen als hij voor de wedstrijd dacht 'na al dat gezeik de afgelopen weken, ga ik nu absoluut geen penalty geven. HA!'![]()
Nou nee dat was dus echt een schwalbequote:Op zaterdag 7 december 2013 23:15 schreef HeatWave het volgende:
Bojan krijgt geel voor het incasseren van een schop, echt.
![]()
Nee hoor, hij kreeg echt een tikje, ik zeg niet 100% penalty, maar het was zeker geen schwalbe.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou nee dat was dus echt een schwalbeA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Nee, was 100% schwalbe. Hij zag dat hij in een kansloze situatie zat, en ging met veel theater neer. Hij kreeg ook echt geen tikje als je goed kijkt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, hij kreeg echt een tikje, ik zeg niet 100% penalty, maar het was zeker geen schwalbe.![]()
Ik zal zeker niet roepen dat Milan er aan gaat, maar we maken een aardige kans. Procentje of 30 om te winnen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ook heerlijk inderdaad. Massaal roepen dat milan er aan gaat![]()
Nice ClapClaptwitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 23:37:01RT @Tfoenami: Bojan Krkic, je bent een gekke man. http://t.co/32EeHpgUxi reageer retweet
![]()
![]()
Haha milaanquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ook heerlijk inderdaad. Massaal roepen dat milan er aan gaatals er achter een team geen idee schuilt en puur op enkele spelers drijft is het PSV wel. Daarna milan en tjelsie.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
30quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik zal zeker niet roepen dat Milan er aan gaat, maar we maken een aardige kans. Procentje of 30 om te winnen.![]()
![]()
Eens! Gaat lastig worden, maar denk wel dat er een reële kans is inderdaad.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik zal zeker niet roepen dat Milan er aan gaat, maar we maken een aardige kans. Procentje of 30 om te winnen.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Uhh ja (?). Mario steek in hele goede vorm. Milan heeft een aantal spelers net op tijd weer fit, waar Ajax er juist een aantal mist + Veltman. En Milan speelt thuis + dat ze ook nog eens gelijk mogen spelen. Dan is 30% nog best hoog hoorquote:![]()
![]()
dat is ook wel de instelling die je moet hebben. Net als tegen Bacquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ook heerlijk inderdaad. Massaal roepen dat milan er aan gaat
en dat is de instelling die je moet hebben, we moeten van Milan winnen, dus gaan we dat ook doen.
nu al blij dat ik donderdag vrij ben
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Kaka is ook in vorm, was erg goed tegen Celtic.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Uhh ja (?). Mario steek in hele goede vorm. Milan heeft een aantal spelers net op tijd weer fit, waar Ajax er juist een aantal mist + Veltman. En Milan speelt thuis + dat ze ook nog eens gelijk mogen spelen. Dan is 30% nog best hoog hoorIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Ajax gaat winnen bij Milaan. Zou ook wel terecht zijn als ze doorgaan.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Alleen jammer van Veltmanquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:49 schreef satecl het volgende:
Ajax gaat winnen bij Milaan. Zou ook wel terecht zijn als ze doorgaan.
graag op anoniem![]()
Oké je hebt gelijk, maar ik zeg dan 35%.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Uhh ja (?). Mario steek in hele goede vorm. Milan heeft een aantal spelers net op tijd weer fit, waar Ajax er juist een aantal mist + Veltman. En Milan speelt thuis + dat ze ook nog eens gelijk mogen spelen. Dan is 30% nog best hoog hoor![]()
zo stellig ben ik niet, maar de laatste weken geven hoopquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:49 schreef satecl het volgende:
Ajax gaat winnen bij Milaan. Zou ook wel terecht zijn als ze doorgaan.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Niet overdrijven nu, de verdediging van Ajax is gewoon een stuk minder zonder Veltman, en Kaka, El sharawi en Balotteli, ik zie het niet positief in.
Natuurliijk is het niet onmogelijk, maar winnen is wel erg veel gevraagd, achteraf vrees ik dat we toch tot in lengte van dagen zullen balen van de 1-1 in Amsterdam.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: