Staat er al 5 topicsquote:
Ohquote:
Ookquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee ze staat er om bekend dat ze klein is
Oké.quote:Pakketbezorger heeft de zending niet kunnen afleveren. 2e afleverpoging volgt.
Games.quote:
Jaquote:
Neequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je die al had. Of had je die al en zit je nu massaal games te bestellen?
NINJAquote:
Ohquote:
Blackboardquote:
Vervelend.quote:
Coolquote:Bezorgdatum
ma 9 dec 2013
14:00-16:00
quote:
doeiquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:29 schreef wietparkiet het volgende:
okee ik ben weg
DOEI DIENTJE KUTJONG
porsche1 is een pedofielenhunter, het zal wel een terechte constatering zijn. Ik bel nu de AIVD op.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:57 schreef BookerDeWitt het volgende:
Weet iemand wie die porsche1 is ofzo?! Ik postte iets in wetenschap%technologie en nu claimed hij dat ik een pedofiel ben wut?
!!!!
Nigga uwot.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:57 schreef BookerDeWitt het volgende:
Weet iemand wie die porsche1 is ofzo?! Ik postte iets in wetenschap%technologie en nu claimed hij dat ik een pedofiel ben wut?
!!!!
maar ik ben minderjarigquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
porsche1 is een pedofielenhunter, het zal wel een terechte constatering zijn. Ik bel nu de AIVD op.
Een 15-jarig knaapje die online stoer wil doen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:57 schreef BookerDeWitt het volgende:
!!!!
Interessant. Hoe is het verder met je rechter wijsvinger? En je linkerteen is ook wel interessant.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:14 schreef Rezania het volgende:
Trouwens kan je ammoniumnitraat gewoon uit kunstmest halen.
Nee, je moet het speciaal uit kunstmest halen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:14 schreef Rezania het volgende:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Interessant. Hoe is het verder met je rechter wijsvinger? En je linkerteen is ook wel interessant.
[newb] is dat gescheiden de kunstmest. Of moet ik wat meer doen ok het te verkrijgenn [newb]quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:14 schreef Rezania het volgende:
Ohquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:16 schreef Rezania het volgende:
[..]W&T / Ammonia nitraat?
Kijk eens wie TS is?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:16 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
[newb] is dat gescheiden de kunstmest. Of moet ik wat meer doen ok het te verkrijgenn [newb]
beter lijkt me welquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:17 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik stel voor dat je gewoon vuurwerk in de winkel haalt als je dit soort vragen moet stellen.
Ik ben serieus hè, haal gewoon smokebombs in de winkel, ga niet zelf klooien.quote:
nee is goed kerel, ik las dat een of andere idioot het gebruikte als bom om een school aanslag uit te voerenquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben serieus hè, haal gewoon smokebombs in de winkel, ga niet zelf klooien.
Mooi. Meeste winkels die aan het einde van het jaar vuurwerk verkopen, verkopen het hele jaar door dingen zoals rookbommen, trektouwtjes, etc. Gewoon even googlen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:22 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
nee is goed kerel, ik las dat een of andere idioot het gebruikte als bom om een school aanslag uit te voeren. Ik heb geen zin in een taakstraf of whatever
paar straten van mij vandaan is iemand die legetiem vuurwerkt verkoopt, heeft een apparte hangar en garage ervoor, gewoon legale papieren enzo kvk alles. Dus ik zal het hem even vragenquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooi. Meeste winkels die aan het einde van het jaar vuurwerk verkopen, verkopen het hele jaar door dingen zoals rookbommen, trektouwtjes, etc. Gewoon even googlen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |