quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:37 schreef porsche1 het volgende:
Ik heb de politie net gebeld.
Haha, plezier bij Robert M. in het celletje.
Jawel, valt onder het kopje "pedofilie".quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:39 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]volgens mij is het niet eens illegaal om te verkrijgen kneus
wat heeft ammonia nitraat nou weer te maken met pedofiliequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jawel, valt onder het kopje "pedofilie".
Dombo, dat je dat niet weet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:40 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
wat heeft ammonia nitraat nou weer te maken met pedofilie
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dombo, dat je dat niet weet.
Je gaat boeten voor je domme fout die je net hebt gemaakt.
Lekker tussen de pedofielen opgesloten worden.
Nu lach je nog, straks niet meer. Dan lig je daar, te wachten tot je te grazen wordt genomen door je mede gevangenen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:42 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]!!!!
waar de fack heb jij het nou weer over
weet jij uberhaupt wat ammonia nitraat is, en waar ik het voor wil hebben? Wat heeft dit ook maar iets te maken met pedofillie, em moordernaars?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:44 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nu lach je nog, straks niet meer. Dan lig je daar, te wachten tot je te grazen wordt genomen door je mede gevangenen.
Moordenaars en ander gespuis.
En dit allemaal omdat jij zo nodig ammonia nitraat moest kopen, sukkel.
Jij gaat boeten.
Ammonia Nitraat is het gas wat kleine kinderen produceren bij hun eerste zaadlozing.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:46 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
weet jij uberhaupt wat ammonia nitraat is, en waar ik het voor wil hebben? Wat heeft dit ook maar iets te maken met pedofillie, em moordernaars?
je hebt me door, ik kan niet toelaten dat je levend rondloopt met deze informatiequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ammonia Nitraat is het gas wat kleine kinderen produceren bij hun eerste zaadlozing.
Dat heeft het te maken met pedofilie, goorlap dat jij bent.
Dudequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ammonia Nitraat is het gas wat kleine kinderen produceren bij hun eerste zaadlozing.
Dat heeft het te maken met pedofilie, goorlap dat jij bent.
het wordt ook gebruikt als kunstmestquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:32 schreef BookerDeWitt het volgende:
Ik houd het kort en netjes aangezien de AIVD meeleest
Ik las op youtube hoe je eenvoudig een smoke bomb maakt door een mix van ammonia nitraat, die vent haalde dat uit een icepack. Dus ts kocht laatst zo'n pack, en er zat een of andere stomme gel in ofzo?. Waar kan ik de stof ammonia nitraat vandaan halen? If icepacks, een goede site die zulke ice packs verkoopt?
yep.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:31 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
het wordt ook gebruikt als kunstmest
Ah, nu begrijp ik het.quote:
Ik heb bij TS inderdaad mijn twijfels. Ik adviseer eenieder om zich goed in te lezen alvorens te werken met pyrotechnische stoffen. Daarnaast zou het best kunnen dat je niet meer verzekerd bent als je per ongeluk je huis in de fik steekt met je pyrotechnische experimenten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:10 schreef Kowloon het volgende:
Voordat je met dit soort stoffen in de weer gaat moet je ze toch minstens wel juist kunnen spellen. Mensen die dat niet kunnen hebben dikwijls geen flauw idee waar ze mee bezig zijn, en ammoniumnitraat is in dat geval best gevaarlijk spul.
Je kan veel makkelijker KNO3 met suiker en parrafine een rookbom maken.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:32 schreef BookerDeWitt het volgende:
Ik houd het kort en netjes aangezien de AIVD meeleest
Ik las op youtube hoe je eenvoudig een smoke bomb maakt door een mix van ammonia nitraat, die vent haalde dat uit een icepack. Dus ts kocht laatst zo'n pack, en er zat een of andere stomme gel in ofzo?. Waar kan ik de stof ammonia nitraat vandaan halen? If icepacks, een goede site die zulke ice packs verkoopt?
KNO3 is ook hygroscopisch maar dat is te verwaarlozen als je een rookbom gaat maken. Maar het is wel belangrijk om te weten dat het hygroscopisch is voordat iemand gevaarlijkere dingen gaat maken.quote:Op maandag 9 december 2013 19:44 schreef ludicrous_monk het volgende:
TS bedoelt ammoniumnitraat. Het wordt onder meer verkocht als kunstmest (meestal in een mengsel met calciumcarbonaat, bekend als kalkammonsalpeter (KAS), dat je kan scheiden door het in oplossing te laten neerslaan) bijv. in tuincentra.
Het spul is alleen zwaar hygroscopisch (trekt veel vocht aan), dus het is van belang om het zeer droog te bewaren. Met suiker geeft het best aardig wat rook. Maar kaliumnitraat is veel geschikter als oxidator omdat het veel beter droog blijft, en ook dat spul is goed verkrijgbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |