Zoeperd, veel plezier!quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:45 schreef Againzender het volgende: [..] straks naar Ajax, dus dan gaat er nog wel meer bier doorheen
![]()
De wedstrijd wordt dan ook mede mogelijk gemaakt door de krant van de linksback van Ajax: Daily Blindquote:
Lekker, dat faxt een stuk gemakkelijker. Met vlammenquote:
Grapjes over Chinezen mogen niet meer.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
De wedstrijd wordt dan ook mede mogelijk gemaakt door de krant van de linksback van Ajax: Daily Blind
(c) Ramon
dat was dus ook vanmiddag de woordgrap van Ramon, toen ik hem hoorde dacht ik: die had ik kunnen bedenkenquote:
Ik zing vandaag nummer 39 met rijst hihahooooquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Grapjes over Chinezen mogen niet meer.
Ik liever 59 met mihoen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zing vandaag nummer 39 met rijst hihahoooo
En wat zeg je dan?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:29 schreef Pandaplint het volgende:
*flunk!
Erdingertje open getrokken
HOSSA HOSSA!quote:
quote:
Vreselijk!quote:
Met studiereis de Erdingerbrouwerij uitgezet worden omdat we keihard DUUUUUU richting de barvrouw aan het zingen warenquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Vreselijk!![]()
Een collega van me heeft nog wel eens zo'n Duitse periode, dan wordt dit soort gedrochten voor me gezongen
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Met studiereis de Erdingerbrouwerij uitgezet worden omdat we keihard DUUUUUU richting de barvrouw aan het zingen waren
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De sponsorfilm![]()
Turfblokje mee[ afbeelding ]
Sterkte, ik ben er ook naar toe gesleurdquote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Sterkte, ik ben er ook naar toe gesleurd
Je had geen stem, nee?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Sterkte, ik ben er ook naar toe gesleurd
Soms moet je er wat voor over hebbenquote:
Dat lijkt me wél lekker warmquote:
Dat hangt ervan af; als de meneer in kwestie het met tegenzin zou doen zou ik er niet aan beginnenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Soms moet je er wat voor over hebben
Ja anders had je wel "pandapunt" gehetenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja anders had je wel "pandapunt" geheten
Was de date verder wel leuk?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jahoor. En zo enorm kut was de film ook weer nietquote:
Alleen door dat razende apenaidsnummer hoef ik al niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jahoor. En zo enorm kut was de film ook weer niet
Dat deed de slasausfles niet.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat deed de slasausfles niet.
Wel errug lekker zo'n glaasje limoncello.
Morgenochtend piep je wel anders, muisquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat deed de slasausfles niet.
Wel errug lekker zo'n glaasje limoncello.
We hebben echt maar heel klein beetje gehad.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Morgenochtend piep je wel anders, muis
Wat een topweekend jong!!quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:22 schreef wolfrolf het volgende:
Oprecht een leuke film!
Nu even een glaasje Disaronno
Morgen maar de Zwaluwhoeve en naar Artis.
Wel via de VW garage he?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:22 schreef wolfrolf het volgende:
Oprecht een leuke film!
Nu even een glaasje Disaronno
Morgen maar de Zwaluwhoeve en naar Artis.
Goedzo, ik ben trots op je!quote:
Ik moest ginnegappenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik had er al 1 gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Moeilijk? Tsja, gifbeker, PSV is misschien 20 minuten minder geweest en 40 minuten beter. Gelijkspel of kleine overwinning PSV was terecht geweest.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
HAHAHA
Dit x 300 en je hebt hoe het vanavond ging.
Nee, dat HAHAHA x 300.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moeilijk? Tsja, gifbeker, PSV is misschien 20 minuten minder geweest en 40 minuten beter. Gelijkspel of kleine overwinning PSV was terecht geweest.
14 september.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:23 schreef minthy het volgende:
Sinds wanneer zit Rámon op de zaterdagavond?
en met misschien wel de slechtste programmatitel ooit: Rámon, met een streepje op de a.quote:
Ik las het in dat balkje in de OP, ziet er mobiel niet heel netjes uitquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en met misschien wel de slechtste programmatitel ooit: Rámon, met een streepje op de a.
'Dit is Domien' is een topnaam idd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en met misschien wel de slechtste programmatitel ooit: Rámon, met een streepje op de a.
nee, dat ook niet...en Met Michiel ook niet...en Timur Open Radio slaat ook nergens op. De radioshow van bart.....eigenlijk zijn zo'n beetje alle programmanamen kut. behalve @work!quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'Dit is Domien' is een topnaam idd.
MM eens, TOR slaat wel degelijk ergens op.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat ook niet...en Met Michiel ook niet...en Timur Open Radio slaat ook nergens op. De radioshow van bart.....eigenlijk zijn zo'n beetje alle programmanamen kut. behalve @work!
nja, zo open is het niet. je moet altijd bellen en dan kom je niet meteen in de uitzending. als je nou meteen in de uitzending kwam was het pas echt Open Radio!quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MM eens, TOR slaat wel degelijk ergens op.
Stenders Late vermaakquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:41 schreef minthy het volgende:
ROB Radio en RAB Radio vind ik dan weer wel geinig gekozen
Ik zat lekkah te bouncen in de auto jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:59 schreef minthy het volgende:
Wow, dat was een heel erg oké programma!
nee, ik keek Tropa de Elite op Canvas.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:54 schreef wolfrolf het volgende:
3rdRock hing jij daarnet aan de telefoon bij Ramon? Over de lekkere muziek?
bah wat een naar nieuwsquote:Op zondag 8 december 2013 11:11 schreef Pino112 het volgende:
De vader van Michiel is (ernstig) ziek.
damnquote:Op zondag 8 december 2013 11:11 schreef Pino112 het volgende:
Brrr.. wat is dat met vaders deze weekquote:Op zondag 8 december 2013 11:11 schreef Pino112 het volgende:
Wat nog meer dan?quote:Op zondag 8 december 2013 11:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Brrr.. wat is dat met vaders deze week
Wat vaders van vrienden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |