Zoeperd, veel plezier!quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:45 schreef Againzender het volgende: [..] straks naar Ajax, dus dan gaat er nog wel meer bier doorheen
![]()
De wedstrijd wordt dan ook mede mogelijk gemaakt door de krant van de linksback van Ajax: Daily Blindquote:
Lekker, dat faxt een stuk gemakkelijker. Met vlammenquote:
Grapjes over Chinezen mogen niet meer.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
De wedstrijd wordt dan ook mede mogelijk gemaakt door de krant van de linksback van Ajax: Daily Blind
(c) Ramon
dat was dus ook vanmiddag de woordgrap van Ramon, toen ik hem hoorde dacht ik: die had ik kunnen bedenkenquote:
Ik zing vandaag nummer 39 met rijst hihahooooquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Grapjes over Chinezen mogen niet meer.
Ik liever 59 met mihoen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zing vandaag nummer 39 met rijst hihahoooo
En wat zeg je dan?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:29 schreef Pandaplint het volgende:
*flunk!
Erdingertje open getrokken
HOSSA HOSSA!quote:
quote:
Vreselijk!quote:
Met studiereis de Erdingerbrouwerij uitgezet worden omdat we keihard DUUUUUU richting de barvrouw aan het zingen warenquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Vreselijk!![]()
Een collega van me heeft nog wel eens zo'n Duitse periode, dan wordt dit soort gedrochten voor me gezongen
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Met studiereis de Erdingerbrouwerij uitgezet worden omdat we keihard DUUUUUU richting de barvrouw aan het zingen waren
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De sponsorfilm![]()
Turfblokje mee[ afbeelding ]
Sterkte, ik ben er ook naar toe gesleurdquote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Sterkte, ik ben er ook naar toe gesleurd
Je had geen stem, nee?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Sterkte, ik ben er ook naar toe gesleurd
Soms moet je er wat voor over hebbenquote:
Dat lijkt me wél lekker warmquote:
Dat hangt ervan af; als de meneer in kwestie het met tegenzin zou doen zou ik er niet aan beginnenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Soms moet je er wat voor over hebben
Ja anders had je wel "pandapunt" gehetenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja anders had je wel "pandapunt" geheten
Was de date verder wel leuk?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jahoor. En zo enorm kut was de film ook weer nietquote:
Alleen door dat razende apenaidsnummer hoef ik al niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jahoor. En zo enorm kut was de film ook weer niet
Dat deed de slasausfles niet.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat deed de slasausfles niet.
Wel errug lekker zo'n glaasje limoncello.
Morgenochtend piep je wel anders, muisquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat deed de slasausfles niet.
Wel errug lekker zo'n glaasje limoncello.
We hebben echt maar heel klein beetje gehad.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Morgenochtend piep je wel anders, muis
Wat een topweekend jong!!quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:22 schreef wolfrolf het volgende:
Oprecht een leuke film!
Nu even een glaasje Disaronno
Morgen maar de Zwaluwhoeve en naar Artis.
Wel via de VW garage he?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:22 schreef wolfrolf het volgende:
Oprecht een leuke film!
Nu even een glaasje Disaronno
Morgen maar de Zwaluwhoeve en naar Artis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |