quote:Op zondag 22 december 2013 13:08 schreef BlackLining het volgende:
Zo, 320 snelwegkilometers op de Bandit gezetweet nu weer precies waarom een naked daar inderdaad niet geschikt voor was
Om daarna na de dealer te rijden om de zooi te vervangen hoop ik ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Zo wel ff de ketting spannen zie ik![]()
Ik zwaai naar dieren.
Omdat ik hem goed onderhouden heb en dan kunnen ze best langer meequote:Op maandag 23 december 2013 12:31 schreef KneusTeun het volgende:
ik dacht dat na 20k je hem wel ongeveer moet vervangen!?!? waarom toen niet gedaan
quote:Op maandag 23 december 2013 23:32 schreef BlackLining het volgende:
Niet zeuren, ding is nog gemaakt van asbest. Kan wel wat hebben.
Yup, zeker. Zo even wat onderhoud doen en dan maak ik een flinke omweg naar mijn familie dinerquote:
PTA / Hele fijne feestdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar!quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:18 schreef Gummiebeer het volgende:
Fijne feestdagen gewenst en alvast veilige kilometers in 2014, keep the shiny parts up!
Wat heb je gehaald dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 12:16 schreef Salatrel het volgende:
zo kreeg een 25 euri coupon van ome louis in de mail en had nog een cadeaukaart van louis gekregen dus ff aant shoppen geweest
In ieder geval iets van meer dan ¤99 anders is die voucher niet geldigquote:
totaalbedrag meer als 100 euro heaquote:Op woensdag 25 december 2013 13:12 schreef mstx het volgende:
[..]
In ieder geval iets van meer dan ¤99 anders is die voucher niet geldig
Dat is de reden dat er ook "zone" borden zijn in geval van veel zijstraatjes of andere redenen. Zou anders een oerwoud van borden worden.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:33 schreef Geerd het volgende:
: Als er net na de werkzaamheden een toerit begint, hoeven er geen 'einde-borden' te staan. Alle voorgaande beperkingen worden namelijk automatisch opgeheven na elke toerit (of op een gewone weg na elke kruising) tenzij ze er na de toerit (of kruising) herhalingsborden staan.
Hu, nooit geweten jullie wel?
Uhmzz een 60 zone word gewoon afgesloten na grijs bord met dubbele strepen of tot dat je op een 80 kruising komt toch?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat is de reden dat er ook "zone" borden zijn in geval van veel zijstraatjes of andere redenen. Zou anders een oerwoud van borden worden.
Er hoort áltijd dat einde zone bord te staan anders moet je er van uit gaan dat je nog in de zone zit.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz een 60 zone word gewoon afgesloten na grijs bord met dubbele strepen of tot dat je op een 80 kruising komt toch?
Dat gebeurt dus niet altijd met werkzaamheden of maaien, blijkbaar. Ik heb het niet over de vaste zones die der altijd staan,quote:Op donderdag 26 december 2013 00:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Er hoort áltijd dat einde zone bord te staan anders moet je er van uit gaan dat je nog in de zone zit.
Mits er geen borden gejat zijn kom je dus ook geen "80 kruising" tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |