Maar het meeste is kut ja, dat ontken ik nietquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou die kunnen nog wel ja. Cannonball vind ik ook nog wel leuk. En 2 nummers van het laatste album, met Dead Man;s Blues
Ik ga voor de wah-wah. Die is wel lekker.quote:
Nee hou maar op, straks ga ik het nog hatenquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Don't do this
wackagackawackagacka
and don't do that
wackagackawackagacka
als jij je daar schuldig over voelt...quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:03 schreef Felagund het volgende:
Ik was serieus toen ik zei dat ik The Logical Song nog wel aardig vind. Of geldt dat als guilty pleasure?
Nou het is geen heel onaardig nummer, maar het is zo ongelooflijk cheesy en die tekstquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:03 schreef Felagund het volgende:
Ik was serieus toen ik zei dat ik The Logical Song nog wel aardig vind. Of geldt dat als guilty pleasure?
nee, het 2e. Er is al een lijstje van 30 (gereduceerd tot 28 vanwege 4x Beatles en geen reactie daarop).quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:28 schreef Felagund het volgende:
Wel het eerste lijstje met minder dan 100 nummers toch?
Deze staat er dubbel in...quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:58 schreef Kerftminister het volgende:
54. Jimi Hendrix - Little Wing
90. Jimi Hendrix - Little Wing
Vraag me toch altijd af hoe ik zulke dingen voor elkaar krijg.quote:
Ik hou gewoon de titel aan zoals die gepost wordt aangezien beide natuurlijk bestaan... ik ga ervan uit dat degene die het in z'n lijstje opneemt het verschil ook weet. Evenals Born Slippy en Nuxx.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:51 schreef Norrage het volgende:
Voodoo Chile, of Voodoo Child (slight return?) ? Altijd verwarrend
Ja maar bij Slippy.nuxx (wat ik zelf vermoedelijk ook weer ns vergeten benquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik hou gewoon de titel aan zoals die gepost wordt aangezien beide natuurlijk bestaan... ik ga ervan uit dat degene die het in z'n lijstje opneemt het verschil ook weet. Evenals Born Slippy en Nuxx.
Internetopties>Instellingen>Extentiesquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar bij Slippy.nuxx (wat ik zelf vermoedelijk ook weer ns vergeten ben) is het veel minder duidelijk omdat .nuxx later ook zonder werd benoemd
Klopt maar ik ga niet raden of toch de andere versie bedoeld wordtquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja maar bij Slippy.nuxx (wat ik zelf vermoedelijk ook weer ns vergeten ben) is het veel minder duidelijk omdat .nuxx later ook zonder werd benoemd
en morgen? kan men morgen tot 21:00 meedoen?quote:Op zondag 8 december 2013 11:22 schreef ranja het volgende:
Vandaag kun je nog meedoen tot ca 20.00 uur
morgen kunnen de topics 'wat is je favoriete nummer' weer geopend worden waar dan in no time lijsten van 10 youtube filpmjes gepost wordenquote:
ik had 20 youtube filmpjes in mijn top 200quote:Op zondag 8 december 2013 12:15 schreef ranja het volgende:
[..]
morgen kunnen de topics 'wat is je favoriete nummer' weer geopend worden waar dan in no time lijsten van 10 youtube filpmjes gepost worden
quote:Op zondag 8 december 2013 12:24 schreef peaceman het volgende:
Oei lees het nu pas. Probeer er nog 1 te
maken...
Of dump hier even iets.quote:Op zondag 8 december 2013 12:15 schreef ranja het volgende:
[..]
morgen kunnen de topics 'wat is je favoriete nummer' weer geopend worden waar dan in no time lijsten van 10 youtube filpmjes gepost worden
Van de top 2000? Wie stemt er dan nog daarop...quote:Op zondag 8 december 2013 12:30 schreef ranja het volgende:
[..]desnoods een kortere lijst of je lijstje van de top 2000
Ja, daarom wil ik dit topic ook klaar hebben, dan kan de aandacht verschuiven naar de jaarlijstjesquote:Op zondag 8 december 2013 12:35 schreef female81 het volgende:
Of dump hier even iets.--> MUZ / (Jaarlijstjes-topic) Jouw favoriete nummers van 2013
quote:Op zondag 8 december 2013 14:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fokkers zijn productiever onder druk
nee niet echt eigenlijk al staan er voor 80% wel dezelfde in. Overigens heb ik nog zat geluisterd, maar niet op de pcquote:Op zondag 8 december 2013 17:37 schreef Norrage het volgende:
Peacy
Mooi lijstje
Copy paste van vorig jaar zeker, gezien je waarschijnlijk weinig geluisterd hebt dit jaar
Oooeh...ga je ook 2013 lijstje maken? Geen idee meer wat op jou indruk heeft gemaakt! Nick Cave en Arcade Fire mag ik hopen?quote:Op zondag 8 december 2013 17:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee niet echt eigenlijk al staan er voor 80% wel dezelfde in. Overigens heb ik nog zat geluisterd, maar niet op de pc
Ik weet al een paar nummers die volgend jaar grote kans maken...
Geen idee. Je weet het nooit als de tijd het toelaat...quote:Op zondag 8 december 2013 17:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oooeh...ga je ook 2013 lijstje maken? Geen idee meer wat op jou indruk heeft gemaakt! Nick Cave en Arcade Fire mag ik hopen?
eens!]quote:Op zondag 8 december 2013 18:22 schreef cafca het volgende:
En eindelijk weer iemand die Big Country noemt!
Onderschatte band
thanxquote:Verder ook een mooi lijstje, peaceman!
quote:Op zondag 8 december 2013 18:34 schreef cafca het volgende:
Ik geloof dat ik Big Country vergeten was in mijn lijst
Heb nu the Crossing weer eens op staan men, wat een lekker album!quote:
Song for a dead singer heeft er ook vaak in gestaan. Moet zeggen dat ik het al een tijdje niet echt meer gedraaid heb. Vooral door tijdgebrek en het uitkomen van Reflectorquote:Op zondag 8 december 2013 18:47 schreef methodmich het volgende:
Ik mis Our Daily Reminders bij peaceman. Dacht dat je die ook wel eens opgenomen had in je lijst? Al is je andere Zita Swoon-keuze natuurlijk ook best aardig.
die is dubbel... je hebt nog even tijd om een aanpassing door te gevenquote:Op zondag 8 december 2013 19:58 schreef Shadow_NL het volgende:
Ook maar weer op de valreep:
14. Interpol - The New
38. Interpol - The New
Gedaan!quote:Op zondag 8 december 2013 20:51 schreef ranja het volgende:
[..]
die is dubbel... je hebt nog even tijd om een aanpassing door te geven
De versie van 15 min uiteraard.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:51 schreef Norrage het volgende:
Voodoo Chile, of Voodoo Child (slight return?) ? Altijd verwarrend
vooral ook als je de linknaam niet zietquote:Op zondag 8 december 2013 22:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch spannend dat afbeelding nummer 1 het niet doet
Veel beter! Maar wie is nu de uitvoerende? Apocalypse Now, The End of Delta?quote:Op zondag 8 december 2013 22:11 schreef ranja het volgende:
[..]
vooral ook als je de linknaam niet ziet
zo beter?
Maxi Single natuurlijk.quote:Op zondag 8 december 2013 22:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Veel beter! Maar wie is nu de uitvoerende? Apocalypse Now, The End of Delta?
toch nog een beetje spannendquote:Op zondag 8 december 2013 22:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Veel beter! Maar wie is nu de uitvoerende? Apocalypse Now, The End of Delta?
Niet per se. Zou wel verklaren waarom-ie in de top 100 staat.quote:Op zondag 8 december 2013 22:21 schreef Felagund het volgende:
Wikipedia zegt iemand die van hekserij is beschuldigd, maar dat zal wel iemand anders zijn.
Ook geen ideequote:Op zondag 8 december 2013 22:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
who the fuck is Giles Corey btw
Helemaal het eindequote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef ranja het volgende:
Overigens wel mooi dat Jim op z'n 70e verjaardag de nummer 1 positie pakt
Best móóie ouwelullennummers wel, hier en daar, maar toch.quote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef cafca het volgende:
Grappige lijst, wel een hoop ouwelullennummers in de top tien, zeg!
Ja, sowieso relatief weinig dance gestemd en dan ook nog eens heel erg gespreid, weinig dubbele nummers.quote:Op zondag 8 december 2013 22:40 schreef female81 het volgende:
Weinig dansbare dingen ook (op vat voor manier dan ook), tenzij het swingende rocknummers betreft.
Terwijl ik toch het idee had dat er meer lijsten met 'dance' gepost zijn dan in voorgaande jaren. Of valt dat ook mee?quote:Op zondag 8 december 2013 22:47 schreef ranja het volgende:
Ja, sowieso relatief weinig dance gestemd en dan ook nog eens heel erg gespreid, weinig dubbele nummers.
Ja, wordt algemeen toch wel gezien als het beste Smiths nummer. En terecht, uiteraardquote:Op dinsdag 10 december 2013 02:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ja bedankt voor het tellen. Wel echt een beetje een top 2000 lijst geworden ik dubbel geloof ik 3 artiesten met de lijst.
Vinden mensen trouwens echt There Is A Light That Never Goes Out het beste nummer van de Smiths? ik vind dat eerlijk gezegd het minste van die cd.
Het staat niet in m'n Smiths top 5 of top 10 maar is inderdaad wel gemiddeld een van de populairdere...quote:Op dinsdag 10 december 2013 02:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ja bedankt voor het tellen. Wel echt een beetje een top 2000 lijst geworden ik dubbel geloof ik 3 artiesten met de lijst.
Vinden mensen trouwens echt There Is A Light That Never Goes Out het beste nummer van de Smiths? ik vind dat eerlijk gezegd het minste van die cd.
Move on up!quote:Op zondag 8 december 2013 23:00 schreef ranja het volgende:
Klopt... geldt voor alle 'zwarte' muziek eigenlijk.
Wat dat betreft wel opvallend dat Curtis Mayfield ineens zo'n sprong maakt.
eensquote:Op donderdag 12 december 2013 00:58 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik had even de uitslag gemist. Leuke lijst geworden.
Dank voor het werk, ranja.
de meeste zijn wel genoemd, maar niet genoeg of teveel verschillende nummers dus niet in de top 100quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:13 schreef cleany het volgende:
Geen Guns n' Roses, Metallica, Foo Fighters, Smashing Pumpkins, Placebo, Alice In Chains, Faith No More, Live of Skunk Anansie?
Gelukkig niet!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:13 schreef cleany het volgende:
Geen Guns n' Roses, Metallica, Foo Fighters, Alice In Chains, Faith No More, Live of Skunk Anansie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |