ik had 20 youtube filmpjes in mijn top 200quote:Op zondag 8 december 2013 12:15 schreef ranja het volgende:
[..]
morgen kunnen de topics 'wat is je favoriete nummer' weer geopend worden waar dan in no time lijsten van 10 youtube filpmjes gepost worden
quote:Op zondag 8 december 2013 12:24 schreef peaceman het volgende:
Oei lees het nu pas. Probeer er nog 1 te
maken...
Of dump hier even iets.quote:Op zondag 8 december 2013 12:15 schreef ranja het volgende:
[..]
morgen kunnen de topics 'wat is je favoriete nummer' weer geopend worden waar dan in no time lijsten van 10 youtube filpmjes gepost worden
Van de top 2000? Wie stemt er dan nog daarop...quote:Op zondag 8 december 2013 12:30 schreef ranja het volgende:
[..]desnoods een kortere lijst of je lijstje van de top 2000
Ja, daarom wil ik dit topic ook klaar hebben, dan kan de aandacht verschuiven naar de jaarlijstjesquote:Op zondag 8 december 2013 12:35 schreef female81 het volgende:
Of dump hier even iets.--> MUZ / (Jaarlijstjes-topic) Jouw favoriete nummers van 2013
quote:Op zondag 8 december 2013 14:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fokkers zijn productiever onder druk
nee niet echt eigenlijk al staan er voor 80% wel dezelfde in. Overigens heb ik nog zat geluisterd, maar niet op de pcquote:Op zondag 8 december 2013 17:37 schreef Norrage het volgende:
Peacy
Mooi lijstje
Copy paste van vorig jaar zeker, gezien je waarschijnlijk weinig geluisterd hebt dit jaar
Oooeh...ga je ook 2013 lijstje maken? Geen idee meer wat op jou indruk heeft gemaakt! Nick Cave en Arcade Fire mag ik hopen?quote:Op zondag 8 december 2013 17:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee niet echt eigenlijk al staan er voor 80% wel dezelfde in. Overigens heb ik nog zat geluisterd, maar niet op de pc
Ik weet al een paar nummers die volgend jaar grote kans maken...
Geen idee. Je weet het nooit als de tijd het toelaat...quote:Op zondag 8 december 2013 17:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oooeh...ga je ook 2013 lijstje maken? Geen idee meer wat op jou indruk heeft gemaakt! Nick Cave en Arcade Fire mag ik hopen?
eens!]quote:Op zondag 8 december 2013 18:22 schreef cafca het volgende:
En eindelijk weer iemand die Big Country noemt!
Onderschatte band
thanxquote:Verder ook een mooi lijstje, peaceman!
quote:Op zondag 8 december 2013 18:34 schreef cafca het volgende:
Ik geloof dat ik Big Country vergeten was in mijn lijst
Heb nu the Crossing weer eens op staan men, wat een lekker album!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |